Categories: UncategorizedΝΕΑ

Η DS Automobiles σκοπεύει να μείνει στη Formula E, τουλάχιστον μέχρι το 2026

 

  Μετά τις
δύο πρώτες γενιές των μονοθεσίων Formula E που έλαμψαν με τις επιτυχίες τους (η
DS Automobiles είναι ο μόνος κατασκευαστής που έχει κερδίσει τουλάχιστον ένα
E-Prix κάθε σεζόν από την έναρξη του συγκεκριμένου θεσμού), η Γαλλική
premium εταιρεία
αυτοκινήτων θα εξελίξει ένα νέο αγωνιστικό και θα ανανεώσει τη δέσμευσή της στο
100% ηλεκτρικό αγωνιστικό της προφίλ. Με τους Jean-Éric Vergne, António
Félix da Costa
και την ομάδα DS TECHEETAH, η
DS Automobiles έχει κερδίσει
όλους τους τίτλους οδηγών και ομάδων τις τελευταίες δύο σεζόν, υπογράφοντας το
ρεκόρ των νικών και των pole position μετά την εισαγωγή του μονοθεσίου “Gen2”.

 

  Για να
εμφανιστεί από το 2022/2023, το νέο μονοθέσιο 3ης γενιάς, με την
ονομασία “Gen3”, θα είναι ελαφρύτερο, πιο δυνατό χάρη στις σημαντικές εξελίξεις
που θα αυξήσουν την ισχύ κατά 40%, έως 350 kW στις κατατακτήριες δοκιμές και
300 kW στον αγώνα. Το σύστημα ανάκτησης ενέργειας θα αφορά πλέον και τους δύο
άξονες και θα μπορεί να φτάσει το μέγιστο των 600 kW (ενώ το τρέχον αντίστοιχο
στο “Gen2” μονοθέσιο είναι 250 kW). Σύμφωνα με τη φιλοσοφία της, η Formula E θα
επιτρέπει σε κάθε κατασκευαστή αυτοκινήτων να εξελίσσει τη δική του μονάδα
ισχύος και το σχετικό λογισμικό.

 

  Xavier
Mestelan Pinon, Διευθυντής DS
Performance: “Στην
DS Automobiles, υπάρχει πολύ στενή σχέση μεταξύ των εξελίξεων στη
Formula Ε και των
ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων για την καθημερινότητά μας στους δρόμους. Έχουμε
μάθει πολλά από την 1η γενιά της Formula E μέχρι τώρα και η επιτυχία
ήταν όπως φάνηκε στο τέλος της διαδρομής, καθώς κατακτήσαμε όλους τους τίτλους
από την έναρξη της χρήσης του Gen2 μονοθεσίου. Με το νέο αυτοκίνητο, η Formula
E θα ανέβει ένα σκαλοπάτι ακόμα από την άποψη της απόδοσης και θα πρέπει επίσης
να δει την πιθανότητα ενσωμάτωσης
των εξαιρετικά γρήγορων επαναφορτίσεων”.

 

  Béatrice
Foucher,
Διευθύνων Σύμβουλος της DS
Automobiles:
“Η ηλεκτροκίνηση είναι ο πυρήνας της παγκόσμιας
στρατηγικής της
DS Automobiles. Ήμασταν
ο πρώτος κατασκευαστής
premium αυτοκινήτων
που εισήλθε στη Formula E και η μάρκα μας επωφελήθηκε σημαντικά από τη δουλειά
και τις επιτυχίες της DS Performance, τόσο από άποψη εξέλιξης, όσο και από την
αναγνωρισιμότητα της μάρκας. Εάν σήμερα η DS Automobiles είναι ο κατασκευαστής
με την πλειάδα μηχανικών συνόλων στα μοντέλα του και με τον χαμηλότερο μέσο όρο
εκπομπών CO
2 στην Ευρώπη, συμβαίνει εν μέρει χάρη στην
τεχνογνωσία που αποκτήθηκε στη Formula E. Η επέκταση της δέσμευσής μας έως το
2026 θα μας προσφέρει νέες ευκαιρίες για να συνεχίσουμε την εξελικτική μας
διαδικασία!”.

 

  Jamie
Reigle,
Διευθύνων Σύμβουλος της Formula E:
“Η
DS
Automobiles
ήταν ένας από τους πρώτους κατασκευαστές που
εντάχθηκαν στη Formula E όταν οι ομάδες άρχισαν να εξελίσσουν τους κινητήρες
των αγωνιστικών αυτοκινήτων τους και αποτέλεσε μεγάλη έμπνευση για εμάς, να
δούμε τον εκτενή στόλο ηλεκτρικών οχημάτων που έχουν εισαχθεί στους δρόμους από
τότε. Είμαι χαρούμενος που οι μοναδικοί
back to back
πρωταθλητές της Formula E έχουν εξασφαλίσει μια θέση στο
podium της
εκκίνησης για τη 9η σεζόν, καθώς επιβεβαιώνεται η θέση της Formula E
ως κορυφαίας πλατφόρμας εξέλιξης και τεχνολογίας για τους κορυφαίους
κατασκευαστές αυτοκινήτων στον κόσμο. Ανυπομονούμε να ανακαλύψουμε νέες κορυφές
κατά την επόμενη φάση του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος ABB FIA Formula E με την DS
Automobiles.”

 

  Η DS
Automobiles
και ο συνεργάτης της TECHEETAH
προετοιμάζονται επί του παρόντος για τους πρώτους αγώνες της νέας σεζόν που θα
πραγματοποιηθούν στο Diriyah (Σαουδική Αραβία) στις 26-27 Φεβρουαρίου. Αυτοί θα
είναι οι πρώτοι βραδινοί αγώνες στην ιστορία της
Formula Ε. Στο τιμόνι
των δύο DS E-TENSE FE20 θα είναι ο πρωταθλητής António Félix da Costa
και ο μοναδικός δις πρωταθλητής της Formula E, Jean-Eric Vergne.

Alexandros Fertakis

Recent Posts

Olivier Francois: Τέσσερα νέα Fiat στα σκαριά

Σε μια ενδιαφέρουσα συνέντευξη στο Automotive News Europe, ο διευθύνων σύμβουλος της Fiat Olivier Francois…

17 ώρες ago

TSF1 Podcast – WEC | 6 Hours of Imola

Γεια σας αγαπητοί ακροατές και καλώς ήρθατε στο δεύτερο TSF1 Podcast για τη σεζόν 2024…

20 ώρες ago

Ferrari 12Cilindri : Μια σύγχρονη Daytona

Από την ίδρυση της, το 1947, ένα στοιχείο γοήτευε σταθερά τους λάτρεις του Prancing Horse:…

5 ημέρες ago

Οδηγούμε Peugeot 2008 facelift 1.2 100HP Allure: Back to Basics (Βίντεο)

Η Peugeot ανανεώνει αισθητικά το Best Seller της, το 2008 προκειμένου να παραμείνει ανταγωνιστικό σε…

6 ημέρες ago

Ιδού, το νέο Hyundai Bayon

Η Hyundai Motor αποκάλυψε το Νέο Hyundai BΑΥΟΝ με τολμηρή και στιβαρή σχεδίαση. Ο μεγάλος…

7 ημέρες ago

Alfa Romeo: Ένα νέο μοντέλο κάθε χρόνο μέχρι το 2030

Η Alfa Romeo παρουσίασε το νέο της συμπαγές SUV Junior παγκοσμίως στις 10 Απριλίου, το…

1 εβδομάδα ago