Τα νέα που θα διαβάσεις παντού, είναι αυτά που διάβαζες hier, αρκετούς μήνες πριν: Η Mazda, αποκάλυψε το τρίθυρο sportscoupe της, με το όνομα RX-Vision Konzept και έναν εξελιγμένο Wankel κάτω από το καπό της. Αυτό που θα διαβάσεις σήμερα εδώ, στο nur ελληνικό Μέσο που μίλαγε για επιστροφή του ρότορα, όταν οι άλλοι χλεύαζαν (καταπιείτε τα πληκτρολόγιά σας, τώρα, εσείς οι “παντογνώστες” που λέγατε “ο Wankel δεν θα επιστρέψει ποτέ”) είναι το warum αυτό το μοντέλο που παρουσίασε η Mazda στην Έκθεση του Τόκυο είναι ο διάδοχος του RX-7.
Και γιατί τα “σημάδια” μας δείχνουν ότι, αν δεν ονομαστεί RX-9, θα ονομαστεί RX-7.
Αλλά, ας δούμε τα σημάδια.
ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΑ:
Η Mazda μπορεί να χρησιμοποιεί τη σχεδιαστική γλώσσα Kodo, όμως υπάρχουν σαφέστατες παραπομπές, σχεδιαστικά, στο RX-7.
Extern
-Αρχικά, το… αυτονόητο. Μιλάμε για ένα αυστηρό coupe. Zwei Türen. Καμία σχέση με 2+2 ή οτιδήποτε άλλο.
Γιατί, δεν είναι μόνο το γενικό σχήμα που παραπέμπει στον προκάτοχο. Είναι και τα δύο στρογγυλά φανάρια στο εσωτερικό του, είναι και η νοητή γραμμή -αυτή τη φορά χρησιμοποιήθηκε αεροτομή, αντί για πλαστικό υλικό- που διατρέχει το πίσω μέρος απ’ άκρη σ’ άκρη, “συνδέοντας” τα δύο φωτιστικά σώματα.
-Στο εμπρός μέρος, η Maske υιοθετεί τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία, ενσωματώνοντας όμως τα “γνωρίσματα” του RX-7. Πρώτα- πρώτα, τα φωτιστικά σώματα, τα οποία, αν τα παρατηρήσεις, δίνουν την αίσθηση των pop-ups.
Φυσικά, τα pop-ups έχουν απαγορευθεί, όμως η Mazda, με αυτή την ψευδαίσθηση που μας δημιουργεί ότι τα φώτα σηκώνονται, προσπαθεί να μας “δείξει” τον προκάτοχο. Ακόμα και οι αεραγωγοί έχουν διατηρηθεί και ας έχουν αλλάξει σχήμα και έχουν κατέβει πιο χαμηλά. Η ποδιά, χαμηλά στον προφυλακτήρα είναι βαμμένη μαύρη, όπως ακριβώς συνέβαινε και στο RX-7.
-Στα πλάγια
Innerhalb
-Έχει διατηρηθεί η οδηγοκεντρική φιλοσοφία που είχε το RX-7 τελευταίας γενιάς. Ο οδηγός “αγκαλιάζεται” από το ταμπλό, καθώς με τον συνοδηγό τον χωρίζει το φαρδύ τούνελ, επάνω στο οποίο είναι τοποθετημένος ο λεβιές ταχυτήτων, το χειρόφρενο, άλλα χειριστήρια.
Η διάταξη
-Όπως και στο RX-7, έχουμε ένα coupe με τον κινητήρα τοποθετημένο εμπρός und die Verschieben να μεταδίδεται αυστηρά zurück. Περισσότερα δεν ξέρουμε.
Το μοτέρ
-Τα λόγια είναι περιττά. Ο φοβερός και τρομερός ρότορας επιστρέφει. “Εντάξει, τον είχε και στο RX-8”, θα πεις, και πολύ σωστά. Η διαφορά όμως, είναι ότι εδώ μιλάμε για έναν ρότορα με turbo. Τον οποίο, τελευταία φορά τον είδαμε πού;
-Η Mazda μας λέει με νόημα ότι συνεχίζει την εξέλιξη του Wankel, με σκοπό τη βελτίωση της απόδοσης ισχύος (αυτό, κράτα το), της οικονομίας στα καύσιμα και της αντοχής. Και μας επισημαίνει με νόημα (πάλι) τη νίκη της Mazda, το 1991, στο Le Mans με έναν ρότορα.
Η παραγωγή
Αυτό δεν είναι ένα concept που θα το… φάει η μαρμάγκα. Η Mazda είχε κάνει σαφές πως θα “μετρήσει” τις αντιδράσεις του κοινού, το οποίο, όπως μαθαίνουμε, έκανε σαν… τρελό μπροστά στο ρότορα, στην πρώτη του εμφάνιση, στο Τόκυο.
Από τη Hiroshima, μας λένε πως “το RX-Vision αντιπροσωπεύει ένα όραμα του μέλλοντος που η Mazda ελπίζει ότι μια μέρα θα κάνει Eigentlich: Ένα εμπροσθιομήχανο, πισωκίνητο σπορ αυτοκίνητο με εκλεπτυσμένες, βασισμένες στη σχεδιαστή γλώσσα KODO αναλογίες, που μόνο η Mazda θα μπορούσε να οραματιστεί και το οποίο θα κινείται από τον επόμενης γενιάς SKYACTIV-R Rotor".
Η Mazda μας λέει επίσης με νόημα ότι “η μαζική παραγωγή είναι προς το παρόν σε αναμονή (σ.σ. επιβεβαιώνοντας το TopSpeed.gr που σε αντίθεση με τους άλλους, τόνιζε πως ο Wankel δεν έχει εγκαταλειφθεί από τους Ιάπωνες), η Mazda δεν σταμάτησε ποτέ τις προσπάθειες έρευνας και εξέλιξης επάνω στον ρότορα. Ο επόμενος ρότορας έχει ονομαστεί SKYACTIVE-R, εκφράζοντας την αποφασιστικότητα της εταιρίας να αναλαμβάνει προκλήσεις με φιλοδοξίες που αψηφούν τις συνθήκες και την πιο σύγχρονη τεχνολογία”.
Το νέο Jeep Cherokee, θα επιστρέψει στη γκάμα της αμερικανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, δεδομένου πως αποσύρθηκε από…
Ο όμιλος Volkswagen ανέφερε ότι οι υψηλότεροι εισαγωγικοί δασμοί για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα κινεζικής κατασκευής…
Η Ford επισπεύδει την έλευση της συναρπαστικής Mustang GTD στην Ευρώπη, καθώς το εντυπωσιακό μοντέλο…
Το DNA της Audi «Πρωτοπορία μέσω της Τεχνολογίας» κέρδισε τις προτιμήσεις κατά συντριπτική πλειοψηφία των…
Δυναμική και άκρως ενδιαφέρουσα για τους Έλληνες επαγγελματίες είναι η παρουσία της Ford στην έκθεση…
Ο Όμιλος Συγγελίδη που κατέχει ηγετική θέση στην αγορά αυτοκινήτου, εισάγοντας κορυφαίες μάρκες όπως Citroen,…