Live the Movement in the streets
Model 2

"Mill" with the fate of the affordable Tesla Model 2

Φήμες θέλουν την κατάργηση του πρότζεκτ, διαψεύδει ο Έλον Μασκ

Η Tesla έχει ματαιώσει το φθηνό αυτοκίνητο που είχε υποσχεθεί εδώ και καιρό και στο οποίο οι επενδυτές υπολόγιζαν για να προωθήσει την ανάπτυξή της σε μια αυτοκινητοβιομηχανία μαζικής αγοράς, ισχυρίζονται τρεις πηγές που γνωρίζουν το θέμα και αναδημοσιεύει το Reuters.

Ενδεχόμενη εγκατάλειψη του μακροχρόνιου αυτού στόχου που ο διευθύνων σύμβουλος της Tesla, Έλον Μασκ, έχει συχνά χαρακτηρίσει ως την πρωταρχική της αποστολή: προσιτά ηλεκτρικά αυτοκίνητα για τις μάζες. Το πρώτο του “master plan” για την εταιρεία το 2006 και προέβλεπε την κατασκευή πολυτελών μοντέλων πρώτα και στη συνέχεια τη χρήση των κερδών για τη χρηματοδότηση ενός «οικογενειακού αυτοκινήτου χαμηλού κόστους».

Έκτοτε έχει επανειλημμένα υποσχεθεί ένα τέτοιο όχημα στους επενδυτές και τους καταναλωτές. Μόλις τον Ιανουάριο, ο Musk δήλωσε στους επενδυτές ότι η Tesla σχεδίαζε να ξεκινήσει την παραγωγή του προσιτού μοντέλου στο εργοστάσιό της στο Τέξας το δεύτερο εξάμηνο του 2025.

Η απάντηση του Μασκ

Ο Μασκ δήλωσε σε ανάρτηση στην πλατφόρμα X.com ότι «το Reuters λέει ψέματα (και πάλι)», χωρίς να προσδιορίσει το αληθές γεγονός από το ψέμα.

Το φθηνότερο σημερινό μοντέλο της Tesla, το Model 3 sedan, πωλείται προς περίπου 39.000 δολάρια στις Η.Π.Α. Το φημολογούμενο καταργημένο όχημα εισαγωγικού επιπέδου, που μερικές φορές περιγράφεται ως Model 2, εφόσον παραχθή θα ξεκινά από περίπου 25.000 δολάρια.