The downsizing έχει γίνει επιταγή πια, στους καιρούς που ζούμε και, από τον κανόνα αυτό, δεν θα μπορούσαν να εξαιρεθούν ούτε και αυτοί που κινούνται με το motto “το μέγεθος μετράει“. Έτσι, σιγά σιγά καλά θα κάνουμε να αρχίσουμε να ξεχνάμε τα θηριώδη μοτέρ. Πρώτα, ήταν το Viper, τώρα, έρχεται (;) το τέλος ενός άλλου διάσημου μεγάλου μοτέρ, του Pentastar of Chrysler.
Όπως μαθαίνουμε, η FCA εξελίσσει ένα νέο, τετρακύλινδρο δίλιτρο turbo κινητήρα, απόδοσης 300 ίππων. Και γιατί αυτό ειναι σημαντικό; Οι Αμερικανοί λένε ότι θα είναι το πιο “stressed” μοτέρ της FCA, καθώς θα έχει μεγαλύτερη απόδοση και από τον 1,75 της 4C (που παράγει 120 ίππους στο λίτρο) καθώς θα παράγει περίπου 150 ίππους στο λίτρο. Ενδεχομένως, να μιλάμε για το δεύτερο ισχυρότερο δίλιτρο μετά από το εκπληκτικό τετρακύλινδρο της Mercedes AMG which produces 375 ίππους.
Στη φωτογραφία, ο V6 της Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde
Και πού θα φορεθεί αυτό το μοτέρ; Πιθανότατα… παντού. Αν και οι πληροφορίες αναφέρουν ότι πρώτο- πρώτο θα το φορέσει το νέο Wrangler. Σκέψου το: Ο πλήρως αλουμινένιος κινητήρας θα παράγει περισσότερους ίππους από τους 285 του 3,6 λίτρων V6 Pentastar και θα χαρίζει σίγουρα καλύτερη επίδοση στην consumption. Πέραν αυτού, τα οφέλη από την εξοικονόμηση βάρους, θα είναι τεράστια.
Το πλέον ενδιαφέρον βέβαια, μετά από το Wrangler, να δούμε και σε ποια άλλα μοντέλα θα φορεθεί αυτός ο κινητήρας. Μήπως, ας πούμε, σε κάποια μικρότερη Alfa Romeo QV που έρχεται;