Η Volkswagen τολμά να προσθέσει στη γκάμα της ένα πολύ ιδιαίτερο μοντέλο, κάνοντας τη διαφορά στην κατηγορία των B-SUV με ένα Cabrio αμάξωμα!
Η γερμανική εταιρεία συνήθιζε να πλαισιώνει τα πιο δημοφιλή μοντέλα της γκάμας της με ανοιχτές εκδόσεις. Οι εποχές έχουν αλλάξει και η αγορά επιλέγει SUV. Εμπορικά, τη θέση του κραταιού Golf την έχει πάρει πλέον το T-ROC and the VW το φροντίζει λίγο περισσότερο, εφοδιάζοντας το με ένα εντελώς νέο αμάξωμα με πλήρως ανοιγόμενη οροφή! Η εβδομαδιαία συμβίωση μαζί του, μας αποκαλύπτει τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της πιο καλοκαιρινής εκδοχής του SUV!
Meet
Η VW παρουσίασε το 2017 την πρόταση της στην κατηγορία των B-SUV, το T-Roc, το οποίο γρήγορα έγινε Best – Seller, και πλέον είναι το πιο «καλοπουλημενο» VW της νέας εποχής! Τρία χρόνια αργότερα, το 2020 η γερμανική εταιρεία, αποφάσισε να εξαργυρώσει την επιτυχία αυτή παρουσιάζοντας την ανοιχτή εκδοχή του δημοφιλούς μοντέλου!
External design
Το αυτοκίνητο στο μεγαλύτερο μέρος του είναι ανασχεδιασμένο, σε τέτοιο βαθμό που θα μπορούσε να αποτελεί αυτόνομο μοντέλο στη γκάμα της Volkswagen!
Ειδικότερα, το μπροστινό τμήμα είναι σχεδόν πανομοιότυπο με το συμβατικό T-Roc. Τα κάθετα νεύρα με τις ακμές πάνω στο ελαφρά κεκλιμένο καπό, το οποίο ξεκινάει από το παρμπρίζ, με ομαλή συνέχεια κύλισης δίνει ζωντάνια. Καταλήγει στη νέας σχεδίασης μάσκα, η οποία χωρίζεται σε δυο τμήματα με μια επινικελωμένη λωρίδα στη μέση, όπου δεσπόζει το νέο λογότυπο της VW, ενώ στο πάνω μέρος της πλαισιώνεται με τα χαρακτηριστικά τραπεζοειδή φώτα. Η εικόνα ολοκληρώνεται με τον ογκώδη προφυλακτήρα, ο οποίος διαθέτει μια Off-Road ποδιά στο κέντρο, τονίζοντας τον περιπετειώδη χαρακτήρα!
Επιπλέον, οι ουσιαστικές αλλαγές εντοπίζονται ακόμα περισσότερο στο προφίλ του αυτοκινήτου. Παρόλο που διατηρεί αναλλοίωτες σε μεγάλο βαθμό τις γραμμές που κάνουν αναγνωρίσιμο το T-Roc, οι λεπτομέρειες είναι αυτές που σφραγίζουν το ιδιαίτερο αμάξωμα! Οι πίσω πόρτες έχουν καταργηθεί, ενώ οι μπροστινές είναι χωρίς πλαίσιο. Οι ογκώδεις θόλοι των τροχών ενισχύουν τον δυναμισμό του αυτοκινήτου, ειδικά στα πίσω φτερά που δίνουν την εικόνα ενός πάνθηρα που ετοιμάζεται για επίθεση!
Η οροφή όταν είναι κλειστή, δίνει μια Coupe αίσθηση, ενώ αντίθετα όταν είναι κατεβασμένη προβάλλει μια γοητευτική και θελκτική σιλουέτα!
Ωστόσο, αλλαγές εντοπίζονται επίσης και στο πίσω μέρος. Το μικρό πλέον πορτμπαγκάζ ενσωματώνει τα μεγάλα φωτιστικά σώματα με τα νέα γραφικά Led και στο πάνω μέρος υπάρχει μια στιλιστική διακριτική αεροτομή που τονίζει την γραμμή του αυτοκινήτου! Το σχεδιαστικό σύνολο ολοκληρώνεται με τον όμορφο προφυλακτήρα με τις νίκελ πινελιές και φυσικά τον Off – Road διάχυτη στο κέντρο!
Internal
Η γερμανική εταιρεία έχει επιμεληθεί το εσωτερικό του T-Roc Cabriolet με κορυφαίας ποιότητας μαλακά υλικά με καλή αίσθηση αφής και άψογο φινίρισμα!
Στην καμπίνα υπάρχουν παραχωρήσεις και πλέον είναι 2 + 2 θέσεων, εστιάζει στο ευχάριστο περιβάλλον, και στην όμορφη σχεδίαση!
Ιδιαίτερα στο ταμπλό δεσπόζει το Active Info Display 10,25 ιντσών με τον πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων και το Discover Media αφής μεγέθους 8,5 ιντσών!
Τα καθίσματα παρέχουν πολύ καλή στήριξη του σώματος και των 4 επιβατών και προσφέρουν εξαιρετική αίσθηση με ανοιχτή την οροφή!
Η Volkswagen έχει επιλέξει εξαιρετικής ποιότητας υλικά και για την οροφή και ένα προηγμένο ηλεκτρουδραυλικό μηχανισμό που ανοίγει την οροφή αυτόματα σε σχήμα Ζ μόλις σε 9 δευτερόλεπτα και την κλειδώνει σε 11!
Ο χώρος αποσκευών περιορίζεται μόλις στα 284 λίτρα!
Engine
Κάτω από το καπό φιλοξενεί τον νέο τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα του 1,5 λίτρου της οικογένειας TSI Evo 2, ο οποίος αποδίδει 150 ίππους στις 5.000-6.000 σ.α.λ και με ροπή 250 Nm στις 1.500-3.500 σ.α.λ, το οποίο συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG 7 σχέσεων!
Η καινοτομία που εισάγει ο εν λόγω κινητήρας είναι η βελτιωμένη λειτουργία του ACTplus, ή αλλιώς της «Ενεργής Διαχείρισης Κυλίνδρων». Το σύνολο σε συνθήκες που δεν απαιτείται ισχύς από τον κινητήρα, απενεργοποιεί τους δυο κυλίνδρους με στόχο την οικονομία και την περαιτέρω μείωση των ρύπων!
On the road
Σίγουρα δεν είναι συνηθισμένο να βλέπει κανείς ένα SUV Cabriolet, και η οδηγική εμπειρία φαντάζει μοναδική! Ας γνωρίσουμε το VW T-Roc Cabriolet, σε πραγματικές συνθήκες για να βγάλουμε τα συμπεράσματα μας!!
In the city είναι αρκετά ευέλικτο και ευκολοδήγητο χάρη στις συμπαγείς του διαστάσεις. Η υψηλή θέση οδήγησης σε συνδυασμό με την απουσία πλαισίων παραθύρων, του προσφέρουν εξαιρετική περιμετρική ορατότητα ακόμα και στη νεκρή γωνία! Παράλληλα, εξαιτίας του μοναδικού του χαρακτήρα ως SUV Cabriolet έλκει τα βλέμματα των περαστικών! Ιδανική σε αίσθηση είναι η απογευματινή ή η βραδινή βόλτα με ανοιχτή την οροφή!
In the mountain and rural network μπορεί να ανακηρυχτεί ως το ιδανικό αυτοκίνητο βόλτας! Σε αυτό συμβάλει το πλαίσιο MQB A1, το πολύ καλό στήσιμο και η ισορροπημένη ανάρτηση που αποτελείται από γόνατα McPherson εμπρός και σύστημα πολλαπλών (πέντε) συνδέσμων πίσω που είναι υπεύθυνη για καλή οδηγική συμπεριφορά, ενώ ταυτόχρονα δεν αφήνει τις έντονες ανωμαλίες των ελληνικών δρόμων να περάσουν στην καμπίνα, πετυχαίνοντας τον καλύτερο συνδυασμό στην σχέση άνεσης / κρατήματος! Όλα αυτά σε συνδυασμό με το ισχυρό μηχανικό σύνολο των 150 ίππων και 250 Nm ροπής, που μετατρέπουν το πέρασμα μέσα από τις όμορφες διαδρομές της ελληνικής φύσης σε πραγματική ευχαρίστηση, ιδίως με την οροφή κατεβασμένη! Το αυτοκίνητο παραμένει πολύ σταθερό ακόμα και στις απότομες στροφές και το τιμόνι είναι ακριβέστατο! Επίσης η απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος στα 156 χλστ, δικαιολογεί το χαρακτηρισμό του SUV και του προσφέρει δυνατότητες για ήπιες εκτός δρόμου διαδρομές!
On the motorway παραμένει πιστό στην παράδοση της Volkswagen και αναδεικνύεται η κορυφαία ποιότητα κύλισης! Ο Γερμανός κατασκευαστής πέτυχε πολύ υψηλά επίπεδα ηχομόνωσης, όταν έχει κλειστή την οροφή, ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες. Γεγονός πρωτόγνωρο για Cabrio, που σε μεγάλο βαθμό οφείλεται στην ποιότητα υλικών και συναρμογής της οροφής! Με ανοιχτή την οροφή το ταξίδι μπορεί να γίνεται ενοχλητικό, λόγω του ανέμου, των υψηλών ταχυτήτων και του θορύβου, για αυτό στον αυτοκινητόδρομο, η οδήγηση ενός τέτοιου αυτοκινήτου είναι πιο απολαυστική με κλειστή την οροφή!
General το T-Roc Cabriolet δίνει έμφαση στην άνεση, ως «αυτοκίνητο βόλτας». Το κινητήριο σύνολο είναι αποδοτικό, αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι σπορ. Άλλωστε η VW δεν έχει αυτόν τον προσανατολισμό για αυτό το μοντέλο! Ωστόσο, ο ήχος του TSI των 150 είναι ευχάριστος, γεμίζοντας με ικανοποίηση τον οδηγό όταν το οδηγάει με ανοιχτή την οροφή! Η μέση τιμή κατανάλωσης της δοκιμής άγγιξε τα 9,3 λίτρα στα 100 χλμ!
Who it is aimed at
Προφανώς το Volkswagen T-Roc Cabriolet δεν είναι το αυτοκίνητο που στοχεύει σε όγκους πωλήσεων, αλλά ασκεί γοητεία σε ένα ειδικό κοινό, που η εμπειρία οδήγησης σε ανοιχτούς ουρανούς είναι αδιαπραγμάτευτη. Φυσικά όλα αυτά τα αβαντάζ με παραχωρήσεις στην πρακτικότητα και εστιάζοντας σε έναν Life Style προσανατολισμό! Το T-Roc Cabriolet θα εκτιμηθεί ιδιαιτέρως από νέους οικογενειάρχες και εργένηδες, που δεν απαιτούν χώρους για τις μετακινήσεις τους, αλλά επιδιώκουν να τραβούν τα βλέμματα στις μετακινήσεις τους! Επίσης είναι ιδιαίτερα ελκυστικό σε ελληνικές εταιρείες Rent a Car, που προσφέρουν στους τουρίστες ένα ιδανικό αυτοκίνητο για εξερεύνηση και να απολαύσουν στο έπακρον τον ελληνικό ήλιο και τη θάλασσα!
Price
Η Volkswagen προσφέρει το T-Roc Cabriolet των 150 ίππων στην πλούσια έκδοση Style στην ελληνική αγορά με την τιμή να αγγίζει τα 39.900 ευρώ. Τιμή λογική για τον ιδιαίτερο χαρακτήρα του αυτοκινήτου! Ωστόσο σε όσους φαίνεται «αλμυρή» η τιμή του αυτοκινήτου, η γερμανική εταιρεία διαθέτει το T-Roc Cabriolet με τον χιλιάρι TSI των 110 ίππων στην τιμή των 34.200€!
Technical characteristics
AMAXOMA |
|
Press |
Cabrio – SUV |
Seats |
4 |
Doors |
2 |
CONSUMPTION - EMISSIONS - SUBSIDIES |
|
Average combined fuel consumption (WLTP) |
6.4 l/100 km |
CO2 emissions (WLTP) |
144 g/km |
Fuel type |
Petrol |
Acceleration 0 - 100 km/h |
9.4 δευτ |
Maximum speed |
203 km/h |
Exhaust Gas Specifications |
EURO 6d-ISC FCM |
Weight/power ratio |
10.3 κιλά/Hp, 97 Hp/τόνος |
Weight/torque ratio |
10.3 κιλά/Nm, 97 Nm/τόνος |
ENGINE TOTAL |
|
Power |
150 Hp @ 5000-6000 σ.α.λ. |
Power per litre of displacement |
100.1 Hp/l |
Torque |
150 Nm @ 1500-3500 σ.α.λ. |
Engine layout |
Forward, transverse |
Engine casing |
1498 cm3 |
Number of cylinders |
4 |
Engine configuration |
In series |
Number of valves per cylinder |
4 |
Fuel injection system |
Direct spraying |
Engine suction |
Turbocharger , Intercooler |
Gas distribution mechanism |
DOHC |
Engine oil capacity |
4.3 l |
Engine systems |
Start & Stop Σύστημα – Φίλτρο σωματιδίων |
HEIGHT AND WEIGHT |
|
Weight |
1546 κιλά |
Maximum payload |
364 κιλά |
Minimum volume of luggage space |
284 l |
Fuel tank capacity |
50 l |
Επιτρεπόμενη δυνατότητα ρυμούλκησης με φρένα |
1700 κιλά |
Maximum support load |
80 kg |
DIMENSIONS |
|
Length |
4271-4286 mm |
Width |
1811 mm |
Height |
1527 mm |
Wheelbase |
2630 mm |
Front track |
1538-1548 mm |
Back trace |
1541-1551 mm |
Minimum turning diameter (turning diameter) |
10.9 m |
ARCHITECTURE |
|
Movement |
Movement on the front wheels |
Αριθμός σχέσεων και τύπος κιβωτίου |
7 speeds, DSG automatic gearbox |
Front suspension |
Independent, McPherson type with coil spring and torsion bar |
Rear suspension |
Ημι-εξαρτώμενος δόκος με σταθεροποιητή πλευρικής σταθερότητας |
Front brakes |
Ventilated trays |
Rear brakes |
Discs |
Auxiliary systems |
ABS (Anti-lock Braking System) |
Type of address |
Management chukrania (with teeth) |
Steering system |
Electric Steering Wheel |
Wheels |
215/55 R17 ή 215/50 R18 |
photo gallery