Η Alfa Romeo και η Abarth είναι οι Επίσημοι Χορηγοί στο 101ο Targa Florio, όπου ο όμιλος Fiat Chrysler Automobiles συμμετέχει με μερικά από τα ιστορικά αυτοκίνητα της Alfa Romeo και της Fiat.
Ο 101ος φημισμένος αγώνας “Targa Florio”, ο ιστορικότερος αγώνας παγκοσμίως, λαμβάνει χώρα στη Σικελία από τις 20 έως τις 23 Απριλίου. Ο Όμιλος της Fiat Chrysler Automobiles στηρίζει αυτό το σημαντικό αυτοκινητιστικό γεγονός, με τις δύο μάρκες της Alfa Romeo και Abarth να αποτελούν τους Επίσημους Χορηγούς του αγώνα, επιβεβαιώνοντας την ιδιαίτερη αγάπη της FCA για τα κλασικά αυτοκίνητα. Παράλληλα, έχουν επιλεγεί σημαντικά μοντέλα από την Κληρονομιά της FCA για να πρωταγωνιστούν στο Targa Florio Classic. Μέσα από αυτή την συμμετοχή αναδεικνύονται και ενισχύονται περαιτέρω τα μοναδικά χαρακτηριστικά της κάθε μάρκας ξεχωριστά. Πρόκειται για μια κληρονομιά που αποτελείται από αυτοκίνητα και μηχανικούς, αγώνες και μηχανές, στυλ και καινοτομία. Όλα αυτά διαμόρφωσαν την τεχνολογική εξέλιξη και την ιστορία των αγώνων κατά τη διάρκεια του προηγούμενου αιώνα.
1600 Spider Duetto (1966)
Alfa Romeo
Η Alfa Romeo σημείωσε μερικές από τις μεγαλύτερες επιτυχίες της στην ιστορία των αγώνων στο Targa Florio έχοντας συγκεντρώσει συνολικά 10 νίκες, 3 δεύτερες θέσεις, 7 τρίτες θέσεις και 10 πιο γρήγορους γύρους. Η μάρκα επίσης διατηρεί δύο σημαντικά ρεκόρ: το ρεκόρ των συνεχόμενων νικών (6 νίκες από το 1930 έως το 1935) και την κατάκτηση της πρώτης και δεύτερης θέσης την ίδια χρονιά (μάλιστα σε πέντε αγώνες). Για να γιορτάσει αυτό το ένδοξο αγωνιστικό παρελθόν, η Alfa Romeo συμμετέχει στο Targa Florio Classic με τέσσερα εκπληκτικά αυτοκίνητο από το Ιστορικό Μουσείο της, La macchina del tempo, στο Arese. Συγκεκριμένα, στον αγώνα θα “παρελάσουν” οι Giulietta SZ (1960), Giulia Sprint Speciale (1963), Giulia GTA (1965) και 1600 Spider “Duetto” (1966). Στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος θα βρίσκονται και οι εντυπωσιακές Stelvio και Giulia, οι οποίες αποτελούν την καλύτερη έκφραση του “La meccanica delle emozioni” και ξεχωρίζουν για τις ανταγωνιστικές επιδόσεις, το σπορτίβ και το απαράμιλλο Ιταλικό στιλ.
Giulia GTA (1965)
Abarth
Η Abarth συμμετέχει επίσης στο φημισμένο 101ο Targa Florio ως Επίσημος Χορηγός. Η μάρκα έχει μια σειρά επιτυχιών στους αγώνες ταχύτητας Targa Florio, όπου περιλαμβάνονται οι νίκες του 1000 SP, αλλά και του 124 Rally τις τελευταίες χρονιές της διοργάνωσης. Από την περίοδο που το Targa Florio μετατράπηκε σε rally από αγώνα ταχύτητας που ήταν αρχικά, η Abarth έχει σημειώσει αρκετές σημαντικές νίκες: δύο με το Abarth 131 Rally (το 1979 με τον Adartico Vudafieri και το 1980 με τον Mario Pasetti) και δύο το 2003 και 2004 με το Fiat Punto Super 1600 (με οδηγό τον Paolo Andreucci) ο οποίος κέρδισε και τον αγώνα του 2006 με ένα Abarth Grande Punto S2000. Το ίδιο μοντέλο πέρασε πρώτο τη γραμμή τερματισμού το 2009 με τον Luca Rossetti στο τιμόνι. Στις επιτυχίες της Abarth θα μπορούσαν να προστεθούν και οι συνολικά 9 πρώτες θέσεις που κατέκτησαν η Lancia Rally, η Lancia Delta S4 και Integrale, αυτοκίνητα τα οποία κατασκευάστηκαν από μηχανικούς της Abarth.
Στη φετινή διοργάνωση, δυο Abarth 124 spider θα μαγνητίσουν τα βλέμματα στο Targa Florio Rally και στο Ιστορικό Rally. Παράλληλα τρία νέα αυτοκίνητα της Abarth, το Abarth 595 Pista, που παρουσιάστηκε στην πρόσφατη έκθεση της Γενεύης, το νέο Abarth 124 spider και το Abarth 124 Rally θα βρίσκονται στην πλατεία Verdi στο Παλέρμο, προβάλλοντας στο κοινό τις αξίες της μάρκας σε επίπεδο επιδόσεων, δεξιοτεχνίας και συνεχούς τεχνικής αναβάθμισης.
Giulia Sprint Speciale (1963)
Fiat
Η Fiat παρουσιάζει επίσης μια εντυπωσιακή ιστορία συμμετοχών στο Targa Florio, καθώς τα αυτοκίνητα της Fiat έχει στη φαρέτρα της τουλάχιστον τρεις νίκες στον ιστορικό αγώνα της Σικελίας. Γιορτάζοντας τη διπλή επέτειο της πρώτης νίκης στη διοργάνωση (το 1907 από τον Felice Nazzaro και το 1957 από τον Fabio Colonna) – η Fiat θα είναι στη γραμμή εκκίνησης του Targa Florio Classic με ένα από τα πιο εμβληματικά της αυτοκίνητα που πρωτοεμφανίστηκε το 1957: το 500.
Fiat 500 N (1958)
Giulia GTA (1965)
1600 Spider Duetto (1966)
Giulietta SZ (1960)