Η εβδομαδιαία συμβίωση με τη νέα BMW X1 sDrive 18i, μας δίνει την ευκαιρία να γνωρίσουμε τις καινοτομίες του νέου μοντέλου και να επιβεβαιώσουμε την διαχρονικότητα του,, προκειμένου να συνεχίσει να ηγείται σε μια συνεχώς αναπτυσσόμενη και δημοφιλή κατηγορία!
Treffen Sie
Η X1 είναι η πρόταση της BMW στην Premium μικρομεσαία κατηγορία των SUV, αποτελώντας παράλληλα με την Χ2 τα μικρότερα SUV στη γκάμα της βαυαρικής εταιρείας, τα οποία διαχωρίζονται χάρη στις σπορ καταβολές της X2 και τις πιο πρακτικές τις Χ1. Η πρώτη γενιά του μοντέλου παρουσιάστηκε το 2009 και έμεινε στη παραγωγή έως το 2015 πετυχαίνοντας συνολικές πωλήσεις σε παγκόσμιο επίπεδο 820.529 μονάδες.
Το 2015 πήρε τη σκυτάλη η δεύτερη γενιά του μοντέλου, η οποία έμεινε στη παραγωγή έως το 2022, ξεπερνώντας τα 1.200.000 μονάδες σε παγκόσμια βάση, καθιστώντας την το πιο δημοφιλές SUV της BMW. Πλέον, έρχεται στην τρίτη της γενιά, με αυτή τη σημαντική παρακαταθήκη, προκειμένου να αντισταθεί στην πρόκληση του ραγδαίου ανταγωνισμού και να διατηρήσει την ηγετική της θέση, θέτοντας ως στόχο την περαιτέρω ενίσχυση των πωλήσεων της!
Externes Design
Η BMW ενσωματώνει έξυπνα, τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία και στην τρίτη γενιά της X1, με τις έντονες ακμές να αντικαταστούν τις όμορφες καμπύλες του απερχόμενου μοντέλου. Το στιλ, ωστόσο δεν προκαλεί, αφού το νέο μοντέλο ακολουθεί μια σχεδιαστική συνέχεια, προδίδοντας την καταγωγή του!
Το μπροστινό μέρος δείχνει άγριο, το καπό διαθέτει δυο κάθετα νεύρα που καταλήγουν στην νέας σχεδίασης μάσκα με τα μεγάλα «νεφρά», που πλαισιώνεται από νέους προβολείς με γραφικά LED, ενώ ο μυώδης προφυλακτήρας με τους μεγάλους αεραγωγούς, προσδίδει δυναμισμό!
Έντονες ακμές και μυώδεις επιφάνειες, χαρακτηρίζουν το προφίλ του αυτοκινήτου, το οποίο σε συνδυασμό με τις συμπαγείς διαστάσεις, δίνουν ένα όμορφο παρουσιαστικό!
Οι κυριότερες αλλαγές εντοπίζονται στο πίσω μέρος, ακολουθώντας τη συνταγή της μεγαλύτερης X3. Τα μεγάλα ανάγλυφα LED φωτιστικά σώματα, εκτείνονται στο εσωτερικό της πέμπτης πόρτας, η οποία διαθέτει έντονες ακμές και νεύρα, με χαμηλό κατώφλι φόρτωσης, που ενισχύει την πρακτικότητα. Η εικόνα ολοκληρώνεται με τον ογκώδη πίσω προφυλακτήρα με τον αεροδυναμικό διαχύτη στο κάτω μέρος!
Το σχεδιαστικό σύνολο δείχνει νεανικό, σοβαρό και συγχρόνως στιβαρό, εμπνέοντας έντονο δυναμισμό, σχηματίζοντας μια χαρακτηριστική και αναγνωρίσιμη σιλουέτα!
Intern
Λένε πως εχθρός του καλού, είναι το καλύτερο! Αυτό λοιπόν είναι το δόγμα της BMW για τη νέα γενιά της X1, αφού οι Γερμανοί επέλεξαν ποιοτικότερα υλικά με εξαιρετικό φινίρισμα και αίσθηση αφής σε σχέση με αυτά που είχαν χρησιμοποιηθεί στην απερχόμενη γενιά!
Η σχεδίαση του ταμπλό δείχνει απλή και αρμονική, ο εκτεταμένος συνδυασμός δέρματος με αλουμίνιο, αυξάνουν την αίσθηση πολυτελείας, ενώ οπτικά έχουμε ένα όμορφο αποτέλεσμα και το τριάκτινο τιμόνι, δίνει μια σπορτίβ νότα!
Η BMW επιχειρεί την πλήρη ψηφιοποίηση της καμπίνας. Την προσοχή τραβάει το BMW Curved Display με τις δύο λεπτές κυρτές οθόνες, που δημιουργούν την αίσθηση πως πρόκειται για μια ενιαία!
Η πρώτη 10,25’’, η οποία βρίσκεται πίσω από το τιμόνι και ενσωματώνει τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και κάποιες λειτουργίες και ενδείξεις του αυτοκινήτου! Και η δεύτερη σαν φυσική συνέχεια από τα δεξιά, είναι 10,7 ιντσών και φέρει το σύστημα πολυμέσων, συμβατό με Android Auto και Apple AirPlay.
Η εικόνα είναι High Tech και φουτουριστική, καθώς μειώνει στο ελάχιστο τους διακόπτες και αυξάνει την εργονομία και την λειτουργικότητα!
Ξεχωρίζει το αιωρούμενο, αεροπορικού τύπου, υποβραχιόνιο, ανάμεσα από τα μπροστινά καθίσματα με τις κρυφές θήκες, ακριβώς όπως και στη νέα BMW σειρά 2 Active Tourer. Στο κάτω μέρος του ταμπλό υπάρχει σε μορφή ορθοστάτη η θήκη για κινητό ή τάμπλετ, η οποία διαθέτει τεχνολογία ασύρματης φόρτισης!
Τα καθίσματα είναι άνετα, με ηλεκτρονικές λειτουργίες ρύθμισης με πολύ καλή στήριξη του σώματος των επιβατών!
Η πρακτικότητα βρίσκεται στο μέγιστο βαθμό, αφού σε ολόκληρη την καμπίνα υπάρχουν θήκες για μικροαντικείμενα και το διαιρούμενο πίσω κάθισμα, είναι συρόμενο, αυξάνοντας αναλόγως την χωρητικότητα του χώρου αποσκευών, η οποία κυμαίνεται από 540 έως 1.600 lt με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα!
Motor
Κάτω από το καπό φιλοξενείται ο γνωστός τρικύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας των 1,5 λίτρων, απόδοσης 136 ίππων και 230 Nm έως τις 4.000 rpm, που συνδυάζεται με το επτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Steptronic!
Unterwegs
Έχοντας στα χέρια σου τη νέα BMW X1 sDrive 18i, δεν χρειάζεσαι πολλές αφορμές να την αισθανθείς σε κάθε δυνατή συνθήκη! Ας δούμε λοιπόν τι νέο έχει να μας προσφέρει στην οδηγική εμπειρία!
In der Stadt έχει σύμμαχο τις συμπαγείς διαστάσεις, ενώ χάρη στη υψηλή θέση οδήγησης, τις μεγάλες γυάλινες επιφάνειες και η σχεδίαση του παρμπρίζ, παρέχει εξαιρετική ορατότητα!
Im Netz für die Berggebiete und den ländlichen Raum η BMW X1 αποδεικνύεται ένα ισορροπημένο αυτοκίνητο που εστιάζει στην άνεση και την ασφάλεια, στοιχεία που θα εκτιμηθούν από τον οικογενειάρχη! Παράλληλα, είναι τόσο δυναμικό, όσο χρειάζεται ο μέσος οδηγός! Η αναβαθμισμένη ανάρτηση, η οποία αποτελείται από γόνατα εμπρός και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω, απορροφά κάθε ανωμαλία του οδοστρώματος, χωρίς να ενοχλεί τους επιβάτες! Οι 136 ίπποι είναι λίγοι για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, ωστόσο μη ξεχνάμε πως πρόκειται για το βασικό κινητήρα του Entry Level SUV της BMW! Στο δρόμο τέλος, πατάει πολύ καλά, το σύστημα διεύθυνσης είναι άμεσο, στρίβοντας με ακρίβεια! Και φυσικά το κράτημα είναι αντίστοιχο της παρακαταθήκης της βαυαρικής εταιρείας!
Auf der Autobahn οι επιβάτες θα απολαύσουν την κορυφαία ποιότητα κύλισης και την εξαιρετική ηχομόνωση, ακόμα και στις πολύ υψηλές ταχύτητες!
Allgemein η νέα BMW X1 είναι ένα ευχάριστο και ποιοτικό αυτοκίνητο, η επιλογή Sport ζωντανεύει την απόκριση του κινητήρα, δίνοντας το απαραίτητο νεύρο. Το αυτοκίνητο διαθέτει λειτουργία Boost, η οποία ενεργοποείται κρατώντας πατημένο το Paddle πίσω από το τιμόνι, δίνοντας στο αυτοκίνητο περισσότερο νεύρο για μερικά δευτερόλεπτα, βοηθώντας τον οδηγό σε μια προσπέραση. Το κιβώτιο ταχυτήτων, είναι ένα από τα κορυφαία της αγοράς, πραγματοποιώντας γρήγορες και ομαλές αλλαγές ταχυτήτων! Η μέση κατανάλωση είναι ικανοποιητική, σημειώνοντας 8.2 λίτρα / 100 χιλιόμετρα!
Für wen sie bestimmt ist
Η X1 sDrive 18i προφανώς απευθύνεται στους λάτρεις των αυτοκινήτων BMW, που αναζητούν την άνεση, την πολυτέλεια και την ποιότητα! Σε δραστήριους οικογενειάρχες, που πραγματοποιούν συχνά μικρές και μεγάλες εξορμήσεις, αλλά και σε όσους επιζητούν ένα πρακτικό SUV με ικανοποιητική και δυναμική οδηγική συμπεριφορά!
Preis
Η βασική BMW X1 sDrive 18i, ξεκινάει από τις 38.450€ με την τιμή να ανεβαίνει ανάλογα με την έκδοση, τον εξοπλισμό και φυσικά με τις οικονομικές δυνατότητες του υποψηφίου αγοραστή!
Technische Merkmale
AMAXOMA |
|
Presse |
SUV – SAV |
Sitze |
5 |
Türen |
5 |
VERBRAUCH - EMISSIONEN - SUBVENTIONEN |
|
Durchschnittlicher kombinierter Kraftstoffverbrauch (WLTP) |
6.3-7 l/100 km |
CO2-Emissionen (WLTP) |
143-158 g/km |
Kraftstofftyp |
Benzin |
Beschleunigung 0 - 100 km/h |
9.2 δευτ |
Maximale Geschwindigkeit |
208 km/h |
Abgasspezifikationen |
Euro 6d |
Verhältnis Gewicht/Leistung |
11 κιλά/Hp, 90.7 Hp/τόνος |
Verhältnis Gewicht/Drehmoment |
6.5 κιλά/Nm, 153.3 Nm/τόνος |
MOTOR |
|
Strom |
136 Hp @ 4400-6500 σ.α.λ. |
Leistung pro Liter Hubraum |
90.7 Hp/l |
Nenndrehmoment des Motors |
230 Nm @ 1500-4000 σ.α.λ. |
Anordnung der Motoren |
Vorwärts, quer |
Motormodell/Code |
B38 |
Motorgehäuse |
1499 cm3 |
Anzahl von Zylindern |
3 |
Konfiguration des Motors |
In Serie |
Durchmesser des Zylinders |
82 mm |
Weg des Impfstoffs |
94.6 mm |
Grad der Kompression |
11.1 |
Anzahl der Ventile pro Zylinder |
4 |
Kraftstoffeinspritzsystem |
Direktes Sprühen |
Motorabsaugung |
Twin-power turbo, Ιντερκούλερ |
Mechanismus der Gasverteilung |
DOHC |
Kapazität des Motoröls |
4.5 l |
GRÖSSE UND GEWICHT |
|
Gewicht |
1500 κιλά |
Maximale Nutzlast |
575 κιλά |
Mindestvolumen des Gepäckraums |
540 l |
Maximales Volumen des Gepäckraums |
1600 l |
Fassungsvermögen des Kraftstofftanks |
45 l |
Maximale Belastung |
75 kg |
Zulässige Anhängelast mit Bremsen (12%) |
1700 κιλά |
Maximale Stützlast |
80 kg |
ABMESSUNGEN |
|
Länge |
4500 mm |
Breite |
1845 mm |
Höhe |
1642 mm |
Radstand |
2692 mm |
Vorwärtsspur |
1592 mm |
Zurück Spur |
1593 mm |
Stütze vorne |
875 mm |
Rückenstütze |
933 mm |
Entfernung vom Boden |
205 mm |
Widerstandskoeffizient (Cd) |
0.26 |
Minimaler Drehdurchmesser (Drehdurchmesser) |
11.7 m |
ARCHITEKTUR |
|
Bewegung |
Bewegung auf den Vorderrädern |
Anzahl der Gänge und Art des Getriebes |
7 ταχύτητες, αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων Steptronic |
Vordere Federung |
Unabhängig, Typ McPherson mit Schraubenfeder und Drehstab |
Hintere Federung |
Unabhängige Aufhängung von mehreren Gliedern |
Vordere Bremsen |
Belüftete Tabletts |
Hintere Bremsen |
Scheiben |
Hilfssysteme |
ABS (Anti-Blockier-Bremssystem) |
Art der Adresse |
Management chukrania (mit Zähnen) |
Lenkung |
Elektrisches Lenkrad |
Räder |
205/65 R17 |