Suzuki Jimny LCV fahren: Professioneller "Off-Roader"

Der echte Vertreter der "Spartan"-Geländewagen, exklusiv in einer professionellen Version!

Welche Note geben Sie ihm?8 Bewertungen
8.6
4.7

Στην εποχή που «κυριαρχούν» τα SUVs και τα Crossovers, έχουν μείνει ελάχιστοι εκπρόσωποι της πραγματικής Off-Road σχολής. Μια εβδομάδα με το Suzuki Jimny ήταν αρκετή για να μας μυήσει στην Extreme φιλοσοφία της Off-Road οδήγησης! 

Treffen Sie 

Η Suzuki είναι μια από τις αυτοκινητοβιομηχανίες με την πιο υψηλή τεχνογνωσία στην τετρακίνηση και τα πραγματικά σκληροτράχηλα Off-Roads!  Η ονομασία Jimny βρίσκεται στην αγορά από το 1970, ως το πιο ελαφρύ Off-road των Ιαπώνων. Η πρώτη γενιά του μοντέλου έμεινε στην παραγωγή μέχρι το 1981, όπου αντικαταστάθηκε από την πιο πετυχημένη δεύτερη γενιά η οποία παρέμεινε στη παραγωγή μέχρι το 1998 και στην Ευρώπη γνώρισε την επιτυχία με το όνομα «Samurai». Η τρίτη γενιά επανέφερε το όνομα Jimny στη Γηραιά Ήπειρο το 1998 και παρήχθη έως το 2018, όπου αντικαταστάθηκε από τη σημερινή γενιά!  Λόγω των υψηλών ρύπων του βενζινοκινητήρα σε συνάρτηση με το νέο αυστηρότερο νομικό πλαίσιο της ΕΕ για τις εκπομπές, η Suzuki αναγκάστηκε να σταματήσει την εισαγωγή του Jimny στην ευρωπαϊκή αγορά, βρίσκοντας όμως παραθυράκι να συνεχίσει να το διαθέτει, αποκλειστικά σε επαγγελματική LCV έκδοση

Externes Design 

Με τετράγωνη αισθητική και απλή, λιτή σχεδίαση το Suzuki Jimny διαθέτει μια διαχρονική περιπετειώδη εμφάνιση!

Το μπροστινό μέρος πλαισιώνεται από μια μεγάλη ορθογώνια μάσκα με πέντε κάθετες γρίλιες στην οποία ενσωματώνονται οι στρογγυλοί προβολείς και τα φλας. Ο προφυλακτήρας διαθέτει Off – Road εμφάνιση. 

Το προφίλ σχηματίζει μια απλή τετράγωνη σιλουέτα, τονισμένη από τους φουσκωμένους μαύρους θόλους των τροχών και τη μεγάλη απόσταση από το έδαφος.

Το πίσω μέρος διαθέτει μια μεγάλη πόρτα που ανοίγει από τα αριστερά προς τα δεξιά και ενσωματώνει την ρεζέρβα, τοποθετημένη εξωτερικά, ενώ τα φώτα βρίσκονται χαμηλά στον πίσω προφυλακτήρα! 

Intern 

Η καμπίνα έχει… τα απολύτως απαραίτητα. Απλή και λιτή, χωρίς περιττό εξοπλισμό, όπως αρμόζει σε ένα «σπαρτιάτικο» Off-Road! Η απουσία σύγχρονου συστήματος πολυμέσων είναι ολοφάνερη, μονάχα με ένα απλό ραδιόφωνο κεντρικά στο ταμπλό! 

Η τετράγωνη αισθητική πρωταγωνιστεί και στο εσωτερικό, με τα σκληρά πλαστικά να ολοκληρώνουν την εικόνα του. Η συναρμογή τους ωστόσο είναι ικανοποιητική. Εργονομικά, ο οδηγός θα πρέπει να συνηθίσει κάποιες ιδιαιτερότητες, όπως η τοποθέτηση των διακοπτών των ηλεκτρικών παραθύρων χαμηλά κεντρικά στο ταμπλό! 

Ανάμεσα στα δύο καθίσματα ξεχωρίζουν ο ψηλά τοποθετημένος επιλογέας ταχυτήτων και πίσω από αυτόν, ο επιλογέας τετρακίνησης. 

Τα καθίσματα ρυθμίζονται μόνο εμπρός και πίσω. Ωστόσο χάρη στις μεγάλες γυάλινες επιφάνειες, την τετραγωνισμένη σχεδίαση και την υψηλή θέση οδήγησης, προσφέρει εξαιρετική περιμετρική ορατότητα, δίνοντας στον οδηγό ακριβή εκτίμηση για τα όρια του αυτοκινήτου. 

Η αυστηρά διθέσια διάταξη παρέχει χώρο αποσκευών 863 λίτρων, κατάλληλη τόσο για μεταφορά αγαθών, όταν το αυτοκίνητο χρησιμοποιείται για επαγγελματική χρήση, καθώς και για τον απαραίτητο εξοπλισμό, σε extreme αποδράσεις! 

Κινητήριο σύνολο 

Για την κίνηση του αυτοκινήτου φροντίζει ο ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας 1.5 VVT που αποδίδει 102 PS και 130 Nm ροπής και συνδυάζεται με ένα νέο πεντατάχυτο κιβώτιο, με την τετρακίνηση All Grip Pro.

Unterwegs 

Εμφανισιακά σε προδιαθέτει για extreme αποδράσεις και Off-Road εμπειρίες! Ας το γνωρίσουμε λοιπόν σε κάθε συνθήκη… εντός και εκτός δρόμου! 

Στη πόλη οι συμπαγείς διαστάσεις είναι ο καλύτερος σύμμαχος για κίνηση στον αστικό ιστό. Η εξαιρετική περιμετρική ορατότητα ενισχύεται από τους μεγάλους πλαϊνούς καθρέπτες, δίνοντας στον οδηγό τα σαφή όρια του οχήματος! 

Im Netz für die Berggebiete und den ländlichen Raum κινείται αξιοπρεπώς χάρη στο μικρό του βάρος σε συνδυασμό με τη ροπή των 130 Nm. Στις στροφές το αμάξωμα παρουσιάζει έντονες κλίσεις, που ωστόσο είναι φυσιολογικό να συμβαίνει χάρη στον καθαρά off – road χαρακτήρα του, τη μαλακή ανάρτηση και τις κάθετες επιφάνειες! 

Abseits der Straße το Suzuki Jimny ξεδιπλώνει το ταλέντο του, αποκαλύπτοντας τις ικανότητες του.  Διαθέτει πλαίσιο τύπου σκάλας, άκαμπτους άξονες και απόσταση από το έδαφος που φτάνει στα 210mm, σε συνδυασμό με τους κοντούς προβόλους, που του δίνουν μεγάλες γωνίες προσέγγισης στις 37°, ράμπας 28° και διαφυγής 49°. Παράλληλα, οι κοντές σχέσεις και η μεγάλη διαδρομή της ανάρτησης, του προσφέρουν εξαιρετικές ικανότητες εκτός δρόμου, σε συνδυασμό με την κατ’ επιλογή τετρακίνηση AllGrid Pro.

Στην πράξη το Suzuki Jimny μετατρέπεται σε ένα πολύ ευχάριστο όχημα σε εκτός δρόμου διαδρομές, το οποίο διασχίζει κάθε ανωμαλία που θα βρει μπροστά του, όπως λάσπες, πέτρες και βράχους! Η εξελιγμένη τετρακίνηση του δίνει την κατάλληλη πρόσφυση, γεμίζοντας με αυτοπεποίθηση τον οδηγό, ο οποίος αν βρεθεί σε εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες, το διαφορικό κλειδώνει, ώστε το αυτοκίνητο να έχει την απαραίτητη δύναμη να ξεκολλήσει από οπουδήποτε! Προσοχή όμως, το κλείδωμα πρέπει να γίνεται μόνο όταν υπάρχει ανάγκη, και σε χαμηλές ταχύτητες, παράλληλα κατά τη χρήση αυτής της λειτουργίας απενεργοποιούνται και όλα τα ηλεκτρονικά βοηθήματα ADAS! 

Auf der Autobahn έχει ουδέτερη οδική συμπεριφορά. Η μειωμένη αεροδυναμική απόδοση και τα χαμηλά επίπεδα ηχομόνωσης έχουν ως αποτέλεσμα το βουητό να περνάει μέσα στην καμπίνα. Δεν πρόκειται για ένα αυτοκίνητο για ταξίδια, ούτε για υψηλές ταχύτητες. Η τελική του περιορίζεται μόλις στα 145 χλμ/ώρα.

Allgemein το Suzuki Jimny είναι πιο ευχάριστο στις εκτός δρόμου διαδρομές, όπου δείχνει τις αρετές του. Παράλληλα, οι συμπαγείς διαστάσεις και η καλή ορατότητα είναι ένα πλεονέκτημα για κίνηση στον αστικό ιστό. Ωστόσο, για την κίνηση στον αυτοκινητόδρομο και το επαρχιακό δίκτυο, χρειάζεται συμβιβασμός! Η μέση κατανάλωση βρίσκεται σε φυσιολογικά επίπεδα που αγγίζει τα 8.1 λίτρα / 100 χιλιόμετρα. Εκτός δρόμου όμως και με την χρήση τετρακίνησης, αυτή ανεβαίνει στα 8.9 λίτρα! 

Für wen sie bestimmt ist 

Είτε πρόκειται για επαγγελματίες που πραγματοποιούν μεταφορές σε δυσπρόσιτες περιοχές, είτε για νέους που αρέσκονται σε extreme αποδράσεις με εξοπλισμό και έχουν την περιπέτεια στο αίμα τους, το  Suzuki Jimny LCV απευθύνεται σε όλους όσους χρειάζονται ένα προσιτό σκληροτράχηλο Off-Road για κίνηση σε κάθε έδαφος! 

Preis 

Η μια και μοναδική έκδοση του Suzuki Jimny διατίθεται στην τιμή των 21.630€, ενώ χωρίς το ΦΠΑ το κόστος είναι μόλις 16.380€.

Technische Merkmale 

AMAXOMA  
Presse off-road όχημα
Sitze 2
Türen 3
VERBRAUCH - EMISSIONEN - SUBVENTIONEN  
CO2-Emissionen (WLTP) 173-174 g/km
Μέση συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου – Μικτός κύκλος (WLTP) 6.1 l/100 km
Kraftstofftyp Benzin
Maximale Geschwindigkeit 145 km/h
Abgasspezifikationen Euro 6
Verhältnis Gewicht/Leistung 10.7 κιλά/Hp, 93.6 Hp/τόνος
Verhältnis Gewicht/Drehmoment 8.4 κιλά/Nm, 119.3 Nm/τόνος
MOTOR  
Strom 102 Hp @ 6000 σ.α.λ.
Leistung pro Liter Hubraum 69.8 Hp/l
Drehmoment 130 Nm @ 4000 σ.α.λ.
Anordnung der Motoren Vorwärts, entlang
Motormodell/Code K15B
Motorgehäuse 1462 cm3
Anzahl von Zylindern 4
Konfiguration des Motors In Serie
Durchmesser des Zylinders 74 mm
Weg des Impfstoffs 85 mm
Grad der Kompression 10
Anzahl der Ventile pro Zylinder 4
Kraftstoffeinspritzsystem Multi-Point-Spritzen
Motorabsaugung Φυσικά αναρριχημένος κινητήρας
Mechanismus der Gasverteilung VVT
Kapazität des Motoröls 3.6 l
GRÖSSE UND GEWICHT  
Gewicht 1090 κιλά
Maximale Nutzlast 345 κιλά
Όγκος χώρου αποσκευών 863 l
Fassungsvermögen des Kraftstofftanks 40 l
ABMESSUNGEN  
Länge 3645 mm
Breite 1645 mm
Höhe 1720 mm
Radstand 2250 mm
Vorwärtsspur 1395 mm
Zurück Spur 1405 mm
Entfernung vom Boden 210 mm
Minimaler Drehdurchmesser (Drehdurchmesser) 9.8 m
Γωνία προσέγγισης 37°
Γωνία φυγής 49°
Γωνία ράμπας 28°
ARCHITEKTUR   
Bewegung Σε όλους τους τροχούς (4×4)
Anzahl der Gänge und Art des Getriebes 5 ταχύτητες, μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων
Vordere Federung Σπειροειδές ελατήριο, άκαμπτος άξονας
Hintere Federung Άκαμπτος άξονας, Σπειροειδές ελατήριο
Vordere Bremsen Δίσκοι
Hintere Bremsen Τάμπουρα
Hilfssysteme ABS (Anti-Blockier-Bremssystem)
Art der Adresse Σκουλήκι κώνου με μπάλες ανακυκλοφορίας
Räder  195/80 R15

Fotogalerie

 

Schlussfolgerung
Το Suzuki Jimny είναι μια πρόταση σε μία κατηγορία που οδεύει προς εξαφάνιση. Αυτή των ελαφρών off-roads! Πρόκειται για ένα πολύ ιδιαίτερο αυτοκίνητο που απευθύνεται σε ειδικό κοινό. Το βασικό πλεονέκτημα του είναι οι ικανότητες του για κίνηση εκτός δρόμου, σε δύσκολες συνθήκες και εδάφη. Στις Off Roads διαδρομές μετατρέπεται σε ένα ευχάριστο όχημα που προκαλεί τον οδηγό για εξερεύνηση και με μία υπόσχεση… πως δεν πρόκειται να κολλήσει πουθενά! 
Interieur & Zweckmäßigkeit
3.7
Laufende Ausgaben
6.3
Verhalten und Leistung im Straßenverkehr
3.8
Sicherheit
4.2
Spaßfaktor
4.9
Preis-Leistungs-Verhältnis
5.5
Welche Note geben Sie ihm?8 Bewertungen
8.6
SYN
Διαχρονική σχεδίαση
Εκτός δρόμου ικανότητες
Συμπαγείς διαστάσεις
PLEEN
Ausrüstung
Technologie
Κύλιση
Leistung
4.7