NEWS

Euro 7: Europäisches Parlament gibt grünes Licht für neue Normen

Mit 297 Ja-Stimmen, 190 Nein-Stimmen und 37 Enthaltungen hat das Europäische Parlament die mit der Europäischen Kommission und dem Rat der Europäischen Union erzielte Vereinbarung ratifiziert. EU während des trilateralen Dialogs über Emissionsnormen im vergangenen Dezember Euro 7. Bevor die neuen Rechtsvorschriften in Kraft treten, müssen sie vom Europäischen Rat selbst ratifiziert werden.

Die wichtigsten zusätzlichen Merkmale

Το Euro 7 θέτει νέα πρότυπα εκπομπών για τα αυτοκίνητα, τα φορτηγά και – για πρώτη φορά – για τα λεωφορεία και τα ρυμουλκούμενα. Όσον αφορά τα όρια καυσαερίων για τα αυτοκίνητα και τα φορτηγά, οι απαιτήσεις παραμένουν αμετάβλητες από το Euro 6, ενώ τα σωματίδια καυσαερίων από τα φρένα και τα ελαστικά θα μετρώνται ως PM10 αντί για PM23, προκειμένου να λαμβάνονται υπόψη τα μικρότερα σωματίδια. Εισάγονται επίσης απαιτήσεις ελάχιστης διάρκειας ζωής της μπαταρίας, καθώς και ένα περιβαλλοντικό πιστοποιητικό οχήματος, το οποίο περιέχει όλες τις πληροφορίες σχετικά με τα όρια, την κατανάλωση, τις εκπομπές, την εμβέλεια και τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας. Τα φορτηγά και τα λεωφορεία θα διατηρήσουν τις ίδιες συνθήκες δοκιμής με το πρότυπο Euro 6, αλλά τα όρια θα είναι αυστηρότερα.

Der Kommentar aus Straßburg

"Wir haben das richtige Gleichgewicht zwischen den Umweltzielen und den vitalen Interessen der Hersteller gefunden", so der Berichterstatter Alexandr Vondra. "Wir wollen sicherstellen, dass kleinere Autos mit Verbrennungsmotoren für Privatkunden erschwinglich bleiben und gleichzeitig der Automobilindustrie helfen, sich auf den zukünftigen Wandel vorzubereiten."

Acea's Antwort

Η ευρωπαϊκή ένωση κατασκευαστών επιβεβαιώνει την εκτίμησή της για το αποτέλεσμα που πέτυχε η Ευρωπαϊκή Ένωση, ιδίως όσον αφορά τα αυτοκίνητα: “Η σημερινή ψηφοφορία θέτει το επίκεντρο εκεί που έχει μεγαλύτερη σημασία, δηλαδή στις μελλοντικές προκλήσεις που σχετίζονται με τις εκπομπές ρύπων από τα φρένα και τις απαιτήσεις για τις μπαταρίες”, σχολίασε σε δελτίο Τύπου η Sigrid de Vries, γενική διευθύντρια της Acea. “Οι νομοθέτες πρέπει να κάνουν περισσότερα για να αντικαταστήσουν τους παλαιότερους στόλους αυτοκινήτων με ασφαλέστερα και πιο ενεργειακά αποδοτικά μοντέλα, και δεν μιλάμε μόνο για κίνητρα, αλλά για τη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου ρυθμιστικού πλαισίου που θα εγγυάται στους Ευρωπαίους πολίτες την πρόσβαση στην κινητικότητα”.

 

 

Nikolaos Michalopoulos

Neueste Beiträge

Türkei: Fortgeschrittene Gespräche mit den Chinesen BYD und Chery über den Bau von EV-Fabriken

Η Τουρκία βρίσκεται σε προχωρημένες διαπραγματεύσεις με τις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες BYD και Chery για επενδύσεις…

vor 1 Tag

VW bricht Gespräche mit Renault über kostengünstige Elektrofahrzeuge ab

Η VW εγκατέλειψε τις συνομιλίες με τη Renault για την από κοινού ανάπτυξη μιας προσιτής…

vor 1 Tag

DS 3 : Sofort verfügbar, mit dem Premium Upgrade Programm

DS Automobiles kündigt das neue "Premium Upgrade"-Programm an, das Enthusiasten die Möglichkeit gibt,...

vor 2 Tagen

Porsche bringt den ersten Hybrid-Elfer mit höherer Leistung auf den Markt

Porsche stattet den Sportwagen 911 erstmals mit einer Batterie aus, der Elektromotor wird...

vor 3 Tagen

Die europäische Autoindustrie wendet sich von der Elektrifizierung ab

Die europäischen Automobilhersteller haben auf die Verlangsamung der Verkäufe von reinen...

vor 3 Tagen

Ford Performance gibt seine Teilnahme an der Rallye Dakar 2025 bekannt

Ford Performance freut sich, heute seine Teilnahme an der Rallye Dakar 2025 bekannt zu geben,...

vor 3 Tagen