Τα «Old School» muscle cars της Dodge επιστρέφουν με το Charger Sixpack, με τον πανίσχυρο βενζινοκινητήρα Hurricane I-6 3,0 λίτρων απόδοσης έως 550 ίππους.
Ειδικότερα, ο ιστορικός αμερικανικός κατασκευαστής, ο οποίος ανήκει εδώ και λίγα χρόνια στον όμιλο Stellantis, είναι έτοιμος να κάνει τους παραδοσιακούς κινητήρες του να βρυχηθούν ξανά με την άφιξη του Charger Sixpack, το οποίο θα είναι διαθέσιμο στους αντιπροσώπους από το καλοκαίρι του 2025. Μετά από μια ταραχώδη χρονιά, η Dodge επιβεβαιώνει το λανσάρισμα αυτής της νέας έκδοσης με κινητήρα εσωτερικής καύσης, η οποία θα πλαισιώσει το ηλεκτρικό Charger Daytona, που βρίσκεται ήδη σε διάθεση.
Και τα δύο μοντέλα επρόκειτο να κάνουν το ντεμπούτο τους τον Μάρτιο του 2024, αλλά τα φώτα της δημοσιότητας έχουν στραφεί κυρίως στην EV έκδοση, της οποίας το λανσάρισμα, που αρχικά είχε προγραμματιστεί για το περασμένο καλοκαίρι, έχει ξεφύγει. Η Dodge, όπως και πολλές άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες, πιέζει προς την κατεύθυνση της ηλεκτροκίνησης, χωρίς όμως να παραμελεί τους λάτρεις των παραδοσιακών muscle cars, που εξακολουθούν να είναι δεμένοι με τις συγκινήσεις ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης. Αυτή η στρατηγική διπλής κατεύθυνσης στοχεύει να ικανοποιήσει τόσο εκείνους που αναζητούν την καινοτομία όσο και εκείνους που θέλουν να διατηρήσουν ζωντανή την παράδοση των αυτοκινήτων επιδόσεων.
Επαναπροσδιορισμός στρατηγικής
Το 2024 ήταν μια περίπλοκη χρονιά για τη Dodge και τις άλλες μάρκες της Stellantis στις ΗΠΑ, με σημαντική πτώση των πωλήσεων. Οι έμποροι κατηγόρησαν τον πρώην διευθύνοντα σύμβουλο Κάρλος Ταβάρες για την επιτάχυνση της παρακμής εμβληματικών εμπορικών σημάτων όπως η Dodge, η Jeep, η Ram και η Chrysler. Εν τω μεταξύ, η Stellantis προσπάθησε να αποκαταστήσει την εμπιστοσύνη του δικτύου διανομής της. Ο Jeff Kommor, επικεφαλής των πωλήσεων στις ΗΠΑ.
Το Charger Sixpack θα εξοπλίζεται με τον πανίσχυρο κινητήρα Hurricane I-6 3,0 λίτρων με διπλή υπερτροφοδότηση, ο οποίος θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις: μία με 420 ίππους και μία ακόμη ισχυρότερη με 550 ίππους. Θα προσφέρεται επίσης σε δίθυρες και τετράθυρες εκδόσεις, όπως ακριβώς και η ηλεκτρική Daytona, με δυνατότητα προσθήκης τετρακίνησης. Παρόλο που η Stellantis δεν έχει ακόμη επισημοποιήσει μια ακριβή ημερομηνία κυκλοφορίας, υπάρχουν εικασίες ότι η πρώτη παράδοση θα μπορούσε να γίνει στα μέσα Ιουνίου 2025.
Η συζήτηση μεταξύ ηλεκτροκίνητου και βενζινοκίνητου παραμένει έντονη, αλλά ένα πράγμα είναι βέβαιο: η Dodge δεν έχει καμία πρόθεση να εγκαταλείψει το DNA του muscle car της, ανεξάρτητα από τον τύπο της πηγής ενέργειας. Η αγάπη για τα «old school» Dodges δεν πρόκειται να χαθεί.