Die Bewegung auf der Straße leben

Den Dacia Duster 1.0 TCe LPG fahren: Modern und erschwinglich!   

Το ρουμάνικο SUV παραθέτει τα χαρακτηριστικά, που το έχρισαν Best - Seller στην ελληνική αγορά!

Welche Note geben Sie ihm?12 Bewertungen
7.9
4.9

Η εβδομαδιαία συνύπαρξη με το υγραεριοκίνητο Dacia Duster αποκαλύπτει τις πτυχές του χαρακτήρα του και τους λόγους που είναι ιδιαίτερα αγαπητό και στην χώρα μας! 

Treffen Sie 

Πρόκειται για το μικρομεσαίο SUV της Dacia, το οποίο παρουσιάστηκε στα τέλη του 2009 και οι πωλήσεις του άρχισαν το 2010. Αποτέλεσε το κυριότερο μοντέλο της εταιρείας που την καθιέρωσε σε πολλές αγορές, μεταξύ των οποίων και στην ελληνική. Η δεύτερη και τρέχουσα γενιά του μοντέλου, το οποίο δοκιμάσαμε, κυκλοφόρησε στα τέλη του 2017. Θα μπορούσαμε να βάλουμε τις βάσεις για την ιστορία του Duster στις αρχές του 1980 με το Aro Duster… που αφορά άλλες εποχές και κάλυπτε διαφορετικές ανάγκες. Ωστόσο αυτό το μοντέλο αποτέλεσε την έμπνευση για τον νέο κύκλο ζωής του ρουμάνικου SUV! Είναι χαρακτηριστικό πως από το 2010 έως σήμερα έχουν πουληθεί περισσότερα από 2.000.000 Duster στην Γηραιά Ήπειρο!

Externes Design 

Οι απλές και μυώδεις γραμμές συνθέτουν ένα μοντέρνο και εύκολα αναγνωρίσιμο σύνολο. Στο εμπρός μέρος υιοθετεί την νέα σχεδιαστική ταυτότητα της εταιρείας με την ευδιάκριτη μάσκα και τους τραπεζοειδείς “Eco Led” προβολείς να καταλήγουν στον φουσκωμένο Off – Road προφυλακτήρα. Η εικόνα ολοκληρώνεται με το καπό με τα ανάγλυφα νεύρα που του προσδίδουν δυναμισμό! 

Το προφίλ έχει το μεγαλύτερο σχεδιαστικό ενδιαφέρον, αφού το τετράγωνο σχήμα φιλοξενεί τα φουσκωμένα φτερά, κάνοντας το αυτοκίνητο να φαίνεται πιο νεανικό. 

Η απλότητα συνεχίζει στο πίσω μέρος, με την κάθετη πέμπτη να καταλήγει στον Οff – Road προφυλακτήρα, με τα τετράγωνα πίσω φωτιστικά σώματα με γραφικά Led σε σχήμα Y, σήμα κατατεθέν του μοντέλου!

Συνολικά, πρόκειται για ένα απλό και όμορφο σχεδιαστικό σύνολο, που σφραγίζει την σχεδιαστική γλώσσα της νέας εποχής της Dacia! 

Intern  

Εντός της καμπίνας βασιλεύει η απλότητα. Στο σύνολο τους έχουν χρησιμοποιηθεί σκληρά πλαστικά, προκειμένου να μείνει χαμηλό το κόστος κατασκευής και διάθεσης. Παρόλα αυτά, συνθέτουν μια σύγχρονη εικόνα που ολοκληρώνεται με το σύστημα πολυμέσων Media Display με οθόνη αφής 8 ιντσών, συμβατό με Android Auto και Apple CarPlay.

 

Τα εργονομικά καθίσματα προσφέρουν ικανοποιητική άνεση για τους επιβάτες, με τα πίσω να είναι τοποθετημένα αμφιθεατρικά, διαθέτοντας άπλετο χώρο στο πίσω μέρος και μπορούν να φιλοξενήσουν ψηλόσωμα άτομα. 

Η εργονομία και η πολυχρηστικότητα ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις των χρηστών, με χώρους και λύσεις!  Τέλος, η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ ξεκινάει από τα 478 λίτρα και αγγίζει τα 1.623 με τα πίσω καθίσματα πλήρως αναδιπλωμένα! 

Motor 

Κάτω από το καπό συναντάμε τον γνώριμο τρικύλινδρο κινητήρα διπλού καυσίμου των 999 κυβικών εκατοστών, ο οποίος αποδίδει 100 ίππους στις 4.600-5.000 σ.α.λ. και 170 Nm ροπής στις 2.000-3.500 σ.α.λ. με την χρήση υγραερίου, ενώ με την χρήση βενζίνης μειώνεται στους 91 ίππους στις 4.400-4.900 σ.α.λ. και τα 160 Nm στις 2.000-3.500 σ.α.λ. Η κίνηση μεταφέρεται αποκλειστικά στον εμπρός άξονα!

Unterwegs 

Τι να περιμένουμε λοιπόν από το Dacia Duster σε πραγματικές συνθήκες; Η απάντηση δίνεται αναλυτικά παρακάτω! 

In der Stadt χάρη στην υψηλή θέση οδήγησης και στα μεγάλα πλαϊνά παράθυρα, προσφέρει πολύ καλή ορατότητα. Αρκετά νευρικό στις χαμηλές στροφές, χάρη στις κοντή κλιμάκωση του εξατάχυτου μηχανικού κιβωτίου ταχυτήτων, διευκολύνει τους ελιγμούς εντός του αστικού ιστού, όταν αυτοί χρειάζονται. Παράλληλα, ο οδηγός δεν αντιλαμβάνεται τον όγκο του αυτοκινήτου, δίνοντας του την εντύπωση πως πρόκειται για μικρότερο όχημα!  

Im Netz für die Berggebiete und den ländlichen Raum αναδεικνύει τον εκδρομικό του χαρακτήρα, με άνετη κύλιση, καθώς η μαλακή ανάρτηση απορροφά τους κραδασμούς. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα πιο έντονες κλίσεις στις στροφές, χωρίς ωστόσο να προβληματίσει! Η μεγάλη απόσταση από το έδαφος των 217 χλστ, παρά την έλλειψη τετρακίνησης, του επιτρέπει να κινείται σε χωματόδρομο και ανώμαλο έδαφος με ευκολία! Σε αυτό συμβάλλουν και οι γωνίες προσέγγισης (30ο), ράμπας (21ο) και διαφυγής (34o).

Auf der Autobahn ο οδηγός και οι επιβάτες θα διαπιστώσουν το κορυφαίο επίπεδο άνεσης και την καλή ηχομόνωση. Το Dacia Duster είναι σταθερό σε ικανοποιητικό βαθμό, δείχνοντας στην πράξη πως δεν υστερεί σε τίποτα από ένα ακριβότερο αυτοκίνητο! 

Allgemein το Dacia Duster 1.0 TCe LPG παρέχει υποδειγματική άνεση στους επιβάτες. Η σφιχτή κλιμάκωση του κιβωτίου των έξι σχέσεων, του χαρίζει το απαραίτητο νεύρο και την ροπή για κίνηση εντός και εκτός δρόμου! Ωστόσο ο «κρυφός άσος» είναι η χρήση του υγραερίου, το οποίο με την χαμηλή τιμή του, μειώνει στο ελάχιστο το κόστος χρήσης. 

Σύμφωνα με την Dacia, το συνδυαστικό εύρος αυτονομίας αγγίζει τα 1.200 χιλιόμετρα, χάρη στα δυο μεγάλα ρεζερβουάρ 34 λίτρων για το υγραέριο και 50 για την βενζίνη. Χωρίς να επεκταθούμε σε άσκοπες μαθηματικές πράξεις, η διαφορά τιμής υγραερίου και βενζίνης είναι σημαντική, με το όφελος να αποτυπώνεται στην τσέπη του καταναλωτή! 

Für wen sie bestimmt ist 

Το Dacia Duster είναι ένα αυτοκίνητο για οικογενειάρχες και για όσους αγαπούν την περιπέτεια, που ζητάνε ένα σύγχρονο SUV, αλλά δεν δέχονται καμία παραχώρηση στον προϋπολογισμό τους! 

Preis 

Με τον τιμοκατάλογο να ξεκινάει από τα 19.490€ στην έκδοση Ambiance είναι το πιο προσιτό αυτοκίνητο στην κατηγορία του! Η έκδοση Sportive κοστίζει με 20.730 € ενώ η πιο πλούσια έκδοση Prestige αγγίζει τα 21.690 €. 

Technische Merkmale 

AMAXOMA
 
Presse
SUV
Sitze
5
Türen
5
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ – ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ – ΕΚΠΟΜΠΕΣ
 
Durchschnittlicher kombinierter Kraftstoffverbrauch (WLTP)
4.9-6.4 l/100 km
CO2-Emissionen (WLTP)
128-146 g/km
Kraftstofftyp
Βενζίνη / υγραέριο (LPG)
μέγιστη ταχύτητα
173 km/h
Abgasspezifikationen
Euro 6d-TEMP
Verhältnis Gewicht/Leistung
13.1 κιλά/Hp, 76.1 Hp/τόνος
Verhältnis Gewicht/Drehmoment
7.8 κιλά/Nm, 128.1 Nm/τόνος
MOTOR
 
Strom 
101 Hp @ 5000 σ.α.λ.
Nenndrehmoment des Motors
170 Nm @ 2000 σ.α.λ.
Θέση του κινητήρα
Vorwärts, quer
Motormodell/Code
H4D 480
Motorgehäuse
999 cm3
Anzahl von Zylindern
3
Θέση των κυλίνδρων
In Serie
Anzahl der Ventile pro Zylinder
4
Kraftstoffsystem
Multi-Point-Spritzen
Σύστημα κινητήρα
Turbolader , Ladeluftkühler
GRÖSSE UND GEWICHT
 
Gewicht
1327-1380 κιλά
Maximale Nutzlast
375-428 κιλά
Mindestvolumen des Gepäckraums
445 l
Maximales Volumen des Gepäckraums
1478 l
Fassungsvermögen des Kraftstofftanks
50 l
Χωρητικότητα δεξαμενής καυσίμων (LPG)
34 l
Zulässige Anhängelast mit Bremsen (12%)
1300 κιλά
ABMESSUNGEN
 
Länge
4341 mm
Breite
1804 mm
Höhe
1693 mm
Radstand
2674 mm
Entfernung vom Boden
210 mm
Minimaler Drehdurchmesser (Drehdurchmesser)
10.7 m
Γωνία εισόδου
30°
Γωνία εξόδου 
34°
ARCHITEKTUR 
 
Bewegung
Bewegung auf den Vorderrädern
Anzahl der Gänge und Art des Getriebes
6 ταχύτητες, μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων
Vordere Bremsen
αεριζόμενοι δίσκοι , 280×24 mm
Hintere Bremsen
Ταμπουρά 
Hilfssysteme
ABS (Anti-Blockier-Bremssystem)
Art der Adresse
Management chukrania (mit Zähnen)
Lenkung
Elektrisches Lenkrad
Räder
215/60 R17

 

 

Schlussfolgerung
Το Dacia Duster είναι ένα τίμιο αυτοκίνητο και αυτό προβάλλει ξεκάθαρα προς το καταναλωτικό κοινό. Το κύριο πλεονέκτημά του είναι η εξαιρετική σχέση τιμής - αξίας - εξοπλισμού. Παράλληλα είναι άνετο και με άπλετους χώρους! Η έκδοση με τον χιλιάρη κινητήρα διπλού καυσίμου TCe των 100 ίππων, πετυχαίνει πολύ μικρό κόστος χρήσης. Με μια φράση… Το Dacia Duster 1.0 TCe LPG είναι ένα σύγχρονο προσιτό αυτοκίνητο με έντονο εκδρομικό χαρακτήρα, άπλετους χώρους και με το βασικό πλεονέκτημα να αποτυπώνεται στην τσέπη των καταναλωτών! 
Interieur & Zweckmäßigkeit
6.8
Laufende Ausgaben
6.5
Verhalten und Leistung im Straßenverkehr
4.2
Sicherheit
3.4
Spaßfaktor
3.6
Welche Note geben Sie ihm?12 Bewertungen
7.9
SYN
Σχέση τιμής - αξίας
Ausrüstung
Κόστος χρήσης
Orte
PLEEN
Ποιότητα υλικών
4.9