Die Bewegung auf der Straße leben

Tucson, Kona, i20 N und Hyundais Mittelmotor mit Hinterradantrieb kommen!

 Ήταν να μην… πάρει φόρα η Hyundai. Τώρα που ξεκίνησε, φαίνεται πως έχει βάλει στόχο να κάνει όλο τον κόσμο να παραμιλάει. Μετά από το φοβερό και τρομερό i30N και το Veloster N, οι Κορεάτες ετοιμάζουν τα επόμενα βήματά τους, τα οποία θα είναι ένα “καυτό” μικρό und δύο πανίσχυρα SUV, ενώ στο “Spiel” συνεχίζει να παραμένει η ιδέα für die παραγωγή ενός κεντρομήχανου, πισωκίνητου, πανάλαφρου (αλουμίνιο-ανθρακόνημα) hot hatch, απόδοσης περίπου 350 ίππων

Ο Chef von N Division, Albert Biermann, είχε πει, προ διετίας, ότι εξελίσσουν τετρακίνητα μοντέλα von σειριακά κιβώτια ταχυτήτων. Τώρα, μεταξύ άλλων, μαθαίνουμε ότι εξελίσσουν και ένα νέο τετρακύλινδρο μοτέρ, απόδοσης ως και 350 ίππων (!!!) που θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί in "FWD, RWD και Mid Drive“! Γεγονός που σημαίνει ότι το κεντρόμηχανο, πισωκίνητο hatch επιδόσεων, για το οποιο μας teasάρει η Hyundai, είναι πιο κοντά απ’ όσο νομίζουμε…

Teaser του κεντρομήχανου, πισωκίνητου Hyundai RM16 Concept των 350 ίππων, “μουλάρια” παραγωγής του οποίου δοκιμάζονται στο Nurburgring

Οι πληροφορίες είναι widersprüchlich in Bezug auf die ποιο από τα μοντέλα που σχεδιάζονται, θα προκύψει πρώτο. Με τους μηχανικούς του N Division να εργάζονται πάνω στα i20 N, Tucson N, Kona και, ενδεχομένως και G70 Ndie δύο πρώτα Siehe προτεραιότητα. Οι Κορεάτες θα ήθελαν να παρουσιάσουν ένα πανίσχυρο SUV, όμως καθώς φαίνεται θα καθυστερήσει und die erste που θα έρθει, πιθανότατα θα είναι ένα i20N

Rendering του i20N

Die Auto Express αναφέρει ότι το επόμενο μοντέλο Ν που θα έρθει θα χρησιμοποιεί ως βάση το i20 και θα έρθει στο τέλος του 2019. Οι μέχρι τώρα πληροφορίες που ανέφεραν ότι θα φορά turbo μοτέρ, απόδοσης 200 ίππων, ανατρέπονται και οι τωρινές πληροφορίες κάνουν λόγο για ύπαρξη μόνο μιας έκδοσης -η οποία βρίσκεται στα τελικά στάδια εξέλιξης- με ισχύ περίπου 250 ίππων. Άραγε, μπορεί να δούμε να φορά τον δίλιτρο του i30N

To Hyundai i20N θα έχει πολλές παραπομπές στο WRC, μιας και η κορεάτικη μάρκα αγωνίζεται εκεί με το συγκεκριμένο μοντέλο

Το σίγουρο είναι ότι το προσθιοκίνητο μοντέλο που αναμένεται θα έχει πολλές παραπομπές στο WRC και την εκεί συμμετοχή της Hyundai με το i20, ενώ θα φορά ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό auf καλύτερο κράτημα. Στόχος είναι να είναι γρηγορότερο σε όλους τους τομείς από το Ford Fiesta ST, αλλά και το Renault Clio R.S. (1,6- 217 hp). Το autoevolution επικαλείται άλλες πληροφορίες που θέλουν το μοντέλο να είναι έτοιμο το 2020.  

Hyundai Tucson N



Die πρώτο από τα SUVs που θα προκύψουν, είναι το Tucson N και θα ακολουθήσει το Kona N. Το SUV της Hyundai, έκανε Debüt πέρυσι, με δίλιτρο τετρακύλινδρο 164 ίππων und 204 Nm ροπής und Top ein -auch- 2,4-Liter-Vierzylindermotor mit 181 PS und 237 Nm Drehmoment. Η N Ausgabe war bereits geplant, aber Berichten zufolge ist die Hyundai-Ingenieure Gesicht Problem mit dem kleinen Platz im Maschinenraum da der Zweck darin besteht Leistung zu überschreiten, die 340 Pferdestärken

Der Hyundai Tucson

Η Lösung die im Tucson getragen werden soll, ist die 3,3-Liter-Twin-Turbo-V6Leistung 365 Pferdestärkendie wir in Genesis G70, aufgegeben für aus räumlichen Gründen. Also, es wurde getestet, um die tragen Veloster N mit Zweiliter-Turbolader (Leistung 275 Pferdestärken und 353 Nm Drehmoment). Was die Koreaner jedoch wissen wollen, ist, ob die Speziell Motor zusätzlich 65 PS, mit ausreichende Zuverlässigkeit. Die beteiligte Ingenieure die an der Entwicklung des Projekts beteiligt waren, sagen, dass kann sich verspäten με το Tucson N “denn wenn er auftaucht, wird er alle anderen in seiner Klasse auslöschen.“, χαρακτηρίζοντας το υπό εξέλιξη μοντέλο τους “Markenwechsler" und "Halo-Auto“. Παρότι οι πληροφορίες που διαρρέουν είναι λίγες, ξέρουμε ότι θα κάνει το Sprint aus dem Stand mit 100 km/h. in "weniger als 6 Sekunden“. 

Zum Hyundai Kona N

Die Tucson N, zusätzlich zu den meisten Aggressives Bodykitwird - abgesehen vom Motor - umfangreiche Änderungen an der Bremsen, με αρκετά μεγαλύτερα, αλλά και διαφορετική, πιο σπορ ανάρτηση. Σε κάθε περίπτωση, το Box θα παραμείνει το ίδιο, καθώς η Hyundai επιμένει ότι ο υψηλής ποιότητας χάλυβας που χρησιμοποιεί στα μοντέλα της, χαρίζει κορυφαία στρεπτική ακαμψία.  

Το Hyundai RM16

Οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι στο πιο luxurious μέρος της Hyundai, τη Genesis, αναμένεται μια πιο υψηλής απόδοσης εκδοχή του G70 (η σημερινή κορυφαία είναι με τον 3,3 V6 των 365 ίππων). Το αφεντικό του τμήματος Ν, Albert Biermann, έχει πει “nicht” σε μια εκδοχή του G70 N. Βέβαια, θυμίζουμε ότι είχε πει “όχι” και στο i30 Fastback N, μέχρι που είδε μια εκδοχή που ετοίμασαν οι Κορεάτες και ενθουσιάστηκε

Από την άλλη, μια Entwicklung που θα είναι ικανή να λύσει όλες τις απορίες μας (και να γεννήσει καινούριες), είναι η είδηση dass die Hyundai εξελίσσει ένα νέο μοτέρdie 2,5 λίτρων άμεσου ψεκασμού Theta III, το οποίο θα χρησιμοποιείται σε αρκετές βερσιόν, με διάφορες ιπποδυνάμεις. Οι μέχρι τώρα πληροφορίες αναφέρουν ότι ο κινητήρας, που θα είναι έτοιμος το δεύτερο εξάμηνο του 2019, θα χρησιμοποιηθεί σε κεντρομήχανο μοντέλο το οποίο θα ντεμπουτάρει η Hyundai και θα θέσει απέναντι στα Porsche 718 Cayman, Alpine A110 und Alfa Romeo 4C (περισσότερα γι’ αυτό, σύντομα στο TopSpeed.gr). Το κεντρομήχανο Hyundai έχει αρκετές φορές φωτογραφηθεί να δοκιμάζεται με βαρύ καμουφλάζ στο Nürburgring.

Spy photo από “μυστηριώδες μοντέλο” που εξελίσσουν οι μηχανικοί της Hyundai. Φως φανάρι τι είναι, ε;

Unter επόμενη διετία αναμένεται να δούμε και ηλεκτρικά μοντέλα επιδόσεων από τη Hyundai. Ήδη, εξελίσσεται το ioniq N, mit μεγαλύτερης απόδοσης ηλεκτρικό μοτέρ και θα ακολουθήσουν και άλλα. Το σίγουρο είναι ότι έχουμε πολλά να δούμε ακόμα von der Hyundai, που ήρθε για να μείνει στα μυαλά των petrolheads…