test drive

Driving the Honda e

ENGINE
ELECTRIC 113 kW
POWER
154 HP
ROPE
315 Nm
TRANSMISSION
ON THE REAR WHEELS
CAVE
AUTOMATIC, OF A RELATIONSHIP
ACCELERATION 0-100H
8,3 DL
FINAL
145 HAO
AVERAGE CONSUMPTION
20 kWh/100 km
DIMENSIONS B/W
3.894 x 1.752 x 1.512 mm
METAXONIO
2638 mm
WEIGHT
1,543 kg
LUGGAGE COMPARTMENT
171 lt
PRICE
FROM €30,186 (with government subsidy)
Our Score
4.1
What grade do you give him?8 Votes
4.1

Βρείτε μου ένα λιλιπούτειο αυτοκίνητο πόλης που να προκαλεί στο πέρασμά του ό,τι και ένα supercar. Περαστικοί να σταματούν να το φωτογραφίσουν, νεαροί που το “επεξεργάζονται”, μεγαλύτεροι που σε πλησιάζουν για να σε ρωτήσουν περισσότερα γι’ αυτό, πιτσιρικάδες που κοιτάζουν το εσωτερικό και αναφωνούν “ουάου”. Η Honda, στην πρώτη της προσπάθεια για ένα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο, το κατάφερε. Και να μη σου αρέσει το e, δεν μπορείς να πεις ότι… δεν σου αρέσει το Honda e.

In summary: It's retro and futuristic at the same time. It revives Honda's legendary N360 and N600 models in a stunning, design-driven way. It's quiet, nimble, as an electric ought to be. It's comfortable. It doesn't have the traditional mirrors, but it has cameras. It doesn't have locks and handles, but electrically folding handles. The interior is essentially two giant screens running across the dashboard. It's rear-wheel drive. It's comfortable. What more could you ask for?

Charging the Honda e

Design... diamond...

We said: The Honda e is different, eccentric, eccentric, radical. The Japanese have truly created a design masterpiece, successfully marrying past, present and future. Hi tech- hi style. And we're not just talking about the exterior, which makes your heart beat faster, but also the interior, where the same happens. The Honda e looks like a painting canvas. The wallpapers that it has chosen for its displays, inside help too.

Πολύ μου αρέσει όταν οι αυτοκινητοβιομηχανίες τολμούν να μεταφέρουν τα concepts τους στο… δρόμο. Mε το e, η Honda ρίσκαρε (;) καθώς επέλεξε να μην… πετάξει έναν ηλεκτροκινητήρα επάνω σε ένα συμβατικό μοντέλο, αλλά να σχεδιάσει από λευκό χαρτί ένα ολοκαίνουριο μοντέλο, βασισμένο σε ένα ολοκαίνουριο πάτωμα, χωρίς ωστόσο να…. αποταχθεί την μακρά και “βαριά” ιστορία της.

The result is a city car just 3.9 metres long, with obvious roots from the 2017 Urban EV, incorporating the latest in technology - and with it the company's vision for urban mobility of the future, with references to the past. Like the round front lights, which are a reference to the first-generation Civic and the N600 and N350, within a black enclosed mask, as are the round taillights, in the same body.

Θεαματικές λεπτομέρειες είναι το διαφανές κάλυμμα της θύρας φόρτισης πάνω στο εμπρός καπό, κάτω το οποίο βρίσκεται εγκατεστημένος ο εναλλάκτης, ενώ την αρμονία του όλου μικρού, αλλά cute συνόλου δεν χαλά τίποτα, αφού τίποτα δεν “προεξέχει”. Οι 5 πόρτες είναι frameless, οι εξωτερικές χειρολαβές των εμπρός θυρών είναι pop-up, ενώ αντί για καθρέφτες, υπάρχουν δύο φουτουριστικές λιλιπούτειες κάμερες- οι οποίες δείχνουν τα τεκταινόμενα στις σχετικές οθόνες προβολής στην καμπίνα.

Hi tech… σαλόνι

Στο εσωτερικό, έχει γίνει μια -επιτυχημένη- προσπάθεια να δοθεί η αίσθηση ότι βρίσκεσαι σε έναν lounge χώρο, ή, καλύτερα, στο σαλόνι του σπιτιού σου. Γι’ αυτό το λόγο και έχει επιλεγεί ένας μινιμαλισμός σε ό,τι αφορά τους διακόπτες, αλλά και η επιλογή υλικών όπως το ξύλο στο ταμπλό και το ύφασμα των -πολύ άνετων- καθισμάτων που μοιάζει με… σπίτι!

Φυσικά, στο εσωτερικό, δεν θα μπορούσαμε να μην σταθούμε στο “ουάου”, τις 6 ενιαίες οθόνες, οι οποίες είναι εγκατεστημένες εμπρός στο οπτικό πεδίο οδηγού- συνοδηγού και καταλαμβάνουν όλο το πλάτος του εσωτερικού. Αφαιρούμε τις δύο ακριανές που υποκαθιστούν τους καθρέφτες (υπάρχει η δυνατότητα και η κεντρική να είναι καθρέφτης, αλλά και η κλασική επιλογή) και η παράλληλη διαμόρφωση του ταμπλό περιλαμβάνει έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 8,8” και δύο οθόνες 12,3” με ξεχωριστά παραμετροποιήσιμα μενού για οδηγό και συνοδηγό. Πραγματικά, από εκεί δεν λείπει… τίποτα και περιττό να πει κανείς ότι μπορεί να επιλέξει wallpaper ή να το μετατρέψει σε… home cinema ενώ υπάρχουν άφθονες συνδεσιμότητας και φόρτισης.

Οι χώροι είναι μεγαλύτεροι απ’ ό,τι περιμένει κανείς για τους εμπρός επιβάτες, ενώ υπάρχουν έξυπνες λύσεις αποθηκευτικών χώρων, όπως η συρταρωτή ποτηροθήκη, ή η “τσέπη” για το κινητό τηλέφωνο.

On the road

Το Honda πάει… με το πλάι!

The Honda e uses an electric motor that transfers the drive to the rear wheels, a solution that offers a small turning radius (4.3 m here), as well as in the area of road handling, such as better traction, absence of steering reactions and increased stability when the energy recovery system is activated. The test powertrain delivers 154 hp (there is also a 136 hp base version) and 315 Nm of torque. The Japanese model's lithium-ion battery has a capacity of 35.5 kWh, which limits the (theoretical) freedom of movement to 222 and 210 km on a single charge, according to the WLTP protocol, but less (in this writer's case around 170 km) in reality.

If you also select the Sport driving mode, you can achieve consumption of up to 25 kWh/100km, up from 16 kWh/100km on average, with sensible driving. Of course, despite the... anxiety about the range, the Honda e's behaviour quickly rewards you. It's not the performance, the 8.3 seconds to sprint to 100 mph from a standstill and the 145 mph of the final. It's his willingness, if you want him to, to play with his tail - bringing you back to class if you overdo it - but also his... hidden charms. Let's not forget that it's the "twistiest" little electric, achieving an exit speed of 73 mph in the reindeer avoidance test, with effective brakes it stops at 35.2 m from 100 mph.

Βέβαια, δεν είναι φτιαγμένο για γκάζια, ούτε για ταξίδια, αλλά για αστικές μετακινήσεις (κάτι που αποδεικνύει και η αυτονομία του). Με ελαφρύ, αλλά ακριβές και γρήγορο τιμόνι, “κόβει” με 3,1 στροφές από άκρη σε άκρη, μικρό μεταξόνιο και με «όπλα» την ιδανική κατανομή του βάρους ανάμεσα στους δύο άξονες (50/50), το χαμηλό κέντρο βάρους (500 χλστ. από το έδαφος), τα γόνατα Μακφέρσον και στις τέσσερις άκρες, αλλά και την πολύ καλή δουλειά των μηχανικών της Honda στην ανάρτηση, το Honda e ξεδιπλώνει έναν ευχάριστο στο σύνολό του χαρακτήρα, με πολύ καλή άνεση, ακόμα και με τις 17άρες ζάντες του αυτοκινήτου της δοκιμής.

Is it worth it, dude?

Το Honda e είναι, αναμφίβολα, το μέλλον στο παρόν. Είναι ό,τι πιο σύγχρονο, πιο ρετρομοντέρνο, πιο τεχνολογικά πλήρες υπάρχει αυτή τη στιγμή στους δρόμους. Είναι αρκετά διασκεδαστικό, υπερπλήρες σε όλα τα επίπεδα, ήσυχο και άριστο για τις καθημερινές μετακινήσεις στην πόλη με άφθονα χαμόγελα ακόμα και στον . Στη ζωή, ωστόσο, δεν είναι όλα τέλεια. Τουλάχιστον στα δικά μου μάτια, τέλεια δεν είναι η αυτονομία των 170 πραγματικών χιλιομέτρων που μου προκαλεί… άγχος, αλλά από την άλλη συνεπάγεται μικρή μπαταρία και άρα γρήγορη φόρτιση. Και η “αλμυρή” τιμή για την αρχική έκδοση του Honda e με τον ηλεκτροκινητήρα των 136 ίππων και τις ζάντες των 16 ιντσών ξεκινάει από 35.990 ευρώ, αλλά χάρη στην κρατική επιδότηση μειώνεται στα 30.186 ευρώ. Τα ωραία, βέβαια, πληρώνονται σε αυτή τη ζωή…

Read more:

Here come the autonomous Honda !

Driving the Honda Civic 1.5 Vtec turbo

WE DRIVE THE FORD MUSTANG MACH-E

HONDA e HOW GOOD IS IT?
Conclusion
The Honda e is beautiful, complete, comfortable, agile, rear-wheel drive, fun. Sure, the Japanese did a good job. If it weren't for its short range and its stingy price, we'd already be at Saracakis to order.
Performance
Road behaviour
fun factor
Interior & Practicality
Κατανάλωση/αυτονομία
Show
What grade do you give him?8 Votes
SYN
Είναι σχεδιαστικό αριστούργημα
Ο... δείκτης κεφαλογυρίσματος
ΠΙΣΩ ΚΙΝΗΣΗΗΗΗΗΗΗ
Road behaviour
Τεχνολογίες από άλλο πλανήτη
Οθόνες, οθόνες, οθόνες
Ποιότητα, άνεση
Βολικότητα, ευελιξία στην πόλη
PLEEN
Πολύ μικρή αυτονομία
Τσιμπημένη τιμή
4.1

George Karagiannis

Recent Posts

Η BMW Motorrad παρουσιάζει το Automated Shift Assistant

Με το νέο Automated Shift Assistant (ASA), η BMW Motorrad παρουσιάζει μια καινοτόμο τεχνική λύση…

5 hours ago

Ιδού, η νέα BMW M4 CS

Η νέα BMW M4 CS προσκαλεί τους οδηγούς να βιώσουν την απαράμιλλη αίσθηση M σε…

6 hours ago

Οδηγούμε Mercedes – Benz CLA 200 7G-DCT: Κομψοτέχνημα με άποψη (Βίντεο)

Η εναλλακτική των τετράθυρων coupé ως πιο σπορτίφ και νεανική πρόταση, σε σχέση με τα…

7 hours ago

XTERRA Greece | Vouliagmeni 2024 with the support of Jeep

Η Jeep ήταν για το 2024 χρυσός χορηγός στο XTERRA Greece | Vouliagmeni που έλαβε…

1 day ago

BMW Group enters the next phase with Catena-X

Το BMW Group παρουσίασε τα τρέχοντα πεδία εφαρμογής του οικοσυστήματος δεδομένων Catena-X στην έκθεση του…

1 day ago

Olivier Francois: Four new Fiat cars in the pipeline

Σε μια ενδιαφέρουσα συνέντευξη στο Automotive News Europe, ο διευθύνων σύμβουλος της Fiat Olivier Francois…

2 days ago