Fahren mit dem Ford Puma ST Line 1.0 Ecoboost 155 PS

Zu einer Zeit, in der viele glauben, dass die Käufer gleichgültig sind, dass die Kategorie nicht "abhebt" sportlich orientierte kompakte SUVs, η Ford, wagte er. Die Puma... im Galopp im Verkauf, und das internationale Feedback ist begeistert. Was kann das "" sein?geheim" von?



Im B-Segment ist die der Wettbewerb ist hartnäckig und Ford wollte ein Risiko eingehen und brachte eine kleiner Geländewagen die die Annehmlichkeiten eines SUVs, die... Anmut eines Stadtauto und die... Freuden, einen heiße Luke. Er ist vollgepackt mit Technik, aber auch mit reichlich Pferdestärken (155 PS aus 1 Liter), die Puma ST-Line wir fahrenscheint die einzige Wahl für jemanden zu sein, der einen kleinen Geländewagen will, aber sich auch nicht von die Freuden des Autofahrens. Mit dem Preis unterhalb der Schwelle von 26.000 Euro...schreit wie die... Sirenen, nimm es oder lass es... Puma ST mit dem 1.5 Ecoboost und 200 PS (womit das Modell nun völlig aus der Konkurrenzsituation "entkommt").

Aber das ist noch nicht alles. Wie fast eine Reihe von Tests sind sich einig, dass der Ford im Vergleich mit allen Wettbewerbern als Sieger hervorgeht, da er zu den wenige SUVs, mit denen das Fahren Spaß machtso ist unsere Erfahrung. Es ist auch intelligent, wirtschaftlich und praktisch, Werte der Zeit.

Der Puma kann sein basierend auf dem Fiesta-Boden, aber die (von seinen Käufern gewählt), leitet sich der Name von älterer Kleinwagen der Marke, die eine der wichtigsten die meisten unterprivilegierten Luken der Geschichte, wenn es um die "Nachwelt" geht. Die neue Generation ist nicht mit der vorherigen verwandt, denn sie ist mehr "muskulös" und weniger diskret. 

Sie ähnelt in vielerlei Hinsicht nicht der Schraffur "bro" mit denen sie die dieselbe Plattform. Η Abstand vom Boden erreicht die 16,5 cm und die Gesamthöhe der 1.534 mm. Die Radstand erreicht die 2,59 m, αυξημένο κατά 10 cm σε σχέση με το Fiesta. Είναι ωστόσο κατά 4 cm μικρότερο από το νέο Juke και το Kamiq, γεγονός που θα το καταλάβουν οι πίσω επιβάτες. 

Μοιράζεται πάντως κοινά μηχανικά μέρη με το Fiesta και… χαρακτηριστικά. Ναι, και στο Puma ST-Line η κίνηση μεταδίδεται αποκλειστικά στους εμπρός τροχούς, ναι, η μπροστινή ανάρτηση αποτελείται από γόνατα McPherson, όμως ο ημιάκαμπτος άξονας πίσω έχει επανασχεδιαστεί, ώστε να είναι κατά 50% στιβαρότερος, während διαφορετικά είναι και τα αμορτισέρ, σε σχέση με το Fiesta.


Το “ζουμί”, ωστόσο, βρίσκεται σε αυτά που δεν φαίνονται. Με τη Ford να είναι ο πρώτος διδάξας στο downsizingdie Puma ST-Line φορά κάτω από το καπό τον πολυβραβευμένο Ecoboost 1.000 κυβικών εκατοστώνLeistung 155 ίππων und 240 Nm ροπής. Το τελευταίο νούμερο αποδίδεται με τη βοήθεια του 48βολτου mild-hybrid συστήματος, ενός ηλεκτρικού μοτέρ το οποίο βοηθά στην Beschleunigung und die Reduzierung des Verbrauchs, ανακτώντας ενέργεια κατά την πέδηση. 


Ουσιαστικά, το σύστημα μίζας/γεννήτριας (BISG) αποθηκεύει την ενέργεια που ανακτά σε μια μπαταρία Li-Ion 10 Ah την οποία χρησιμοποιεί ως “έξτρα υπερτροφοδότηση“, συνεισφέροντας ισχύ 11,5 kW und ροπή 50 Νm, όπου χρειάζεται, με έμφαση στις niedrige Drehzahlen. Η ροπή διατηρείται fest unter 190 Nm von der 1.900 ως τις 5.500 σ.α.λ., αγγίζει τα 220 Nm στις 3.000 σ.α.λ. και κορυφώνεται στα 240 Nm όταν ο οδηγός πατήσει τέρμα το γκάζι και πάρει το μέγιστο της απόδοσης από τον συνδυασμό θερμικού και ηλεκτρικού μοτέρ.  



Die BISG, δεν έχει αισθητό “κλώτσημα” και μια μπάρα στο καντράν φανερώνει πότε και πως λειτουργεί, ενώ πιο εμφανής είναι η παρουσία του με το σβήσιμο του κινητήρα όταν η ταχύτητα πέσει κάτω από τα 15 χαω, αλλά και στην ομαλότερη επανεκκίνηση απ’ ό,τι στα stop/start με συμβατική μίζα.

Unterwegs, όμως, είναι η πραγματική έκπληξη. Αρχικά, ποιος θα περίμενε ότι κάποτε θα λέγαμε πως ένας χιλιάρης κινητήρας έχει επάρκεια δύναμης σε όλο το φάσμα στροφών, ώστε να μη χρειάζεται να ασχολείσαι πολύ με το κατά άλλα ακριβές και ευχάριστο 6άρι κιβώτιο για να κινηθείς γρήγορα;


Η Ford δίνει 9 δευτερόλεπτα für die σπρίντ από στάση στα 100 χ.α.ω. und τελική στα 200, αλλά στην πράξη, το Puma ST-Line φαίνεται πολύ γρηγορότερο και έχει ιδιαίτερα καλές Zwischenbeschleunigungen, ενώ η τελική όντως περιορίζεται λίγο μετά τα 200 (205, για την ακρίβεια). Το μοτέρ είναι πολύ ζωντανό και, αντίθετα με ό,τι θα περίμενες από ένα τρικύλινδρο χιλιάρι, όσο περισσότερο πατάς το γκάζι, τόσο περισσότερη “Seele” δείχνει. Με τη βοήθεια και του ηλεκτρικού μοτέρ, αλλά και της σφιχτής κλιμάκωσης των σχέσεων, το Puma ST-Line δείχνει ότι έχει όρεξη να ανεβάσει στροφές, αλλά και αρκετά αποθέματα ισχύος ώστε να αναδείξει το ωραία στημένο πλαίσιο. Γκάζι λοιπόν, δεν θα σου λείψει ποτέ! 



 Και ποιος θα περίμενε ότι κάποτε θα λέγαμε πως ένα SUV είναι ευχάριστο und ικανό στη σπορ οδήγηση. Βοηθούμενο από το χαμηλό βάρος (1.280 κιλά), το πιο σφιχτό setup αναρτήσεων und die 18άρες ζάντες, μαζί με το ελαστικό και άμεσο μοτέρ, μπορεί να σε παρασύρει σε treibende Rhythmen die am besten geeignet sind für Sportluke;


Odigocentric. Dies ist die Puma ST- Linie. Η Antwort auf dem Gas, die Strom über das gesamte Spektrum, sondern auch die durchführen der enge, bergige Streckenist Rechtfertigung für Ford und seine Auswahl. Puma ist überall und immer lebendig und spielbereit, mit dem Neigungen so minimal sein, dass er keinerlei Ähnlichkeit mit seiner Größe und Box kontrolliert werden und sich verhalten ausgezeichnet. Η Flexibilität und die Geschwindigkeit Richtungswechsel sind monumental und mit dem Lenkrad mit perfektem Gewicht mit wichtigen Informationen, kann der Fahrer die Vorteile der hohe Adhäsionsspannen. Sie werden keine Überraschungen erleben, selbst wenn Sie den Schwung in die Ecke tragen. Und wo wir gerade von "Spiel" sprechen, dieser Puma hat ein hypertrophe Veranlagungdie es Ihnen erlaubt, es zu benutzen um sich zu positionieren am Eingang einer Kurve.

Η Beitrag und die ausgezeichneter Rahmen sie helfen auch bei Sportprogramm die Gradienten sind minimal und die ausgezeichnete Körperbeherrschung. Der Puma hat Informationslenkrad mit dem richtigen Gewicht ist es flexibel, ändert direkt die Richtung und folgt treu die Linien die Sie schnitzen, mit dem Haftränder hoch zu sein und das allgemeine Verhalten Progressiv, "Standard" Ford die Sie verlassen sich am Eingang zu positionieren. In Kombination mit dem Top σε αίσθηση και απόδοση Bremsen, το Puma ST-Line είναι das Beste της κατηγορίας. Σε αυτά πρόσθεσε και Verbrauch, η οποία πλησιάζει των ασθενέστερων υβριδικών της κατηγορίας, αφού στη δοκιμή μας κινήθηκε στα 6,9 lt/100 km (μπορεί εύκολα να φτάσει στα 6,0) αλλά και την κορυφαία απόσβεση των αναρτήσεων που δεν αφήνει το σύνολο να γίνει κουραστικό στην καθημερινότητα.

Unter Innerhalb, δεν υπάρχουν αλλαγές από το ταμπλό του Fiesta, με εξαίρεση τον εντυπωσιακό πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών που αλλάζει χρώμα ανάλογα με την επιλογή του προγράμματος οδήγησης (έχει 5 τέτοια) και εμφανίζει ένα εντυπωσιακό γραφικό με ένα πούμα όταν ανοίγει, ενώ η 8άρα οθόνη στη μέση του ταμπλό έχει στανταρ ενσωματωμένο το SYNC3. Με τις σπορ λεπτομέρειες όπως οι κόκκινες ραφές και οι δερμάτινες λεπτομέρειες, τα υλικά ικανοποιούν σε υφή και συναρμογή, ενώ υπάρχουν χώροι εμπρός-πίσω, καθώς και δεκάδες “καλούδια”, όπως η θήκη ασύρματης φόρτισης του κινητού. Ο χώρος αποσκευών των 402 lt, “φιλοξενεί” και το MegaBox, a “κρυφό” χώρο χώρο 80 lt στο πάτωμα που έχει τρύπα αποστράγγισης και μπορεί να πλυθεί ακόμα και με λάστιχο. Γεγονός βολικό, για όσους κάνουμε τρέλες του τύπου να φέρνουμε καρπούζια, τυρί, λάδι κι άλλα τέτοια από το χωριό.


Εν κατακλείδι, με τον πλούσιο εξοπλισμό που περιλαμβάνει από το clima στο ηχοσύστημα B&O με 10 ηχεία, ad. cruise control, πλήρως αυτόματο σύστημα παρκαρίσματος και fun to drive χαρακτήρα, ίσως η Ford να έχει δώσει στην κατηγορία, με το Puma, ό,τι δεν μπορούσαν να βρουν ως τώρα οι αγοράστες…