Kategorien: UncategorizedNEWS

Es ist offiziell: Mazda bringt den Wankelmotor zurück!

Επιτέλους! Τα καλά νέα για τα οποία το TopSpeed.gr σας έχει… ζαλίσει τόσο καιρό, επιβεβαιώνονται από τη Mazda. Η ιαπωνική φίρμα επαναφέρει, στο καινούριο sportscar που θα παρουσιάσει ως Konzept στο Σαλόνι του Τόκυο, τον θρυλικό περιστροφικό κινητήρα. Ο εξελιγμένος ρότορας, το δημιούργημα του Dr Felix Wankel, ετοιμάζεται να (ξανα)φτύσει φλόγες στα μούτρα των αμφισβητιών. 

Λες και το teaser της Mazda με το καυτό κουπέ δεν μας άναψε αρκετές φωτιές, η ιαπωνική μάρκα επιβεβαίωσε ότι το concept αυτό που θα δείξει στο Τόκυο, όπως και το επερχόμενο μοντέλο παραγωγής, θα κινείται από έναν ρότορα νέας γενιάς.

Η επιβεβαίωση έρχεται από τα πλέον επίσημα χείλη. Αυτά του επικεφαλής του τμήματος Έρευνας και Ανάπτυξης της Mazda, Kiyoshi Fujiwara (στο περιοδικό Autocar): “Ο κόσμος πιστεύει ότι ο ρότορας δεν μπορεί να ικανοποιεί τις μοντέρνες οικολογικές απαιτήσεις. Οι μηχανικοί του SkyActiv δούλεψαν επάνω στο ρότορα και τον έκαναν επίτευγμα της τεχνολογίας. Είναι ένα βασικό κομμάτι του DNA μας (σ.σ. ο ρότορας) και πρέπει να περάσει στις μελλοντικές γενιές των μηχανικών. Είναι συνωνυμος με τη μάρκα. Κάποια στιγμή στο μέλλον θα επιστρέψει και θα ονομάζεται SkyActiv-R“, είπε ο Fujiwara.

Unter Hiroshima γίνεται… μάχη για το αν η επιστροφή του ρότορα θα σημάνει και την επιστροφή του nameplate RX, mit dem  CEO της εταιρίας, Masamichi Kogai να περιγράφει το νέο concept ως “pure sports car design“, “δείχνοντας” προς την κατεύθυνση του RX-7, ή του RX-9.

 Ο διευθύνων σύμβουλος της Mazda επιβεβαίωσε ότι το δίπορτο, διθέσιο sport coupe που θα παρουσιαστεί στο Τόκυο θα είναι το μοντέλο αναβίωσης του Wankel κινητήρα, τόνισε όμως ότι δεν μπορεί να δώσει καμία ημερομηνία παραγωγής: «Δεν θέλω να ασκήσω πίεση στους μηχανικούς μας, που κάνουν μια πραγματικά εντυπωσιακή προσπάθεια να λύσουν τα θέματα κατανάλωσης αλλά και ευκολίας συντήρησης του κινητήρα Wankel. Αυτό που μας ενδιαφέρει περισσότερο αυτή τη στιγμή, είναι να δούμε τις αντιδράσεις του κοινού αναφορικά με τη σχεδίαση του πρωτότυπου μοντέλου μας, που έχει τον Motor τοποθετημένο εμπρός, ενώ η Verschieben μεταδίδεται στους Hinterräder. Μια σχεδίαση δηλαδή απόλυτα συμβατή με την κληρονομιά των σπορ μοντέλων της Mazda".

Και ο Kogai συνέχισε: “Έχουμε το MX-5 και ένα άλλο σύμβολο (της φίρμας) που είναι το rotary sports car. Δεν έχουμε συζητήσει για τον τομέα της αγοράς που θα στοχεύσει, αλλά αυτό (το concept) θα είναι σε αυτό τον τομέα”.

Θες να δεις τι λέγαμε καιρό πριν, κόντρα στο ρεύμα (σε όλους δηλαδή) που ήθελε τη Mazda να έχει σκοτώσει τον ρότορα; Δες hier, hier  und hier 

ΥΓ: Τώρα, ξέρεις ποιον να εμπιστεύεσαι, ε;

George Karagiannis

Neueste Beiträge

Volvo Saracakis Test Drive Event στην Καλαμάτα, 24-26 Μαΐου

Η Volvo Saracakis θα είναι Μεγάλος Χορηγός του Διεθνούς Meeting άλματος εις μήκος Tsatoumas Street…

7 Stunden ago

Ford Puma: Τεχνολογικά προηγμένο και οικονομικό, τώρα με μίσθωμα 199€

Το Ford Puma εξακολουθεί να αποτελεί στη χώρα μας την κορυφαία επιλογή στην κατηγορία των…

8 Stunden ago

Türkei: Fortgeschrittene Gespräche mit den Chinesen BYD und Chery über den Bau von EV-Fabriken

Η Τουρκία βρίσκεται σε προχωρημένες διαπραγματεύσεις με τις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες BYD και Chery για επενδύσεις…

vor 2 Tagen

VW bricht Gespräche mit Renault über kostengünstige Elektrofahrzeuge ab

Η VW εγκατέλειψε τις συνομιλίες με τη Renault για την από κοινού ανάπτυξη μιας προσιτής…

vor 2 Tagen

DS 3 : Sofort verfügbar, mit dem Premium Upgrade Programm

DS Automobiles kündigt das neue "Premium Upgrade"-Programm an, das Enthusiasten die Möglichkeit gibt,...

vor 3 Tagen

Porsche bringt den ersten Hybrid-Elfer mit höherer Leistung auf den Markt

Porsche stattet den Sportwagen 911 erstmals mit einer Batterie aus, der Elektromotor wird...

vor 4 Tagen