Ab 30.186 Euro der Preis des Honda e in Griechenland

Τον ερχόμενο Σεπτέμβριο, οπότε και κάνουν ντεμπούτο οι επιδοτήσεις ύψους ως 6.000 ευρώ για την αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων, έρχεται στην Ελλάδα το πολυαναμενόμενο Honda e. Το λιλιπούτειο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της ιαπωνικής εταιρείας θα είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις, την βασική και την Advance, οι τιμές του πολυαναμενόμενου Honda e, διαμορφώνονται στα 30.186€ τελική λιανική τιμή με επιδότηση για τη βασική έκδοση και στα 34.274€ τελική λιανική τιμή με επιδότηση για την έκδοση Advance. 

Το Honda e, από τη μία είναι ένα όχημα που προορίζεται για άνετες μετακινήσεις στην πόλη, όμως, πέρα από τη μινιμαλιστική του εμφάνιση (και το μέγεθος) έχει και συστατικά που προοιωνίζουν μια δυναμική συμπεριφορά με χαρακτήρα… Honda. Τέτοια είναι η πίσω κίνηση, η ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση και η κατανομή βάρους 50:50. 


Το Honda e εμφανίστηκε για πρώτη φορά σε μορφή πρωτοτύπου το 2017 ως ‘Urban EV’. Ακολούθησε το μοντέλο προ-παραγωγής Honda e Prototype, το οποίο έτυχε ενθουσιώδους υποδοχής στο διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης 2019. Το μοντέλο παραγωγής έκανε την παγκόσμια πρεμιέρα του στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης 2019.


Το κόμπακτ EV διαθέτει προηγμένη τεχνολογία και εξελιγμένη έξυπνη συνδεσιμότητα για να μπορούν οι επιβάτες να ακολουθούν τις τάσεις της εποχής. Το Honda e θέτει νέα τεχνολογικά πρότυπα στην κατηγορία συμπαγών EV, με διαισθητικές υπηρεσίες infotainment και συνδεδεμένες εφαρμογές που ενσωματώνονται στο σύγχρονο τρόπο ζωής μέσω δύο οθονών αφής, του ψηφιακού βοηθού Honda Personal Assistant ή της εφαρμογής smartphone My Honda+.  


Το ενσωματωμένο σύστημα τεχνητής νοημοσύνης Honda Personal Assistant (HPA) ‘μαθαίνει’ με την πάροδο του χρόνου να αναγνωρίζει καλύτερα τη φωνή του οδηγού, με αποτέλεσμα να απαντά με μεγαλύτερη ακρίβεια και να συνδέει ευκολότερα το όχημα και τον οδηγό στο σύγχρονο τρόπο ζωής. Η προηγμένη τεχνολογία απλουστεύει την οδηγική εμπειρία με ένα ψηφιακό σύστημα που επιτρέπει ασφαλή πρόσβαση στο αυτοκίνητο μέσω smartphone και με σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί το οποίο ξεκλειδώνει, συνδέει και προετοιμάζει το Honda e για εκκίνηση όποτε ο οδηγός πλησιάζει το αυτοκίνητο.


Εμφατικά στοιχεία της νέας σχεδιαστικής φιλοσοφίας είναι το Side Camera Mirror System (SCMS) που αντικαθιστά τους παραδοσιακούς εξωτερικούς καθρέπτες με συμπαγείς κάμερες, οι οποίες προβάλλουν live εικόνες σε δύο οθόνες έξι ιντσών μέσα στο αυτοκίνητο. Η τεχνολογία των καμερών, που αποτελεί πρωτιά στην κόμπακτ κατηγορία, προσφέρει σημαντικά οφέλη στους τομείς της ασφάλειας, αεροδυναμικής και χωροταξίας.


Σε αρμονία με το απλό και απέριττο εξωτερικό, στο εσωτερικό χρησιμοποιούνται κομψά, σύγχρονα υλικά που συνθέτουν ένα χαλαρό περιβάλλον και άνετο περιβάλλον, όπου οι επιβάτες μπορούν να απομονώνονται από τη θορυβώδη ζωή της πόλης. Το μεγάλο μεταξόνιο προσφέρει ευρυχωρία εφάμιλλη με αυτή των αυτοκινήτων μεγαλύτερης κατηγορίας, ενώ η ευκολία εισόδου/εξόδου ενισχύει την αίσθηση άνεσης του εσωτερικού.


Το Honda e προσφέρει την πιο ολοκληρωμένη γκάμα βοηθημάτων οδηγού στην κατηγορία του, για μέγιστη ασφάλεια όταν κινείται σε πολυσύχναστους δρόμους.  Τρεις νέες τεχνολογίες που αναβαθμίζουν την ασφάλεια του Honda e είναι οι εξής: Collision Mitigation Throttle Control, που αποτρέπει την απότομη εκκίνηση προς τα εμπρός ή με όπισθεν αν υπάρχει κάποιο εμπόδιο, Low Speed Brake Function που εφαρμόζει πίεση πέδησης έκτακτης ανάγκης κατά την οδήγηση με χαμηλή ταχύτητα και Lead Car Departure Notification System που ειδοποιεί τον οδηγό όταν το προπορευόμενο όχημα αρχίσει να κινείται.  


Ένα ακόμα νέο στοιχείο είναι το Honda Parking Pilot που παρέχει περαιτέρω υποστήριξη στον οδηγό, παρακολουθώντας χώρους στάθμευσης και επισημαίνει στις οθόνες HMI μία κατάλληλη θέση για να ξεκινήσει η υποβοήθηση στάθμευσης.


Η νέα πλατφόρμα για EV έχει σχεδιαστεί για απολαυστικές και αβίαστες ηλεκτρικές επιδόσεις με εξαιρετικά χαρακτηριστικά οδήγησης σε περιβάλλον πόλης. Ένας ισχυρός ηλεκτροκινητήρας, συμπαγείς διαστάσεις, κύκλος στροφής 4,3m, κατανομή βάρους 50:50 και χαμηλό κέντρο βάρους χαρίζουν στο αυτοκίνητο ένα σπορ και δυναμικό χαρακτήρα. Το αποτέλεσμα είναι μία αθόρυβη, ομαλή και απολαυστική οδήγηση με άμεση επιτάχυνση για άνετη οδήγηση σε κυκλοφοριακά επιβαρυμένους δρόμους. Εκτός από το Single Pedal Control, το Honda e also έχει δύο προγράμματα λειτουργίας (drive modes) Normal, για άνετη, αθόρυβη οδήγηση στην πόλη και Sport, για ταχύτερη απόκριση.


Το Honda e διατίθεται σε δύο εκδόσεις – το Honda e προσφέρει αυτονομία 222 km (WLTP), με πλήρη στάνταρ εξοπλισμό. Το Honda e Advance διατίθεται με δυνατότητα επιλογής από ζάντες αλουμινίου 16” ή 17”, αυξημένη ισχύ ηλεκτροκινητήρα και Centre Camera Mirror System, το οποίο αναμεταδίδει μία εικόνα από μία κεντρική κάμερα στην οθόνη του κεντρικού καθρέπτη. Άλλες αναβαθμίσεις περιλαμβάνουν ένα ισχυρότερο ηχοσύστημα, θερμαινόμενο παρμπρίζ και τιμόνι και τον έξυπνο βοηθό στάθμευσης Honda Parking Pilot.


Το προηγμένο σύστημα ηλεκτροκίνησης χρησιμοποιεί αξιόπιστες τεχνολογίες της Honda με ικανότητα ταχείας φόρτισης για τις απαιτήσεις των καθημερινών μετακινήσεων. Η υψηλής χωρητικότητας μπαταρία 35,5 kWh προσφέρει αυτονομία 222 km (WLTP), με το 80% της πλήρωσης να επιτυγχάνεται σε μόλις 30 λεπτά ταχείας φόρτισης. Ένα μοναδικό σύστημα θερμικής διαχείρισης βελτιστοποιεί τη φόρτιση της μπαταρίας στις υψηλές και χαμηλές θερμοκρασίες, ώστε το αυτοκίνητο να διατηρεί τη βέλτιστη αυτονομία, επιτρέποντας παράλληλα συχνότερες ταχείες φορτίσεις DC.


Το Honda e βρίσκεται στην αιχμή του δόρατος της στρατηγικής ‘Electric Vision’ για την Ευρώπη, που αντιπροσωπεύει  τη δέσμευση για μία πιο βιώσιμη γκάμα μοντέλων. Αυτή τη τολμηρή φιλοδοξία της Honda θέλει όλα τα mainstream μοντέλα της μάρκας να έχουν εξηλεκτριστεί στην Ευρώπη μέχρι το 2022, τρία χρόνια νωρίτερα από το στόχο που είχε τεθεί για το 2025, επιβεβαιώνοντας την αυτοπεποίθηση της μάρκας στην αξιόπιστη ηλεκτρική και υβριδική τεχνολογία των συστημάτων της.


Στο πλαίσιο αυτού του επιταχυνόμενου σχεδίου, 6 εξηλεκτρισμένα μοντέλα θα λανσαριστούν τους επόμενους 36 μήνες, μεταξύ των οποίων το Honda e, το νέο αποκλειστικά υβριδικό Jazz, ένα κομψό SUV και ένα ακόμα ηλεκτρικό όχημα με μπαταρία. Το νέο λογότυπο της Honda ‘e: Technology’ θα συγκεντρώσει όλα τα εξηλεκτρισμένα προϊόντα της υπό την ομπρέλα μιας κοινής παγκόσμιας ονομασίας. Πριν τον ευρωπαϊκό στόχο εξηλεκτρισμού για το 2022, η Honda θα επεκτείνει τη χρήση του υβριδικού συστήματος δύο μοτέρ e:HEV σε ολόκληρη τη γκάμα οχημάτων Honda στην Ευρώπη, ξεκινώντας με την επόμενη γενιά Jazz, που θα διατίθεται από το καλοκαίρι του 2020. 


Το όραμα της Honda για βιώσιμη παροχή ενέργειας στο μέλλον, ενσωματώνει αστικές λύσεις φόρτισης, οικιακούς ηλεκτρικούς φορτιστές και εμπορικές ενεργειακές υπηρεσίες. Το σύστημα Honda Power Charger αποτελεί τη νέα οικιακή λύση φόρτισης της Honda. Πέραν του ότι προσφέρει ταχεία, αξιόπιστη φόρτιση στο σπίτι, θα συνδέεται άμεσα με ηλεκτροκίνητα μοντέλα Honda και θα κρατά τους ιδιοκτήτες συνδεδεμένους μέσω του smartphone τους.


ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ 


Το απλό και ‘καθαρό’ εξωτερικό στυλ του e, συνεχίζεται στην άνετη καμπίνα που είναι φτιαγμένη με σύγχρονα, κομψά υλικά και αποπνέει μία μοντέρνα αίσθηση. Το μεγάλο μεταξόνιο αποτελεί τη βάση για την ευρυχωρία επιβατών που είναι εφάμιλλη αυτοκινήτων μεγαλύτερης κατηγορίας, με ευκολία εισόδου/εξόδου που συμβάλει στο ‘ευάερο’ περιβάλλον.


Οι οριζόντιες γραμμές των οθονών αφής LCD πλήρους πλάτους επιτείνουν την αίσθηση ευρυχωρίας, με άπλετη ορατότητα  χάρη στο πανοραμικό παρμπρίζ. Επιπλέον, το μάκτρο του υαλοκαθαριστήρα είναι κρυμμένο για να μην εμποδίζει την ορατότητα.


Το άνετο, τετραθέσιο εσωτερικό δίνει την αίσθηση ενός σαλονιού κάτι στο οποίο συντελεί η υφασμάτινη επένδυση τύπου mélange και άλλα μαλακά υλικά σε χαλαρωτικές, μοντέρνες αποχρώσεις. Η επένδυση από συνθετικό ξύλο δημιουργεί ένα ζεστό και φιλόξενο περιβάλλον που αποπνέει μία αίσθηση πολυτέλειας σε εμφάνιση και υφή.


Η χρήση προηγμένης τεχνολογίας στην καμπίνα του Honda e το καθιστά εύχρηστο στην καθημερινότητα. Οι πολυάριθμες οθόνες βοηθούν τον οδηγό στο έργο του ενώ το Centre Camera Mirror System μπορεί να μεταδώσει την εικόνα από την πίσω κάμερα στην οθόνη του κεντρικού καθρέπτη. Αυτό αυξάνει τα επίπεδα ασφάλειας και άνεσης, κυρίως εάν το πίσω πεδίο ορατότητας του οδηγού καλύπτεται από επιβάτες ή φορτία. Το σύστημα περιλαμβάνεται στον στάνταρ εξοπλισμό της έκδοσης Honda e Advance.


Το τιμόνι δύο ακτίνων διέπεται ομοίως από μία σχεδιαστική φιλοσοφία που συνδυάζει μινιμαλιστική απλότητα και λειτουργικότητα. Γυαλιστερά μαύρα πλαίσια κοσμούν τα μπουτόν ελέγχου του ηχοσυστήματος, της φωνητικής αναγνώρισης και της οθόνης πληροφοριών στην αριστερή ακτίνα, ενώ η διεπαφή του cruise control βρίσκεται στη δεξιά. 


Πέρα από τη συνδεσιμότητα Bluetooth, πολλές θύρες σύνδεσης κάτω από την κεντρική κονσόλα διευκολύνουν τη φόρτιση και τη σύνδεση των συσκευών. Μεταξύ αυτών περιλαμβάνονται HDMI, παροχές 12V DC και 230V AC (1500W max) (Βρετανικού Τύπου G για δεξιοτίμονα οχήματα και Ευρωπαϊκού Τύπου F για αριστεροτίμονα οχήματα). Υπάρχουν επίσης δύο θύρες USB για τους εμπρός επιβάτες, και δύο ακόμα πίσω.


Μία προσαρμοζόμενη κεντρική κονσόλα προσφέρει ευέλικτους αποθηκευτικούς χώρους κάτω από τις θύρες φόρτισης και διασύνδεσης για εύκολη πρόσβαση. Ο ευέλικτος αποθηκευτικός χώρος ενσωματώνει μία συρταρωτή ποτηροθήκη και μια υποδοχή για κινητό τηλέφωνο που μπορεί να τοποθετηθεί μπροστά, πίσω ή απλά να αποθηκευτεί. Ο αποθηκευτικός χώρος περιλαμβάνει αφαιρούμενα διαχωριστικά ώστε να διαμορφώνεται για μικρά ή μεγάλα αντικείμενα.


Ο αποθηκευτικός χώρος της κεντρικής κονσόλας είναι επενδεδυμένος με το ύφασμα των καθισμάτων και των πάνελ των θυρών, για λόγους σχεδιαστικής αρμονίας. Οι θήκες των εμπρός θυρών φέρουν ένα ειδικά διαμορφωμένο στρογγυλό τμήμα κατάλληλο για μεγαλύτερα μπουκάλια νερού ενώ οι αποθηκευτικοί χώροι στις πίσω πόρτες προορίζονται για στάνταρ μεγέθη μπουκαλιών ή κουτιών αναψυκτικών.


Ο φαρδύς πίσω πάγκος αποτελείται από καθίσματα υψηλής ποιότητας που θυμίζουν καναπέ, προσθέτοντας ένα ακόμα ξεχωριστό στοιχείο στο μοντέρνο περιβάλλον της καμπίνας. Διακριτικά σποτάκια στην οροφή πάνω από τα κεφάλια των επιβατών ενισχύουν την αίσθηση άνεσης και πολυτέλειας, καθώς ενεργοποιούνται μέσω ενός μπουτόν στην κολόνα B, δίνοντας την αίσθηση ότι βρίσκεστε στο καθιστικό σας. 


Ο χώρος αποσκευών προσφέρει το υψηλό επίπεδο ευελιξίας που οι άνθρωποι προσδοκούν από ένα Honda, με μέγιστη χωρητικότητα 171 λίτρα (μέθοδος VDA) με τα πίσω καθίσματα όρθια και χωρίς σκαλοπάτι για εύκολη φόρτωση. Τα πίσω καθίσματα αναδιπλώνονται εύκολα ώστε να δημιουργείται ένα επίπεδο πάτωμα φόρτωσης, με τη χωρητικότητα στην περίπτωση αυτή να φτάνει τα 861 λίτρα (μέχρι την οροφή, μέθοδος VDA).


OI ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ


Πίσω κίνηση και ισχυρός, υψηλόροπος ηλεκτροκινητήρας προσφέρουν απόλαυση και άμεσες επιδόσεις. Ανεξάρτητη ανάρτηση με γόνατα MacPherson Strut σε κάθε τροχό και κατανομή βάρους 50:50 διευκολύνουν τρομερά τους ελιγμούς στην πόλη

Προηγμένη μπαταρία υψηλής απόδοσης με ταχεία φόρτιση αναπληρώνουν μέχρι το 80% της αυτονομίας με φόρτιση 30 λεπτών

Η Honda θα φέρει στην αγορά τις πρώτες της εμπορικές ενεργειακές υπηρεσίες κατά τη διάρκεια του 2020, που περιλαμβάνουν οικιακές και αστικές λύσεις φόρτισης


Το πρώτο Honda που θα κατασκευάζεται σε μία ειδική πλατφόρμα για EV έχει σχεδιαστεί εξ αρχής με γνώμονα την άριστη οδική συμπεριφορά, ευελιξία και οδηγική άνεση σε αστικά περιβάλλοντα. Με σπορ σύστημα πίσω κίνησης και έναν ισχυρό ηλεκτροκινητήρα, το Honda e προσφέρει απολαυστική οδήγηση και πρακτικότητα απαράμιλλες στην κατηγορία των κόμπακτ ηλεκτρικών αυτοκινήτων.


Οι μηχανικοί της Honda έδωσαν ιδιαίτερη βαρύτητα στη βελτίωση του πλαισίου ώστε ο οδηγός να απολαμβάνει την εμπειρία πίσω από το τιμόνι. Για το συνολικό μήκος του (3.895mm), το αυτοκίνητο είναι σχετικά φαρδύ (1.750mm), ενώ οι κοντοί πρόβολοι μπροστά και πίσω του προσδίδουν στιβαρότητα. Καθώς η μπαταρία τοποθετείται κάτω από το πάτωμα, το κέντρο βάρους του αυτοκινήτου είναι 500mm από το έδαφος, ώστε σε συνδυασμό με την κατανομή βάρους 50:50 να διασφαλίζεται αξιόπιστη ευστάθεια και ευέλικτη συμπεριφορά.


Στο σπορ οδηγικό χαρακτήρα που συνδυάζεται με αβίαστες επιδόσεις συμβάλει η μετάδοση ισχύος στους πίσω τροχούς. Το ενεργό σύστημα διεύθυνσης Variable Gear Ratio (VGR) της Honda με 3,1 στροφές από τέρμα σε τέρμα ενισχύει τις σπορ επιδόσεις. Το VGR λειτουργεί μεταβάλλοντας το λόγο υποπολλαπλασιασμού σε σχέση με τη γωνία διεύθυνσης. Στο ταξίδι ή στις υψηλές ταχύτητες, το υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης παρέχει αυτοπεποίθηση στις αλλαγές λωρίδων και βελτιώνει την οδηγική ασφάλεια. Αυτό, σε συνδυασμό με το στενό υποπλαίσιο, την πλατφόρμα μικρού EV και τα συμπαγή εξαρτήματα, επιτρέπει κύκλο στροφής μόλις 4,3m, διασφαλίζοντας ότι το Honda e είναι εξαιρετικά ευέλικτο στους μικρούς δρόμους των πόλεων.


Η μικρή απόσταση μεταξύ του κέντρου κλίσεων αμαξώματος και του κέντρου βάρους του Honda e επιτρέπουν βέλτιστο έλεγχο κλίσεων με μαλακά ελατήρια ώστε να συνδυάζεται η εξαιρετική οδική συμπεριφορά με την οδηγική άνεση. Οι μηχανικοί της Honda έθεσαν ως πρότυπο την οδηγική ποιότητα αυτοκινήτων μεγαλύτερων κατηγοριών, χρησιμοποιώντας ανεξάρτητη ανάρτηση  MacPherson σε όλους τους τροχούς με εξαρτήματα από σφυρήλατο αλουμίνιο για να διασφαλίσουν την ευστάθεια σε έντονη επιτάχυνση και μία άνετη και αθόρυβη εμπειρία ταξιδιού.


Το ηλεκτρικό σύστημα υποβοήθησης πέδησης (σέρβο) και στους τέσσερις τροχούς διασφαλίζει σταθερή αίσθηση φρεναρίσματος και καλή συνεργασία με το σύστημα αναγεννητικής πέδησης. Τα δισκόφρενα 15 ιντσών είναι αεριζόμενα μπροστά για βελτίωση των επιδόσεων. Οι ζάντες 16” για τη βασική έκδοση Honda e συνδυάζονται με ελαστικά Yokohama BlueEarth A, για βέλτιστη ισορροπία μεταξύ υψηλών επιδόσεων και απόδοσης. Η σχεδίαση 17” για την έκδοση Honda e Advance προσθέτει ελαστικά Michelin Pilot Sport 4, για πρόσθετη ευστάθεια στις υψηλές ταχύτητες και κράτημα στις στροφές.


Single Pedal Control System & Drive Mode


Το Honda e προσφέρει επίσης Single Pedal Control System για βελτιωμένη απόδοση σε συνθήκες πόλης. Όταν είναι ενεργοποιημένο, το σύστημα επιτρέπει στον οδηγό να επιταχύνει  ομαλά, να επιβραδύνει και να σταματά το αυτοκίνητο χρησιμοποιώντας μόνο το πεντάλ του γκαζιού. 


Το Single Pedal Control System αυξάνει την οδηγική απόλαυση και άνεση σε περιβάλλον πόλης. Ο γραμμικός έλεγχος επιβράδυνσης που προσφέρει αυτή η τεχνολογία αυξάνει την ευελιξία απόκρισης, με αποτέλεσμα μία πιο απολαυστική οδηγική εμπειρία. Καθώς μειώνεται η συχνότητα χρήσης των πεντάλ του γκαζιού και του φρένου, ο οδηγός οδηγεί πιο άνετα στην πυκνή κυκλοφορία της πόλης με συνεχή ‘σταμάτα/ξεκίνα’.


Το Single Pedal Control System προσφέρει επίσης αυξημένη ευστάθεια, κυρίως στη φάση της επιβράδυνσης, παρέχοντας τον οδηγό αυξημένο έλεγχο και πιο ομαλή προοδευτικότητα στις στροφές ακόμα και στο χιόνι. 


Η άμεση επιτάχυνση είναι χαρτογραφημένη για βέλτιστη απόδοση και αθόρυβη λειτουργία, αλλά μπορεί επίσης να ρυθμιστεί σύμφωνα με τις προσωπικές προτιμήσεις του οδηγού. Ένας επιλογέας προγράμματος επιβράδυνσης που ενεργοποιείται μέσω μοχλού στο τιμόνι μπορεί να διαμορφώνει την ισχύ πέδησης για μέγιστο έλεγχο. 


Και στις δύο εκδόσεις, ο οδηγός μπορεί να επιλέγει από δύο Drive Modes μέσω ενός περιστροφικού διακόπτη στην κεντρική κονσόλα. Το ‘Normal Mode’ προσφέρει ελεγχόμενη, ομαλή επιτάχυνση, ενώ το ‘Sport Mode’ προσφέρει ταχύτερη απόκριση και ισχυρότερη επιτάχυνση. Αυτά τα δύο προγράμματα προσφέρουν στον οδηγό τη δυνατότητα επιλογής σύμφωνα με το οδηγικό στυλ και τις συνθήκες για μέγιστη απόλαυση.  


Ηλεκτροκινητήρας υψηλών επιδόσεων


Το Honda e χρησιμοποιεί καταξιωμένες τεχνολογίες ηλεκτροκίνησης της Honda. Ο ηλεκτροκινητήρας υψηλών επιδόσεων παρέχει εξαιρετική αίσθηση ροπής, αν και είναι από τους πιο συμπαγείς στην κατηγορία. Η έκδοση Honda e Advance αποδίδει έως 154 PS (113kW) και εντυπωσιακή ροπή 315Nm – αρκετή για να επιταχύνει το αυτοκίνητο από στάση στα 100km/h σε 8,3 δευτερόλεπτα. Η βασική έκδοση 136 PS (100kW) του Honda e, με την ίδια απόδοση ροπής, επιταχύνει στα 100km/h σε 9,0 δευτερόλεπτα.


Η υψηλής χωρητικότητας μπαταρία ιόντων λιθίου 35,5 kWh συμβάλλει σε μία εξαιρετική ισορροπία χαμηλού βάρους, ικανότητας ταχείας φόρτισης 80% σε 30 λεπτά, και αυτονομίας έως 222 km (WLTP) στη βασική έκδοση Honda e. Το Honda e Advance με προαιρετικές ζάντες 17” πετυχαίνει αυτονομία 210 km (WLTP).



Ελαφριά πλατφόρμα υψηλής αντοχής


Τα πολύ ανθεκτικά υλικά που χρησιμοποιούνται στη δομή αμαξώματος του Honda e συμβάλλουν στη δομική ακαμψία, μειώνοντας παράλληλα το βάρος και βελτιώνονται την οδηγική άνεση και αθόρυβη λειτουργία. Το ελαφρύ πλαίσιο προσφέρει την ιδανική βάση για τις ρυθμίσεις της ανάρτησης και του συστήματος διεύθυνσης με στόχο μία δυναμική οδηγική εμπειρία. Η ιδιαίτερη προσοχή στην ασφάλεια επιβεβαιώνεται και από τη ύπαρξη τριών προστατευτικών νεύρων κατά μήκος κάθε πλευράς του πλαισίου για προστασία της μπαταρίας από πλευρική σύγκρουση και ένα αναδυόμενο καπό για βελτίωση της προστασίας των πεζών.



Honda Parking Pilot


Ένα ακόμα σύστημα υποστήριξης είναι το Honda Parking Pilot, με τεχνολογία φιλική προς το χρήστη. Το Honda Parking Pilot βοηθά τον οδηγό να εντοπίζει τον κατάλληλο χώρο στάθμευσης και στη συνέχεια να παρκάρει εκεί το αυτοκίνητό του με τους σωστούς ελιγμούς. Αυτό επιτυγχάνεται με τη χρήση τεσσάρων καμερών και 12  αισθητήρων υπερήχων. Μία multi-view κάμερα ανιχνεύει τη λευκή γραμμή ενός σημείου στάθμευσης, ενώ οι αισθητήρες αναγνωρίζουν τον πραγματικό χώρο στάθμευσης.

 

Όταν ο οδηγός πατήσει το διακόπτη στο ταμπλό, το Honda Parking Pilot ξεκινά την αναζήτηση ενός διαθέσιμου χώρου στάθμευσης και όταν τον εντοπίσει, ένα πλαίσιο στάθμευσης εμφανίζεται στον οθόνη. Ο οδηγός επιλέγει το επιθυμητό πλαίσιο και πατά ξανά το διακόπτη Honda Parking Pilot. Στη συνέχεια, η στάθμευση στον επιλεγμένο χώρο ολοκληρώνεται χωρίς χρήση του τιμονιού, του κιβωτίου ή των πεντάλ γκαζιού και φρένου από τον οδηγό. 


Der Honda Parking Pilot kann in parallele, vertikale oder diagonale Parklücken einparken, wenn diese mit einer weißen Linie markiert sind. Wenn keine weiße Linie vorhanden ist, ist paralleles oder senkrechtes Parken möglich, wenn festgestellt wird, dass die Lücke für das Fahrzeug geeignet ist. In Europa, wo das parallele Einparken weit verbreitet ist, verfügt der Honda e über eine Funktion, die den Fahrer beim Rückwärtsausparken aus einer Parklücke unterstützt. 


Der Honda Parking Pilot, der in der Version Honda e Advance erhältlich ist, arbeitet mit fünf Einparkmustern - paralleles und vertikales Rückwärtseinparken (mit oder ohne Linien) sowie diagonales Einparken mit Linien, um den Fahrer in allen Einparkszenarien zu unterstützen.


Fortschrittlicher Hochleistungsakku mit Schnellladung 


Der Honda e verfügt über einen Schnelllademodus, der mit einem CCS2-DC-Schnellladegerät eine Reichweite von bis zu 80% in nur 30 Minuten ermöglicht. In Kombination mit einer hervorragenden Reichweite von 222 km (WLTP) ist die Schnellladefähigkeit des fortschrittlichen Antriebsstrangs sehr praktisch für die Anforderungen des täglichen Stadtverkehrs. 


Für ultimative Flexibilität beim Aufladen kann die zuverlässige Lithium-Ionen-Batterie mit einer Kapazität von 35,5 kWh entweder über ein CCS2-Gleichstrom-Schnellladegerät oder eine Typ-2-Wechselstromsteckdose aufgeladen werden. Letztere lädt das Fahrzeug in 4,1 Stunden mit einer Leistung von 7,4 kW vollständig auf.


Der Ladeanschluss des Honda e ist in die Motorhaube integriert und wurde mit Blick auf Einfachheit und Benutzerfreundlichkeit entwickelt. Da er zentral angeordnet ist, kann er leicht von der Vorderseite des Fahrzeugs oder von der Seite aus erreicht werden, indem man entweder die Fernbedienung oder die My Honda+ App zum Öffnen des Anschlusses verwendet. Die LED-Beleuchtung ist durch die Glasabdeckung sichtbar, sodass der Fahrer den Anschluss und den Ladezustand der Batterie sehen kann. 


Zwei Touchscreens in der Kabine zeigen den Ladezustand der Batterie an, während eine Grafik des Antriebssystems den aktuellen Stromfluss und den Status der Energierückgewinnung und -aufladung darstellt. Alle Batteriestatus- und Ladedaten sind auch über die My Honda+ App abrufbar. Dort kann der Nutzer auch den Ladevorgang aus der Ferne starten und beenden oder wöchentliche Ladepläne erstellen und an das Fahrzeug senden.


Die Batterie ist flüssigkeitsgekühlt und beheizt, um einen optimalen thermischen Zustand zu erhalten. 


Um die Batterieleistung zu erhöhen, haben die Honda-Ingenieure ein Wärmemanagementsystem entwickelt, das die Batterie je nach Umgebungstemperatur heizt oder kühlt, so dass das Fahrzeug bei extrem hohen oder niedrigen Temperaturen eine optimale Reichweite hat. Die aktive Kühlung ermöglicht auch häufigere DC-Schnellladungen. 

Honda Power Manager Prototyp 


Der Honda Power Manager Prototyp gibt einen ersten Einblick in ein Zwei-Wege-Ladesystem, das Elektrofahrzeuge mit einem intelligenten Netz verbindet. Diese Vehicle-to-Grid (V2G)-Technologie ermöglicht die Akkumulation und Übertragung von Energie zwischen Elektrofahrzeugen und dem Netz, um Angebot und Nachfrage intelligent auszugleichen und erneuerbare Ressourcen besser zu nutzen.


Die Entwicklung solcher Ladelösungen wird die Integration von Elektrofahrzeugen in die bestehenden Stromnetze weiter vorantreiben und es ermöglichen, die in der Autobatterie gespeicherte Energie für den häuslichen Strombedarf oder zur Unterstützung des Netzes in Zeiten hoher Nachfrage zu nutzen. Das Aufladen der Fahrzeugbatterie kann dann erfolgen, wenn die Nachfrage geringer ist, je nach den vom Nutzer festgelegten Grenzen. 


Honda hat diese Technologie gemeinsam mit den Experten von EVTEC für bidirektionales Laden entwickelt. 



Benutzerfreundliche HMI-Technologie für die bidirektionale Kommunikation mit der Außenwelt


Das digitale Armaturenbrett der nächsten Generation mit fünf Bildschirmen und einer benutzerfreundlichen" Philosophie

Intuitive Benutzeroberfläche mit fortschrittlichen Technologien und vernetztem Infotainment-System

Die Technologie des Honda Seitenspiegelsystems verbessert Stil, Sicherheit, Aerodynamik und Geräuscharmut


Der Honda e wurde mit Blick auf den Benutzerkomfort entwickelt und enthält viele vernetzte Anwendungen und Dienste, die auf künstlicher Intelligenz (KI) basieren und von Fahrern und Passagieren genutzt werden können. Die intuitive Mensch-Maschine-Schnittstelle (HMI) ermöglicht es dem Honda e, sich nahtlos in das tägliche Leben des Nutzers zu integrieren und den Wert des Fahrzeugs über ein einfaches Transportmittel hinaus zu steigern. 


Auf einem 8-Zoll-TFT-Bildschirm vor dem Fahrer werden wichtige Fahrzeuginformationen wie Strom- und Ladestatus, der gewählte Fahrmodus und Details zu den Sicherheitssystemen angezeigt. Der Fahrer kann den Inhalt und das Layout der Informationen, die von den fortschrittlichen Fahrerassistenzsystemen (ADAS) angezeigt werden, individuell gestalten.


Schalter und Bedienelemente - optimiert für Sicherheit und Benutzerfreundlichkeit - sind für gängige Funktionen reserviert, wie z. B. für die Klimaregelung, mit einem rationalisierten Layout für eine schnellere Steuerung. Der Schalter für die Einpedalbedienung befindet sich vor dem Drehschalter für den Fahrmodus und die elektronische Handbremse mit Bremsenhaltefunktion dahinter. Häufig verwendete Bedienelemente wie der Lautstärkeregler, der Ein-/Aus-Schalter für das Audiosystem sowie die Tasten für die Bildschirmhelligkeit und die DA-Home-Taste befinden sich auf der Holzverkleidung in einer leicht zugänglichen Position und sind leicht zu erkennen.


Digitales Armaturenbrett über die gesamte Breite


Fünf vollständig integrierte, hochauflösende Farbbildschirme, die zusammen die gesamte Breite des Fahrzeuginnenraums einnehmen, befinden sich im Blickfeld des Fahrers und sorgen für optimalen Komfort und Sicherheit. Die Bildschirme des Seitenspiegelsystems sind ergonomisch auf beiden Seiten des Armaturenbretts angeordnet, um ein natürliches Gefühl und eine gute Sicht für den Fahrer zu gewährleisten. 


Zwei 12,3-Zoll-LCD-Touchscreens nehmen die größte Fläche des digitalen Armaturenbretts der nächsten Generation ein. Sie sind die primären Infotainment-Bildschirme und bieten Zugang zu einer Reihe von intelligenten Anwendungen und Diensten. Die fortschrittliche Benutzeroberfläche ist intuitiv und anpassbar. Die Anwendungen werden nebeneinander angezeigt und über "intuitive" Gesten gesteuert, die von der Smartphone-Nutzung bekannt sind (Auf- und Abziehen). 


Sowohl Fahrer als auch Beifahrer können leicht auf ihre bevorzugten oder am häufigsten verwendeten Anwendungen zugreifen, die über sechs digitale Voreinstellungen an der Seite jedes Bildschirms konfiguriert werden. Die Benutzer können auch zu den zuletzt verwendeten Optionen auf dem Bildschirm mit der Anwendungshistorie "wischen", um eine übermäßige Menünavigation zu vermeiden und ein einfaches Multitasking sowie eine schnelle Identifizierung und Aktivierung einer Funktion zu ermöglichen. 


Bevorzugte Anwendungen oder Funktionen können auch einfach zwischen den beiden Bildschirmen umgeschaltet werden, entweder durch Wischen (schnelles Wischen) von den Menüvorgaben aus oder durch Umschalten der Bildschirme über eine Auswahltaste, die immer auf der HMI-Schnittstelle erscheint. Diese Funktion ermöglicht es dem Beifahrer auch, Inhalte wie Navigationsanweisungen in das Sichtfeld des Fahrers zu bringen. Mit dem Zwei-Bildschirm-Layout, bei dem zwei Anwendungen nebeneinander angezeigt werden können, können Fahrer und Beifahrer unabhängig voneinander verschiedene Anwendungen auswählen und anzeigen. Während der Fahrer beispielsweise den Navigationsanweisungen folgt, kann der Beifahrer in der visuellen Wiedergabeliste" nach seiner Lieblingsmusik stöbern.


Zum umfangreichen Angebot an integrierten Optionen kommt die Smartphone-Spiegelung" (Wiedergabe des Bildschirms des Mobilgeräts auf dem Fahrzeugbildschirm) über Apple CarPlay oder Android Auto hinzu. Diese Systeme ermöglichen es den Nutzern, soziale Medien, Musik und andere Internetdienste auf den beiden Touchscreens zu betrachten.


Der Hintergrund kann personalisiert werden, entweder durch integrierte Optionen oder durch Hochladen von benutzerdefinierten Inhalten. Die Bildschirme können sogar eine Willkommensnachricht für den Fahrer anzeigen, wenn er das Fahrzeug betritt.



Filmerfahrung 


Wenn das Fahrzeug geparkt ist - auch während des Ladevorgangs - können die Nutzer über den Wi-Fi-Hotspot von Honda auf die "My Room"-Funktionen auf dem Bildschirm zugreifen, so dass das Auto viel mehr als nur ein Transportmittel ist. Über den HDMI-Anschluss in der Mittelkonsole können Nutzer Videos ansehen und von ihren eigenen Mobilgeräten aus auf das Internet zugreifen oder mit Streaming-Diensten ein Filmerlebnis auf die nächste Stufe heben. 


Das Herzstück des fesselnden Klangerlebnisses ist das Kino-Soundsystem, das einen kristallklaren, tiefen und satten Klang erzeugt. Der Honda e ist mit einem 180-Watt-Soundsystem mit sechs Lautsprechern erhältlich, während der Honda e Advance über ein verbessertes 376-Watt-Premium-Soundsystem mit einem externen Verstärker, einem 75-Watt-Subwoofer unter dem Rücksitz und einem 45-Watt-Center-Lautsprecher als einem von acht Lautsprechern für einen tieferen Klang verfügt.


Seitenkamera-Spiegelsystem 


Das fortschrittliche Seitenspiegelsystem von Honda gehört erstmals zur Serienausstattung des Honda e. Diese Technologie, die erstmals in der Kompaktklasse zum Einsatz kommt, ist ein deutlicher Fortschritt in puncto Sicherheit, Aerodynamik und Laufruhe. 


Das Seitenspiegelsystem ersetzt die herkömmlichen Außenspiegel durch kompakte Kameras, die hochauflösende Live-Bilder auf zwei Sechs-Zoll-Bildschirme im Fahrzeuginneren projizieren. Diese Bildschirme sind ergonomisch an beiden Enden des Armaturenbretts angebracht, um die Sicht für den Fahrer zu gewährleisten, der seine Gewohnheiten nicht ändern muss.


Die optimale Platzierung der Kameras bietet viele Sicherheitsvorteile. Der Fahrer kann in den Fahrzeugeinstellungen "normale Sicht" oder "weite Sicht" wählen, wodurch sich sein Sichtfeld im Vergleich zu herkömmlichen Außenspiegeln vergrößert und die toten Winkel begrenzt werden - etwa 10% bei "normaler Sicht" und 50% bei "weiter Sicht". Die Vorteile setzen sich bei der Rückfahroption fort, da zusätzlich zum vergrößerten Kamerawinkel, der gleichzeitig die Sichtweite erhöht, Führungslinien auf den Bildschirmen erscheinen.


Die Helligkeitsstufen der Bildschirme werden automatisch an die vorherrschenden Lichtverhältnisse angepasst. Nach ausgiebigen Tests und Weiterentwicklungen bietet das Seitenspiegelsystem eine hervorragende Sicht bei schlechten Wetterverhältnissen, schlechten Lichtverhältnissen und bei Nachtfahrten, ohne Reflexionen oder Blendung. Das bedeutet, dass der Fahrer unter allen Bedingungen deutlich besser sehen und Objekte um sich herum wahrnehmen kann als mit herkömmlichen Außenspiegeln. 


Die nächste Generation der Kameratechnologie trägt zur modernen, schlichten und einfachen Ästhetik des Fahrzeugs bei und harmoniert perfekt mit den A-Säulen, die mit den Kristallen und den "herausspringenden" Türgriffen konfrontiert sind. Im Gegensatz zu herkömmlichen Außenspiegeln befinden sich die Kameras in der Breite des Fahrzeugs und ragen nicht aus den Radkästen heraus, so dass der Innenraum über die gesamte Breite des Fahrzeugs genutzt werden kann.


Neben der verbesserten Sicht wurde auch die Frontfläche des Seitenspiegelsystems im Vergleich zu herkömmlichen Außenspiegeln um etwa 90% verkleinert - eine Verbesserung von etwa 3,8% für das gesamte Fahrzeug, was sich positiv auf Leistung und Reichweite auswirkt. Darüber hinaus wurden die Luftgeräusche, die bei höheren Geschwindigkeiten typischerweise von den Außenspiegeln erzeugt werden, deutlich reduziert.


Das Seitenspiegelsystem eliminiert die Notwendigkeit von Luftstromumlenkungskanälen und Regenwasserabfluss an den Seiten des Fahrzeugs. Dadurch bilden die A-Säulen mit den Fenstern ein einheitliches, glattes Erscheinungsbild ohne Ausbuchtungen und betonen die modernen, sauberen Seiten der Karosserie.


Die Kameragehäuse sind so geformt, dass keine Wassertropfen auf das Objektiv fallen können, und die Oberfläche des Objektivs ist mit einer wasserdichten Beschichtung versehen, die verhindert, dass sich Wasser ansammelt.