Live the Movement in the streets
FiatGrandePanda

Fiat Grande Panda: Best Seller με το «καλημέρα» – Στα σκαριά το εμβληματικό 4×4

Είναι ήδη εμπορική επιτυχία με περισσότερες από 15.000 παραγγελίες στην Ευρώπη

FiatGrandePanda

Best Seller με το «καλημέρα» έγινε το Fiat Grande Panda, το οποίο είναι ήδη εμπορική επιτυχία με περισσότερες από 15.000 παραγγελίες στην Ευρώπη, δίνοντας το σύνθημα για νέες εκδόσεις, μεταξύ των οποίων και της εμβληματικής έκδοσης 4×4, η αναβίωση της οποίας ανακοινώθηκε από τον CEO, Olivier François.

Ειδικότερα, το Fiat Grande Panda είναι ήδη μια επιτυχία με περισσότερες από 15.000 παραγγελίες στην Ευρώπη. Αυτό ανακοίνωσε σήμερα ο Gaetano Thorel, επικεφαλής της Fiat και της Abarth για την Ευρώπη.

Συγκεκριμένα, ο Gaetano Thorel, επικεφαλής της Fiat και της Abarth για την Ευρώπη, ανακοίνωσε κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του Fiat Grande Panda ότι οι παραγγελίες και για τους δύο κινητήρες του νέου μοντέλου είναι επίσημα ανοικτές σε όλες τις ευρωπαϊκές αγορές, με εξαίρεση το Ηνωμένο Βασίλειο και τις χώρες με δεξιά κίνηση, όπου θα είναι διαθέσιμες το επόμενο τρίμηνο.

Ήδη περισσότερες από 15.000 παραγγελίες για το Fiat Grande Panda στην Ευρώπη

Ο Thorel επεσήμανε επίσης ότι έχει ήδη ξεκινήσει μια φάση προπαραγγελιών σε ορισμένες χώρες, όπως η Γαλλία, το Βέλγιο, η Γερμανία και η Ολλανδία, η οποία περιορίζεται στην ηλεκτρική έκδοση. Αυτή η προκαταβολή έχει συναντήσει σημαντικό ενδιαφέρον, με έως και 15.000 παραγγελίες να έχουν συγκεντρωθεί από τον Οκτώβριο. Η ευρεία ανταπόκριση του κοινού επιβεβαιώνει τον ενθουσιασμό για το νέο Fiat Grande Panda, ένα στρατηγικό μοντέλο για τη Fiat, η οποία στοχεύει να ενισχύσει την παρουσία της στην αγορά των αυτοκινήτων πόλης με μια σύγχρονη, αποτελεσματική πρόταση προσαρμοσμένη στις ανάγκες της αστικής κινητικότητας.

Η παραγωγή του Fiat Grande Panda θα πραγματοποιηθεί στη Σερβία, με την ηλεκτρική έκδοση να έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει τον Φεβρουάριο και να ακολουθήσει η υβριδική έκδοση από τον Μάρτιο. Στόχος της Fiat είναι το ηλεκτρικό μοντέλο να αντιπροσωπεύει μεταξύ 15% και 20% των συνολικών πωλήσεων, αν και το μερίδιο θα διαφέρει ανάλογα με την αγορά: στην Ιταλία αναμένεται να αντιπροσωπεύει μεταξύ 5% και 10%, ενώ στη Γαλλία το ποσοστό θα πρέπει να φτάσει το 30%.

Σύμφωνα με τον Gaetano Thorel, η Ιταλία θα είναι η κύρια αγορά-στόχος για το Fiat Grande Panda, με εκτιμώμενο μερίδιο μεταξύ 35% και 40%, ακολουθούμενη από τη Γαλλία, τη Γερμανία και την Ισπανία. Συνολικά, το 50% των πωλήσεων θα προορίζεται για την ευρωπαϊκή αγορά, ενώ το άλλο μισό θα κατανεμηθεί μεταξύ της Νότιας Αμερικής, όπου θα προσφέρεται και σε έκδοση flexi-fuel με βιοαιθανόλη, και της Μέσης Ανατολής, διευρύνοντας έτσι την παγκόσμια εμβέλεια του μοντέλου.

Στα σκαριά η έκδοση 4×4 του Grande Panda

Η Fiat σχεδιάζει να παρουσιάσει μια έκδοση 4×4 του νέου Grande Panda, όπως ανακοίνωσε ο διευθύνων σύμβουλος Olivier François. Κατά τη διάρκεια της τελετής παρουσίασης του βραβείου Car of the Year για το νέο μοντέλο, ο François μοιράστηκε κάποιες λεπτομέρειες σχετικά με το μέλλον του αυτοκινήτου, επισημαίνοντας ότι η τελική απόφαση σχετικά με την τεχνική λύση για την τετρακίνηση 4×4 δεν έχει ακόμη ληφθεί. Επιπλέον, δεν έχει ακόμη αποφασιστεί αν αυτή η έκδοση 4×4 θα είναι διαθέσιμη σε υβριδική, ηλεκτρική ή και στις δύο εκδοχές. Οι εξελίξεις αυτές εντάσσονται στη στρατηγική της Fiat να διευρύνει την προσφορά οχημάτων της και να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις για πιο βιώσιμη και ευέλικτη κινητικότητα, με τον Διευθύνων Σύμβουλο,  Olivier François να επιβεβαιώνει ότι η Fiat έχει σχέδια για μια έκδοση 4X4 του Grande Panda. «Ναι, έχουμε δεσμευτεί για κάτι και το μελετάμε», δήλωσε ο François όταν ρωτήθηκε για τα σχέδιά του για ένα Panda με δύο κινητήριους άξονες. «Προσπαθούμε να βρούμε τη λύση και τον τρόπο. Το ερώτημα είναι αν θα πρέπει να είναι ένα 4×4 ICE ή ένα 4×4 EV.

«Αξιολογούμε τις λύσεις, τον τρόπο και το πότε, αλλά έχουμε κατανοήσει το σημείο και θα θέλαμε να κάνουμε κάτι τέτοιο το συντομότερο δυνατό». Ο François απέκλεισε μια επταθέσια έκδοση του Grande Panda και δήλωσε ότι η πρόθεση, για μεγαλύτερα μοντέλα, είναι αντ’ αυτού να τεθούν σε παραγωγή τα δύο concept που παρουσιάστηκαν πέρυσι ως μέρος μιας νέας σειράς μοντέλων που θα βασίζονται στην ίδια πλατφόρμα Smart Car με το Grande Panda.

Η Fiat θα λανσάρει επίσης μια παραδοσιακή έκδοση εσωτερικής καύσης του Grande Panda, εξοπλισμένη με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Ωστόσο, το μοντέλο αυτό θα απευθύνεται κυρίως στις αναδυόμενες αγορές, στο πλαίσιο της παγκόσμιας στρατηγικής για την επέκταση της παρουσίας του αυτοκινήτου. Ο Olivier François δήλωσε ότι μια έκδοση εσωτερικής καύσης μπορεί να έρθει στην Ευρώπη, αλλά δεν αποτελεί άμεση προτεραιότητα, καθώς η εταιρεία επικεντρώνεται στην επιτυχία των ηλεκτροκίνητων εκδόσεων.

Είναι πεπεισμένος ότι η Fiat μπορεί να πουλήσει μεγάλο αριθμό αυτών των ηλεκτρικών μοντέλων, τουλάχιστον αρχικά, εφόσον η παραγωγή μπορεί να καλύψει τη ζήτηση. Επιπλέον, ο François εξήγησε ότι η επιστροφή της Fiat σε ένα «όχημα κοινής ωφέλειας» κάτω των 4 μέτρων, όπως το Grande Panda, αντί για ένα supermini παρόμοιο με το παλιό Punto, αποφασίστηκε ως απάντηση στην ανάγκη για ένα όχημα με παγκόσμια απήχηση. Το Grande Panda έχει αυτή τη δυνατότητα, ενώ τα σουπερμίνι τείνουν να επικεντρώνονται περισσότερο στην ευρωπαϊκή αγορά.