NEWS

Τριπλή νίκη για τον Oliver Bearman στη Vallelunga

Ο 3ous γύρος του Ιταλικού F.4 Championship Powered by Abarth όπως αναμενόταν ήταν ιδιαίτερα σκληρός, με τους οδηγούς και τα μονοθέσια να έχουμε να αντιμετωπίσουν θερμοκρασίες άνω των 33 βαθμών κελσίου. Ο Βρετανός Oliver Bearman κατάφερε να κυριαρχήσει και στους τρεις αγώνες που πραγματοποιήθηκαν την Κυριακή, επιτυχία που έχει επαναληφθεί μόλις 7 φορές στην πολύχρονη ιστορία του θεσμού. Συνολικά 31 μονοθέσια της Tatuus με τον κινητήρα T-Jet της Abarth απόδοσης 160 ίππων βρέθηκαν στην εκκίνηση, με το σύνολο του «Σκορπιού» που εφοδιάζει και τα μοντέλα παραγωγής της μάρκας να αποδεικνύει για ακόμα μια φορά την απόδοση και την αξιοπιστία του, παρά τις υψηλές θερμοκρασίες.

Ο Oliver Bearman εντυπωσίασε με την απόδοση και την σταθερότητα του και στους τρεις αγώνες, ενώ ιδιαίτερα επεισοδιακός ήταν ο τελευταίος αγώνας της ημέρας. Ο Βρετανός βρέθηκε υπό πίεση από τον Sebastian Montoya, ο οποίος είχε τα ελαστικά του σε πολύ καλύτερη κατάσταση.  Όμως μετά τη σύγκρουση μεταξύ των Joshua Dürksen και Han Cenyu, η κόκκινη σημαία έδωσε την ευκαιρία στον Bearman να αντικαταστήσει ένα κλαταρισμένο ελαστικό, χωρίς ουσιαστικά να χάσει τη θέση του. Στη συνέχεια κατάφερε να κρατήσει στη 2η θέση τον Montoya, δείχνοντας ότι εκτός από ταχύτητα έχει και την ψυχραιμία και απαιτεί ο μηχανοκίνητος αθλητισμός, σε έναν αγώνα όπου η ζέστη και η υψηλή θερμοκρασία του αέρα και του οδοστρώματος σε συνδυασμό με το πάθος των νεαρών οδηγών οδήγησε σε αρκετά συμβάντα και εγκαταλείψεις.

Ο αγώνας ήταν ιδιαίτερα δύσκολος και για τον Τζώρτζη Μαρκογιάννη, ο οποίος αντιμετώπισε μια σειρά προβλημάτων που δεν του επέτρεψαν να έχει μια αντίστοιχα καλή εμφάνιση με εκείνη στον πρώτο γύρο του θεσμού στην πίστα του Paul Ricard. Ο ίδιος δίνει το στίγμα της παρουσίας του στην πίστα που βρίσκεται στα περίχωρα της Ρώμης:

«Μετά από δύο μη ικανοποιητικά σκέλη κατατακτήριων δοκιμών, κατά την διάρκεια των τριών αγώνων έδωσα πολλές μάχες στην προσπάθεια  ανάκτησης των χαμένων θέσεων. Παρότι υπήρξαν ορισμένα ατυχήματα και τα αποτελέσματα δεν ήταν τα αναμενόμενα, η ταχύτητα υπήρχε και ελπίζω στον επόμενο αγώνα στην Imola να το αντικατοπτρίσουν τα αποτελέσματα.»

Ο επόμενος γύρος (23-25 Ιουλίου) στο Autodromo Enzo and Dino Ferrari, στην Ίμολα, θα σηματοδοτήσει τη διακοπή του θεσμού για τη θερινή περίοδο και σίγουρα οι ομάδες και οι οδηγοί θα θέλουν να κλείσουν με τον καλύτερο τρόπο το πρώτο μέρος της σαιζόν, σε μια πίστα με ιδιαίτερη ιστορία.

Ο Oliver Bearman με 182 βαθμούς δείχνει να έχει θέσει υποψηφιότητα για την θέση του πρωταγωνιστή στη φετινή χρονιά, όμως οι Tim Tramnitz (116 βαθμοί) και Sebastian Montoya (99 βαθμοί) δείχνουν ότι θα προσπαθήσουν να κάνουν όσο το δυνατόν πιο δύσκολη τη χρονιά του Βρετανού.

TopSpeed.Gr Newsroom

Neueste Beiträge

Τουρκία: Σε προχωρημένες συνομιλίες με τις Κινέζικες BYD και Chery για κατασκευή εργοστασίων EV

Η Τουρκία βρίσκεται σε προχωρημένες διαπραγματεύσεις με τις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες BYD και Chery για επενδύσεις…

13 Stunden ago

Η VW διακόπτει τις συνομιλίες με τη Renault για EV χαμηλού κόστους

Η VW εγκατέλειψε τις συνομιλίες με τη Renault για την από κοινού ανάπτυξη μιας προσιτής…

14 Stunden ago

DS 3 : Sofort verfügbar, mit dem Premium Upgrade Programm

DS Automobiles kündigt das neue "Premium Upgrade"-Programm an, das Enthusiasten die Möglichkeit gibt,...

vor 2 Tagen

Porsche bringt den ersten Hybrid-Elfer mit höherer Leistung auf den Markt

Porsche stattet den Sportwagen 911 erstmals mit einer Batterie aus, der Elektromotor wird...

vor 2 Tagen

Die europäische Autoindustrie wendet sich von der Elektrifizierung ab

Die europäischen Automobilhersteller haben auf die Verlangsamung der Verkäufe von reinen...

vor 2 Tagen

Ford Performance gibt seine Teilnahme an der Rallye Dakar 2025 bekannt

Ford Performance freut sich, heute seine Teilnahme an der Rallye Dakar 2025 bekannt zu geben,...

vor 3 Tagen