"Η Ferrari έχει δεσμευτεί αποφασιστικά να γίνει μια αυτοκινητοβιομηχανία με ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα μέχρι το τέλος αυτής της δεκαετίας”. Με αυτά τα λόγια ξεκινά το σύντομο βίντεο στο οποίο ο CEO της Ferrari Benedetto Vigna εξηγεί το όραμα της εταιρείας για τη μείωση των εκπομπών ρύπων. Η αυτοκινητοβιομηχανία του καμαρωτού αλόγου γίνεται άλλη μια αυτοκινητοβιομηχανία που επιτίθεται στο νέο περιβαλλοντικό πρότυπο – Euro 7. Σύμφωνα με τον Vigna, η εταιρεία του δεν σχεδιάζει να παράγει κινητήρες που να πληρούν τις ευρωπαϊκές απαιτήσεις για τις επιβλαβείς εκπομπές ρύπων, αλλά αντίθετα θα επικεντρωθεί στην ηλεκτροκίνηση της γκάμας των μοντέλων της.
“Στόχος μας είναι να παράγουμε μοναδικές ηλεκτρικές Ferrari και πιστεύουμε ότι η εστίαση σε αυτό είναι θεμελιώδης. Αν συνεχίσουμε να κυνηγάμε το Euro 7, όπως έχει προγραμματιστεί, θα αποσπάσουμε την εταιρεία μας και τους προμηθευτές μας και δεν θα μπορέσουμε να χρησιμοποιήσουμε όλες τις τεχνολογίες που θα μας επιτρέψουν να δημιουργήσουμε μια μοναδική Ferrari. Δεν χρειάζεται να παρεκκλίνουμε από το δρόμο”, σχολίασε ο επικεφαλής της αυτοκινητοβιομηχανίας του Maranello. Πρόκειται για ένα ακόμη πλήγμα για το Euro 7, το οποίο αναμένεται να τεθεί σε ισχύ το 2025, αλλά τελευταία όλο και περισσότερο ακούγεται ότι θα καθυστερήσει μέχρι το 2030.
Στο βίντεο, ο Benedetto Vigna δεν μιλάει για το χρονοδιάγραμμα της παρουσίασης της πρώτης ηλεκτρικής Ferrari. Ωστόσο, γνωρίζουμε εδώ και καιρό ότι θα κάνει το ντεμπούτο της το 2025, λαμβάνοντας δομικές μπαταρίες και κινητήρες που αναπτύσσονται απευθείας στο Maranello, όπου βρίσκεται το εργοστάσιο παραγωγής αυτοκινήτων με μηδενικές εκπομπές ρύπων.
Ο Vigna δήλωσε ότι παρά την περιορισμένη προσφορά της, η εταιρεία συνεχίζει να επεκτείνει την απήχησή της σε νέους, νεαρούς πελάτες. Η πελατειακή της βάση διευρύνεται επί 10 συνεχόμενα τρίμηνα και το 30% των νέων πελατών της είναι κάτω των 40 ετών, είπε. Θα δούμε λοιπόν τι άλλα νέα θα έρθουν από τον κατασκευαστή του καμαρωτού αλόγου και το μέλλον του, καθώς κοιτάζει όλο και περισσότερο προς την ηλεκτροκίνηση της γκάμας του.