Der Peugeot 508 PSE kommt am 24. September auf den Markt

Η ημερομηνία πλησιάζει. Η Peugeot ετοιμάζει το μεγάλο ντεμπούτο για το πιο sport sedan της ιστορίας της, το 508 PSE. Allradantrieb, με περισσότερους από 400 ίππους (κατά κάποιες πληροφορίες θα είναι “περιορισμένο” στους 350), explosive Performance und εκρηκτικότερη σχεδίαση, αυτό το, περιποιημένο από τους μηχανικούς της Peugeot Sport μοντέλο, θα είναι ο “πρόδρομος” μιας νέας σειράς σπορ αυτοκινήτων από τη γαλλική μάρκα. Και, πιθανότατα, θα προετοιμάσει το έδαφος για το επόμενο e-208 GTi (208 PSE), αλλά και το 308 PSE

Im Fall von 508 PSE, τα πράγματα δεν είναι ακριβώς όπως τα είχαμε… συνηθίσει. Η γαλλική μάρκα μας είχε παρουσιάσει την σπορ έκδοση του 508 ως Konzept και, από την ώρα που ανακοινώθηκε ότι θα βγει στην παραγωγή και μετά, έγινε… χαμός. Ο επικεφαλής της Peugeot, Jean-Philippe Imparato, έχει ξεκαθαρίσει ότι οι προπαραγγελίες για το 508 PSE ξεπέρασαν “με ευκολία” τον αριθμό που είχε αρχικά σχεδιαστεί για παραγωγή (αρχικά, 1000 αυτοκίνητα και στη συνέχεια, 2000).

Τι θα είναι λοιπόν το 508 PSE; Εάν εξωτερικά θα ξεχωρίζει από τα άλλα 508 λόγω του επιθετικού στύλ, των μεγάλων αεραγωγών und die πληθώρας αεροδυναμικών βοηθημάτων, στο εσωτερικό είναι τα… μεγάλα πράγματα. Όπως είδαμε στο 508 PSE Concept, κάτω από το καπό, συνδυάζονται τρία μοτέρ: A 1,6 λίτρων Puretech was zu folgenden Ergebnissen führt 200 ίππους και συνδυάζεται με δύο ηλεκτρικά μοτέρ 110 ίππων έκαστο. Συνδυαστικά, η ισχύς των 410 ίππων und die ροπή των 500 Nm μεταδίδεται στους τέσσερις τροχούς.

Και, κάπως έτσι, το 508 PSE Concept κάνει το Sprint aus dem Stillstand auf 100 h.a.o. in 4,3 δευτερόλεπταdie 80-120 h.a.o. in 2,5”die 80-180 χ.α.ω σε 9,3 δεύτερα und die Finale elektronisch beschränkt auf den 250 Stundenkilometer. Αυτά δεν είναι τα μόνα, ωστόσο. 

Το 508 PSE φορά νέα αμορτισέρ και ελατήρια, έχει μεγαλύτερο -κατά 24 χιλιοστά εμπρός και 12 πίσω- μετατρόχιο, ενώ πίσω από τις 20mm Räder, στα φρένα βλέπουμε δίσκους διαμέτρου 380 χλστ. με 4πίστονες δαγκάνες. Το πακέτο μπαταριών ιόντων λιθίου, χωρητικότητας 11,9 kWh, έχει τοποθετηθεί στο πάτωμα του αυτοκινήτου, βελτιώνοντας το κέντρο βάρους και την οδική συμπεριφορά και μπορεί να κινήσει το γαλλικό sport sedan μόνο με ηλεκτρισμό για ως και 50 χιλιόμετρα, σύμφωνα με το πρότυπο WLTP. 

Innen, το 508 PSE είναι “φορτωμένο με όλη την εντυπωσιακή Technologie που παρουσίασε το 508, μόνο που εδώ έχουμε αρκετό ανθρακόνημα και αλκαντάρα, ενώ αλλάζουν τα καθίσματα με μπάκετ, πιο σπορ προσανατολισμού. To ερώτημα είναι πόσες βελτιώσεις θα μας δείξει η Peugeot επάνω στο concept που γίνεται μοντέλο παραγωγής στις 24 Σεπτεμβρίου, καθώς η αγωνία κορυφώνεται ως προς το αν θα επιβεβαιωθούν οι φήμες που θέλουν τους μηχανικούς της Peugeot να “κατεβάζουν” την ιπποδύναμη του PSE στους 350 ίππους, διατηρώντας τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά…

Tipp: Εάν αναρωτιέσαι τι σημαίνει PSE, είναι αρκτικόλεξο του Peugeot Sport Engineered.