Στην έκθεση SEMA, στο Λας Βέγκας των ΗΠΑ (30 Οκτωβρίου- 2 Νοεμβρίου), στο περίπτερο της Nissan, ένα πορτοκαλί 370Ζ τραβάει τα βλέμματα. Είναι το πρωτότυπο Project Clubsport 23, το οποίο δημιούργησε η Nissan Motorsports with the MA Motorsports. At αγωνιστικό πρωτότυπο των 400 ίππων, η ιαπωνική μάρκα συνδυάζει την τελευταία λέξη της τεχνολογίας με την αισθητική της σειράς Z. Σήμερα, η Nissan μας εξηγεί τι ακριβώς έκανε για να φτάσει σε αυτό το αποτέλεσμα.
Οι βελτιώσεις συνεχίστηκαν με την προσθήκη ενός κιτ εισαγωγής αέρα της AMS Performance και με τις βαλβίδες εκτόνωσης της Z1 Motorsports. Η MA Motorsports δημιούργησε ένα εξατομικευμένο διπλό σύστημα εξάτμισης διαμέτρου 76 mm για να εξασφαλίσει ότι δεν θα υπήρχε διακοπή στην ροή του αέρα. Η εξάτμιση καταλήγει στο πίσω πλαίσιο της πινακίδας κυκλοφορίας, προσδίδοντας στο Project Clubsport 23 μια μοναδική εμφάνιση και αίσθηση. Προκειμένου να διατηρηθεί η ψύξη του κινητήρα VR30DDTT σε σωστό επίπεδο, τα συστήματα ψύξης και διεύθυνσης αναβαθμίστηκαν με εναλλάκτη θερμότητας της AMS Performance, ψύκτρα υδραυλικού τιμονιού της MA Motorsports και κολάρα ψυγείου από σιλικόνη της Z1 Motorsports.
The braking system αναβαθμίστηκε με τη χρήση των φρένων NISMO HC Street / Track, δισκόπλακες της Z1 Motorsports και με σωληνάκια φρένων της NISMO από ανοξείδωτο ατσάλι. Οι τροποποιήσεις της ανάρτησης περιλαμβάνουν έναν συνδυασμό από νέα εξαρτήματα ανάρτησης εμπρός και πίσω της NISMO, το κιτ ρυθμιζόμενης ανάρτησης Variant 3 της KW και τα πίσω ελατήρια της Eibach.
Κορυφαίες είναι και οι ζάντες από κράμα αλουμινίου, που φέρουν το λογότυπο της NISMO και έχουν διάσταση 18×10,5 ίντσες. The σφυρήλατες ζάντες χρησιμοποιούν την τελευταία τεχνολογία RAYS “flow-forming” για υψηλή ποιότητα, αντοχή, ανθεκτικότητα και προσιτό κόστος.
Όπως και στα μηχανικά μέρη του αμαξώματος, έτσι και στο εσωτερικό του Project Clubsport 23 αντανακλώνται οι συνδυασμοί εξαρτημάτων, εξειδικευμένων και μη, από αξιόπιστους προμηθευτές. Κυρίαρχο ρόλο στην καμπίνα έχουν τα νέα καθίσματα QRT-R της Sparco, οι αγωνιστικές ζώνες πρόσδεσης 6 σημείων της Sparco, καθώς και το τιμόνι Sparco R383 με τον αποσπώμενο κώνο της Bell Works. Εκτός των παραπάνω, υπάρχει σύστημα πυρόσβεσης στην καμπίνα και στον κινητήρα, καθώς και ένα ειδικής κατασκευής roll cage. Η ειδική ταπετσαρία από την MA Motorsports είναι ραμμένη σε σχήμα διαμαντιού , “αποτυπώνοντας” μια σύγχρονη εκδοχή του αυθεντικού μοτίβου από βινύλιο, που χρησιμοποιήθηκε στο 240Z.
Η Jeep ήταν για το 2024 χρυσός χορηγός στο XTERRA Greece | Vouliagmeni που έλαβε…
Το BMW Group παρουσίασε τα τρέχοντα πεδία εφαρμογής του οικοσυστήματος δεδομένων Catena-X στην έκθεση του…
Σε μια ενδιαφέρουσα συνέντευξη στο Automotive News Europe, ο διευθύνων σύμβουλος της Fiat Olivier Francois…
Γεια σας αγαπητοί ακροατές και καλώς ήρθατε στο δεύτερο TSF1 Podcast για τη σεζόν 2024…
Since its foundation in 1947, one element has consistently fascinated Prancing Horse enthusiasts:...
Peugeot refreshes its 2008 Best Seller in order to remain competitive in terms of...