5 Dinge, die Sie nicht über den Lamborghini Countach wussten

Die Geschichte des Spoilers des Countach und des Lamborghini... bet

LAMBORGHINI COUNTACH LP5000S QV TECHNISCHE MERKMALE
MOTOR
5.167 ccm V12, atmosphärisch, 48 Ventile, längs eingebaut
HOPE
455 PS/7000 U/min
ROPE
500 Nm/7000 U/min
BEWEGUNG
An den Hinterrädern
GEARBOX
Manuell, 5 Gänge
BESCHLEUNIGUNG 0-100 KM/H
4,8 dl
ENDGESCHWINDIGKEIT
298 h.a.u.
GEWICHT
1.490 kg

März 1971 - August 2021. Ein halbes Jahrhundert ist eine lange Zeit für ein Auto. Und doch schafft es dieses Auto auch 50 Jahre später noch, futuristisch, beeindruckend, perfekt und unübertroffen auszusehen. Der Grund dafür ist der Lamborghini Countach, dessen Nachfolger genug... Arbeit hat, um die Legende des Originals, des ersten, zu übertreffen. Heute präsentiert TopSpeed.gr 5 Fakten, die Sie nicht über den Lamborghini Countach wussten

Unabhängig davon, ob Sie es mögen oder nicht, die neuer Countach (siehe Fotos und Details unter unsere Facebook-Seite), entworfen von Bertone, ist beeindruckend, exotischer Supersportwagen zum ersten Mal auf der Internationalen Konferenz Genfer Autosalondie März 1971schrieb seinen Namen in goldenen Lettern in die Geschichte des Automobils ein.

Der Countach hat vielleicht das beeindruckendste Aussehen der Automobilgeschichte

Der Countach war das Auto, das Lamborghini Automobili vor dem Konkurs rettete. Dies ist darauf zurückzuführen, dass die Miura - der erste Supersportwagen mit Zentralantrieb - war ein Erfolg, aber die 1970 die neuen Wettbewerber, wie zum Beispiel Ferrari Daytonasie machten sie sieht "alt" aus (er wurde 1966 vorgelegt). Ferruccio Lamborghinibeauftragte er die sein Chefingenieur Paolo Stanzani, zum Starten der Projekt LP112für den Nachfolger des Miura.

Unter Entwicklung des Countach nahm an der Testleiter Bob Wallace (der erste, der das Modell aus ästhetischen Gründen mit einem Tragflächenprofil versah), der Assistent Ingenieur Massimo Parenti und die Designer Marcello Gandini von Bertone. Das daraus resultierende Modell enthielt eine Menge Elemente von Miura, όπως η διάταξη κινητήρας στο κέντρο-κίνηση πίσω και από την παρουσίασή της, το 1971, χρειάστηκαν 2-3 χρόνια εξέλιξης ώσπου να κάνει ντεμπούτο η LP400 Countach.

1.Η Countach δημιουργήθηκε επειδή ο Lamborghini έχασε ένα στοίχημα

Ο Ferruccio Lamborghini με τη δική του Countach

Ναι, καλά διάβασες. Παραλίγο η Countach να μη μπει ποτέ σε παραγωγή. Ο κατασκευαστής γεωργικών μηχανημάτων Ferruccio Lamborghini, ήταν φανατικά κατά της συμμετοχής εργοστασιακών ομάδων σε αγώνες αυτοκινήτου επειδή, όπως έλεγε, είναι “πολύ ακριβό, πολύ Ferrari”. Όμως οι άνθρωποι που μεγαλούργησαν δημιουργώντας τη Miura, το πρώτο κεντρομήχανο supercar της ιστορίας, οι Gio Dallara, Giotto Bizzarrini, Bob Wallace, είχαν όλοι καριέρα στο motorsport.

Τα τρακτέρ ήταν η βασική απασχόληση του Lamborghini. Η Miura και, μετέπειτα, η Countach, ήρθαν από… πείσμα

Αφότου το πρωτότυπο LP500 gemacht Weltpremiere στη Γενεύη, οι δραστηριότητες του Lamborghini στα τρακτέρ δέχτηκαν οικονομικό χτύπημα. Και καθώς η πετρελαϊκή κρίση ήδη μαινόταν, ο μπαρμπα- Ferruccio δεν μπορούσε να πειστεί με τίποτα στο να βγάλει το μοντέλο σε παραγωγή. Με τους μηχανικούς να επιμένουν, έβαλε ένα στοίχημα μαζί τους: Ο Wallace θα έπαιρνε το πρωτότυπο και θα το πήγαινε σε ένα (όχι αργό, όπως φαντάζεσαι) ταξίδι για να δει το Targa Florio στη Σικελία und θα επέστρεφε στα κεντρικά της εταιρείας, στη Sant’Agata. Εάν το αυτοκίνητο θα κατάφερνε να κάνει την απόσταση των 127+127 χιλιομέτρων χωρίς να… μείνει στο δρόμο, τότε η Lamborghini θα το έβγαζε στην παραγωγή. Ο Wallace επέστρεψε τον Μάιο του 1972, mit το πρωτότυπο να δουλεύει σαν… ρολόι, ενώπιον του Ferruccio. Αυτό ήταν: Δύο χρόνια αργότερα, η πρώτη Countach LP400 βγήκε από τη γραμμή παραγωγής.

2.Η διάσημη αεροτομή της έμπαινε με… τρυπάνι, σε ένα πάρκινγκ

Εάν δεν είναι αυτά τα πιο επικά οπίσθια ever, τότε ποια;

Unter πρώτη Countach παραγωγής, λείπει η riesiges Tragflächenprofil που σήμερα χαρακτηρίζει την κλασική Countach. Ενδεχομένως και δικαίως, εάν σκεφτεί κανείς ότι η θρυλική αεροτομή ήταν μη λειτουργική, αλλά απλά διακοσμητική. Η αεροτομή τοποθετήθηκε πρώτη φορά στην one-off Countach του Wallace καθαρά για αισθητικούς λόγους. Το κακό όμως ήταν ότι αυτή την one-off την είδαν πολλοί και τη… ζήλεψαν.

Πόρτες που σηκώνονται προς τα επάνω, σφηνοειδές σχήμα, τεράστια λάστιχα. Τι έλειπε; Μια θηριώδης αεροτομή

Ήταν τέτοια η ζήτηση που, αφού την… απαιτούσαν οι πελάτες, η Lamborghini αναγκάστηκε να την τοποθετήσει… χωρίς να την τοποθετήσει στην Countach, μιας και για να την παράγει με την αεροτομή έπρεπε να κάνει ξανά τη διαδικασία του ομολογκασιόν, κάτι που δε μπορούσε να “σηκώσει” από πλευράς κόστους. Επειδή η αεροτομή επηρέαζε τη δυναμική συμπεριφορά του μοντέλου, ανασηκώνοντας το ρύγχος της, οι μηχανικοί την έβγαζαν από τη γραμμή παραγωγής με… λάθος ρυθμίσεις. Κατόπιν, οδηγούνταν σε ένα πάρκινγκ, στο πίσω μέρος του εργοστασίου στη Sant’ Agata, όπου άλλοι μηχανικοί τους τοποθετούσαν τις αεροτομές με μηδενική γωνία. Η εργασία γινόταν με ένα ηλεκτρικό τρυπάνι, βίδες, κόλλα και διαρκούσε περίπου δέκα λεπτά.

3.Η τελική της δεν ήταν αυτή που υποσχόταν

Μια τροπική παραλία και μια Countach στο ηλιοβασίλεμα για να δροσιστείς

Εάν ήταν κάτι που έκανε θρυλική την Countach ήταν οι επιδόσεις της. Κάποιες από αυτές, ισχύουν. Κάποιες όχι. Ο “πολύς” δοκιμαστής της Lamborghini, Valentino Balboni, έχει αποκαλύψει ότι πολλές από τις “επίσημες” μετρήσεις τελικής ταχύτητας στην πίστα δοκιμών Nardo war αναληθείς. Η Lamborghini, για να επιτύχει μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, χρησιμοποίησε ειδικά ελαστικά, αφαίρεσε καθρέφτες, υαλοκαθαριστήρες, άλλαξε τις Beiträgedie ύψος του δοκιμαστικού μοντέλου, “πείραζε” το μοτέρ , έκανε τα πάντα για να μπορεί να λέει ότι έφτιαξε κάτι γρηγορότερο από τη Ferrari. Ακόμα και σε μετρήσεις περιοδικών, η Lamborghini έδινε “πειραγμένα” αυτοκίνητα με οδηγούς της F1 για να πετύχουν τις τρελές επιδόσεις που “έγραφαν” στην εποχή.

4.Δεν μπήκε ποτέ σε αεροδυναμικό τούνελ

Ο συντελεστής αεροδυναμικής της Countach ήταν εκπληκτικός. Άντε να πιστέψεις ότι βγήκε με το… μάτι

Με το που το βλέπεις, σκέφτεσαι πως αυτό το αυτοκίνητο φτιάχτηκε για να είναι αεροδυναμικό. Και έτσι είναι, αν σκεφτεί κανείς ότι ο συντελεστής αεροδυναμικής της Countach είναι 0.42. Τι θα έλεγες όμως αν μάθαινες πως αυτό έγινε περίπου… στην τύχη; Κατά τη διάρκεια της εξέλιξης, οι μηχανικοί Paolo Stanzani και Massimo Perenti, ελλείψει Geld -που θα εξασφάλιζαν πρόσβαση σε αεροδυναμική σήραγγα– έκαναν μια μάλλον… παράξενη πατέντα: Κόλλησαν υφάσματα σε όλο το αυτοκίνητο και το έβγαλαν στην Autostrada, ακολουθώντας το με μια μοτοσυκλέτα, ο συνεπιβάτης της οποίας τράβαγε βίντεο και φωτογραφίες. Βάσει αυτών των εικόνων, έκαναν τις απαραίτητες προσαρμογές στην LP400 ώστε να πετύχουν το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Για την ακρίβεια, το πρώτο μοντέλο της Lamborghini που μπήκε σε αεροδυναμική σήραγγα ήταν η Diablo, την εποχή που τον έλεγχό της είχε η Chrysler.

5.Countach σημαίνει (περίπου) “Ουάου”!

Εάν φαντάζεσαι ότι η Countach φτιαχνόταν σε… διαστημικές για την εποχή εγκαταστάσεις, ιδού

Το μοντέλο είναι ένα από τα ελάχιστα της μάρκας που δε χρησιμοποιεί όνομα ταύρου. Προέρχεται από το αυθόρμητο επιφώνημα έκπληξης και θαυμασμού που χρησιμοποιούσε διαρκώς ο… κλειδαράς της Lamborghini, βλέποντας το concept, στη γλώσσα του Πιεμόντε. Αυτό το “contacc”, τίνι τρόπω “ουάου” που είπε εμφατικά όταν πρωτοείδε την LP400 και που έλεγε συνέχεια με θαυμασμό ο κλειδαράς, “κόλλησε” στο μυαλό των Gandini und Wallace, οι οποίοι σκέφτηκαν τη γραφή του ως “Countach” και… βουαλά! Η τελευταία έκδοση της Countach που είδε ο κόσμος, πριν τη διαδεχθεί η φοβερή και τρομερή Diablo, ήταν η LP5000S QVdie 1985.