Die Bewegung auf der Straße leben

Wir fahren Volvo XC40 Recharge P8 AWD: Der Übergang in eine andere Dimension! 

Με επιδόσεις Sportscar, πρακτικότητα πολυμορφικού και Premium ποιότητα κατασκευής, η σουηδική εταιρεία πετάει το μπαλάκι στον ανταγωνισμό!

Welche Note geben Sie ihm?3 Bewertungen
8.7
8.4

Το γνωστό σε όλους μας Volvo XC40 απαρνείται τον θερμικό του κινητήρα και μας συστήνεται στην αμιγώς ηλεκτρική μορφή του, η οποία παράλληλα είναι και η πιο ισχυρή εκδοχή του! Η εβδομαδιαία συμβίωση μαζί του μας κάνει να… αναφωνήσουμε, πως έρχεται από άλλο πλανήτη! 

Treffen Sie 

Το XC40 εκπροσωπεί την Volvo στην Premium μικρομεσαία κατηγορία. Παρουσιάστηκε το 2017 και απέσπασε τον τίτλο του Ευρωπαϊκού Αυτοκινήτου της Χρονιάς 2018. Τον Νοέμβριο του 2020 παρουσιάστηκε και η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση Recharge. Εμπορικά, τόσο οι  θερμικές όσο και η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, είχαν παγκόσμια επιτυχία με αιχμή του δόρατος την ευρωπαϊκή ήπειρο, βάζοντας την σουηδική εταιρεία απέναντι από τους παραδοσιακούς «παίχτες» της απαιτητικής Premium αγοράς! 

Externes Design 

Η Volvo διατηρεί στο ακέραιο τη γνώριμη σιλουέτα με τα μεγαλύτερα XC60 και XC90 προσεγγίζοντας το στιβαρό σουηδικό στυλ σε μικρότερες διαστάσεις! 

Ειδικότερα στο μπροστινό τμήμα έχουμε νέα μάσκα, χωρίς τους χαρακτηριστικούς αεραγωγούς της Volvo, που προδίδει τον αμιγώς ηλεκτρικό προσανατολισμό του μοντέλου και πλαισιώνεται από τους Full Led προβολείς σε σχήμα «Υ».

Λιτές και καθαρές γραμμές σχηματίζουν το προφίλ, προσδίδοντας του την αίσθηση στιβαρότητας! Το ιδιαίτερο στοιχείο που χαρακτηρίζει ολόκληρη τη γκάμα του XC40, βρίσκεται στην τρίτη κολώνα του αυτοκινήτου και αφορά την ανοδική κλήση του παραθύρου των πίσω θυρών, προς την οροφή, κάνοντας το αυτοκίνητο άμεσα αναγνωρίσιμο! 

Το μυώδες πίσω μέρος ολοκληρώνει το σύνολο με την ογκώδη πέμπτη πόρτα και τα κλασικά κάθετα τοποθετημένα φωτιστικά σώματα, σήμα κατατεθέν της Volvo, με γραφικά Led. Τέλος, ο χαμηλά τοποθετημένος προφυλακτήρας, αυξάνει τα επίπεδα πρακτικότητας! 

Intern 

Η είσοδος στην καμπίνα σηματοδοτεί την αίσθηση μιας συναρπαστικής εμπειρίας, δεδομένου πως είναι το πρώτο μοντέλο της Volvo που βασίζεται στο λογισμικό Android της Google… Ουσιαστικά πρόκειται για ένα “Google Car”, με όλες τις λειτουργίες να αναδύονται μέσα από την σύγχρονη τεχνολογία! Το κερασάκι στην τούρτα! Η τοποθέτηση κάρτας SIM και το δωρεάν Ίντερνετ για 4 χρόνια, παρέχοντας κορυφαίο επίπεδο συνδεσιμότητας, όπως εφαρμογές μέσω PlayStore, ιντερνετικό ραδιόφωνο και Over The Air αναβαθμίσεις! 

Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Κεντρικά στο ταμπλό δεσπόζει η τοποθετημένη κάθετα οθόνη 9 ιντσών του συστήματος infortainment, το οποίο εκτός από το Android Auto είναι συμβατό και με το Car Play της Apple! Πίσω από το τιμόνι όλες οι ενδείξεις και οι πληροφορίες μεταφέρονται στον οδηγό μέσω ενός ψηφιακού πίνακα οργάνων 12 ιντσών! 

Στυλιστικά, απλές και λιτές γραμμές συνθέτουν έναν ευχάριστο διάκοσμο που δεν προκαλεί και δεν κουράζει τα μάτια των επιβατών! Η ποιότητα συναρμογής βρίσκεται στο ανώτερο επίπεδο της Premium κατηγορίας, εντυπωσιάζοντας ακόμα και τους πιο απαιτητικούς πελάτες! Το φινίρισμα είναι κορυφαίο, με την επιλογή μαλακών πολυτελών υλικών στο σύνολο της καμπίνας, με εξαιρετική αίσθηση της αφής! 

Η εργονομία και η πρακτικότητα είναι οι αναμενόμενες για ένα αυτοκίνητο της κατηγορίας! Οι φυσικοί διακόπτες βρίσκονται σε ευδιάκριτα σημεία, ώστε να μην αποσπάται η προσοχή του οδηγού. Παράλληλα στην καμπίνα υπάρχουν άπλετες θήκες και έξυπνες λύσεις! 

Τα καθίσματα αγκαλιάζουν τα σώματα των επιβατών, διαθέτοντας κορυφαία στήριξη και ικανοποιητική άνεση! Ο χώρος αποσκευών είναι 414 λίτρα, ενώ με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα αγγίζει τα 1295 λίτρα! 

Παράλληλα, η σουηδική εταιρεία εκμεταλλεύτηκε την έλλειψη κινητήρα στο εμπρός μέρος, δημιουργώντας έναν μικρότερο και καλά κρυμμένο δεύτερο χώρο αποσκευών με χωρητικότητα μόλις 31 λίτρα! 

Κινητήριο σύνολο – τεχνολογία 

Το αυτοκίνητο παίρνει κίνηση από δύο ισχυρούς ηλεκτροκινητήρες απόδοσης 204 ίππων έκαστος. Βρίσκονται τοποθετημένοι στους δύο άξονες, δίνοντας κίνηση και στους 4 τροχούς με την συνδυαστική ισχύ, να ανέρχεται στους 408 ίππους και 660 Nm ροπής. Συνδυάζεται με κιβώτιο σταθερής σχέσης και χρησιμοποεί μπαταρία ιόντων λιθίου 75 kWh, με ονομαστική αυτονομία 418 km! 

Unterwegs 

Η ιπποδύναμη των 408 ίππων του Volvo XC 40 Recharge AWD, σε κάνει να αναρωτιέσαι εάν ένα συμπαγές SUV, χωρίς προκλητική σχεδίαση, μπορεί να προσφέρει μια συναρπαστική εμπειρία οδήγησης! Η σουηδική εταιρεία αποκαλύπτει τις δυνατότητες του αυτοκινήτου στην πράξη! 

In der Stadt αν και δεν πρόκειται για αστικό Crossover, οι συμπαγείς διαστάσεις του και η υψηλή θέση οδήγησης, κάνουν ευχάριστη την καθημερινή μετακίνηση στον αστικό ιστό. Διαθέτει εξαιρετική περιμετρική ορατότητα και παράλληλα είναι νευρικό και ευέλικτο!

Im Netz für die Berggebiete und den ländlichen Raum ξεδιπλώνει τις σπορτίφ περγαμηνές του, καθώς μεταλλάσσεται σε “Sportscar” με κλασικό SUV αμάξωμα! Επιταχύνει δαιμονισμένα (0-100 σε 4,6 δευτερόλεπτα), στρίβει σαν διαβήτης, ακόμα και σε δύσκολες κλειστές στροφές, χωρίς έντονες κλίσεις του αμαξώματος, παρά το ύψος και φρενάρει απίστευτα, γεμίζοντας με σιγουριά τον οδηγό! Δημιουργεί μια συναρπαστική εμπειρία οδήγησης, προσφέροντας έντονες συγκινήσεις! 

Auf der Autobahn συνεχίζει να είναι συγκλονιστικό . Η ποιότητα κύλισης βρίσκεται στα κορυφαία επίπεδα της κατηγορίας και η ηχομόνωση είναι αντίστοιχη Premium προτάσεων μεγαλύτερων κατηγοριών! To μόνο μελανό σημείο, το εύρος της αυτονομίας που δεν σου επιτρέπει να ευχαριστηθείς στο έπακρον ενδεχόμενο μεγάλο ταξίδι!  

Allgemein πρόκειται για ένα SUV με επιδόσεις Sportscar, εστιάζοντας στην πρακτικότητα! Παρά τους 2,2 τόνους, κινείται σβέλτα χάρη στη υψηλή ροπή και την ιπποδύναμη! Ο διπλός ηλεκτροκινητήρας, είναι «λαίμαργος», καταναλώνοντας 27 kWh / 100 km, ενώ η αρκετά σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης, είναι αναγκαία λόγω της ισχύος του αυτοκινήτου, και απαιτεί παραχωρήσεις, ιδίως για τους πίσω επιβάτες σε δρόμους με ανωμαλίες και κακοτεχνίες! 

Für wen sie bestimmt ist 

Η Volvo δημιούργησε ένα αμιγώς ηλεκτρικό SUV, για όσους επιζητούν την τελειότητα και δεν δέχονται παραχωρήσεις, βασισμένο στην γνώριμη και πετυχημένη συνταγή των θερμικών XC40… αλλά πιο αποδοτικό! Σε όσους επιζητούν ένα ποιοτικό και επιβλητικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο, είτε για βασικό αυτοκίνητο, αφού είναι φιλικό σε καθημερινή χρήση, είτε για δεύτερο αυτοκίνητο της οικογένειας, λόγω των περιορισμών της ηλεκτροκίνησης! Αλλά κυρίως σε όσους επιζητούν ακραίες επιδόσεις, χωρίς να υπαναχωρούν στην πρακτικότητα! 

Preis 

Η τιμή του κορυφαίου Volvo XC40 Recharge P8 AWD αγγίζει τα 53.987€ συμπεριλαμβανομένης της κρατικής επιδότησης από το πρόγραμμα «κινούμαι ηλεκτρικά»!  

Technische Merkmale 

AMAXOMA
 
Presse 
SUV
Sitze
5
Türen
5
EPIDOSIS
 
Καύσιμο  
Ηλεκτρική ενέργεια
Beschleunigung 0 - 100 km/h
4.9 δευτ
Maximale Geschwindigkeit
180 km/h
Verhältnis Gewicht/Leistung
5.1 κιλά/Hp, 195 Hp/τόνος
Verhältnis Gewicht/Drehmoment
3.1 κιλά/Nm, 320.3 Nm/τόνος
ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΙΝΗΣΗΣ 
 
BATTERIE
 
Brutto-Batteriekapazität
82 kWh
Καθαρή (χρησιμοποιήσιμη) χωρητικότητα μπαταρίας
78 kWh
Spannung der Batterie
400 V
Batterietechnik
Lithium-Ionen (Li-Ion)
Position der Batterie
Κάτω από το πάτωμα
Elektrische Reichweite (WLTP)
478-503 km
Durchschnittlicher Energieverbrauch (WLTP)
17.8-18.7 κιλοβατώρα/100 χλμ
ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΗΡΑΣ 1
 
Leistung des Elektromotors
163 Hp
Elektrischer Drehmomentmotor
250 Nm
Position des Elektromotors
Vorderachse, querliegend
Τύπος ηλεκτροκινητήρα
Ασύγχρονη
ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΗΡΑΣ 2
 
Leistung des Elektromotors
245 Hp
Elektrischer Drehmomentmotor
420 Nm
Position des Elektromotors
Hinterachse, querliegend
Τύπος ηλεκτροκινητήρα
Σύγχρονος
GESAMT
 
Gesamtleistung des Systems
408 Hp
System-Drehmoment
670 Nm
GRÖSSE UND GEWICHT
 
Gewicht
2092 κιλά
Maximale Nutzlast
558 κιλά
Mindestvolumen des Gepäckraums
452 l
Maximales Volumen des Gepäckraums
1328 l
Maximale Belastung
75 kg
Zulässige Anhängelast mit Bremsen (12%)
1800 Kilo
Maximale Stützlast
100 κιλά
ABMESSUNGEN
 
Länge
4440 mm
Breite
1863 mm
Höhe
1647 mm
Radstand
2702 mm
Vorwärtsspur
1601 mm
Zurück Spur
1610-1615 mm
Stütze vorne
870 mm
Rückenstütze
868 mm
Entfernung vom Boden
175 mm
ARCHITEKTUR 
 
Bewegung
Σε όλους τους τροχούς  (4×4)
Anzahl der Gänge und Art des Getriebes
1 ταχύτητα, αυτόματο κιβώτιο
Vordere Federung
Unabhängig, Typ McPherson mit Schraubenfeder und Drehstab
Hintere Federung
Ανεξάρτητη ανάρτηση ελατηρίου πολλαπλών συνδέσμων με σταθεροποιητή
Vordere Bremsen
Belüftete Tabletts
Hintere Bremsen
Belüftete Tabletts
Hilfssysteme
ABS (Anti-Blockier-Bremssystem)
Art der Adresse
Management chukrania (mit Zähnen)
Lenkung 
Elektrisches Lenkrad
Räder
Μπροστά: 235/50 R19 Πίσω: 255/45 R19

Fotogalerie 

 

Schlussfolgerung
Η Volvo επιδιώκει να πρωταγωνιστήσει στην ηλεκτροκίνηση. Έχοντας ως βάση το θερμικό XC40 δημιούργησε ένα εκπληκτικό αυτοκίνητο που αφήνει το στίγμα του ως προς τις επιδόσεις, την τεχνολογία αιχμής, την ποιότητα κύλισης, ικανό να προσφέρει μια συναρπαστική εμπειρία οδήγησης! Ουσιαστικά πετυχαίνει μια πρώιμη μετάβαση… σε άλλη διάσταση με στόχο να γίνει το σημείο αναφοράς στην κατηγορία των ηλεκτρικών Premium SUV!
Interieur & Zweckmäßigkeit
8.7
Laufende Ausgaben
8.7
Verhalten und Leistung im Straßenverkehr
8.7
Sicherheit
9.4
Spaßfaktor
9.1
Preis-Leistungs-Verhältnis
5.9
Welche Note geben Sie ihm?3 Bewertungen
8.7
SYN
Leistung
Qualität der Konstruktion
Οδηγική συμπεριφορά
Orte
Technologie
PLEEN
Εύρος ηλεκτρικής αυτονομίας
Σκληρή αίσθηση της ανάρτησης, ιδίως για τους πίσω επιβάτες
8.4