NEWS

Η VW ζητά την καθυστέρηση εφαρμογής των προτύπων εκπομπών Euro 7

Η Volkswagen ζήτησε να μετατεθεί η εφαρμογή των νέων προτύπων εκπομπών της ΕΕ τουλάχιστον μέχρι το φθινόπωρο του 2026, δηλαδή λίγο περισσότερο από ένα χρόνο αργότερα από ό,τι είχε προγραμματιστεί, με στόχο όλα τα νέα αυτοκίνητα να πληρούν τα πρότυπα μέχρι το φθινόπωρο του 2027.

Η VW θα μπορούσε να τηρήσει αυτό το χρονοδιάγραμμα υπό την προϋπόθεση ότι ο νόμος θα τεθεί σε ισχύ στα μέσα του 2024, δίνοντας στους κατασκευαστές αυτοκινήτων δύο χρόνια προθεσμία για να αρχίσουν να εφαρμόζουν τα προβλεπόμενα πρότυπα και τρία χρόνια για να καλύψουν ολόκληρο τον νέο στόλο τους, ανέφερε η Volkswagen σε έγγραφο με τις θέσεις της.

Οι χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης και οι νομοθέτες θα διαπραγματευτούν φέτος τις προτάσεις Euro 7 για αυστηρότερα όρια για τις εκπομπές των αυτοκινήτων και για τα βαρέα φορτηγά και λεωφορεία, συμπεριλαμβανομένων των οξειδίων του αζώτου και του μονοξειδίου του άνθρακα.

Οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες αντιστέκονται στους προτεινόμενους κανονισμούς για τις εκπομπές ρύπων, για τους οποίους υποστηρίζουν ότι είναι πολύ δαπανηροί και αδύνατο να εφαρμοστούν με την ταχύτητα που αναμένει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

Παρόλα αυτά, η Επιτροπή υποστηρίζει ότι τα μέτρα είναι απαραίτητα το συντομότερο δυνατό για τη μείωση των επιβλαβών εκπομπών όσο τα αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης παραμένουν στους δρόμους.

Η προσδοκία να εφαρμοστούν οι νέοι κανόνες από τον Ιούλιο του 2025 θα οδηγούσε σε διακοπή της παραγωγής πολλών μοντέλων για πολλούς μήνες σε όλη την Ευρώπη, ανέφερε η VW στο έγγραφο θέσης της την Πέμπτη.

Άλλες πτυχές του κανονισμού, όπως οι περιορισμοί στα μικροσκοπικά σωματίδια από το φρενάρισμα και τη φθορά των ελαστικών, θα πρέπει να καθυστερήσουν, ανέφερε η Volkswagen, χωρίς να δώσει ημερομηνία.

“Χρειάζονται αρκετά χρόνια προετοιμασίας”, ανέφερε η ανακοίνωση, επισημαίνοντας την έλλειψη προμηθευτών ή βιομηχανικής παραγωγής ελαστικών που να πληρούν τις νέες απαιτήσεις.

Nikolaos Michalopoulos

Recent Posts

DS Automobiles presents the DS 3 HYBRID

Το 2024 είναι η χρονιά που επιταχύνεται η ενεργειακή μετάβαση για την DS Automobiles. Λίγο…

2 days ago

Källenius (CEO Mercedes): 'We will modernise all engines, then customers will choose'

Ο διευθύνων σύμβουλος της Mercedes-Benz, Ola Källenius, επανέρχεται για να μιλήσει για τις στρατηγικές ηλεκτροκίνησης…

2 days ago

Ford rethinks 2030 target for exclusive BEV adoption in Europe

Η Ford Motor επανεξετάζει το σχέδιό της να πωλεί μόνο πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη…

2 days ago

BMW Motorrad presents the Automated Shift Assistant

Με το νέο Automated Shift Assistant (ASA), η BMW Motorrad παρουσιάζει μια καινοτόμο τεχνική λύση…

3 days ago

Behold, the new BMW M4 CS

Η νέα BMW M4 CS προσκαλεί τους οδηγούς να βιώσουν την απαράμιλλη αίσθηση M σε…

3 days ago

Driving Mercedes - Benz CLA 200 7G-DCT: A masterpiece with a view (Video)

Η εναλλακτική των τετράθυρων coupé ως πιο σπορτίφ και νεανική πρόταση, σε σχέση με τα…

3 days ago