Live the Movement in the streets
IMG 9187 Οδηγούμε Peugeot e-2008: Μήνυμα ελήφθη

Οδηγούμε Peugeot e-2008: Μήνυμα ελήφθη

Βελτιωμένο στα σημεία το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Peugeot e2008 επανασυστήνεται

What grade do you give him?1 Votes
7.9
7

Το μήνυμα ελήφθη για την Peugeot η οποία με αφορμή την εκτεταμένη αισθητική ανανέωση του δημοφιλούς B-SUV, βελτίωσε τα λειτουργικά ζητήματα της ηλεκτρικής έκδοσης, προκειμένου να διατηρήσει την εμπορικότητα του, ενόψει του κλιμακούμενου ανταγωνισμού. Στην καθιερωμένη εβδομαδιαία συμβίωση του topspeed.gr είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε το αμιγώς ηλεκτρικό Peugeot e2008 με τον ηλεκτροκινητήρα των 156 ίππων.

IMG 9142 Οδηγούμε Peugeot e-2008: Μήνυμα ελήφθη

Τα χρόνια της ωριμότητας

IMG 9115 Οδηγούμε Peugeot e-2008: Μήνυμα ελήφθη

Η Peugeot ανανεώνει το B-SUV της αισθητικά, προσδίδοντας αέρα ανανέωσης και ειδικά στην αμιγώς ηλεκτρική του εκδοχή, η ανανέωση γίνεται ουσιαστική καθώς πλαισιώνεται από μεγαλύτερη μπαταρία και εστιασμένες ενημερώσεις, λύνοντας λειτουργικά προβλήματα της διαχείρισης ενέργειας, διανύοντας τα  χρόνια της ωριμότητας.

IMG 9119 Οδηγούμε Peugeot e-2008: Μήνυμα ελήφθη

Με την αισθητική του θερμικού

IMG 9192 Οδηγούμε Peugeot e-2008: Μήνυμα ελήφθη

Αισθητικά είναι σχεδόν ολόιδιο με το θερμικό μοντέλο με κάποιες εστιασμένες διαφορές που προδίδουν την ηλεκτρική φύση του μοντέλου, όπως οι λεπτομέρειες στην μάσκα, η απουσία εξατμίσεων και το το γράμμα Ε σε εμφανή σημεία του αυτοκινήτου.

IMG 9147 Οδηγούμε Peugeot e-2008: Μήνυμα ελήφθη

Γενικά πρόκειται για μια άμεσα αναγνωρίσιμη, μοντέρνα και κομψή σιλουέτα, η οποία με το νέο family look της γαλλικής εταιρείας, προβάλλει την πιο δυναμική στροφή της Peugeot.

IMG 9154 Οδηγούμε Peugeot e-2008: Μήνυμα ελήφθη

Αναβαθμισμένο

IMG 9077 Οδηγούμε Peugeot e-2008: Μήνυμα ελήφθη

Η Peugeot έχει εφοδιάσει το e2008 με χαρακτηριστικό φουτουριστικό εσωτερικό των σύγχρονων μοντέλων της μάρκας, με αιχμή του δόρατος το ταμπλό δύο επιπέδων και το προηγμένο σύστημα πολυμέσων συμβατό με Android Auto και Apple AirPlay κεντρικά στο οποίο δεσπόζει η πλέον στάνταρ οθόνη αφής των 10 ιντσών.

IMG 9079 Οδηγούμε Peugeot e-2008: Μήνυμα ελήφθη

Πίσω από το μίνιμαλ τιμόνι κερδίζει τις εντυπώσεις ο ψηφιακός πίνακας οργάνων με 3D απεικόνιση, ενώ εργονομικά χρειάζεται εξοικείωση τόσο με φυσικούς διακόπτες που θυμίζουν πλήκτρα πιάνου, όσο και με το eToggle,  τις λειτουργίες διεπαφής.

IMG 9083 Οδηγούμε Peugeot e-2008: Μήνυμα ελήφθη

Τα ημιμπάκετ καθίσματα είναι άνετα με πολύ καλή οσφυϊκή στήριξη, αφήνοντας ευχάριστες εντυπώσεις στους επιβάτες.

IMG 9055 Οδηγούμε Peugeot e-2008: Μήνυμα ελήφθη

Συνολικά η εικόνα του εσωτερικού του e2008 είναι αισθητά αναβαθμισμένο σε σχέση με το αντίστοιχο του θερμικού μοντέλου. Έως έναν βαθμό ρόλο σε αυτό παίζει το γεγονός πως διαθέταμε την κορυφαία εξοπλιστική έκδοση GT. Ωστόσο, σε γενικό βαθμό η γαλλική εταιρεία έχει επιμεληθεί ακόμα καλύτερα την εικόνα και την ποιότητα του εσωτερικού, σφραγίζοντας την σημασία που δίνει στα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα.

IMG 9096 Οδηγούμε Peugeot e-2008: Μήνυμα ελήφθη

Αναγκαστικές παραχωρήσεις στον χώρο αποσκευών, καθώς αγγίζει τα 343 λίτρα έναντι των 434 της θερμικής έκδοσης, με ανάλογη μείωση του όγκου, όταν τα πίσω καθίσματα είναι πλήρως αναδιπλωμένα.

IMG 9160 Οδηγούμε Peugeot e-2008: Μήνυμα ελήφθη

Ισχυρότερο με ικανοποιητική αυτονομία

IMG 9181 Οδηγούμε Peugeot e-2008: Μήνυμα ελήφθη

Κάτω από το καπό υπάρχει ένας νέος, σύγχρονος ηλεκτροκινητήρας απόδοσης 156 ίππων και 260 Nm ροπής, που τοποθετείται στον εμπρός άξονα, στον οποίο δίνει την κίνηση. Η μεγάλη αλλαγή ωστόσο προέρχεται από την μπαταρία που τροφοδοτείται, η οποία είναι ελαφρώς μεγαλύτερη, τεχνολογίας ιόντων λιθίου ωφέλιμης χωρητικότητας 48,1 kWh, η οποία αυξάνει αισθητά την πραγματική αυτονομία, λύνοντας ουσιαστικά αυτό το βασικό ζήτημα του pre-facelift αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου.

IMG 9213 Οδηγούμε Peugeot e-2008: Μήνυμα ελήφθη

Ολοκληρωμένο

IMG 9365 Οδηγούμε Peugeot e-2008: Μήνυμα ελήφθη

Από τη θεωρία στην πράξη για να διαπιστώσουμε τις διαφορές και τις ομοιότητες τόσο με το προηγούμενο ηλεκτρικό μοντέλο, όσο και με το τρέχον θερμικό σε κάθε δυνατή οδική συνθήκη.

IMG 8904 Οδηγούμε Peugeot e-2008: Μήνυμα ελήφθη

In the city ως αστικό Crossover βρίσκεται στο φυσικό του περιβάλλον. Νευρικό, ευέλικτο, με πολύ καλή περιμετρική ορατότητα και με το πλεονέκτημα της αμιγώς ηλεκτρικής κίνησης, είναι ιδιαίτερα ευχάριστο στον αστικό ιστό.

IMG 9372 Οδηγούμε Peugeot e-2008: Μήνυμα ελήφθη

In the mountain and rural network κινείται αξιοπρεπώς αναδεικνύοντας το στιβαρό πλαίσιο, και εστιάζοντας στην ασφάλεια. Το σαφές τιμόνι, και η ισορροπημένη ανάρτηση, δημιουργούν προσδοκίες, οι οποίες αυξάνονται χάρη στον ισχυρό ηλεκτροκινητήρα και την ισχυρή ροπή των 260Nm. Η συμπεριφορά, δεν είναι σπορ, αλλά αρκετά ευχάριστη, ακόμα και στις ορεινές απότομες στροφές. Ωστόσο, οι ανηφόρες αυξάνουν την κατανάλωση της πολύτιμης ηλεκτρικής ενέργειας.

IMG 9010 Οδηγούμε Peugeot e-2008: Μήνυμα ελήφθη

On the motorway θα εκπλήξει ευχάριστα, θυμίζοντας μεγαλύτερο αυτοκίνητο, με την ποιότητα κύλισης και την ηχομόνωση, ακόμα και στις υψηλές ταχύτητες (η τελική περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 150 χιλιόμετρα).

IMG 9359 Οδηγούμε Peugeot e-2008: Μήνυμα ελήφθη

General το αυτοκίνητο είναι αισθητά βελτιωμένο σε σχέση με τον προκάτοχό του, ιδιαίτερα στον τομέα του εύρους αυτονομίας. Διαθέτει τρία προφίλ οδήγηση. Eco, ιδανικό για την πόλη, λειτουργώντας πιο οικονομικά και αυξάνοντας την αυτονομία, Normal, όπου ο κινητήρας εστιάζει στις πραγματικές ανάγκες και Sport κατά τη χρήση του οποίου ο οδηγός έχει στη διάθεση του και τους 156 ίππους, ευνοώντας την πιο δυναμική οδήγηση. Η αίσθηση σε καμία περίπτωση δεν είναι «Sport», θυμίζοντας πως πρόκειται για ένα πρακτικό SUV.

IMG 9002 Οδηγούμε Peugeot e-2008: Μήνυμα ελήφθη

Η μέση συνδυασμένη καταναλωση άγγιξε τις 17kWh / 100 χιλιόμετρα, ενώ το εύρος πραγματικής αυτονομίας είναι 380 χιλιόμετρα με το πρότυπο WLTP να δίνει 406. Σε ταχυφορτιστή 20 kW χρειάζεται περίπου 2,5 ώρες για πλήρη φόρτιση.

IMG 9344 Οδηγούμε Peugeot e-2008: Μήνυμα ελήφθη

Ηλεκτροκίνητο για πολλαπλές ανάγκες

IMG 9207 Οδηγούμε Peugeot e-2008: Μήνυμα ελήφθη

Το αμιγώς ηλεκτρικό Peugeot e2008, όπως ακριβώς και το θερμικό μοντέλο, καλύπτει ευρύ φάσμα μεταφορικών αναγκών, εστιάζοντας στην πρακτικότητα και την αστική μετακίνηση, με την ικανότητα να ανταποκρίνεται στις αυξημένες οικογενειακές απαιτήσεις. Παράλληλα, αποτελεί μια ολοκληρωμένη λύση ηλεκτρικής κινητικότητας, για όσους έχουν ενστερνιστεί την ιδέα και έχουν αποφασίσει την απόκτηση ηλεκτρικού αυτοκινήτου.

IMG 9194 Οδηγούμε Peugeot e-2008: Μήνυμα ελήφθη

Υψηλό αντίτιμο

IMG 9101 Οδηγούμε Peugeot e-2008: Μήνυμα ελήφθη

By  42.434 € στην εισαγωγική εξοπλιστική έκδοση Active το αντίτιμο να είναι υψηλό. Ειδικά στην εξοπλιστική έκδοση GT της δοκιμής μας να αγγίζει τα 46.500 €. Ωστόσο, εάν συνυπολογίσουμε τη επιδότηση του προγράμματος κινούμαι ηλεκτρικά ΙΙΙ, τότε η αξία διαμορφώνεται στις 33.434€ στην έκδοση Active και 37.500€ στην έκδοση GT.

IMG 9106 Οδηγούμε Peugeot e-2008: Μήνυμα ελήφθη

Technical characteristics

AMAXOMA

Press

SUV

Seats

5

Doors

5

EPIDOSIS

Fuel type

electricity

Acceleration 0 - 100 km/h

9.1 δευτ

Maximum speed

150 km/h, Electronically limited

Weight/power ratio

9.9 κιλά/Hp, 100.6 Hp/τόνος

Weight/torque ratio

6 κιλά/Nm, 167.7 Nm/τόνος

ELECTRIC MOTOR

Electric motor power

156 Hp

Torque

260 Nm @ 500-4060 S.A.L.

Electric motor position

Front axle, transverse

Type of electric motor

Modern

Total system power

156 Hp

System torque

260 Nm @ 500-4060 S.A.L.

BATTERY

Gross battery capacity

54 kWh

Net (usable) battery capacity

48.1 kWh

Battery voltage

400 V

Battery technology

Lithium-ion (Li-Ion)

Battery weight

340 κιλά

Battery position

Κάτω από το πάτωμα, κάτω από τα πίσω καθίσματα και κάτω από τα μπροστινά καθίσματα στην κεντρική σήραγγα

Electric range (WLTP)

406 km

Average energy consumption (WLTP)

9.4 κιλοβατώρα/100 χλμ

HEIGHT AND WEIGHT

Weight

1550 kg

Maximum payload

480 κιλά

Ελάχιστη χωρητικότητα όγκου αποσκευών

343 λίτρα

DIMENSIONS

Length

4304 mm

Width

1775 mm

Height

1550 mm

Wheelbase

2605 mm

Front track

1540 mm

Back trace

1540 mm

Forward prop

874 mm

Back prop

825 mm

ARCHITECTURE

Movement

Στον μπροστινό άξονα

Number of gears and type of gearbox

1 speed, automatic transmission

Front suspension

Independent McPherson type

Rear suspension

Elastic spear

Front brakes

Αεριζόμενοι δίσκοι , 302×26 mm

Rear brakes

Discs, 249×10 mm

Auxiliary systems

ABS (Anti-lock Braking System)

Type of address

Management chukrania (with teeth)

Steering system

Electric Steering Wheel

Wheels

215/65 R16 ή 215/60 R17 ή 215/55 R18

photo gallery

IMG 9187 Οδηγούμε Peugeot e-2008: Μήνυμα ελήφθη
Conclusion
Το μήνυμα ελήφθη για την Peugeot, η οποία με την ευκαιρία της αισθητικής ανανέωσης στο δημοφιλές B-SUV, έλυσε τα προβλήματα αυτονομίας και διαχείρισης της ηλεκτρικής ενέργειας, εφοδιάζοντας το με νέα μπαταρία και ισχυρότερο ηλεκτροκινητήρα. Στην πράξη αποδεικνύεται ευχάριστο και ποιοτικό. Ωστόσο η υψηλή τιμή δεν δικαιολογείται από τις στοχευμένες βελτιώσεις, αποτελώντας την αχίλλειο πτέρνα του.
Interior & practicality
7.6
Current expenditure
8
Road behaviour
7.1
Performance
7.5
Enjoyment factor
6.2
value for money
5.7
Comfort
7.2
What grade do you give him?1 Votes
7.9
SYN
Εξωτερικό Design
Internal
Places
Perimeter visibility
PLEEN
Sales price
Δυσανάλογα μικρό τιμόνι
7