Μετά τις θετικές εντυπώσεις που αποκομίσαμε από το αμιγώς ηλεκτρικό Jeep Avenger e, ήρθε η ώρα της καθιερωμένης εβδομαδιαίας συμβίωσης με το θερμικό που «φοράει» τον βενζινοκινητήρα των 1.2 λίτρων, απόδοσης 100 ίππων.
«Λαϊκή» απαίτηση
Το Avenger αποτελεί το εισαγωγικό μοντέλο ολόκληρης της γκάμας μοντέλων της Jeep. Ο αρχικός προγραμματισμός της εταιρείας ήθελε να εισάγει την αμιγώς ηλεκτρική και ήπια υβριδική, παρακάμπτοντας την καθαρά θερμική, η οποία αρχικά ήταν προγραμματισμένη μόνο για τις αγορές Ιταλίας και Ισπανίας.
Το ενδιαφέρον ωστόσο που έδειξε το καταναλωτικό κοινό, όχι μόνο στην χώρα μας, αλλά και στην υπόλοιπη Ευρώπη, ανάγκασε την Jeep να αναθεωρήσει την αρχική της στρατηγική και πλέον διαθέτει το Avenger με τον βενζινοκινητήρα των 1.2 λίτρων σε ολόκληρη την Γηραιά Ήπειρο, αποτελώντας την αιχμή του δόρατος!
Παράλληλα, το αυτοκίνητο επιστρέφει στις ρίζες, αναβιώνοντας την φιλοσοφία του διαχρονικού Willy’s στην σύγχρονη εποχή!
Έξυπνη λειτουργική σχεδίαση
Το αυτοκίνητο είναι όμορφο και συμπαγές, δεν θυμίζει κανένα άλλο αυτοκίνητο της αγοράς, διαθέτοντας καινοτόμο, έξυπνο και λειτουργικό Design, καθώς ο σχεδιαστής Daniele Colonaci, έχει «θωρακίσει» το αμάξωμα, ώστε να μην παθαίνει σημαντικές ζημιές από μικροχτυπήματα, τα οποία είναι συνηθισμένα εντός της πόλης.
Το μπροστινό μέρος διαθέτει τις διαχρονικές επτά κάθετες γρίλιες, σήμα κατατεθέν της jeep, γνωστοποιώντας την «ευγενή» καταγωγή του και πλαισιώνεται από τα νέα ορθογώνια φώτα “Jeep Performance Led” δύο επιπέδων, τα οποία ενσωματώνονται μέσα στην μάσκα. Πρόκειται για μια τεχνική που τα προστατεύει από φθορές και χτυπήματα. Ο Off Road προφυλακτήρας, «αγριεύει» το παρουσιαστικό του, δείχνοντας τον περιπετειώδη προσανατολισμό του.
Εντυπωσιακό είναι και το προφίλ του αυτοκινήτου. Οι μυώδεις επιφάνειες συνδυάζονται με έντονα νεύρα σε όλο το μήκος του αμαξώματος, τονιζοντας τα φτερά και δίνοντας του ζωντάνια.
Οι «κρυμμένες» λαβές στις πίσω πόρτες δημιουργούν την αίσθηση τρίθυρου αμαξώματος, προσδίδοντας του το απαιτούμενο σπορ στοιχείο.
Ως γνήσιο Jeep ξεχωρίζει από την μεγάλη απόσταση από το έδαφος, η οποία σε συνδυασμό με τους μεγάλους τροχούς, θυμίζουν τη φυσική εξέλιξη της γραμμής του εμβληματικού Willys μέσα από τα χρόνια. Δημιουργεί έτσι με χρονική συνέχεια από το παρελθόν στο παρόν και με το βλέμμα στο μέλλον.
Το πίσω μέρος του του προσδίδει έντονο δυναμισμό και νεανική εικόνα, που αποτυπώνεται στην διαφορετική φιλοσοφία για Jeep, δεδομένου πως θυμίζει περισσότερο περισσότερο sport hatchback, παρά B-SUV. Η εικόνα ολοκληρώνεται από την ελαφριά κλίση του πίσω παραθύρου, τα τετράγωνα φωτιστικά σώματα με γραφικά LED σε σχήμα X και τον Off Road προφυλακτήρα!
Συνολικά έντονος είναι ο Lifestyle χαρακτήρας, με το αυτοκίνητο να έχεις σαφείς σχεδιαστικές αναφορές στο Willys, αλλά και τα λεγόμενα «Easter Eggs», οι κρυμμένες σχεδιαστικές εκπλήξεις στο εξωτερικό και εσωτερικό του αμαξώματος!
Στο επίκεντρο η εργονομία
Σημαντικές είναι οι αλλαγές στο εσωτερικό σε σχέση με το αμιγώς ηλεκτρικό Avenger. Το μηχανικό κιβώτιο και το όμορφο σπορτίφ λεβιέ ταχυτήτων, ανάγκασαν τους σχεδιαστές να ανασχεδιάσουν την βάση του ταμπλό, αφαιρώντας την έξυπνη μαγνητική θήκη.
Η σχεδίαση απλή, μοντέρνα και λειτουργική. Το ταμπλό διαθέτει καθαρές γραμμές και επίπεδες επιφάνειες, αυξάνοντας τα επίπεδα πρακτικότητας. Ενώ η μεγάλη θήκη στο κάτω μέρος είναι πολύ χρήσιμη.
Κεντρικά δεσπόζει η οθόνη του συστήματος πολυμέσων U-Connect 10,25 ιντσών, συμβατό με Android Auto και Apple AirPlay, το οποίο διαθέτει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για τον οδηγό.
Πίσω από το όμορφο τιμόνι ξεχωρίζει ο πολυλειτουργικός ψηφιακός πίνακας οργάνων σε οθόνη TFT.
Εργονομικά, είναι πολύ προσεγμένο κάνοντας εύκολη τη ζωή του οδηγού, με τους διακόπτες να βρίσκονται στα ιδανικά σημεία, ώστε να μην αποσπάται η προσοχή του από τον δρόμο.
Τα καθίσματα παρέχουν εξαιρετική οσφυϊκή στήριξη και ταυτόχρονα είναι άνετα. Η ψηλή θέση οδήγησης προσφέρει εξαιρετική περιμετρική ορατότητα, σε συνδυασμό με τις μεγαλες και επίπεδες γυάλινες επιφάνειες.
Ο όγκος αποσκευών έχει αυξηθεί σημαντικά σε σχέση με το ηλεκτρικό μοντέλο, λόγω της απουσίας της μπαταρίας και πλέον αγγίζει τα 380 λίτρα από τα 355 αντίστοιχα, ενώ με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα φτάνει τα 1.275 λίτρα!
Βασική λύση
Στην Jeep επέλεξαν για την βάση των κινητήριων συνόλων τον τρικύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα της Stellantis της οικογένειας GSE απόδοσης 100 ίππων και 205 Nm ροπής, οποίος συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων!
Εργαλείο για την καθημερινότητα
Έχοντας ήδη σχηματίσει άποψη έπειτα από την δοκιμή του ηλεκτρικού Avenger, εύλογα δημιουργείται το ερώτημα, εάν τα ίδια πλεονεκτήματα παραμένουν και στην θερμική εκδοχή του μοντέλου! Ας απαντήσουμε λοιπόν, εξετάζοντας την συμπεριφορά του αυτοκινήτου σε κάθε συνθήκη και δίκτυο.
In der Stadt κινείται με απόλυτη ευελιξία, είναι θρασύ και νευρικό. Χωράει παντού και χάρη στον μικρό κύκλο στροφής μόλις 10.5 m. Η ορατότητα είναι υποδειγματική, χάρη στις μεγαλες γυάλινες επιφάνειες. Ευχάριστο και διασκεδαστικό, ένας σύντροφος μετακίνησης εντός του αστικού κύκλου!
Im Netz für die Berggebiete und den ländlichen Raum αποκαλύπτει τη δεύτερη φύση του. Το αυτοκίνητο είναι ισορροπημένο και διασκεδαστικό, θυμίζοντας δυναμικό hatchback σε αίσθηση, παρά SUV, ειδικά στο προφίλ οδήγησης Sport. Στον δρόμο πατάει πολύ καλά. Ο χαμηλόροπος βενζινοκινητήρας αποδίδει αρκετά καλά, αν και χρειάζεται περισσότερα άλογα για να αναδείξει το αυτοκίνητο τα ταλέντα του. Η αίσθηση της ανάρτησης είναι ισορροπημένη, προσφέροντας συνδυαστικά, άνεση και ασφάλεια.
Auf der Autobahn τα επίπεδα ηχομόνωσης και ποιότητας κύλισης, βρίσκονται στο υψηλότερο επίπεδο ακόμα και στις υψηλές ταχύτητες για τα δεδομένα της κατηγορίας, χάρη στο στιβαρό πλαίσιο και την καλή συναρμογή του αυτοκινήτου, προσφέροντας ένα πραγματικά άνετο ταξίδι ακόμα και φορτωμένο!
Allgemein η Jeep έχει προσέξει ιδιαίτερα το αυτοκίνητο, ώστε να δίνει την αίσθηση ενός μικρού και δυναμικού μοντέλου, κατάλληλο για κάθε συνθήκη, παντού και πάντα. Η μέση συνδυασμένη κατανάλωση άγγιξε τα 7,5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.
Παράλληλα διαθέτει 6 προγράμματα οδήγησης. Σπορ – νορμαλ και eco για κίνηση εντός δρόμου και σε φυσιολογικές συνθήκες. Με το προφίλ Sport, αλλάζει ολόκληρη η αίσθηση του αυτοκινήτου, θυμίζοντας Hot Hatchback, καθώς αλλάζει η χαρτογράφηση του κινητήρα, και τιμόνι με ανάρτηση γίνονται σκληρότερα. Το Normal είναι ιδανικό για καθημερινή χρήση, συνδυάζοντας την απαιτούμενη δύναμη με οικονομία, ενώ με το eco αποδίδει λιγότερο, εστιάζοντας στην οικονομία.
Τα τρία ειδικά προγράμματα είναι για άμμο, λάσπη και χιόνι. Μέσω του μπλοκέ διαφορικού, ο κινητήρας δίνει ανάλογα το πρόγραμμα και τις συνθήκες, μεγαλύτερη ροπή στον τροχό που χάνει την πρόσφυση. Παράλληλα, διαθέτει γωνιές προσέγγισης 20°, φυγής 35° και ράμπας 20°, που του επιτρέπουν την πιο έντονη κίνηση εκτός δρόμου, ακόμα και την υπερπήδηση χαμηλών εμποδίων. Φυσικά δεν αντικαθιστούν την τετρακίνηση, ωστόσο δίνει στο Avenger τις απαιτούμενες εκτός δρόμου ικανότητες, ώστε να δικαιολογεί την ονομασία «Jeep».
Κάνει τα πάντα
Το Jeep Avenger είναι προσανατολισμένο να καλύπτει ανάγκες, από τον αστικό κύκλο, σε ήπια εκτός δρόμου διαδρομές, ακόμα και σε άνετα ταξίδια. Εστιασμένο στις ανάγκες του οδηγού. Το αυτοκίνητο κάνει τα πάντα, χωράει παντού και είναι ευχάριστο, ως σύμμαχος και σύντροφος της καθημερινότητας. Εξαιτίας αυτού του πολυπρόσωπου και πολυλειτουργικού χαρακτήρα, απευθύνεται στο σύνολο του καταναλωτικού κοινού. Απευθύνεται σε όλους με απόλυτη αυτοπεποίθηση, γνωρίζοντας πως ανταποκρίνεται σε κάθε ανάγκη!
Τιμή πρόκληση
Η Jeep προσφέρει το Avenger με τον βενζινοκινητήρα των 1.2 λίτρων από 23.990€ στην εξοπλιστική έκδοση LONGITUDE, ενώ στην πλούσια ALTITUDE από 25.990€. Τιμές άκρως ανταγωνιστικές σε σχέση με τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου και με ότι συνολικά προσφέρει σε αυτήν την αξία!
Technische Merkmale
AMAXOMA |
|
Presse |
SUV |
Sitze |
5 |
Türen |
5 |
VERBRAUCH - EMISSIONEN - SUBVENTIONEN |
|
Durchschnittlicher kombinierter Kraftstoffverbrauch (WLTP) |
5,6 l/100 km |
CO2-Emissionen (WLTP) |
126 g/km |
Kraftstofftyp |
Benzin |
Beschleunigung 0 - 100 km/h |
10.6 δευτ |
Maximale Geschwindigkeit |
184 km/h |
Abgasspezifikationen |
Euro 6.4 |
Verhältnis Gewicht/Leistung |
11.1 κιλά/Hp, 90.3 Hp/τόνος |
Verhältnis Gewicht/Drehmoment |
5.4 κιλά/Nm, 185.2 Nm/τόνος |
MOTOR |
|
Strom |
100 Hp @ 5500 σ.α.λ. |
Leistung pro Liter Hubraum |
83.4 Hp/l |
Nenndrehmoment des Motors |
205 Nm @ 1750 σ.α.λ. |
Anordnung der Motoren |
Vorwärts, quer |
Motormodell/Code |
HN05 |
Motorgehäuse |
1199 cm3 |
Anzahl von Zylindern |
3 |
Konfiguration des Motors |
In Serie |
Anzahl der Ventile pro Zylinder |
4 |
Kraftstoffeinspritzsystem |
Direktes Sprühen |
Motorabsaugung |
Turbolader , Ladeluftkühler |
Συστήματα κινητήρα |
Start & Stop Σύστημα |
GRÖSSE UND GEWICHT |
|
Gewicht |
1107 κιλά |
Maximale Nutzlast |
938 κιλά |
Mindestvolumen des Gepäckraums |
380 l |
Maximales Volumen des Gepäckraums |
1275 l |
Fassungsvermögen des Kraftstofftanks |
44 l |
ABMESSUNGEN |
|
Länge |
4084 mm |
Breite |
1776 mm |
Höhe |
1534 mm |
Radstand |
2557 mm |
Entfernung vom Boden |
210 mm |
Minimaler Drehdurchmesser (Drehdurchmesser) |
10.5 m |
Γωνία προσέγγισης |
20° |
Γωνία φυγής |
35° |
Γωνία ράμπας |
20° |
ARCHITEKTUR |
|
Bewegung |
Μπροστά |
Anzahl der Gänge und Art des Getriebes |
6 ταχύτητες, μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων |
Vordere Bremsen |
Αεριζόμενοι Δίσκοι |
Hintere Bremsen |
Scheiben |
Hilfssysteme |
ABS (Anti-Blockier-Bremssystem) |
Art der Adresse |
Management chukrania (mit Zähnen) |
Lenkung |
Elektrisches Lenkrad |
Räder |
215/60 R17 ή 215/55 R18 |