Volkswagen Konzern reduziert seine durchschnittlichen CO2-Emissionen deutlich

 

  Η ολομέτωπη
ηλεκτρική επίθεση του
Volkswagen Gruppe, κερδίζει συνεχώς έδαφος. Oι παραδόσεις ηλεκτρικών μοντέλων των μαρκών του Gruppe στην Ευρωπαϊκή Ένωση,
συμπεριλαμβανομένου του Ηνωμένου Βασιλείου, της Νορβηγίας και της Ισλανδίας,
αυξήθηκαν περισσότερο από τέσσερις φορές το 2020, σε συνολικά 315.400 ηλεκτρικά
οχήματα (2019: 72.600). Το ποσοστό αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων (
BEV) und Steckerin
υβριδικών (
PHEV) στις συνολικές παραδόσεις, αυξήθηκε σε 9,7%
(2019: 1,7%). 

 

  Nach Angaben von
με τα επίσημα στοιχεία για το 2020, το
Volkswagen Gruppe είναι ο ξεκάθαρος ηγέτης της αγοράς στην ηλεκτροκίνηση στη Δυτική Ευρώπη,
αντιπροσωπεύοντας μερίδιο περίπου 25% (2019: 14%). Οι κύριοι παράγοντες αυτής
της εξέλιξης ήταν η άνοδος των
Volkswagen (κλάδος επιβατικών) και Audi, οι οποίες υπερκάλυψαν τους στόχους εκπομπής
ρύπων
CO2 για τους στόλους τους,
κυρίως λόγω της μεγάλης επιτυχίας που γνώρισαν τα ηλεκτρικά μοντέλα
ID.3 και etron. Με βάση τα προκαταρκτικά στοιχεία, το Volkswagen Gruppe μείωσε
κατ’ αυτόν τον τρόπο τον Μ.Ο. εκπομπών ρύπων
CO2,
για τον στόλο νέων επιβατικών αυτοκινήτων στην Ε.Ε., κατά περίπου 20% σε
σύγκριση με το 2019, στα 99,8 γρμ./χλμ.. 

 

  Zur gleichen Zeit,
ο αυστηρός στόχος που έχουν θέσει από κοινού το
Volkswagen Gruppe με άλλους μεγάλους κατασκευαστές της Γηραιάς
Ηπείρου για τη μείωση του
CO2 -
δημιουργώντας μία δεξαμενή μοντέλων όπου ο Μ.Ο. προκύπτει συνολικά για όλες τις
μάρκες τους – δεν επιτεύχθηκε για μόλις 0,5 γρμ./χλμ.. Το τελευταίο, αφενός
είναι πολύ ενθαρρυντικό για το μέλλον, αφ’ ετέρου δεν επηρέασε τα οικονομικά αποτελέσματα
von
Gruppe καθώς είχαν γίνει οι σχετικές προβλέψεις. Σημειώνεται ότι οι εκπομπές Bentley und Lamborghini μετρώνται
μεμονωμένα, για αυτό δεν περιλαμβάνονται στους παραπάνω υπολογισμούς.

 

  Αναφορικά
με τις επιμέρους μάρκες, η
Volkswagen το 2020 παρήγαγε περίπου έξι εκατομμύρια γραμμάρια λιγότερο CO2 από ό, τι προέβλεπε ο στόχος. Ο στόλος νέων επιβατικών
Autos der
Volkswagen στην Ε.Ε. πέτυχε μέσες εκπομπές CO2
92 γρμ./χλμ., ενώ ο στόχος για τη μάρκα ήταν 97 γρμ./χλμ.. Ως αποτέλεσμα, οι
εκπομπές
CO2 μειώθηκαν κατά 22% σε
σύγκριση με το προηγούμενο έτος.

 

  Συνολικά,
περίπου 212.000
BEV ή PHEV Fahrzeuge Volkswagen παραδόθηκαν σε πελάτες κατά το παρελθόν έτος, από τα οποία περίπου 134.000 αμιγώς
ηλεκτρικά. Το
ID.3 ήταν το μοντέλο κλειδί για την επίτευξη του
στόχου. Με εμπορική καριέρα μόλις λίγων μηνών (από τον Σεπτέμβριο), σημείωσε
παραδόσεις 56.500 μονάδων μέχρι το τέλος του χρόνου, με τη ζήτηση να αυξάνεται.
Είναι χαρακτηριστικό ότι το
ID.3 ήταν το am bestenVerkäufer elektrisch
αυτοκίνητο σε πολλές χώρες το τελευταίο τρίμηνο του 2020 ενώ στη Σουηδία, τον περασμένο
Δεκέμβριο, ήταν το
am bestenVerkäufer σε όλη την αγορά αυτοκινήτου – όχι μόνο στα
ηλεκτρικά. 

 

  Η Audi είχε
επίσης πολύ σημαντική συμβολή στην επίτευξη από το
Volkswagen Gruppe του στόχου εκπομπής ρύπων CO2 auf
το 2020. Η μάρκα συνεχίζει τη μετατροπή της σε πάροχο αειφόρου
Prämie κινητικότητας.
Πέρυσι ήταν μακράν ο μεγαλύτερος κατασκευαστής ηλεκτρικών οχημάτων ανάμεσα στις
τρεις γερμανικές
Prämie μάρκες. Το Audi etron (συμπεριλαμβανομένου του Audi etron Sportback) σημείωσε σημαντική αύξηση της ζήτησης κατά το
προηγούμενο έτος (47.300 μονάδες, +79,5%). Σε όλο τον κόσμο, το
Audi etron είναι το ηλεκτρικό όχημα με τις μεγαλύτερες
πωλήσεις μεταξύ των Γερμανών
Prämie κατασκευαστών.

 

  Die  Volkswagen Gruppe θα ενισχύσει την ηλεκτρική
επίθεσή του το 2021 με ένα μεγάλο αριθμό νέων ηλεκτρικών οχημάτων, με βάση την
Αρθρωτή Πλατφόρμα για την Ηλεκτροκίνηση (
MEB). Η Volkswagen έχει ήδη βγάλει στην κυκλοφορία το ID.4, το ηλεκτρικό της SUV, η
Audi wird
ξεκινήσει φέτος με τα
Q4 etron und Q4 etron Sportback, ενώ και η SHOME λανσάρει το ENYAQ iV την άνοιξη. Τα παραπάνω,
δημιουργούν τη βεβαιότητα στα στελέχη του
Volkswagen Gruppe ότι το 2021 θα επιτευχθούν όλοι οι στόχοι σχετικά
με περαιτέρω μείωση της εκπομπής ρύπων
CO2
από τα νέα αυτοκίνητα του
Gruppe που θα τεθούν στην κυκλοφορία.