NEWS

Alfa Romeo, Vergangenheit und Gegenwart, immer in Rot

Το τέλος Ιουνίου εκτός από τα γενέθλια της Alfa Romeo στις 24 του μήνα, έφερε ακόμα μια σημαντική στιγμή για τη μάρκα, με την παρουσία της στο REB Concours, μια ξεχωριστή εκδήλωση στη Ρώμη όπου «προσκαλέστηκαν» 70 από τα πλέον όμορφα αυτοκίνητα από την αρχή του εικοστού αιώνα μέχρι και τη δεκαετία του 1970.

 

Με την επιλογή ανάμεσα σε τόσο ξεχωριστά μοντέλα που έχουν σηματοδοτήσει την ιστορία της μάρκας να μην αποτελεί εύκολη υπόθεση, το τμήμα Heritage της Stellantis σκέφτηκε να μην ρισκάρει, φέρνοντας στο REB Concours δύο από τα πλέον σπάνια και καλλίγραμμα μοντέλα της: τις θρυλικές Alfa Romeo 8C 2900 B (1938) και 33 Stradale Prototipo (1967). Δίπλα τους, το σύγχρονο supercar της μάρκας, η συλλεκτική Alfa Romeo Giulia GTAm, σε πρώτη επίσημη εμφάνιση για το Ιταλικό κοινό.

Κοινό χαρακτηριστικό και των τριών αυτοκινήτων που χαρακτηρίζουν τρεις διαφορετικές περιόδους της μάρκας, είναι το κόκκινο χρώμα. Από τη δεκαετία του 1920, τα Ιταλικά αγωνιστικά αυτοκίνητα ήταν βαμμένα στο “rosso corsa” σε μια εποχή όπου το χρώμα του αυτοκινήτου χαρακτηριζόταν από την εθνικότητα του κατασκευαστή και όχι τους χορηγούς. Η επιλογή του συγκεκριμένου χρώματος έχει τις ρίζες της αρκετά χρόνια νωρίτερα, το 1907, όπου ο πρίγκιπας Scipione Borghese κατακτούσε τη νίκη στο μαραθώνιο Πεκίνο – Παρίσι, οδηγώντας μια κόκκινη ITALA. Το βραβείο του πρίγκιπα για αυτό τον άθλο ήταν μόλις ένα μπουκάλι σαμπάνια, αλλά το χρώμα του αυτοκινήτου του θα έμενε για πάντα στην ιστορία χαρακτηρίζοντας προς τιμή του τα Ιταλικά αγωνιστικά αυτοκίνητα.

Πλούσια είναι και η ιστορία των δύο κλασσικών Alfa Romeo που βρέθηκαν στο REB Concours. Η 8C με την ταχύτητας στις 24 ώρες του Le Mans το 1938 εξέπληξε τον ανταγωνισμό, χάνοντας μια εντυπωσιακή νίκη λόγω ενός μηχανικού προβλήματος. Αντίστοιχα, η 33 Stradale Prototipo, θεωρείται μια από τις πλέον σπάνιες, αλλά και ομορφότερες Alfa Romeo που κατασκευάστηκαν ποτέ, αποτελώντας παράλληλα τη βάση για να δημιουργήσουν τα δικά τους φουτουριστικά αριστουργήματα γνωστοί σχεδιαστές, όπως οι Bertone, Pininfarina και Giugiaro.

Κόκκινη και επίσης συλλεκτική είναι και η σύγχρονη Giulia GTAm, ένα μοντέλο με καταιγιστικές επιδόσεις, το οποίο θα κατασκευαστεί σε μόλις 500 μονάδες. Για την ακρίβεια, το αυτοκίνητο που βρέθηκε δίπλα στις 8C και 33 Stradale ήταν η GTAm με αριθμό 000/500, δηλαδή το πρωτότυπο με το οποίο το 2020 η Alfa Romeo αναβίωσε την ιδέα της Giulia GTA του 1965, ενός εκ των πλέον επιτυχημένων μοντέλων στη διάρκεια των 111 χρόνων ιστορίας της. Παράλληλα με τις τρεις «επίσημες» συμμετοχές στην εκδήλωση, στο χώρο βρέθηκαν και άλλες Alfa Romeo, με την 6C 1750 Sport του 1929, η οποία ανήκει σε ιδιώτη, να κατακτά το Gentlemen Drivers Award.

TopSpeed.Gr Newsroom

Neueste Beiträge

TSF1 Podcast – Miami GP 2024 | Η 1η νίκη του Norris

Καλώς ήρθατε στο σημερινό podcast του TSF1, για το Grand Prix τoy Μαϊάμι. Ο Lando…

43 Minuten ago

Toyota: Ηλεκτρική αντεπίθεση στην Ευρώπη με νέο B-SUV

Εν μέρει ως τακτική, εν μέρει ως φιλοσοφία, η Toyota δεν έχει ακόμη εντρυφήσει στα…

2 Stunden ago

Έρχονται φόροι- σοκ στα κινέζικα ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Δασμούς ύψους 100% ανακοινώνει σήμερα ο Μπάιντεν, ετοιμάζεται και η ΕΕ να επιβάλλει

2 Stunden ago

Fia an europäische Politiker: "Mobilität ist ein Recht, bleiben Sie zugänglich"

Ενόψει των επερχόμενων εκλογών για το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, που είναι προγραμματισμένες για τις 8-9 Ιουνίου,…

24 Stunden ago

Apple Car: Das Projekt könnte durch eine Allianz mit Rivian wiederbelebt werden

Μετά από δέκα χρόνια και τόσα δισεκατομμύρια δολάρια που δαπανήθηκαν, τον περασμένο Φεβρουάριο η Apple…

vor 1 Tag

Toyota fordert die Vorherrschaft des Mazda MX-5 mit der Entwicklung eines eigenen Roadsters heraus

Η Toyota ετοιμάζεται να επιστρέψει στην κατηγορία των προσιτών Roadster, αμφισβητώντας την κυριαρχία της Mazda…

vor 1 Tag