Live η Κίνηση στους δρόμους

Δες ό,τι παίζεται στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης!

Η μεγάλη ώρα για τον κόσμο της αυτοκίνησης, έφτασε. Στη Γενεύη, χτυπάει η καρδιά του κόσμου του αυτοκινήτου, διεθνώς. Νέα μοντέλα, πρωτότυπα, τάσεις, εκπλήξεις, ή και πολυαναμενόμενες πρεμιέρες, όλα είναι εκεί!

Α! Και η έκθεση σε αριθμούς: 200 εκθέτες από 30 διαφορετικές χώρες σε επτά διαφορετικές αίθουσες, σε 250.000 τετραγωνικά. Περισσότερες από 100 πρεμιέρες, καλύπτονται από 10.000 δημοσιογράφους αυτοκινήτου. Και, όταν ανοίξουν οι πύλες, περίπου 700.000 επισκέπτες θα απολαύσουν τα εκθέματα.

Για να δούμε λοιπόν, τι βλέπουμε στη Γενεύη.

Abarth 124 Spider
Αρχίζουμε με μια επιβεβαίωση του TopSpeed.gr. Το… θυμωμένο Fiata, το Abarth 124 Spider. Το οποίο μόλις έκανε το ντεμπούτο του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης. Η Abarth βερσιόν του 124 Spider, φοράει τον γνωστό τετρακύλινδρο turbo 1,4 λίτρων, με απόδοση 170 ίππων, με εξατάχυτο κιβώτιο (διατίθεται και με μηχανικό και με αυτόματο). Στον εξοπλισμό του, φρένα Brembo, αναρτήσεις Bilstein και εξάτμιση Record Monza, την οποία εμείς, στο TopSpeed.gr λατρέψαμε στο Abarth 595 Competizione. Εννοείται ότι οι μηχανικοί στο εργοστάσιο του Mirafiori “φόρεσαν” στο 124 ένα εντυπωσιακό bodykit με μεγαλύτερους αεραγωγούς, 17άρες ζάντες και μαύρο καπό. Στο εσωτερικο, βλέπουμε μόνο αλκαντάρα, με ένα μικρό τιμόνι και αλουμίνιο στα πεντάλ. Το συγκεκριμένο μοντέλο κάνει τα 100 από στάση σε 6,8 και έχει τελική 230 χ.α.ω.

Υπάρχει και μια δεύτερη έκδοση του Abarth 124 Spider η έκδοση Rally, όπως είχε προβλέψει το TopSpeed.gr, φτιαγμένο βάσει των κανονισμών της FIA. Η “μικρή” διαφορά εδώ είναι ότι φοράει τον 1,8 turbo της Alfa Romeo 4C με απόδοση 300 ίππων, σειριακό εξάρι κιβώτιο, roll cage και πολλά ακόμα καλούδια, για να κάνει ντεμπούτο στον κόσμο των ράλλυ το 2017…

Alfa Romeo Disco Volante Spider
Αυτό το αντικείμενο του πόθου, αυτό το τετράτροχο έργο τέχνης, είναι η Alfa Romeo Disco Volante Spider. Τη δημιούργησε η Carrozzeria Touring Superleggera, για τα 90ά γεννέθλιά της. Βασίζετια στην Alfa Romeo 8C Competizione, όπερ σημαίνει ότι είναι σπανιότατη, αν κρατήσεις κατά νου ότι μόλις 500 8C coupes και 500 8C Spiders φτιάχτηκαν. Αν και μικρή σημασία έχει, λογικά, κάτω από το καπό της κρύβεται ο 4,7 λίτρων V8 της 8C με τους 444 ίππους.

Alfa Romeo Giulietta (Veloce)

Περισσότερα γι’ αυτό το μοντέλο, εδώ.


Arash AF10

Κυρίες και κύριοι, εδώ βλέπουμε την “ενσάρκωση” της ψυχοπάθειας. Αυτό το διαστημικό hypercar, έχει ιπποδύναμη 2.080 αλόγων. Και είναι και υβριδικό. Τι, χρειάζεσαι κάτι άλλο;

Audi Q2
Εμείς το λέγαμε προ ολίγου καιρού ότι η Audi έχει έτοιμο το Q2, μετά και τη συμφωνία- μυστήριο με την FCA για την ανταλλαγή εμπορικών σημάτων και επιβεβαιωθήκαμε. Εμπορικά “κάθεται” απέναντι από το Juke και το Mokka. Με κινητήρες τον 3κύλινδρο 1.0 TFSI με 116 ίππους (αποκλειστικά σε προσθιοκίνητη έκδοση) τον 1.4 TFSI με 150 PS (θα διατίθεται και με 4×4) και τον 2.0 TFSI με 190 PS (στάνταρ η τετρακίνηση).Από diesel διατίθενται ο 1.6 TDI απόδοσης 116 PS και ο 2.0 TDI με 150 και 190 PS.

Bentley Mulsanne Grand Limousine
Ο οίκος Mulinner με τον περίπου έναν αιώνα λειτουργίας, δημιούργησε μια Mulsanne για τους πιο executive πελάτες της Bentley. Είναι ένα μέτρο πιο μακρυά και 79 mm πιο ψηλή από μια “νορμάλ” Mulsanne με λύσεις από τις executive θέσεις της εμπορικής αεροπλοϊας. Οπότε, φαντάζεσαι τι πολυτέλεια παίζει εκεί μέσα…

BMW M760Li Xdrive
Οι Βαυαροί το τερμάτισαν. Μπορείς να πεις για δεκάδες από τα μοντέλα που παρουσιάζουν στη Γενεύη, αλλά η έκτη γενιά της 7άρας σε αυτή την έκδοση, ξεχωρίζει. Όχι μόνο επειδή ουσιαστικά είναι η Μ7, αλλά… δεν το λέει. Αλλα΄επειδή φοράει τον ισχυρότερο V12 που δημιούργησε ποτέ η BMW. Μιλάμε για έναν αλουμινένιο 6,6 λίτρων twin- turbo που αποδίδει 600 ίππους και 590pft ροπής μόλις από τις 1.500 σ.α.λ. Η BMW μιλα΄για “πρώιμα νούμερα”, άρα πιθανότατα, όταν βγει στην παραγωγή, θα ειναι ακόμα δυνατότερη! Αυτή η λιμουζίνα που κάνει τα 100 από στάση σε 3,9 δευτερόλεπτα και τελικιάζει στα 305 χ.α.ω. είναι το απόλυτο αυτοκίνητο για τον Transporter. Το αστείο είναι ότι διαθέτει ένα flap system στην εξάτμιση για ήσυχο cruising ή μετατροπή της, με το πάτημα ενός κουμπιού σε… ελευθέρας.

Bugatti Chiron
Αυτή, δεν είναι “απλά” η αντικαταστάτρια της Veyron. Με έναν 8λιτρο W16, με ισχύ 1.500 ίππους και ροπή 163,2 kgm από τις 2.000 έως τις 6.000 rpm, επιτάχυνση 0-100 σε λιγότερο από 2,5 sec και τελική ταχύτητα περιοριζόμενη(!) στα 420 km/h, μιλάμε για το δυνατότερο και το γρηγορότερο αυτοκίνητο του πλανήτη. Με τιμή “μόλις” 2,4 εκατομμύρια ευρώ και περιορισμένη παραγωγή στα 500 κομμάτια, είναι να απορείς που 150 άνθρωποι την έχουν ήδη παραγγείλει.

Citroen C4 Cactus RIP CURL
To Cactus έγινε πιο… offroad. Η διαφορά αυτής της ειδικής έκδοσης του Cactus που φτιάχτηκε σε συνεργασία με την εταιρεία η οποία ειδικεύεται στα surf είναι ο περιπετειώδης χαρακτήρας του. Θα έχει ελαστικά M/S και πέντε θέσεις οδήγησης: Τις STANDARD (για φυσιολογικές συνθήκες), SAND (για άμμω), OFF-ROAD (για οδήγηση σε λάσπη, βρεγμένο γρασίδι κ.α.), SNOW (για χιόνι και πάγο) και ESP OFF. Η επιλογή του προγράμματος θα γίνεται μέσω ενός στρογγυλού διακόπτη στο καντράν. 

DS E-Tense Concept
Φοβού τους Γάλλους! Η αυτόνομη πια φίρμα, αφού χωρίστηκε από τη Citroen, παρουσίασε ένα πρωτότυπο coupe, το οποίο μάλλον θα τεθεί απέναντι από το Audi R8. Είναι αμιγώς ηλεκτροκινητο και παράγει 402 ίππους, κάνοντας τα 100 από στάση σε μόλις 4.5 δεύτερα.

Ferrari GTC4CLusso
Η διάδοχος της FF είναι τετραθέσια, έχει ενεργητική τετραδιεύθυνση και τετρακίνηση. Φοράει έναν V12 6.262 κ.εκ. με 690 ίππους και 71,1 kgm ροπής, στις 5.750 rpm. Με αναλογία κιλών ανά ίππο  στα 2,6 kg/PS, η GTC4Lusso κάνει το 0-100 σε 3,4 sec και τελικιάζει στα 335 km/h.


Ford Fiesta ST200

Η Ford βρίσκεται σε έναν συνεχή οργασμό, εσχάτως. Έτσι, με μια γκάμα (υπερ)αυτοκινήτων για όλα τα γούστα, ο κόσμος απογοητεύθηκε όταν άκουσε οτι η εταιρεία δεν έχει στα σχέδιά της τη δημιουργία ενός Fiesta RS. Και… μετά μας παρουσιάζει το Fiesta ST200. Με αλλαγή στη χαρτογράφηση του 1,6 Ecoboost, η ιπποδύναμη ανεβαίνει από τα 182 στα 200 άλογα και ροπή από 24,5 στα 29,6 kgm. Επιταχύνει από στάση στα 100 σε 6,7 sec και τελικιάζει στα 230 χ.α.ω.. Υπάρχει και λειτουργία overboost, που προσφέρει επιπλέον 15 PS και 3 kgm ροπής για 20 δευτερόλεπτα.

Honda Civic hatchback
Πιο επιθετικό, πιο φοραδύ, λίγο μεγαλύτερο, το Honda Civic hatcback μας αποκαλύπτεται στη 1οη γενιά του μοντέλου. 

Hyundai Ioniq
H “πράσινη” οικογένεια της Hyundai “μετράει” ένα αμιγώς ηλεκτρικό, ένα Hybrid και ένα Plug-in Hybrid. Το αμιγώς ηλεκτρικό Ioniq με 120 ίππους έχει αυτονομία άνω των 250 χιλιομέτρων. Στα άλλα δύο, βλέπουμε ατμοσφαιρικό 1.6 GDI βενζίνης, ισχύος 105 PS και ροπής 15 kgm, ο οποίος συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων. Ο ηλεκτροκινήτρας του IoniQ Hybrid με μπαταρίες ιόντων λιθίου πολυμερών έχει απόδοσης 43,5 PS και έτσι,η  συνδυαστική ισχύς του υβριδικού συστήματος φτάνει τους 141 ίππους και η ροπή τα 27 kgm.

Lamborghini Centenario
Όταν μιλάει η Lamborghini, οι άλλοι σιωπούν. Η Centenario, είναι ο νέος θυμωμένος ταύρος της Lamborghini, με 760 ίππους, αφιερωμένος στον ιδρυτή της εταιρείας, Ferruccio Lamborghini.

Maserati Levante
Το πρώτο SUV της Maserati είναι γεγονός. Επιβεβαιώνοντας το TopSpeed.gr και η Maserati παρουσιάζει τη Levante. Η Levante είναι τόσο όμορφη, που δεν θες να ξέρεις τίποτε άλλο…

Mercedes Benz C-Class Cabriolet
Η Benz δημιούργησε την πρώτη ανοιχτή C-Class, με υφασμάτινη οροφή. Την εφοδιάζει (πέραν των άλλων) με μια ευρεία γκάμα κινητήρων, από τον 1.6 βενζίνης 156 ίππων για τη C180 έως τον 3λιτρο V6 με 367 PS που χαρίζει στην AMG C43 4MATIC επιτάχυνση 0-100 σε 4,8 sec. Υπάρχει και τετρακίνητη έκδοση, στη C200, με 2λιτρο κινητήρα 184 ίππων και τη C220d (2.2 diesel με 170 PS).


Lexus LC 500h

Το μεγάλο sport coupe της Lexus, αποκτά και υβριδική έκδοση.  Με τον 5λιτρο V8 που αποδίδει 473 ίππους στις 7.100 rpm και 53,7 kgm ροπής στις 4.800 rpm.που στέλνει την κινηση πίσω, συνδυάζεται ένα ηλεκτρικό μοτέρ με την τεχνολογία Multi Stage Hybrid System. Δύναμη, δύναμη, δύναμη…

Mitsubishi ASX Geoseek και L200 Geoseek και eX Concept
Με τα δύο πρώτα μοντέλα, η ιαπωνική φίρμα σου προτείνει να… πάρεις τα βουνά. Το eX Concept όμως, τραβάει την προσοχή μας, μιας και είναι ένα ηλεκτρικό SUV με αυτονομία 400 χιλιομέτρων.

Nissan IDS Concept
Το Nissan IDS Concept εκπροσωπεί με τον καλύτερο τρόπο το όραμα της Nissan για το μέλλον των ηλεκτροκίνητων  οχημάτων, την αυτόνομη οδήγηση και τα μηδενικά τροχαία ατυχήματα. Είναι σπουδαίο νέο, καθώς ουσιαστικά, πρόκειται για αυτοκίνητο με τεχνητή νοημοσύνη… Στη Γενεύη, η Nissan μας δείχνει και δύο εντυπωσιακές ειδικές εκδόσεις των κορυφαίων QASHQAI και X-TRAIL.

Opel GT Concept
Το φουτουριστικό concept της Opel μας δίνει μια γεύση από το GT του μέλλοντος. Με τους πλαϊνούς καθρέφτες, τις χειρολαβές, ακόμα και τα παράθυρα “κρυμμένα”, δεν γίνεται να μην σου τραβήξει την προσοχή. Το GT concept, φοράει έναν τρικύλινδρο 1.000άρη κινητήρα απόδοσης 145 ίππων, κάνει το 0- 100 σε λιγότερα από 8 δευτερόλεπτα και τελικιάζει στα 215 χ.α.ω.


Peugeot 2008

Το μικρό SUV της Peugeot κάνει ντεμπούτο στη νέα του γενιά, με… άλλον αέρα, μετά τη σαρωτική εμφάνιση στο Ράλλυ Ντακάρ. Τα σπουδαία νέα είναι ότι θα δούμε και GT έκδοσή του, αλλά και -αν και όχι τετρακίνηση- σύστημα Grip Control για κίνηση σε όλα τα εδάφη.

 

Porsche 718 Boxster
Όπως είχε αποκαλύψει το TopSpeed.gr η Porsche παρουσιάζει τη νέα Boxster, που φοράει τους νέας γενιάς turbo τετρακύλινδρους boxer κινητήρες αρχής γενομένης από τον δίλιτρο και τον 2,5λιτρο. . Μετά την 718 Boxster, θα δούμε και την 718 Cayman, ενώ ήδη παρουσιάστηκε και η 718 Boxster S με τετρακύλινδρο των 2,5λιτρο, απόδοσης 350 ίππων και 420 Nm στις 1.900-4.500 rpm, που κάνει το 0-100 σε 4,2 δεύτερα και έχει τελική 285 χ.α.ω.


Renault Scenic

Όταν μιλάμε για πολυμορφικό, μιλάμε για… Scenic. Κλείνοντας τα 20 χρόνια του, το Scenic ανανεώνεται. Η Renault μας παρουσίασε και το Alpine Concept στη Γενεύη, αν και το χουμε χαλβαδιάσει νωρίτερα.

Rimac Concept One
Rimac; Τι είναι αυτό; Κράτα αυτό το όνομα καλά στο μυαλό σου. Το concept One της Rimac έχει 1,072 ίππους, κάνει το 0-100 σε 2,6 δευτερόλεπτα. Και είναι ηλεκτρικό. Πλήρως.

Seat Ateca
Το πρώτο SUV της Seat, διατίθεται με κίνηση στους μπροστινούς ή σε όλους τους τροχούς, με κινητήρες 1.0 TSI 115 PS, 1.4 TSI 150 PS, 1.6 TDI 115 PS, 2.0 TDI 150 ή 190 PS, με μηχανικό κιβώτιο ή διπλού συμπλέκτη DSG. Η πιο οικονομική έκδοση καταναλώνει 4,3 lt/100 km. Το ερώτημα που μας… βασανίζει τώρα, ειναι αν θα δούμε και Cupra έκδοσή του…

Volvo V90
Δεν είναι απλά “ένα ακόμα” sw για τη σουηδική φίρμα, αλλά ένα μεγάλο βήμα προς τα εμπρός. Όπως θα περίμενε κανείς από τη Volvo, το V90 έχει κάποια από τα πλέον προηγμένα συστήματα ασφάλειας στον κόσμο, με χαρακτηριστικά ημιαυτόνομης οδήγησης, αυτόματης πέδησης, μέχρι και ανίχνευσης ζώων στο οδόστρωμα.

VW Polo Beats
Αν βαρέθηκες τους κάγκουρες που περνάνε κάτω από το σπίτι σου με τα ηχεία στο τέρμα, κάνοντας τα τζάμια σου να τρίζουν και τα νευράκια τσαταλάκια, σου έχουμε νέα. Η VW, σε συνεργασία με τον ράπερ Dr Dre έφτιαξε τη… χαρά του κάγκουρα: Ένα Polo με ηχοσύστημα που “βαράει”, ισχύος 300 watt και 7 ηχείων.

Μείνε στο TopSpeed.gr για περισσότερα νέα από τη Γενεύη και από τον κόσμο του αυτοκινήτου, γενικότερα. Μην ξεχάσεις να κάνεις like στη σελίδα μας στο Facebook. Γιατί τα όνειρα, είναι δωρεάν…