Δεν μας χωρίζει και πολύς καιρός από τη νέα χρονιά και, από τότε, δεν μας χωρίζει και πολύς καιρός από τις 14 Ιανουαρίου οπότε, στο Detroit Auto Show, η Toyota θα παρουσιάσει επισήμως ένα από τα πλέον αναμενόμενα αυτοκίνητα των τελευταίων ετών: Την επόμενη γενιά της Supra. Ευτυχώς για εμάς τους… περίεργους, έχουν διαρρεύσει κάποιες erste Fotos, οι οποίες δεν μας δείχνουν απλά τη… χαώδη διαφορά της Supra A90 με τη νέα BMW Z4sondern auch την τρομακτική ομοιότητα mit dem πρωτότυπο FT-1 που είχε παρουσιάσει η ιαπωνική μάρκα το μακρινό 2014.
Σε αντίθεση με την απογοήτευση που είχε σκορπίσει στους φαν της Supra η είδηση ότι το θρυλικό ιαπωνικό μοντέλο εξελισσόταν από την Toyota μαζί με τη BMW, σε κοινό πάτωμα με τη Ζ4, οι τελευταίες εικόνες της σκορπούν ενθουσιασμό. Άλλωστε, ο σχεδιαστής της Toyota, Tada-San, είναι και αυτός φαν της Supra. Έτσι, υπό τις εντολές του Tetsuya Tada, η σχεδιαστική ομάδα που ανέλαβε τη νέα Supra φρόντισε, όπως αποδεικνύεται, να της δώσει πολύ sexiness, παίρνοντας αυτούσια στοιχεία από το εντυπωσιακό FT-1 Concept.
Η διαρροή της φωτογραφίας του εμπρός μέρους της Supra, μας δείχνει αρχικά ότι οι σχεδιαστές πήραν αυτούσια τα φωτιστικά σώματα του FT-1 και σχεδόν ολόκληρο το ρύγχος, αφαιρώντας τους υπερβολικούς Luftkanäle και προσθέτοντας ένα τεράστιο splitter, το οποίο προφανέστατα θα βοηθά στη δημιουργία downforce στις υψηλές ταχύτητες. Εκτός αυτών, συμπεραίνουμε ότι η νέα Supra, μπαίνει στο πάνθεον των αυτοκινήτων, ο σχεδιασμός των οποίων είναι εμφανώς επηρρεασμένος από τη Formula 1.
Η τελευταία leaked εικόνα, από το zurück της Supra, που είδαμε στο Supra MKV forum, χωρίς καμουφλάζ επίσης, μας αφήνει να βγάλουμε ακόμα περισσότερα συμπεράσματα. Εδώ, οι αλλαγές είναι ακόμα leichteste, αποδεικνύοντάς μας πως η Toyota απλά έκανε μια… πολιτική έκδοση του FT-1. Τα φωτιστικά σώματα είναι ακριβώς ίδια, το ducktail είναι εκεί, οι διαχύτες, ακόμα και το -εμπνευσμένο από τη Formula 1- κεντρικό φανάρι ομίχλης στα χαμηλά. Τα καλά νέα είναι ότι, όπως μας έδειξε Teaser -αλλά και η αγωνιστική έκδοση- θα υπάρχει και δυνατότητα για μια riesiges Tragflächenprofil στο πίσω μέρος, θυμίζοντας τις θρυλικές Supra με τις… απλώστρες.
Von der innen, λίγα νέα έχουμε, αν και, απ’ ό,τι είδαμε στο πρωτότυπο (production-ready) που έκανε ένα πέρασμα στο Goodwood, έχει ψηφιακό πίνακα οργάνων και γενικότερα δανείζεται αρκετά στοιχεία, όπως το Lenkrad, από την “αδελφή” της, BMW Z4. Οι διαφορές είναι ότι ο λεβιές είναι χαμηλότερα τοποθετημένος στη Supra, όπως και η οθόνη. Πάντως οι Luftkanäle είναι εμπνευσμένοι από το FT-1. Αν και περισσότερες πληροφορίες δεν υπάρχουν, πηγές αναφέρουν ότι ίσως η entry level έκδοση της Supra haben wird αναλογικά όργανα.
Όσο για τον Motor; Οι φήμες δεν έχουν τέλος, με την Toyota να μας λέει ότι “θα μείνει πιστή στην κληρονομιά της”, γεγονός που μας κάνει να πιστεύουμε ότι η ιπποδύναμη θα κινείται περί τους 400+ ίππους. Οι περισσότερες πληροφορίες συγκλίνουν στο ότι πρώτα θα δούμε μια πισωκίνητη τρίλιτρη εξακύλινδρη έκδοση, ενώ οι φήμες ότι θα δούμε και τετρακύλινδρους υβριδικούς, ή τον V10 της LFA σε μια κορυφαία έκδοση, φουντώνουν. Λίγη υπομονή ακόμα…