Live the Movement in the streets

Tesla: Σε συνομιλίες για την κατασκευή εργοστασίου στην Ισπανία

Σύμφωνα με δημοσιεύματα, ο κατασκευαστής ηλεκτρικών οχημάτων θα μπορούσε να επενδύσει σχεδόν 5 δισεκατομμύρια δολάρια στο εργοστάσιο στη Βαλένθια. Η Tesla άνοιξε το πρώτο της ευρωπαϊκό εργοστάσιο πέρυσι κοντά στο Βερολίνο.

Η Tesla βρίσκεται σε συνομιλίες με τους ηγέτες της περιφερειακής κυβέρνησης της Βαλένθια στην Ισπανία για την κατασκευή εργοστασίου αυτοκινήτων, ανέφερε η ισπανική εφημερίδα Cinco Dias, επικαλούμενη άγνωστες πηγές που βρίσκονται κοντά στις συζητήσεις.

Η συνολική επένδυση της εταιρείας στο εργοστάσιο θα μπορούσε να ξεπεράσει τα 4,5 δισ. ευρώ (4,83 δισ. δολάρια), ανέφερε η εφημερίδα στο δημοσίευμά της την Πέμπτη.

Εκπρόσωπος της περιφερειακής κυβέρνησης της Βαλένθια δήλωσε στο Reuters ότι είχε συναντήσεις και συζητήσεις με μια άγνωστη εταιρεία για μια “μεγάλη επένδυση στην αυτοκινητοβιομηχανία”, αλλά αρνήθηκε να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες, επικαλούμενος το απόρρητο των διαπραγματεύσεων.

Η Tesla δεν ανταποκρίθηκε αμέσως σε αίτημα για σχολιασμό.

Η Volkswagen έχει ήδη δηλώσει ότι σχεδιάζει να επενδύσει έως και 3 δισεκατομμύρια ευρώ σε ένα εργοστάσιο μπαταριών στην πόλη Sagunto στην περιοχή της Βαλένθια.

Η Ισπανία είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος παραγωγός αυτοκινήτων στην Ευρώπη και χρησιμοποιεί τα κονδύλια της Ευρωπαϊκής Ένωσης COVID για την ανάκαμψη από την πανδημία για να προσελκύσει τις αυτοκινητοβιομηχανίες να επενδύσουν στην κατασκευή τόσο μπαταριών όσο και ηλεκτρικών οχημάτων. Η ΕΕ σχεδιάζει να καταργήσει σταδιακά τα αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Η Tesla έχει δημιουργήσει μέχρι στιγμής ένα εργοστάσιο στην Ευρώπη, μια εγκατάσταση κοντά στο Βερολίνο που παράγει το crossover Model Y, το οποίο ήταν το αυτοκίνητο με τις περισσότερες πωλήσεις συνολικά στην Ευρώπη κατά το πρώτο τρίμηνο, καθώς και παγκοσμίως. Το άλλο κορυφαίο αυτοκίνητο της Tesla στην Ευρώπη, το Model 3, εισάγεται από τη Σαγκάη.

Ο διευθύνων σύμβουλος Elon Musk έχει δηλώσει ότι στοχεύει στην πώληση έως και 20 εκατομμυρίων αυτοκινήτων ετησίως, με ένα δίκτυο 10 έως 12 “GigaFactories” που θα κατασκευάζουν έως και 2 εκατομμύρια μονάδες ετησίως το καθένα.