Η BMW εγκαινιάζει μια διεθνή πολυκαναλική καμπάνια για premium κινητικότητα απαλλαγμένη από εκπομπές ρύπων, ερμηνεύοντας τις κλασικές αξίες της μάρκας μέσα από το πρίσμα της ηλεκτροκίνησης.
Ειδικότερα, ο Βαυαρός κατασκευαστής πολυτελών οχημάτων BMW χρησιμοποιεί μια περίτεχνα ενορχηστρωμένη καμπάνια για να αναδείξει την ευρεία γκάμα των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων του, η οποία περιλαμβάνει πλέον τις BMW i4, BMW i5, BMW i7, BMW iX1, BMW iX2, BMW iX3 και BMW iX. Η πολυκαναλική καμπάνια εστιάζει την επικοινωνία στις αξίες που ανέκαθεν ήταν συνδεδεμένες με τη μάρκα BMW – εξαιρετική δυναμική, καινοτόμες τεχνολογίες, αναγνωρίσιμη σχεδίαση και κορυφαία οδηγική άνεση.
Η παγκόσμια καμπάνια βασίζεται ως επί το πλείστον σε επικοινωνία μέσω βίντεο. Την έναρξή της σηματοδότησε ένα τηλεοπτικό διαφημιστικό σποτ 30 δευτερολέπτων. Αυτό ανέβηκε στα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης της μάρκας – ιδίως στο YouTube και το Instagram – και με τη βοήθεια προωθητικών ενεργειών επί πληρωμή προβλήθηκε στις επιμέρους αγορές. Το διαφημιστικό σποτ καλεί τον θεατή να ανακαλύψει την «ψυχή» και τον χαρακτήρα της BMW σε ένα σύντομο ταξίδι στην ιστορία της μάρκας: από τις νίκες της σε αγώνες αυτοκινήτου, την χαρακτηριστική σχεδιαστική γλώσσα και τεχνογνωσία και το διαχρονικό ταλέντο της στην καινοτομία, μέχρι τη μετάβασή της στην ηλεκτρική κινητικότητα. Η χαρά της οδήγησης είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την BMW από την ίδρυση της – και αυτό το διαφημιστικό σποτ την ζωντανεύει μέσα από τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της.
Διαφήμιση και συναίσθημα
Το soundtrack «Beautiful Things» του Αμερικανού τραγουδιστή Benson Boone ανεβάζει τη συναισθηματική ένταση στο διαφημιστικό σποτ. Το κομμάτι έχει ξεπεράσει τα 1,3 δισεκατομμύρια «στριμαρίσματα» μόνο στο Spotify και είναι από τα πιο δημοφιλή στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης TikTok εδώ και αρκετούς μήνες.
Η συναισθηματικά φορτισμένη ταινία συνοδεύεται και από άλλα στοιχεία. Για παράδειγμα, έχουν δημιουργηθεί πέντε reel που εστιάζουν σε βασικά χαρακτηριστικά της μάρκας – Απόδοση, Κληρονομιά, Καινοτομία, Μηχανοκίνητος Αθλητισμός και Κοινότητα. Άλλα reel που αφηγούνται εμπνευσμένες ιστορίες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για τα διάφορα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα ολοκληρώνουν την πολυκαναλική καμπάνια.
«Με αυτή τη συναισθηματική καμπάνια τιμούμε τη μοναδική ψυχή της μάρκας μας, η οποία μας καθορίζει από την πρώτη μέρα και την οποία έχουμε μεταφέρει και στα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα BMW», σχολιάζει ο Bernd Körber, Ανώτερος Αντιπρόεδρος BMW Brand & Product Management. «Σε τελική ανάλυση, οι πελάτες μας αντιπροσωπεύουν την πραγματική ουσία της BMW και βιώνουν την ανόθευτη οδηγική απόλαυση σε όλα τα μοντέλα μας».