Supercars

Der 765LT Spider ist der neue Supersportwagen von McLaren

Heute enthüllte McLaren den neuen 765LT Spider, das neueste Mitglied seiner Super Series Modellpalette, das ein Jahr nach dem Debüt der Coupé-Version folgt. Natürlich konnte McLaren nicht umhin, mit seinem neuen Supersportwagen ein oder zwei Rekorde zu brechen, wie es seine Gewohnheit ist. Schauen wir uns also an, wie der 765LT Spider aussieht und wie er sich vom 765LT Coupé und dem 720S Spider unterscheidet. Um mehr über das 765LT Coupé zu erfahren, klicken Sie hier.

Οι αλλαγές ως προς την “απλή” 720S Spider έχουν γίνει σε πλαίσιο, μηχανικά μέρη, αεροδυναμική και ανάρτηση. Η 765LT Spider, είναι το πρώτο Spider μοντέλο της εταιρείας το οποίο εφοδιάζεται με τη νέα carbon tub “Monocage II-S” η οποία προσφέρει ακόμα μεγαλύτερη στρεπτική ακαμψία σε σχέση με τη προηγούμενη γενιά της, μειώνοντας έτσι ακόμα περισσότερο την απώλεια αυτή σε σχέση με τη κλειστή έκδοση.

Mechanisch ist der 765LT Spider mit den gleichen Teilen ausgestattet wie die geschlossene Version. Sein V8-Motor mit Doppelturboaufladung und einem Hubraum von 4 Litern leistet 765 PS und 800 Nm Drehmoment. Der Sprint von 0 auf 100 dauert nur 2,7 Sekunden, von 0 auf 200 7,2 Sekunden und die Höchstgeschwindigkeit beträgt 330 km/h. Aufgrund der kürzeren Getriebeabstufung beschleunigt der 765LT Spider im gleichen Gang (ohne Herunterschalten) um 25% schneller als der 720S Spider.

Με βάρος 1388 κιλά, είναι κατά 80 κιλά ελαφρύτερη σε σχέση με την “απλή” 720S Spider και μόνο 49 κιλά βαρύτερη απο την 765LT Coupe, με μία αναλογία ρεκόρ για τα κάμπριο αυτοκίνητα, στους 598 ίππους/τόνο.

Με τις διαφοροποιήσεις να συνεχίζονται και στο κομμάτι της ανάρτησης και της αεροδυναμικής, η McLaren πέτυχε μία αύξηση του κάθετου αεροδυναμικού φορτίου της τάξης του 25%, ενώ το νέο σύστημα ανάρτησης της, “Proactive Chasis Control II”, φροντίζει για ένα ισορροπημένο συνδυασμό σταθερότητας και άνεσης, τόσο στο δρόμο, όσο και στη πίστα.

Der Innenraum ist das klassische minimalistische Design der 720-Familie, bei dem sich alles auf den Fahrer konzentriert und es nicht weniger und nicht mehr als das Wesentliche gibt. Im 765LT Spider dominieren die Schalensitze des P1 (bekannt geworden, da sie das erste Modell waren, in dem sie eingebaut wurden) und die Schalensitze des Senna (bekannt geworden, da sie das erste Modell waren, in dem sie eingebaut wurden).

Der 765LT Spider ist auf nur 765 Exemplare limitiert, von denen einige bereits verkauft sind (insbesondere die gesamte diesjährige Produktion). Der Preis liegt bei 310.000 Pfund bzw. rund 325.000 Euro für die meisten europäischen Märkte.

Alexandros Fertakis

Neueste Beiträge

Ρεκόρ για το IONIQ 5 N στο Pikes Peak International Hill Climb

Η Hyundai συνεχίζει να καταπλήσσει με τις επιδόσεις των ηλεκτρικών της οχημάτων, καθώς τρία Hyundai…

10 Minuten ago

Νέο Mercedes-Benz eSprinter: Έναρξη πωλήσεων στην Ελλάδα (Photo και Τιμές)

Το νέο Mercedes-Benz eSprinter ήρθε με πλούσιο βασικό εξοπλισμό, πολλά νέα ψηφιακά πρόσθετα, αναβαθμισμένο σύστημα…

32 Minuten ago

Η Tesla παρουσιάζει την επιλογή βαφής Quicksilver για το Model 3

Η Tesla ανακοίνωσε την ενημέρωση του configurator για το Model 3 με την εισαγωγή μιας…

23 Stunden ago

Fiat 500: Ο «αιώνιος έφηβος» γίνεται 67 ετών

Η σημαδιακή ημερομηνία 4 Ιουλίου δεν είναι μόνο σημαντική για τον εορτασμό της Ημέρας Ανεξαρτησίας…

vor 1 Tag

Η Aston Martin παρουσιάζει την DBX707 AMR24: Ο απόλυτος συνδυασμός πολυτέλειας και αγωνιστικής κληρονομιάς

Αποκλειστική Έκδοση DBX707 AMR24 Η Aston Martin παρουσιάζει την DBX707 AMR24 Edition, μια μοναδική έκδοση…

vor 1 Tag

Pagani Huayra Epitome: Ελληνικό όνομα στην πρώτη Pagani με χειροκίνητο κιβώτιο

Η Κορυφή της Εξατομίκευσης και των Επιδόσεων Η Pagani Automobili παρουσιάζει την Huayra Epitome, ένα…

vor 1 Tag