Η Maserati δεν πρόκειται ποτέ να ξεκινήσει ή να εμπλακεί σε πόλεμο τιμών με τους ανταγωνιστές, δήλωσε ο CEO Davide Grasso.
“Θα ήμασταν εντελώς εκτός στρατηγικής ισορροπίας αν το κάναμε αυτό”, δήλωσε ο Grasso σε συνέντευξη Τύπου την Παρασκευή.
“Η τιμολόγηση είναι ένα πολύ κρίσιμο στοιχείο γενικά, αλλά ιδιαίτερα για μια μάρκα πολυτελείας. Γι’ αυτό είναι σημαντικό να μην καθοδηγούμαστε από τους όγκους”, σημείωσε ο CEO.
“Ο στόχος μας είναι να φτιάξουμε τα καλύτερα αυτοκίνητα που μπορούμε να φτιάξουμε για να τα εκτιμήσει κάποιος και να πληρώσει την τιμή” τόνισε.
Η Maserati ελέγχει όλο και περισσότερο τους αντιπροσώπους της για να διασφαλίσει ότι διατηρούν πειθαρχία στις τιμές. “Δεν θέλουμε να στείλουμε λάθος μήνυμα στους πελάτες”, επισήμανε ο Διευθύνων Σύμβουλος.
Καθώς χαλαρώνουν οι εντάσεις στην αλυσίδα εφοδιασμού, ιδίως γύρω από τους ημιαγωγούς, οι οποίες έχουν επηρεάσει σε μεγάλο βαθμό την παγκόσμια παραγωγή αυτοκινήτων, οι αναλυτές φοβούνται ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες μπορεί να σπεύσουν να μειώσουν τις τιμές για να προστατεύσουν το μερίδιο αγοράς, αλλά και για να συμβαδίσουν με την Tesla, η οποία έχει προβεί σε μειώσεις τιμών σε αρκετές αγορές.
Η Maserati παρέδωσε 15.300 οχήματα το πρώτο εξάμηνο, υποστηριζόμενη από το SUV Grecale και την Gran Turismo.
Στην Ιταλία, η τιμή του Grecale ξεκινά από 81.000 ευρώ (89.375 δολάρια) συμπεριλαμβανομένου του φόρου πωλήσεων, ενώ το κορυφαίο σπορ αυτοκίνητο MC20 Cielo κοστίζει 268.000 ευρώ.
Η Maserati με έδρα τη Μόντενα, αυτόνομη μονάδα της Stellantis, εμφάνισε προσαρμοσμένα λειτουργικά κέρδη 121 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο, σχεδόν διπλάσια σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2022. Το περιθώριο προσαρμοσμένων λειτουργικών κερδών αυξήθηκε στο 9,2% από 6,6%.
Η οικονομική διευθύντρια της Stellantis, Natalie Knight, δήλωσε νωρίτερα αυτή την εβδομάδα ότι η Maserati βρίσκεται σε καλό δρόμο για να επιτύχει ένα “βιώσιμο” περιθώριο κέρδους 15 τοις εκατό το επόμενο έτος. Μακροπρόθεσμα η αυτοκινητοβιομηχανία στοχεύει σε περιθώριο 20 τοις εκατό.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Stellantis, Carlos Tavares, απέκλεισε οποιοδήποτε σχέδιο IPO ή spin-off για τη μάρκα.
Ο Grasso είχε αναφέρει την Παρασκευή: “Είναι κάτι που δεν υπάρχει στον ορίζοντα για εμάς, είμαστε αρκετά απασχολημένοι με τη διαχείριση της μάρκας και την πολυπλοκότητα της επιχείρησης αυτές τις μέρες”.
Η Jeep ήταν για το 2024 χρυσός χορηγός στο XTERRA Greece | Vouliagmeni που έλαβε…
Το BMW Group παρουσίασε τα τρέχοντα πεδία εφαρμογής του οικοσυστήματος δεδομένων Catena-X στην έκθεση του…
Σε μια ενδιαφέρουσα συνέντευξη στο Automotive News Europe, ο διευθύνων σύμβουλος της Fiat Olivier Francois…
Γεια σας αγαπητοί ακροατές και καλώς ήρθατε στο δεύτερο TSF1 Podcast για τη σεζόν 2024…
Από την ίδρυση της, το 1947, ένα στοιχείο γοήτευε σταθερά τους λάτρεις του Prancing Horse:…
Η Peugeot ανανεώνει αισθητικά το Best Seller της, το 2008 προκειμένου να παραμείνει ανταγωνιστικό σε…