Live η Κίνηση στους δρόμους
IMG 2561 Driving Renault Clio E-Tech Hybrid: raising the bar in the B-Segment!

Driving Renault Clio E-Tech Hybrid: raising the bar in the B-Segment!

Το αγωνιστικό τμήμα της Renault από την Formula 1 δανείζει την προηγμένη τεχνολογία ανάκτησης ενέργειας στο μικρό της γαλλικής εταιρείας!

What grade do you give him?6 Votes
7.4
7.1

Η πλήρως  hybrid έκδοση του δημοφιλούς Clio διαθέτει ένα αποδοτικό υβριδικό σύστημα, με τεχνολογία από την F1, ακολουθώντας τις επιταγές της εποχής που πιέζουν για χαμηλούς ρύπους και οικονομία! Το Renault Clio E-Tech Hybrid σύμφωνα με τη γαλλική εταιρεία, πετυχαίνει τους στόχους αυτούς σε συνάρτηση με υψηλή απόδοση του κινητήρα! Η εβδομαδιαία συμβίωση μαζί του θα αποκαλύψει τις αρετές του μοντέλου! 

IMG 2592 Οδηγούμε Renault Clio E-Tech Hybrid: Ανεβάζει τον πήχη στο B-Segment!

Meet 

IMG 2594 Οδηγούμε Renault Clio E-Tech Hybrid: Ανεβάζει τον πήχη στο B-Segment!

The Renault Clio συστήθηκε στο κοινό το 1990 ως αντικαταστάτης του εμβληματικού Renault 5! Από τότε μεσολάβησαν 5 γενιές με την τελευταία να διανύει το μέσο της ζωής της, με το καθιερωμένο Facelift να έχει παρουσιαστεί και να αναμένεται στην χώρα μας τον Σεπτέμβριο! Το όνομα του προέρχεται από την ελληνική μυθολογία και συγκεκριμένα απο  την Μούσα Κλειώ, την προστάτιδα της ιστορίας και της πιστότητας του αρχικού λόγου!

External design 

Η σιλουέτα του Renault Clio αποτυπώνει ένα από τα πιο ενδιαφέροντα και μοντέρνα σχήματα του B-Segment! 

IMG 2580 Οδηγούμε Renault Clio E-Tech Hybrid: Ανεβάζει τον πήχη στο B-Segment!

Το μπροστινό μέρος μένει πιστό στην σχεδιαστική φιλοσοφία της Renault, στο οποίο διακρίνεται η ευκρινής τραπεζοειδής μάσκα με τις επινικελωμένες λεπτομέρειες. Κεντρικά στολίζεται από το διαμάντι της γαλλικής φίρμας και πλαισιώνεται από τους όμορφους Led προβολείς σε σχήμα δείκτη χεριού! 

IMG 2577 Οδηγούμε Renault Clio E-Tech Hybrid: Ανεβάζει τον πήχη στο B-Segment!

Καμπύλες γραμμές και μυώδεις επιφάνειες σχηματίζουν ένα κομψό προφίλ, με σαφή σπορ προσανατολισμό! Οι πίσω πόρτες με τις κρυφές λαβές στο πάνω μέρος, δίνουν την αίσθηση τρίθυρου αμαξώματος, ενισχύοντας τον δυναμισμό δίνοντας μια πιο νεανική όψη! Ιδιαίτερο χαρακτηριστικό, το νίκελ πλαίσιο χαμηλά στο αμάξωμα, στο οποίο αναγράφεται το όνομα «Clio»! 

IMG 2516 Οδηγούμε Renault Clio E-Tech Hybrid: Ανεβάζει τον πήχη στο B-Segment!

Το πίσω μέρος αποτυπώνει με τον καλύτερο τρόπο την αισθητική των Hatchback. Η οροφή σταματάει σε μια κομψή αεροτομή και στη συνέχεια η σχεδίαση ολοκληρώνεται εντελώς κάθετα, σχηματίζοντας ένα κοφτό πρακτικό αμάξωμα με σπορτίφ στοιχεία! Τα στενά ορθογώνια φωτιστικά σώματα με γραφικά LED κοσμούν την πέμπτη πόρτα.

IMG 2612 Οδηγούμε Renault Clio E-Tech Hybrid: Ανεβάζει τον πήχη στο B-Segment!

Internal 

Η εικόνα της καμπίνας διατηρεί την σχεδιαστική φιλοσοφία της Renault, με πιο καθαρές και λιτές γραμμές, προκειμένου να ξεχωρίζει για το φινίρισμα την συναρμογή και την ποιότητα κατασκευής! 

IMG 2535 Οδηγούμε Renault Clio E-Tech Hybrid: Ανεβάζει τον πήχη στο B-Segment!

Ευχάριστη έκπληξη ήταν πως συνολικά έχουν επιλέξει μαλακά και αφρώδη υλικά, ανεβάζοντας την αίσθηση της διακριτικής πολυτελείας! 

IMG 2598 Οδηγούμε Renault Clio E-Tech Hybrid: Ανεβάζει τον πήχη στο B-Segment!

Κεντρικά στο ταμπλό, δεσπόζει το συμβατό με Android Auto και Apple CarPlay σύστημα πολυμέσων Multi-Sense, με την οθόνη αφής 9,3 ιντσών, που εκτός από τον έλεγχο των πολυμέσων, τροφοδοτεί με πληροφορίες τον οδηγό, όπως για παράδειγμα την ροή της ενέργειας. Το ταμπλό χωρίζεται σε δυο μέρη, με μια διακριτική πορτοκαλί γραμμή κατά μήκος των αεραγωγών, δίνοντας μια σπορτίφ νότα!  

IMG 2600 Οδηγούμε Renault Clio E-Tech Hybrid: Ανεβάζει τον πήχη στο B-Segment!

Πλήρως ψηφιοποιημένος είναι και ο πίνακας οργάνων σε έγχρωμη οθόνη TFT 7 ιντσών που βρίσκεται πίσω από το μίνιμαλ τιμόνι. Η εικόνα ολοκληρώνεται με το κλασικό χειρόφρενο και τον επιλογέα του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων E-Tech, σε πορτοκαλί φινίρισμα ! 

IMG 2616 Οδηγούμε Renault Clio E-Tech Hybrid: Ανεβάζει τον πήχη στο B-Segment!

Εργονομικά, ο οδηγός έχει όλους τους διακόπτες στην διάθεση του στα κατάλληλα σημεία, προκειμένου να μην αποσπάται η προσοχή του από τον δρόμο. Οι θήκες για τα ποτήρια ανάμεσα στα δύο καθίσματα, βρίσκονται σε ιδανική θέση, χαμηλά και σε απόσταση μεταξύ τους, ώστε να μην ακουμπάνε, ούτε να ενοχλούν τον οδηγό κατά την οδήγηση!

IMG 2538 Οδηγούμε Renault Clio E-Tech Hybrid: Ανεβάζει τον πήχη στο B-Segment!

Έκπληξη προκαλεί η απουσία του κλασικού υποβραχιόνιου, ωστόσο αυτό μεταφράζεται σε μεγαλύτερη άνεση για τους μπροστινούς επιβάτες! 

IMG 2599 Οδηγούμε Renault Clio E-Tech Hybrid: Ανεβάζει τον πήχη στο B-Segment!

Τα καθίσματα παρέχουν άψογη οσφυϊκή στήριξη του σώματος των επιβατών και ιδίως για τους μπροστινούς επιβάτες. 

IMG 2528 Οδηγούμε Renault Clio E-Tech Hybrid: Ανεβάζει τον πήχη στο B-Segment!

Ο χώρος αποσκευών αγγίζει τα 301 λίτρα, ενώ με τα καθίσματα πλήρως αναδιπλωμένα φτάνει τα 979 lt!

Driving set 

IMG 2614 Οδηγούμε Renault Clio E-Tech Hybrid: Ανεβάζει τον πήχη στο B-Segment!

Το Renault Clio E-Tech Hybrid φιλοξενεί κάτω από το καπό ένα αποδοτικό υβριδικό σύστημα, που αποτελείται από έναν τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα, 1.6 με απόδοση 95 ίππων στις 5.500 σ.α.λ. και 144 Nm ροπής στις 3.200 και δύο ηλεκτροκινητήρες με τον βασικό να αποδίδει 49 ίππους και 205 Nm ροπής, ενώ ο δεύτερος έχει τον ρόλο γεννήτριας, όντας τύπου HSG (High-Voltage Starter Generator), λειτουργεί σε τάση 230V, αποδίδει 20 ίππους με 50 Nm ροπής. Η ενέργεια αποθηκεύεται σε μια μικρή μπαταρία 1,2 kWh. Το σύστημα E-Tech συνδυάζεται με ένα αποδοτικό και προηγμένο κιβώτιο ταχυτήτων, χωρίς συμπλέκτη, που μεταφέρει την κίνηση στους εμπρός τροχούς με 15 διαφορετικούς τρόπους μετάδοσης, συμβάλλοντας τα μέγιστα στην απόδοση και την οικονομία!  

On the road 

Το παραπάνω υβριδικό σύστημα E-Tech, καθιστά το Clio της δοκιμής μας την πιο ισχυρή έκδοση του super mini της Renault! Ας το δούμε  σε κάθε δυνατή συνθήκη, για να γνωρίσουμε τον ιδιαίτερο οδηγικό χαρακτήρα του! 

IMG 2242 Οδηγούμε Renault Clio E-Tech Hybrid: Ανεβάζει τον πήχη στο B-Segment!

In the city το υβριδικό σύστημα E-Tech ξεδιπλώνει όλα τα πλεονέκτημα του, προσδίδοντας στο Renault Clio το συγκριτικό πλεονέκτημα της χαμηλής κατανάλωσης και κατ’ επέκταση της οικονομίας! Στον αστικό ιστό και κυρίως στις χαμηλές ταχύτητες, κινείται αμιγώς ηλεκτρικά, χάρη στην δυνατότητα της Γρηγόρης αυτοφόρτισης, που επιτυγχάνεται μέσω της τεχνολογίας με την βοήθεια, ανάκτησης της ενέργειας κατά το φρενάρισμα και αποθήκευσης της στην μπαταρία! Σύμφωνα με τη Renault η αμιγώς ηλεκτρική κίνηση στον αστικό ιστό αγγίζει το 80%.  Επιπλέον, το Renault Clio E-Tech είναι ιδιαίτερα φιλικό για καθημερινή χρήση σε αστικό περιβάλλον, όντας ευέλικτο με ικανοποιητική ορατότητα και ευκολοδήγητο! 

IMG 2452 Οδηγούμε Renault Clio E-Tech Hybrid: Ανεβάζει τον πήχη στο B-Segment!

In the mountain and rural network πάλι πρωταγωνιστεί η υβριδική τεχνολογία E-Tech. Τα μέρη του συνόλου συνεργάζονται αρμονικά και συνδυάζονται, παρέχοντας την μέγιστη απαιτούμενη ισχύ, με την μικρότερη δυνατή κατανάλωση! Η υψηλή ροπή είναι ο καλύτερος σύμμαχος για άνετη οδήγηση σε ορεινό δίκτυο με έντονες ανωφέρειες. Σε τεχνικό επίπεδο, οι μηχανικοί της Renault είχαν ως στόχο ένα καλό στήσιμο, που μεταφράζεται σε ικανοποιητική οδηγική ευχαρίστηση! Το αυτοκίνητο πατάει πολύ καλά στο δρόμο, διαθέτοντας εξαιρετικό κράτημα και εμπνέοντας αίσθηση ασφάλειας στον οδηγό! Η μεσαία ρύθμιση της ανάρτησης συμβάλει στην ισορροπία μεταξύ κρατήματος και άνεσης, καθώς απορροφάει τις κακοτεχνίες του οδοστρώματος, χωρίς να ενοχλεί τους επιβάτες! Παράλληλα στρίβει εξαιρετικά χάρη στο πολύ καλό σύστημα διεύθυνσης με κύκλο στροφής 10.42m, ενώ και στο φρενάρισμα εμπνέει σιγουριά! 

IMG 2365 Οδηγούμε Renault Clio E-Tech Hybrid: Ανεβάζει τον πήχη στο B-Segment!

On the motorway το Renault Clio E-Tech αναδεικνύει την πολύ καλή ποιότητα κύλισης και την ικανοποιητική ηχομόνωση, χαρακτηριστικά τα οποία με την απόδοση της ανάρτησης προσφέρουν υψηλά επίπεδα άνεσης στους επιβάτες! Το αυτοκίνητο παραμένει σταθερό ακόμα και στις μεγάλες ταχύτητες! Στις υψηλές στροφές, ωστόσο το βουητό του ατμοσφαιρικού κινητήρα των 1.6 λίτρων μπορεί να γίνει ενοχλητικό εντός της καμπίνας! 

IMG 2432 Οδηγούμε Renault Clio E-Tech Hybrid: Ανεβάζει τον πήχη στο B-Segment!

General το Renault Clio E-Tech, διαθέτει προγράμματα οδήγησης μέσω του My Sense με στόχο τον καλύτερο συνδυασμό απόδοσης και οικονομίας! Ο διακόπτης ECO εστιάζει στην ακόμα χαμηλότερη κατανάλωση, απαιτώντας μικρότερη ισχύ και δίνοντας το βασικό ρόλο στον ηλεκτροκινητήρα, ιδανικό για κίνηση στον αστικό ιστό! Η επιλογή EV υπάρχει για αμιγώς ηλεκτρική κίνηση σε μικρές αποστάσεις! Η συνολική κατανάλωση τις μέρες της δοκιμής σημείωσε 5,7 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, ενώ στον αυτοκινητόδρομο άγγιξε τα 6 lt, παραμένοντας εξίσου οικονομικό! 

IMG 2422 Οδηγούμε Renault Clio E-Tech Hybrid: Ανεβάζει τον πήχη στο B-Segment!

Who it is aimed at 

IMG 2435 Οδηγούμε Renault Clio E-Tech Hybrid: Ανεβάζει τον πήχη στο B-Segment!

Το νεανικό Design του Clio θα εκτιμηθεί από ηλικιακά νέους πελάτες. Από όσους χρειάζονται ένα αυτοκίνητο φιλικό για καθημερινή χρήση, ισχυρό αλλά και για να πετυχαίνει μέγιστη οικονομία! Επίσης, και στο μέρος του καταναλωτικού κοινού, που επιθυμεί ένα ασφαλές και άνετο Hatchback, χωρίς ο δυνητικός πελάτης να χρειαστεί να ξεπεράσει τον προϋπολογισμό του! Η Renault με το Clio E-Tech κατάφερε να διευρύνει την πελατειακή βάση! 

Price  

IMG 2453 Οδηγούμε Renault Clio E-Tech Hybrid: Ανεβάζει τον πήχη στο B-Segment!

Για όσους ενδιαφέρονται μπορούν να βρουν στους καταλόγους το Renault Clio E-Tech από 24.740 €, ενώ η έκδοση της δοκιμής Dynamic (Techno) κοστίζει 26.930 €. Ενδεχομένως με την έλευση του ανανεωμένου Clio E-Tech το Σεπτέμβρη, η Renault να ανακοινώσει νέες προσφορές! 

Technical characteristics

AMAXOMA 
Press Hatchback 
Seats5
Doors5
CONSUMPTION - EMISSIONS - SUBSIDIES 
Average combined fuel consumption (WLTP)4.3 l/100 km
CO2 emissions (WLTP)98 g/km
Fuel typePetrol
Maximum speed186 km/h
Exhaust Gas SpecificationsEuro 6
Weight/power ratio9.5 κιλά/Hp, 104.8 Hp/τόνος
Weight/torque ratio9.3 κιλά/Nm, 107.8 Nm/τόνος
ENGINE TOTAL 
BATTERY 
Χωρητικότητα μπαταρίας1.2 kWh
ELECTRIC MOTOR 
Power 49 HP
Torque 205 Nm
INTERNAL COMBUSTION ENGINE 
Power95 Hp
Rated motor torque144 Nm @ 3200 σ.α.λ.
Engine layoutForward, transverse
Engine model/codeH4M 632
Engine casing1598 cm3
Number of cylinders4
Engine configurationIn series
Number of valves per cylinder4
Fuel injection systemMulti-point spraying
Engine oil capacity4.5 l
ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ 
Power140 Hp 
Torque205 Nm
HEIGHT AND WEIGHT 
Weight1336 κιλά
Minimum volume of luggage space301 l
Maximum volume of luggage space979 l
Fuel tank capacity39 l
DIMENSIONS 
Length4050 mm
Width1798 mm
Height1440 mm
Wheelbase2583 mm
Forward prop830 mm
Back prop637 mm
Distance from the ground120 mm
Minimum turning diameter (turning diameter)10.42 m
ARCHITECTURE  
MovementMovement on the front wheels
Number of gears and type of gearboxαυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων Multi-Mode E-TECH
Front suspensionIndependent McPherson type
Rear suspensionΗμι-ανεξάρτητη ανάρτηση με ελατήρια , Ελαστικός δόκος
Front brakesVentilated trays
Rear brakesΤάμπουρα
Auxiliary systemsABS (Anti-lock Braking System)
Type of addressManagement chukrania (with teeth)
Steering system Electric Steering Wheel
Wheels 185/65 R15 88H ή 195/55 R16 87H ή 205/45 R17 88H

photo gallery 

 

IMG 2561 Driving Renault Clio E-Tech Hybrid: raising the bar in the B-Segment!
Conclusion
Η Renault δημιούργησε ένα νεανικό αυτοκίνητο με σπορτίφ ύφος! Προσεγμένο και ποιοτικό, με πολύ καλή οδηγική συμπεριφορά και εστιασμένο στην οικονομία, χάρη στο υβριδικό σύνολο! Το Renault Clio E-Tech τοποθετείται στην κορυφή της γκάμας του Clio, ανεβάζοντας τον πήχη στο B-Segment, αφού συνδυάζει απόδοση και οικονομία! Όλα αυτά σε μια άκρως ανταγωνιστική τιμή!
Interior & practicality
6.4
Current expenditure
8.4
Road behaviour & performance
6.3
Security
6.4
Enjoyment factor
6.2
value for money
8.6
What grade do you give him?6 Votes
7.4
SYN
Χαμηλή κατανάλωση
Απόδοση υβριδικού συστήματος E-Tech
External design
Price/value ratio
PLEEN
Θορυβώδης βενζινοκινητήρας στις υψηλές στροφές
7.1