Το γνωστό σε όλους μας Volvo XC40 απαρνείται τον θερμικό του κινητήρα και μας συστήνεται στην αμιγώς ηλεκτρική μορφή του, η οποία παράλληλα είναι και η πιο ισχυρή εκδοχή του! Η εβδομαδιαία συμβίωση μαζί του μας κάνει να… αναφωνήσουμε, πως έρχεται από άλλο πλανήτη!
Treffen Sie
Το XC40 εκπροσωπεί την Volvo στην Premium μικρομεσαία κατηγορία. Παρουσιάστηκε το 2017 και απέσπασε τον τίτλο του Ευρωπαϊκού Αυτοκινήτου της Χρονιάς 2018. Τον Νοέμβριο του 2020 παρουσιάστηκε και η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση Recharge. Εμπορικά, τόσο οι θερμικές όσο και η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, είχαν παγκόσμια επιτυχία με αιχμή του δόρατος την ευρωπαϊκή ήπειρο, βάζοντας την σουηδική εταιρεία απέναντι από τους παραδοσιακούς «παίχτες» της απαιτητικής Premium αγοράς!
Externes Design
Η Volvo διατηρεί στο ακέραιο τη γνώριμη σιλουέτα με τα μεγαλύτερα XC60 και XC90 προσεγγίζοντας το στιβαρό σουηδικό στυλ σε μικρότερες διαστάσεις!
Ειδικότερα στο μπροστινό τμήμα έχουμε νέα μάσκα, χωρίς τους χαρακτηριστικούς αεραγωγούς της Volvo, που προδίδει τον αμιγώς ηλεκτρικό προσανατολισμό του μοντέλου και πλαισιώνεται από τους Full Led προβολείς σε σχήμα «Υ».
Λιτές και καθαρές γραμμές σχηματίζουν το προφίλ, προσδίδοντας του την αίσθηση στιβαρότητας! Το ιδιαίτερο στοιχείο που χαρακτηρίζει ολόκληρη τη γκάμα του XC40, βρίσκεται στην τρίτη κολώνα του αυτοκινήτου και αφορά την ανοδική κλήση του παραθύρου των πίσω θυρών, προς την οροφή, κάνοντας το αυτοκίνητο άμεσα αναγνωρίσιμο!
Το μυώδες πίσω μέρος ολοκληρώνει το σύνολο με την ογκώδη πέμπτη πόρτα και τα κλασικά κάθετα τοποθετημένα φωτιστικά σώματα, σήμα κατατεθέν της Volvo, με γραφικά Led. Τέλος, ο χαμηλά τοποθετημένος προφυλακτήρας, αυξάνει τα επίπεδα πρακτικότητας!
Intern
Η είσοδος στην καμπίνα σηματοδοτεί την αίσθηση μιας συναρπαστικής εμπειρίας, δεδομένου πως είναι το πρώτο μοντέλο της Volvo που βασίζεται στο λογισμικό Android της Google… Ουσιαστικά πρόκειται για ένα “Google Car”, με όλες τις λειτουργίες να αναδύονται μέσα από την σύγχρονη τεχνολογία! Το κερασάκι στην τούρτα! Η τοποθέτηση κάρτας SIM και το δωρεάν Ίντερνετ για 4 χρόνια, παρέχοντας κορυφαίο επίπεδο συνδεσιμότητας, όπως εφαρμογές μέσω PlayStore, ιντερνετικό ραδιόφωνο και Over The Air αναβαθμίσεις!
Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Κεντρικά στο ταμπλό δεσπόζει η τοποθετημένη κάθετα οθόνη 9 ιντσών του συστήματος infortainment, το οποίο εκτός από το Android Auto είναι συμβατό και με το Car Play της Apple! Πίσω από το τιμόνι όλες οι ενδείξεις και οι πληροφορίες μεταφέρονται στον οδηγό μέσω ενός ψηφιακού πίνακα οργάνων 12 ιντσών!
Στυλιστικά, απλές και λιτές γραμμές συνθέτουν έναν ευχάριστο διάκοσμο που δεν προκαλεί και δεν κουράζει τα μάτια των επιβατών! Η ποιότητα συναρμογής βρίσκεται στο ανώτερο επίπεδο της Premium κατηγορίας, εντυπωσιάζοντας ακόμα και τους πιο απαιτητικούς πελάτες! Το φινίρισμα είναι κορυφαίο, με την επιλογή μαλακών πολυτελών υλικών στο σύνολο της καμπίνας, με εξαιρετική αίσθηση της αφής!
Η εργονομία και η πρακτικότητα είναι οι αναμενόμενες για ένα αυτοκίνητο της κατηγορίας! Οι φυσικοί διακόπτες βρίσκονται σε ευδιάκριτα σημεία, ώστε να μην αποσπάται η προσοχή του οδηγού. Παράλληλα στην καμπίνα υπάρχουν άπλετες θήκες και έξυπνες λύσεις!
Τα καθίσματα αγκαλιάζουν τα σώματα των επιβατών, διαθέτοντας κορυφαία στήριξη και ικανοποιητική άνεση! Ο χώρος αποσκευών είναι 414 λίτρα, ενώ με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα αγγίζει τα 1295 λίτρα!
Παράλληλα, η σουηδική εταιρεία εκμεταλλεύτηκε την έλλειψη κινητήρα στο εμπρός μέρος, δημιουργώντας έναν μικρότερο και καλά κρυμμένο δεύτερο χώρο αποσκευών με χωρητικότητα μόλις 31 λίτρα!
Κινητήριο σύνολο – τεχνολογία
Το αυτοκίνητο παίρνει κίνηση από δύο ισχυρούς ηλεκτροκινητήρες απόδοσης 204 ίππων έκαστος. Βρίσκονται τοποθετημένοι στους δύο άξονες, δίνοντας κίνηση και στους 4 τροχούς με την συνδυαστική ισχύ, να ανέρχεται στους 408 ίππους και 660 Nm ροπής. Συνδυάζεται με κιβώτιο σταθερής σχέσης και χρησιμοποεί μπαταρία ιόντων λιθίου 75 kWh, με ονομαστική αυτονομία 418 km!
Unterwegs
Η ιπποδύναμη των 408 ίππων του Volvo XC 40 Recharge AWD, σε κάνει να αναρωτιέσαι εάν ένα συμπαγές SUV, χωρίς προκλητική σχεδίαση, μπορεί να προσφέρει μια συναρπαστική εμπειρία οδήγησης! Η σουηδική εταιρεία αποκαλύπτει τις δυνατότητες του αυτοκινήτου στην πράξη!
In der Stadt αν και δεν πρόκειται για αστικό Crossover, οι συμπαγείς διαστάσεις του και η υψηλή θέση οδήγησης, κάνουν ευχάριστη την καθημερινή μετακίνηση στον αστικό ιστό. Διαθέτει εξαιρετική περιμετρική ορατότητα και παράλληλα είναι νευρικό και ευέλικτο!
Im Netz für die Berggebiete und den ländlichen Raum ξεδιπλώνει τις σπορτίφ περγαμηνές του, καθώς μεταλλάσσεται σε “Sportscar” με κλασικό SUV αμάξωμα! Επιταχύνει δαιμονισμένα (0-100 σε 4,6 δευτερόλεπτα), στρίβει σαν διαβήτης, ακόμα και σε δύσκολες κλειστές στροφές, χωρίς έντονες κλίσεις του αμαξώματος, παρά το ύψος και φρενάρει απίστευτα, γεμίζοντας με σιγουριά τον οδηγό! Δημιουργεί μια συναρπαστική εμπειρία οδήγησης, προσφέροντας έντονες συγκινήσεις!
Auf der Autobahn συνεχίζει να είναι συγκλονιστικό . Η ποιότητα κύλισης βρίσκεται στα κορυφαία επίπεδα της κατηγορίας και η ηχομόνωση είναι αντίστοιχη Premium προτάσεων μεγαλύτερων κατηγοριών! To μόνο μελανό σημείο, το εύρος της αυτονομίας που δεν σου επιτρέπει να ευχαριστηθείς στο έπακρον ενδεχόμενο μεγάλο ταξίδι!
Allgemein πρόκειται για ένα SUV με επιδόσεις Sportscar, εστιάζοντας στην πρακτικότητα! Παρά τους 2,2 τόνους, κινείται σβέλτα χάρη στη υψηλή ροπή και την ιπποδύναμη! Ο διπλός ηλεκτροκινητήρας, είναι «λαίμαργος», καταναλώνοντας 27 kWh / 100 km, ενώ η αρκετά σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης, είναι αναγκαία λόγω της ισχύος του αυτοκινήτου, και απαιτεί παραχωρήσεις, ιδίως για τους πίσω επιβάτες σε δρόμους με ανωμαλίες και κακοτεχνίες!
Für wen sie bestimmt ist
Η Volvo δημιούργησε ένα αμιγώς ηλεκτρικό SUV, για όσους επιζητούν την τελειότητα και δεν δέχονται παραχωρήσεις, βασισμένο στην γνώριμη και πετυχημένη συνταγή των θερμικών XC40… αλλά πιο αποδοτικό! Σε όσους επιζητούν ένα ποιοτικό και επιβλητικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο, είτε για βασικό αυτοκίνητο, αφού είναι φιλικό σε καθημερινή χρήση, είτε για δεύτερο αυτοκίνητο της οικογένειας, λόγω των περιορισμών της ηλεκτροκίνησης! Αλλά κυρίως σε όσους επιζητούν ακραίες επιδόσεις, χωρίς να υπαναχωρούν στην πρακτικότητα!
Preis
Η τιμή του κορυφαίου Volvo XC40 Recharge P8 AWD αγγίζει τα 53.987€ συμπεριλαμβανομένης της κρατικής επιδότησης από το πρόγραμμα «κινούμαι ηλεκτρικά»!
Technische Merkmale
AMAXOMA |
|
Presse |
SUV |
Sitze |
5 |
Türen |
5 |
EPIDOSIS |
|
Καύσιμο |
Ηλεκτρική ενέργεια |
Beschleunigung 0 - 100 km/h |
4.9 δευτ |
Maximale Geschwindigkeit |
180 km/h |
Verhältnis Gewicht/Leistung |
5.1 κιλά/Hp, 195 Hp/τόνος |
Verhältnis Gewicht/Drehmoment |
3.1 κιλά/Nm, 320.3 Nm/τόνος |
ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΙΝΗΣΗΣ |
|
BATTERIE |
|
Brutto-Batteriekapazität |
82 kWh |
Καθαρή (χρησιμοποιήσιμη) χωρητικότητα μπαταρίας |
78 kWh |
Spannung der Batterie |
400 V |
Batterietechnik |
Lithium-Ionen (Li-Ion) |
Position der Batterie |
Κάτω από το πάτωμα |
Elektrische Reichweite (WLTP) |
478-503 km |
Durchschnittlicher Energieverbrauch (WLTP) |
17.8-18.7 κιλοβατώρα/100 χλμ |
ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΗΡΑΣ 1 |
|
Ηλεκτρική ισχύς του κινητήρα |
163 Hp |
Elektrischer Drehmomentmotor |
250 Nm |
Position des Elektromotors |
Εμπρός άξονας, εγκάρσια |
Τύπος ηλεκτροκινητήρα |
Ασύγχρονη |
ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΗΡΑΣ 2 |
|
Ηλεκτρική ισχύς του κινητήρα |
245 Hp |
Elektrischer Drehmomentmotor |
420 Nm |
Position des Elektromotors |
Πίσω άξονας, εγκάρσια |
Τύπος ηλεκτροκινητήρα |
Σύγχρονος |
GESAMT |
|
Gesamtleistung des Systems |
408 Hp |
System-Drehmoment |
670 Nm |
GRÖSSE UND GEWICHT |
|
Gewicht |
2092 κιλά |
Maximale Nutzlast |
558 κιλά |
Mindestvolumen des Gepäckraums |
452 l |
Maximales Volumen des Gepäckraums |
1328 l |
Maximale Belastung |
75 kg |
Zulässige Anhängelast mit Bremsen (12%) |
1800 Kilo |
Maximale Stützlast |
100 κιλά |
ABMESSUNGEN |
|
Länge |
4440 mm |
Breite |
1863 mm |
Höhe |
1647 mm |
Radstand |
2702 mm |
Vorwärtsspur |
1601 mm |
Zurück Spur |
1610-1615 mm |
Stütze vorne |
870 mm |
Rückenstütze |
868 mm |
Entfernung vom Boden |
175 mm |
ARCHITEKTUR |
|
Bewegung |
Σε όλους τους τροχούς (4×4) |
Anzahl der Gänge und Art des Getriebes |
1 ταχύτητα, αυτόματο κιβώτιο |
Vordere Federung |
Unabhängig, Typ McPherson mit Schraubenfeder und Drehstab |
Hintere Federung |
Ανεξάρτητη ανάρτηση ελατηρίου πολλαπλών συνδέσμων με σταθεροποιητή |
Vordere Bremsen |
Belüftete Tabletts |
Hintere Bremsen |
Belüftete Tabletts |
Hilfssysteme |
ABS (Anti-Blockier-Bremssystem) |
Art der Adresse |
Management chukrania (mit Zähnen) |
Lenkung |
Elektrisches Lenkrad |
Räder |
Μπροστά: 235/50 R19 Πίσω: 255/45 R19 |
Fotogalerie