NEWS

Breton: The EU is not ready to abandon internal combustion engines

Thierry Breton, Commissioner of the EU for the internal market and industry, again sounds the alarm about a European ban on sales of new petrol and diesel cars in 2035. Based on a document drafted by the Directorate General he heads, the Commissioner warns of major delays in the EU bloc on the road to zero-emission mobility. Speaking to Politico, Breton reiterated how the EU must make "the necessary adjustments to reach the 2035 targets" set by the Green Deal.

There is no magic wand

Therefore, the Commissioner, who has already called for a taboo-free and clear-headed approach to phasing out, reiterated his warning: "The Green Deal will not be achieved with a magic wand or an executive order from Brussels. All the conditions will have to be met." In this context, the Breton management prepared a document outlining five issues that confirm that Europe is not ready to take the big step towards electricity.

Problems

Το πρώτο πρόβλημα αφορά τον ρυθμό υιοθέτησης. Η έκθεση αναφέρει, για παράδειγμα, ότι «οι πωλήσεις νέων ηλεκτρικών οχημάτων αυξάνονται, αλλά θα πρέπει να επταπλασιαστούν μέχρι το 2035 για να καλύψουν την αναμενόμενη ζήτηση». Ένας δεύτερος κόμβος αφορά την οικονομική προσιτότητα: «Μόνο έξι μοντέλα πωλούνται με κόστος κάτω των 30.000 ευρώ, εκ των οποίων τρία από την Κίνα. Από την 1η Ιανουαρίου 2024, δεν υπάρχει κανένα αυτοκίνητο με μέση τιμή κάτω από 20.000 ευρώ, εξαιρουμένων των κινήτρων». Ένα τρίτο εμπόδιο για την υιοθέτηση της plug-in κινητικότητας είναι οι υποδομές: αν και αυξάνεται, το δίκτυο παραμένει συγκεντρωμένο σε λίγα κράτη (“το 61% των σημείων βρίσκεται σε τρεις χώρες της ΕΕ”). Επιπλέον, δεν υπάρχουν στοιχεία σχετικά με το πόσο επαρκές είναι το ίδιο το δίκτυο για τις πραγματικές «ανάγκες επαναφόρτισης». Το τέταρτο πρόβλημα σχετίζεται με τις θέσεις εργασίας και τις δεξιότητες: το κείμενο τονίζει την «πρόσφατη μείωση» του εργατικού δυναμικού στην αυτοκινητοβιομηχανία και την ανάγκη επανεκπαίδευσης και κατάρτισης τουλάχιστον 700.000 εργαζομένων έως το 2027. Τέλος, υπάρχει ένα απόσπασμα σχετικά με την πρόσβαση σε κρίσιμες πρώτες ύλες. Μέχρι στιγμής έχουν ανακοινωθεί σχέδια για γιγαντοεργοστάσια ικανά να «καλύψουν τη ζήτηση» και όχι μόνο, αλλά «απαιτείται ταχεία επιτάχυνση των κατασκευαστικών εργασιών». Στο μέτωπο της παραγωγής ανόδων και καθόδων, από την άλλη πλευρά, η δυναμικότητα κρίνεται ανεπαρκής, με κίνδυνο να τροφοδοτηθούν «σοβαρές εξαρτήσεις» σε εξαρτήματα μπαταριών.

Chinese competition

In short, from within the European Commission itself comes a clear warning of the difficult path that the European institutions wish to take, despite the constant warnings of the entire industry. Among other things, Breton does not fail to return to the issue of Chinese competition, stressing that the Dragon is "gaining the upper hand". In this regard, the commissioner's document states that "electric cars manufactured in China are growing exponentially", as shown by the market share that has soared from 1% in 2021 to 20% in 2023, to 25% in the first half of 2023. "We cannot measure success towards emission-free mobility only by the number of Bev sold," concludes Breton. "And it is worrying that one in five electric cars sold in the EU last year were made in China."

Nikolaos Michalopoulos

Recent Posts

Electric cars: Research reveals they are more dangerous for pedestrians

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα κυκλοφορούν ολοένα και πιο συχνά στους δρόμους μας, και επαινούνται για το…

10 hours ago

Ford Kuga Hybrid : 900km on a single charge

Ελάχιστα είναι τα SUV της μεσαίας κατηγορίας που μπορούν σήμερα να υπερηφανευτούν ότι μπορούν να…

11 hours ago

New Suzuki SWIFT: See it up close and drive it

Η Suzuki σου δίνει τη δυνατότητα να δεις πρώτος από κοντά και να οδηγήσεις το…

12 hours ago

Driving MG4 Excite 51 kWh 170PS: Goals from the changing room (Video)

Η κινεζική εισβολή στην Ευρώπη και κατ’ επέκταση στην χώρα μας βρίσκει πρόσφορο έδαφος στην…

13 hours ago

Behold, the updated BMW 3 Series Sedan & Touring

Ασταμάτητη πρόοδος στον πυρήνα της μάρκας BMW Ανανέωση για το παγκόσμιο best - seller της premium μεσαίας κατηγορίας. Εδώ και σχεδόν 50…

1 day ago

Renault Group : Autonomous urban transport

Το Renault Group έχει θέσει ένα ρεαλιστικό όραμα για την τεχνολογία, βασισμένο στην αρχή ότι…

2 days ago