NEWS

Olivier Francois: Four new Fiat cars in the pipeline

Σε μια ενδιαφέρουσα συνέντευξη στο Automotive News Europe, ο διευθύνων σύμβουλος της Fiat Olivier Francois μίλησε για τη θέση της εταιρείας του στον όμιλο Stellantis και τον τρόπο με τον οποίο η μάρκα διαχειρίζεται τη μετάβασή της στην ηλεκτροκίνηση. Επιβεβαίωσε επίσης ότι τέσσερα νέα μοντέλα βρίσκονται στα σκαριά, συμπεριλαμβανομένου του νέου Panda, το οποίο θα παρουσιαστεί τον ερχόμενο Ιούλιο.

Επίθεση νέων μοντέλων

Ο Olivier Francois επιβεβαίωσε ότι η Fiat, με πάνω από 1,3 εκατομμύρια πωλήσεις αυτοκινήτων το 2023, παραμένει η πιο σημαντική μάρκα εντός του ομίλου Stellantis όσον αφορά τους αριθμούς πωλήσεων. Επιπλέον, η εταιρεία με έδρα το Τορίνο είναι ο ηγέτης της αγοράς σε τρεις πολύ σημαντικές χώρες: Ιταλία, Βραζιλία και Τουρκία. Στην Ευρώπη, ο διευθύνων σύμβουλος ανέφερε ότι η εταιρεία του έχει ξεκινήσει μια νέα επίθεση μοντέλων με το μικρό Fiat 600 και το αμιγώς ηλεκτρικό μίνι αυτοκίνητο 500e.

Θα υπάρξουν άλλα τέσσερα μοντέλα στα σκαριά, ξεκινώντας με το νέο μεγαλύτερο Panda που θα παρουσιαστεί το καλοκαίρι. ‘Τα αυτοκίνητα σχεδιάζονται και κατασκευάζονται, όλα, όχι μόνο το επόμενο Panda’, δήλωσε ο Olivier Francois στο Automotive News Europe. Ακόμα στο θέμα της μάρκας του Τορίνο, το νούμερο ένα της μάρκας δήλωσε ότι για το μέλλον η αυτοκινητοβιομηχανία θέλει να συνεχίσει να παίζει ηγετικό ρόλο στην Ευρώπη, αλλά και στη Νότια Αμερική, παίρνοντας τα καλύτερα από τους δύο κόσμους και κατασκευάζοντας πραγματικά παγκόσμια αυτοκίνητα.

Μάλιστα, υπενθυμίζουμε ότι εκτός από το νέο Panda, αναμένεται να έρθει και μια νέα γενιά του pickup Strada, καθώς και το SUV Fastback. Σύμφωνα με το στέλεχος της Stellantis, οι συνέργειες εντός του ομίλου που δημιουργήθηκαν από τη συγχώνευση της PSA και της FCA πρέπει να αξιοποιηθούν στο έπακρο.

Ο σημαντικός ρόλος του στη Stellantis

Τέλος, ο Olivier Francois μίλησε επίσης για τον ρόλο του ως διευθύνων σύμβουλος της DS Automobiles, της γαλλικής premium μάρκας την οποία συγκρίνει με τα είδωλα μόδας Dior και Louis Vuitton, καθώς και για τις προσπάθειες ψηφιακού μάρκετινγκ της Stellantis (είναι επίσης επικεφαλής μάρκετινγκ του ομίλου).

 

 

 

 

Nikolaos Michalopoulos

Recent Posts

Ιδού, οι ανανεωμένες BMW Σειρά 3 Sedan & Touring

Ασταμάτητη πρόοδος στον πυρήνα της μάρκας BMW Ανανέωση για το παγκόσμιο best - seller της premium μεσαίας κατηγορίας. Εδώ και σχεδόν 50…

5 hours ago

Renault Group : Αυτόνομες αστικές συγκοινωνίες

Το Renault Group έχει θέσει ένα ρεαλιστικό όραμα για την τεχνολογία, βασισμένο στην αρχή ότι…

1 day ago

Stellantis: Το υβριδικό Fiat 500 επιστρέφει στο Mirafiori

Μετά από αμέτρητες φήμες στον Τύπο, ήρθε η επιβεβαίωση: το Mirafiori θα γίνει το μέρος…

1 day ago

Το νέο Ford Kuga, είναι εδώ

Το Ford Kuga είναι το μεσαίο SUV που έρχεται για μια ακόμα φορά να ανατρέψει…

1 day ago

Η Audi επίσημος χορηγός του «Women’s Golf Day»

Η Audi, συνώνυμο του αθλητισμού, της ακρίβειας και του πάθους, συνδυάζοντας άψογα τον ενθουσιασμό του…

1 day ago

Lancia: Αποκάλυψε την Ypsilon HF των 240 ίππων και ανακοίνωσε την επιστροφή της στα ράλι

Η Lancia παρουσίασε τις πρώτες εικόνες του Ypsilon HF, ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου που ανοίγει μια…

1 day ago