Τι πιο
αισιόδοξο υπάρχει για μια χώρα, από το να βλέπει το εγχώριο επιχειρείν -και
μάλιστα κάποια από τις πιο παλιές οικογένειές του- να στηρίζει τη νέα,
δημιουργική γενιά και να επενδύει σε αυτή; Ή, από το να βλέπει το ίδιο από έναν
διεθνή κολοσσό; Η Nissan συνεχίζει με επιτυχία να
στηρίζει ανθρώπους οι οποίοι παρά το νεαρό της ηλικίας τους, έχουν ήδη
καταφέρει να ξεχωρίσουν για τις
καινοτόμες ιδέες και πράξεις τους. Κάνοντας πράξη το σλόγκαν της μάρκας “Innovation that Excites” (Καινοτομία που Ενθουσιάζει), η καμπάνια
GENERATION N αποτελεί μια συνεχή
προσπάθεια ανάδειξης και επιβράβευσης ανθρώπων ή ομάδων, που μέσα σε ένα δύσκολο περιβάλλον, καταφέρνουν να ενθουσιάζουν, να καινοτομούν
and to διακρίνονται
τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.
Επιλέχθηκαν
19 ξεχωριστοί εκπρόσωποι της GENERATION N των οποίων οι
μοναδικές δράσεις παρουσιάζονται μέσα απ τη διαδικτυακή πλατφόρμα www.nissangenerationn.gr. Νέοι άνθρωποι που
διακρίνονται για το έργο τους σε τομείς όπως επιχειρηματικότητα, φυσικές επιστήμες, ιατρική, μηχανολογία, κοινωνική προσφορά, αθλητισμός
κ.α. Μέσα από 19 σύντομα videos οι
πρωταγωνιστές της καμπάνιας παρουσιάζουν
το αντικείμενο και το όραμά τους καλώντας το κοινό να τους
στηρίξει με την ψήφο τους.
The
κοινό καλείται να επισκεφθεί το www.nissangenerationn.gr και να ψηφίσει εκείνους που θέλει να κερδίσουν, με τη Nissan Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε. να επιβραβεύει τους 10 πρώτους, δίνοντάς τους
from a αυτοκίνητο Nissan για έναν
ολόκληρο χρόνο, υποστηρίζοντας έτσι
έμπρακτα το όραμά τους. Την ίδια στιγμή, όσοι από το κοινό ψηφίζουν, θα συμμετάσχουν σε κλήρωση, εκ των οποίων 3 τυχεροί θα ταξιδέψουν στο εξωτερικό, για μια
συναρπαστική εμπειρία καινοτομίας
! Μπράβο λοιπόν στη Nissan…