Die Bewegung auf der Straße leben

Würden Sie diesen Mazda RX-7 kaufen?

Πριν από λίγες ώρες, βγήκε προς πώληση αυτό το Mazda RX-7. Όπως περιγράφει ο πωλητής, είναι το one-off RX-7 της Top Fuel Racing. Το συγκεκριμένο ιαπωνικό μοντέλο, το οποίο δίνεται έναντι 35.000 στερλινών (περίπου 41.000 ευρώ) έχει απόδοση 500 ίππων και φοράει επάνω του όλα τα… καλά του κόσμου των βελτιώσεων, ως έτοιμο να “επιτεθεί” σε κάποια πίστα. 

Όπως μπορεί εύκολα να διαπιστώσει κανείς, το RX-7 έχει “φαρδύνει” ώστε να μπουν ζάντες με μεγαλύτερο offset. Κάθεται πάνω σε 18άρες  RPF1 της Enkei, με ελαστικά Dunlop Direzza 275/35/18. 

Στο bodywork έχει γίνει πολλή δουλειά, με εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων και αλουμινίου. Εμπρός έχει φορεθεί ένα τεράστιο diffuser, το οποίο προσρμόστηκε στον εμπρόσθιο προφυλακτήρα της RE Amemiya, μαζί με αεραγωγούς. 

Τα side skirts “δένουν” το εμπρός μέρος με τον πίσω προφυλακτήρα της RE Amemiya, η οποία επιμελήθηκε και τον ανθρακονημάτινο διαχύτη και την τεράστια αεροτομή, δημιουργώντας το look που δείχνει ότι το αυτοκίνητο είναι μια πολεμική μηχανή με σκοπό τη χρήση στην πίστα.  

Αυτονόητο θα πρέπει να θεωρείται ότι έχει γίνει πολλή δουλειά και στις αναρτήσεις, τα φρένα της Brembo, αλλά και την ενίσχυση του σασί που, μαζί με το roll cage συμπληρώνουν το “καρέ” για ένα track oriented αυτοκίνητο. 

Η εμμονή στη λεπτομέρεια συνεχίζεται και κάτω από το ανθρακονημάτινο καπό, όπου βρίσκεται ο side-ported 13B, ο οποίος αποδίδει 500 hp στα 16 psi. Η Top Fuel Racing έχει αλλάξει την τουρμπίνα του 13Β με μια Trust TD07-25G. Η Trust ανέλαβε το αλουμινένιο σύστημα εξάτμισης, ενώ το intercooler είναι της Greddy. 

 

Στο εσωτερικό, τα πράγματα δεν είναι διαφορετικά. Ο οδηγός κάθεται σε ένα αγωνιστικό μπάκετ της Bride και πιάνει ένα custom τιμόνι της TFR. Και στο εσωτερικό, έχει γίνει εκτεταμένη χρήση ανθρακονήματος. 

Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του μεταξύ άλλων, HKS EVC 5 boost controller, όργανα μέτρησης θερμοκρασίας λαδιού και νερού, όπως και πίεσης λαδιού της Defi, HKS Circuit Attack Counter, Apex PowerFC Commander και άλλα ακόμα. 

Το κάθισμα του συνοδηγού δεν έχει αντικατασταθεί, αλλά έχει μείνει το αυθεντικό. Ο συνοδηγός έχει την ευτυχία να ξέρει ότι πίσω του δεν υπάρχουν επιβάτες, αφού τα καθίσματα έχουν αφαιρεθεί, για να “καθίσει” το roll cage, αλλά υπάρχει η μπαταρία, η οποία έχει μετακινηθεί εκεί. 

Και επειδή είμαστε στην Ελλάδα, στο τέλος αφήσαμε να απαντηθούν δύο… all time classic ερωτήματα. Το μοναδικό Mazda RX-7 της Top Fuel Racing είναι του 1997. Στο οδόμετρό του, έχουν γραφτεί μόλις 106.000 χιλιόμετρα. Πραγματικά. 

Εσύ, θα έδινες τα περίπου 41.000 ευρώ που ζητά η HJA για το συγκεκριμένο, δεξιοτίμονο, “πολεμικό” Mazda RX-7 TFR; Αν ενδιαφέρεσαι, πληροφορίες θα βρεις hier.