Live η Κίνηση στους δρόμους
Honda

Αυτό είναι το νέο Honda ZR-V

Τα αποκαλυπτήρια του νέου Honda ZR-V: Ένα αρμονικό μείγμα αισθητικά ευχάριστου σχεδιασμού, στιβαρής απόδοσης και εξαιρετικής άνεσης

Honda

Το ολοκαίνουργιο Honda ZR-V διαθέτει μια απαράμιλλη σιλουέτα στην κατηγορία C-SUV, προσφέροντας ένα συναρπαστικό μείγμα εκλεπτυσμένης αισθητικής, premium εσωτερικού και ισορροπίας μεταξύ συναρπαστικής και άνετης οδήγησης. Το ZR-V έχει σχεδιαστεί για να εμπνέει εμπιστοσύνη, να προάγει την ελευθερία και να απευθύνεται σε ένα ευρύ δημογραφικό κοινό Ευρωπαίων πελατών.

Λειτουργώντας ως γέφυρα μεταξύ του HR-V και του νέου CR-V, το ZR-V είναι το πιο πρόσφατο SUV της Honda που εξοπλίζεται στάνταρ με το αναγνωρισμένο υβριδικό σύστημα κίνησης e:HEV της εταιρείας. Προσαρμοσμένο για το συγκεκριμένο μοντέλο, συνεχίζει να παρέχει έναν σπάνιο συνδυασμό ανώτερων επιδόσεων και αποδοτικότητας σε μια ποικιλία οδικών συνθηκών, από αυτοκινητόδρομους έως αγροτικούς δρόμους. Ο τετρακύλινδρος κινητήρας άμεσου ψεκασμού 2,0 λίτρων, γνωστός για την καθαρότητα και την ισχύ του, συνεργάζεται με δύο κινητήρες για να προσφέρει συναρπαστικές επιδόσεις που συνήθως συνδέονται με τα σπορ χάτσμπακ.

Ο χαριτωμένος εξωτερικός σχεδιασμός του ZR-V χαρακτηρίζεται από το διαχρονικό μείγμα απρόσκοπτων, συνεχών επιφανειών που εκτείνονται από εμπρός προς τα πίσω. Διαθέτει σχολαστικά μετρημένα διάκενα στα πάνελ και λεπτοδουλεμένα στοιχεία, όπως η έντονα καθορισμένη γραμμή ζώνης. Το μπροστινό μέρος αναδεικνύει λεπτούς προβολείς με χαρακτηριστικές φωτεινές υπογραφές και μια μεγάλη, στυλιζαρισμένη μάσκα. Αυτή η λιτή εμφάνιση συνεχίζεται κατά μήκος των κομψών πλευρών, με αποκορύφωμα τον εξέχοντα πίσω προφυλακτήρα και τα πίσω φώτα που ενσωματώνονται άψογα στην πίσω πόρτα.

Οι διαστάσεις του ZR-V το τοποθετούν ως κεντρική φιγούρα στην ευρωπαϊκή γκάμα SUV της Honda, προσφέροντας αξιοσημείωτο χώρο, λειτουργικότητα και άνεση μέσα σε μια συμπαγή δομή. Οι μηχανικοί της Honda, κατά τη διάρκεια της διαδικασίας σχεδιασμού, έδωσαν έμφαση σε μια κομψή, κομψή καμπίνα που ενσωματώνει διακριτικά και βελτιστοποιεί χρήσιμες λειτουργίες, εξασφαλίζοντας ότι το εσωτερικό είναι τόσο οπτικά ελκυστικό όσο και λειτουργικά αποδοτικό. Αυτό προσφέρει ευκολία για καθημερινή χρήση με χαρακτηριστικά όπως τα πολυάριθμα σημεία αποθήκευσης και οι πολλαπλές υποδοχές φόρτισης USB.

Ο σχεδιασμός ενισχύεται περαιτέρω από υλικά κορυφαίας ποιότητας, προσεκτικό φινίρισμα και λεπτό φωτισμό που δημιουργούν συνολικά μια ατμόσφαιρα υψηλής ποιότητας. Το χαμηλά τοποθετημένο ταμπλό και η υπερυψωμένη κεντρική κονσόλα, μαζί με τα μαξιλαράκια για τα γόνατα και τα μπράτσα, προσφέρουν άνεση στους επιβάτες. Η προηγμένη τεχνολογία HMI κρατά τον οδηγό και τους επιβάτες συνδεδεμένους με τον έξω κόσμο, ενώ παράλληλα παρέχει λειτουργίες όπως το Apple CarPlay και το Android Auto.

Το ZR-V είναι το πιο πρόσφατο όχημα της Honda που εξοπλίζεται στάνταρ με την προηγμένη τεχνολογική σουίτα Honda SENSING της εταιρείας. Σε συνδυασμό με ένα εκτεταμένο σύστημα αερόσακων και εξαιρετικές επιδόσεις σε όλες τις συγκρούσεις, το ZR-V εξασφαλίζει υψηλά επίπεδα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας.

“Το ολοκαίνουργιο ZR-V σχεδιάστηκε για να προσφέρει ένα SUV που ξεχωρίζει από το πλήθος, προσφέροντας ανώτερα επίπεδα πρακτικότητας, λειτουργικότητας, άνεσης, καθώς και επιβλητική παρουσία και προσεγμένο εσωτερικό. Πέρα από αυτό, στοχεύσαμε στη δημιουργία ενός συναρπαστικού SUV που προσφέρει μια εξαιρετικά ευέλικτη και συναρπαστική οδηγική εμπειρία”, δηλώνει ο Yutaka Kato, επικεφαλής του ZR-V. “Είμαστε πεπεισμένοι ότι το ZR-V προσφέρει το τέλειο πακέτο για να ικανοποιήσει τις μοναδικές απαιτήσεις των πελατών σε όλη την Ευρώπη, οι οποίοι αναζητούν εξαιρετικές επιδόσεις και δυναμική, καθημερινή ευελιξία, κομψή και κομψή σχεδίαση και ένα εξαιρετικά αποδοτικό υβριδικό σύστημα κίνησης για το οποίο η Honda είναι καταξιωμένη.”

 

 

Προφίλ σπορ SUV με ισχυρό στυλ και επιβλητική παρουσία στο δρόμο

Η τολμηρή και εντυπωσιακή σιλουέτα του ολοκαίνουργιου Honda ZR-V έχει σχεδιαστεί για να δελεάσει τους πελάτες που αναζητούν ένα αθλητικό και εκλεπτυσμένο SUV, προσφέροντας απρόσκοπτες επιφάνειες για κομψή εμφάνιση και ένα τολμηρό μπροστινό μέρος που εξασφαλίζει ισχυρή παρουσία στο δρόμο. Η ομάδα μηχανικών της Honda έδωσε προτεραιότητα στη λειτουργική σχεδίαση, διασφαλίζοντας ότι κάθε πάνελ και εξάρτημα ενισχύει την ορατότητα και βελτιώνει την αεροδυναμική απόδοση.

Αυτό το εξορθολογισμένο προφίλ τονίζεται περαιτέρω από την συγκόλληση με λέιζερ στο πάνελ οροφής, η οποία μειώνει τις γραμμές σύνδεσης για ένα συνεχές φινίρισμα σε μεγαλύτερα τμήματα του αμαξώματος. Αυτή η επιδίωξη για αδιάσπαστες γραμμές ισχύει και για τον έξυπνο σχεδιασμό της λαβής της πόρτας, ο οποίος εξαλείφει την ανάγκη για διαχωριστικές γραμμές μεταξύ της λαβής και της κλειδαριάς.

Το μπροστινό μέρος του SUV χαρακτηρίζεται από μια στυλιζαρισμένη, γυαλιστερή μαύρη σχεδίαση μάσκας που αποτελείται από στιβαρές κάθετες ράβδους τόσο για τα μοντέλα Elegance όσο και για τα μοντέλα Advance, ενώ τα μοντέλα Sport διαθέτουν ένα ξεχωριστό κυψελοειδές φινίρισμα. Τα λεπτά φωτιστικά σώματα αναδεικνύονται από τον σμιλευμένο μπροστινό προφυλακτήρα για να προσφέρουν μια ακριβή, σμιλευμένη εμφάνιση, με χαρακτηριστικές γραμμές που εκτείνονται από το καπό και κάτω από το φωτιστικό σώμα για να πλαισιώσουν τη μονάδα, προσθέτοντας βάθος και χαρακτήρα.

Κάτω από τα φώτα, ο μπροστινός προφυλακτήρας αναδεικνύει μια διακριτική κάθετη σχισμή πριν από τον μπροστινό τροχό, που λειτουργεί ως μέρος του αεροδυναμικού παραπετάσματος αέρα που μειώνει τη συνολική αντίσταση του οχήματος. Τα σπορ μοντέλα διαθέτουν τροποποιημένη σχεδίαση προφυλακτήρα με πρόσθετη μαύρη επένδυση υψηλής στιλπνότητας γύρω από την είσοδο της κουρτίνας αέρα, υπογραμμίζοντας το άνοιγμα και τον σπορ χαρακτήρα του ZR-V.

Στη σίγουρη εξωτερική εμφάνιση του ZR-V συμβάλλει η στυλιζαρισμένη κάτω επένδυση του αμαξώματος που περιβάλλει τη βάση του οχήματος, συμπεριλαμβανομένων των εμπρός και πίσω προφυλακτήρων, των πλευρικών ποδιών και των θόλων των τροχών. Τα μοντέλα Elegance εμφανίζουν ένα φινίρισμα με υφή σε αυτά τα εξαρτήματα, ενώ τα μοντέλα Sport και Advance διαθέτουν ένα γυαλιστερό μαύρο φινίρισμα.

Οι διπλοί θόλοι των τροχών υπογραμμίζουν τη σταθερή γείωση του αυτοκινήτου, προσδίδοντας στο ZR-V μια σίγουρη, συνειδητή στάση. Αυτό συνεχίζεται κατά μήκος των πλευρών, που διαθέτουν αρνητικό όγκο και ευδιάκριτη γραμμή πτύχωσης μεταξύ των τροχών, τονίζοντας το πλάτος των τόξων. Τα πλαϊνά είναι απαλλαγμένα από περιττές λεπτομέρειες και πτυχώσεις, οδηγώντας σε μια γυαλισμένη, αριστοκρατική εμφάνιση, η οποία αναδεικνύεται από την έντονα καθορισμένη γραμμή της ζώνης που διατρέχει το μήκος του αυτοκινήτου. Εξασφαλίζοντας ότι η πλειοψηφία της μάζας του οχήματος βρίσκεται κάτω από αυτήν, μαζί με ένα γενναιόδωρο τζάμι από πάνω, το ZR-V μεταδίδει μια σίγουρη, σταθερή εμφάνιση.

Αυτή η διακριτική προσέγγιση επεκτείνεται και στο πίσω μέρος του ZR-V, με μια λεπτομερή γραμμή που εκτείνεται στο όχημα για να προσθέσει ορισμό και πλάτος, η οποία τονίζεται περαιτέρω από τα λεπτά, οριζόντια πίσω φωτιστικά σώματα. Η εσωτερική τους υπογραφή είναι τοποθετημένη με μοναδικό τρόπο, προσδίδοντας στο ZR-V μια ισχυρή, εύκολα αναγνωρίσιμη εμφάνιση, ακόμη και στο σκοτάδι.

Τα μοντέλα Sport και Advance διαθέτουν επίσης εξάτμιση διπλής εξόδου, η οποία ολοκληρώνεται με εξαιρετικά γυαλισμένο χρωμιωμένο περίβλημα και ένα κεντρικό στοιχείο επένδυσης με μεταλλικό φινίρισμα για την περαιτέρω αναβάθμιση του πίσω μέρους του οχήματος.

Τα στοιχεία αεροδυναμικής σχεδίασης ενσωματώνονται σε όλο το ZR-V, λειτουργώντας σε αρμονία με τις ομαλές, απρόσκοπτες επιφάνειες για να διαχειρίζονται πλήρως τη ροή του αέρα γύρω από το όχημα. Η αεροτομή της πίσω πόρτας και ο σχεδιασμός του πίσω φωτιστικού σώματος συνεργάζονται για να βελτιστοποιήσουν τη ροή του αέρα κατά μήκος του αυτοκινήτου, ενώ η γωνία εκτόνωσης της αεροτομής και η αποκόλληση της ροής προς τα πίσω στο πίσω τριάκτινο πάνελ είναι επίσης βελτιστοποιημένες. Σε συνδυασμό με την αεροκουρτίνα και τα εκλεπτυσμένα τμήματα κάτω από το δάπεδο, το ZR-V έχει ελαχιστοποιήσει την περιοχή απώλειας ροής για να επιτύχει κορυφαίες αεροδυναμικές επιδόσεις.

Με ύψος χωρίς φορτίο 1.620 mm, πλάτος 1.840 mm και μήκος 4.568 mm, με μεταξόνιο 2.657 mm, το ZR-V εντάσσεται άψογα στην τρέχουσα γκάμα SUV της Honda. Όντας 50 χιλιοστά φαρδύτερο από το HR-V και 59 χιλιοστά χαμηλότερο από το CR-V, το όχημα είναι συμπαγές αλλά και ευρύχωρο, προσφέροντας ένα συναρπαστικό μείγμα δυνατοτήτων, ευρυχωρίας και ευελιξίας.

Κατά το λανσάρισμα, οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε πέντε εξωτερικά χρώματα: Diamond Dust Pearl, Ruse Black Metallic, Radiant Red Metallic, Platinum White Pearl και Still Night Blue Pearl.

Η σειρά ZR-V διατίθεται στάνταρ με ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών, με φινίρισμα σε Pewter Gray για τα μοντέλα Elegance και Matt Berlina Black για τα μοντέλα Sport. Εν τω μεταξύ, τα μοντέλα Advance διαθέτουν διαμαντένια κοπή και φινίρισμα Berlina Black για μια πιο εκλεπτυσμένη εμφάνιση.

 

 

Εκλεπτυσμένο εσωτερικό που προσφέρει κορυφαία άνεση και χρηστικότητα

Το ολοκαίνουργιο Honda ZR-V υπόσχεται μια εμπειρία υψηλών προδιαγραφών για τον οδηγό και τους επιβάτες, με μια κομψή εσωτερική σχεδίαση που συνδυάζει υλικά κορυφαίας ποιότητας και σημεία αφής με πρακτικότητα, λειτουργικότητα και απαράμιλλα επίπεδα άνεσης.

Η καμπίνα δίνει προτεραιότητα στα υλικά υψηλής ποιότητας, συμπεριλαμβανομένων των υλικών μαλακής αφής και των σημείων αφής. Μια μεγάλη οθόνη αφής εννέα ιντσών είναι τοποθετημένη στο κέντρο του φαρδιού επάνω πίνακα οργάνων, ο οποίος εκτείνεται σε όλο το μπροστινό μέρος της καμπίνας, τονίζοντας την αίσθηση του πλευρικού χώρου. Το αχανές ταμπλό, η εκτεταμένη κεντρική κονσόλα, τα πολυτελή μαξιλαράκια γονάτων και τα μπράτσα συμβάλλουν στο να περιβάλλουν τους επιβάτες με κορυφαία άνεση.

Η επαναλαμβανόμενη ψηφιακή μοντελοποίηση καθ’ όλη τη διάρκεια του σχεδιασμού και της εξέλιξης του εσωτερικού οδήγησε σε μια μοναδική ραβδωτή αισθητική για όλες τις επενδύσεις των θυρών και τα εσωτερικά πάνελ του χώρου αποσκευών. Αυτό το ομοιόμορφο φινίρισμα εξασφαλίζει μια διαρκή αίσθηση υψηλής ποιότητας, ελαχιστοποιώντας οπτικά τον αντίκτυπο των γρατζουνιών και των γρατζουνιών σε περιοχές που είναι επιρρεπείς σε ζημιές κατά την είσοδο και την έξοδο.

Η ξεχωριστή κεντρική κονσόλα του ZR-V με το διαιρούμενο στρώμα ενσωματώνει με τάξη τον επιλογέα ταχυτήτων και το κουμπί του χειρόφρενου, τα οποία είναι βέλτιστα τοποθετημένα για ευκολία στη χρήση. Ο επιλογέας ταχυτήτων shift-by-wire έχει αναδιαρθρωθεί με μοναδικό σχήμα και κίνηση για κάθε κουμπί, καθιστώντας τη χρήση του διαισθητική για τον οδηγό χωρίς να παίρνει τα μάτια του από το δρόμο.

Το τριάκτινο τιμόνι με λείο δερμάτινο φινίρισμα και γυαλιστερές μαύρες πινελιές προσφέρει στον οδηγό μια πολυτελή αίσθηση. Πρόσθετη άνεση προσφέρουν τα κουμπιά για τον ήχο, το τηλέφωνο και τα χειριστήρια ρυθμίσεων στην αριστερή ακτίνα του τιμονιού και η διεπαφή του cruise control και ο επιλογέας πληροφοριών οχήματος στη δεξιά. Τα προηγμένα μοντέλα διαθέτουν θερμαινόμενο τιμόνι, το οποίο ελέγχεται από ένα κουμπί που βρίσκεται διακριτικά τοποθετημένο στην κάτω κεντρική ακτίνα του τιμονιού. Όλα τα μοντέλα είναι εξοπλισμένα με αυθεντικά μεταλλικά paddles, που παρέχουν πλήρη έλεγχο της αναγεννητικής δύναμης πέδησης του e:HEV.

Για τους επιβάτες των μπροστινών καθισμάτων, η δομή του καθίσματος της Honda που σταθεροποιεί το σώμα παρέχει πρόσθετη στήριξη της οσφυϊκής χώρας και της λεκάνης για μεγαλύτερη άνεση. Τα καθίσματα περιλαμβάνουν ένα παχύ στρώμα ανάρτησης με δομή από σύρμα και ρητίνη, το οποίο είναι εργονομικά σχεδιασμένο για να συμβάλλει στον περιορισμό της κόπωσης του οδηγού και των επιβατών σε μακρινά ταξίδια. Τα πίσω καθίσματα είναι βελτιστοποιημένα ώστε να παρέχουν στους επιβάτες μια χαλαρωτική στάση καθίσματος, παρόμοια με αυτή ενός hatchback.

Ανάλογα με το μοντέλο, τα καθίσματα είναι διακοσμημένα με υφασμάτινες, ημιδερμάτινες ή πλήρως δερμάτινες επιλογές με υψηλής ποιότητας λεπτομέρειες και καπιτονέ. Τα μοντέλα Elegance διαθέτουν κομψή μαύρη υφασμάτινη επένδυση καθισμάτων Mélange, με σύνθετο ανάγλυφο μοτίβο, που συμπληρώνεται από λεπτομέρειες σε όλο το ταμπλό.

Τα Sport μοντέλα παρουσιάζουν ένα κομψό μείγμα συνθετικού δέρματος και συνδυασμένου υφάσματος – λεπτομερώς με κεντημένες λεπτομέρειες και ζωντανές ασημένιες λεπτομέρειες στα μαξιλαράκια. Ο χρωματισμός προσθέτει έναν πιο παιχνιδιάρικο τόνο στο εσωτερικό, που ενισχύεται από ένα γυαλιστερό φινίρισμα υψηλής έντασης στην κεντρική κονσόλα και τις κάρτες των θυρών.

Τα μοντέλα Advance προσφέρουν ένα πιο πολυτελές εσωτερικό, με ένα απρόσκοπτο μείγμα συνθετικού και γνήσιου διάτρητου δέρματος με καπιτονέ λεπτομέρειες, διανθισμένο με ασημένιες πινελιές σε αντίθεση. Γνήσιο δέρμα κοσμεί την πλάτη και τη βάση των καθισμάτων για μεγαλύτερη άνεση, ενώ ένα ανθεκτικό συνθετικό υλικό καλύπτει τα μαξιλαράκια, εξασφαλίζοντας ένα μακράς διάρκειας premium φινίρισμα.

Οι μηχανικοί της Honda βελτιστοποίησαν τη συσκευασία και την εργονομία για να παρέχουν εξαιρετική ορατότητα προς τα έξω και μια ικανοποιητική, ικανοποιητική οδηγική εμπειρία. Το υψηλό σημείο του ματιού προσφέρει στον οδηγό ευρεία, ανεμπόδιστη θέα από το παρμπρίζ και τα πλευρικά παράθυρα. Το οπτικό πεδίο έχει μεγιστοποιηθεί με την τοποθέτηση των κολόνων Α όσο το δυνατόν πιο πίσω, την τοποθέτηση των έξυπνων βραχιόνων των υαλοκαθαριστήρων με ενσωματωμένους πίδακες πλύσης κάτω από τη γραμμή του καπό και τη διασφάλιση αδιάκοπων γραμμών πάνελ σε όλο το καπό για να βοηθηθεί η ορατότητα προς τα εμπρός. Οι καθρέφτες είναι τοποθετημένοι στο κέλυφος της πόρτας, μακριά από την κολόνα Α, ώστε να μειώνονται τα τυφλά σημεία και να αντανακλούν μια καθαρή οπτική γραμμή κατά μήκος του αυτοκινήτου, προσθέτοντας αυτοπεποίθηση κατά την όπισθεν ή την αλλαγή λωρίδας.

Παρά το υψηλό σημείο θέασης, το ZR-V προσφέρει επίσης στους οδηγούς μια εμπειρία οδήγησης που μοιάζει με hatchback και μια αίσθηση άμεσης σύνδεσης με το αυτοκίνητο μέσω μιας ελκυστικής θέσης οδήγησης. Αυτό έχει επιτευχθεί με τη διασφάλιση χαμηλής μετατόπισης μεταξύ των σημείων της φτέρνας και του ισχίου του οχήματος, παρόμοια με το Civic e:HEV hatchback, για μια υποστηρικτική και άνετη στάση του σώματος και μια καθησυχαστική θέση καθίσματος.

 

Πρακτικότητα

Το ZR-V διαθέτει μια σειρά από αποθηκευτικούς δίσκους και τσέπες που έχουν σχεδιαστεί για να διευκολύνουν τη ζωή των επιβατών. Οι επιλογές αποθήκευσης στο μπροστινό μέρος περιλαμβάνουν δύο ποτηροθήκες, έναν κεντρικό δίσκο που περιλαμβάνει ασύρματη φόρτιση κινητού τηλεφώνου για τα μοντέλα Sport και άνω, ενώ η ψηλή κεντρική κονσόλα ενσωματώνει χώρους αποθήκευσης για τον οδηγό και τον συνοδηγό κάτω από τον επιλογέα ταχυτήτων. Ο ενσωματωμένος δίσκος κάτω από την κονσόλα διαθέτει χώρο για την αποθήκευση κινητών τηλεφώνων, ενώ το κουτί της κεντρικής κονσόλας μπορεί να φιλοξενήσει εύκολα ένα tablet.

Ο ευέλικτος πίσω χώρος φόρτωσης εξυπηρετεί τον πολυάσχολο τρόπο ζωής, διαθέτοντας αναδιπλούμενα καθίσματα, διαχωριστικό φορτίου, αναδιπλούμενο κάλυμμα χώρου αποσκευών και αποθηκευτικό χώρο κάτω από το δάπεδο. Το ZR-V προσφέρει από 370 λίτρα χώρου φόρτωσης σε πλήρη χωρητικότητα επιβατών -20% περισσότερο από το HR-V- και επιπλέον 921 λίτρα (1291 λίτρα συνολικά) με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων. Το χαμηλό, ευρύ άνοιγμα χώρου αποσκευών και το επίπεδο δάπεδο φόρτωσης διευκολύνουν τη φόρτωση βαρέων αντικειμένων.

Μια αυτόματη ηλεκτρική πίσω πόρτα, στάνταρ στην κατηγορία Sport και πάνω, ενισχύει την ευκολία φόρτωσης και εκφόρτωσης όταν και τα δύο χέρια είναι γεμάτα. Το σύστημα ανταποκρίνεται σε μια κίνηση με κλωτσιά κάτω από τον πίσω προφυλακτήρα του οχήματος για να ανοίξει ο χώρος αποσκευών, ενώ μια λειτουργία απομάκρυνσης με τα πόδια κλείνει και κλειδώνει αυτόματα.

 

 

Τεχνολογία τελευταίας τεχνολογίας σε ένα φιλικό προς το χρήστη σύστημα ψυχαγωγίας

Το ολοκαίνουργιο ZR-V διαθέτει μια σειρά από τεχνολογίες αιχμής που αποσκοπούν στη διατήρηση της συνδεσιμότητας του χρήστη τόσο με το όχημα όσο και με τον εξωτερικό κόσμο. Σχεδιασμένα με φιλικά προς το χρήστη χειριστήρια και ευανάγνωστες οθόνες, τα χαρακτηριστικά αυτά στοχεύουν στην παροχή μιας ενστικτώδους και αβίαστης εμπειρίας χρήσης.

Στις εκδόσεις Elegance και Sport, ο οδηγός έχει μπροστά του έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων TFT επτά ιντσών που βρίσκεται πίσω από το τιμόνι, σε συνδυασμό με ένα αναλογικό ταχύμετρο. Αυτή η ρύθμιση παρέχει βασικές λεπτομέρειες σε μια μορφή που είναι κομψή αλλά και εύκολα κατανοητή. Η οθόνη στα αριστερά δείχνει την κατάσταση του συστήματος infotainment, ενώ η κεντρική οθόνη δείχνει πληροφορίες για το όχημα και την υποβοήθηση οδήγησης. Ο πίνακας οργάνων περιλαμβάνει επίσης μια νέα σχεδίαση μετρητή ισχύος που συνδέεται με τον κινητήρα, προσφέροντας μια διαδραστική ένδειξη της ταχύτητας καθώς το αυτοκίνητο επιταχύνει.

Τα μοντέλα της κατηγορίας Advance είναι εξοπλισμένα με μια πλήρως ψηφιακή οθόνη TFT 10,2 ιντσών, η οποία έχει σχεδιαστεί σκόπιμα για να παρουσιάζει στους επιβάτες ένα ευρύ φάσμα δεδομένων του οχήματος και πληροφοριών από τον πραγματικό κόσμο με σαφή και συνοπτικό τρόπο. Οι λειτουργίες ελέγχου του τιμονιού καταδεικνύουν τη δέσμευση της Honda για την ελαχιστοποίηση της απόσπασης της προσοχής και τη διασφάλιση του ελέγχου του οδηγού. Ο επιλογέας jogger στην αριστερή πλευρά του τιμονιού ελέγχει την οθόνη κατάστασης infotainment, επιτρέποντας στους χρήστες να επιλέγουν λειτουργίες ήχου, τηλεφώνου ή ρυθμίσεων, ενώ ο επιλογέας jogger στη δεξιά πλευρά ελέγχει τις λειτουργίες του οχήματος και της υποβοήθησης οδήγησης.

Μια οθόνη αφής εννέα ιντσών που βρίσκεται στο επάνω μέρος του ταμπλό παρέχει άμεσες και σαφείς πληροφορίες στον οδηγό και τον συνοδηγό, εμφανίζοντας κρίσιμες λεπτομέρειες όπως η έξοδος ήχου, η ώρα και η κατάσταση του οχήματος. Περιλαμβάνεται μια περιοχή συντόμευσης που μπορεί να καταχωρήσει έως και έξι εφαρμογές για να μειωθεί η υπερβολική πλοήγηση στο μενού. Επιπλέον, διατηρούνται τα φυσικά κουμπιά και οι επιλογείς για τα πλήκτρα home, back και volume controls, καθιστώντας τα εύχρηστα και ασφαλέστερα κατά την οδήγηση. Η οθόνη αφής μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για την πρόσβαση σε καθημερινές εφαρμογές, καθώς και για την αντανάκλαση smartphone Apple CarPlay και Android Auto.

Οι προηγμένες εκδόσεις διαθέτουν επίσης μια νέα οθόνη προβολής κεφαλής (HUD) πέντε ιντσών που προβάλλεται στο εσωτερικό του παρμπρίζ. Αυτή η οθόνη παρέχει στους οδηγούς κρίσιμες πληροφορίες όπως η ταχύτητα, η πλοήγηση, οι λειτουργίες Honda SENSING και οι ειδοποιήσεις εισερχόμενων κλήσεων χωρίς να αποσπάται το βλέμμα τους από το δρόμο.

Το ZR-V εξασφαλίζει συνεχή συνδεσιμότητα για όλους τους επιβάτες, διαθέτοντας πέντε μεμονωμένες θύρες φόρτισης που βρίσκονται σε όλη την καμπίνα. Στο μπροστινό μέρος υπάρχει ένα ασύρματο μαξιλάρι φόρτισης 15 Watt για smartphones, μαζί με φωτιζόμενες θύρες ταχείας φόρτισης USB-A και USB-C που βρίσκονται κάτω από τον επιλογέα ταχυτήτων στην κεντρική κονσόλα. Στο πίσω μέρος, οι επιβάτες έχουν πρόσβαση σε δύο φωτιζόμενες θύρες ταχείας φόρτισης USB-C, οι οποίες είναι τοποθετημένες στους αεραγωγούς στο πίσω μέρος της κεντρικής κονσόλας.

Οι εκδόσεις Elegance και Sport διαθέτουν στάνταρ ένα ηχοσύστημα οκτώ ηχείων. Εν τω μεταξύ, το μοντέλο Advanced διαθέτει ένα high-end ηχοσύστημα 12 ηχείων, το οποίο περιλαμβάνει ένα υπογούφερ υψηλής χωρητικότητας, το οποίο αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την BOSE, για να προσφέρει μια ηχητική εμπειρία αίθουσας συναυλιών μέσα στην καμπίνα.

 

 

Η τεχνολογία e:HEV

Το ZR-V, το πιο πρόσφατο μοντέλο που ενσωματώνει την αξιόλογη υβριδική τεχνολογία e:HEV της Honda, διαθέτει ένα βελτιωμένο σύστημα διπλού ηλεκτροκινητήρα. Αντικατοπτρίζοντας το σύστημα του Civic e:HEV, το σύστημα κίνησης αποδίδει πλέον συνολική ισχύ 135 kW και 315 Nm ροπής, επιτρέποντάς του να επιταχύνει από το μηδέν στα 62 mph / 100 km/h σε μόλις 7,8 δευτερόλεπτα.

Παρά τις ισχυρές επιδόσεις του, το ZR-V προσφέρει εντυπωσιακή απόδοση στον πραγματικό κόσμο. Το ανανεωμένο σύστημα e:HEV έχει ως αποτέλεσμα εκπομπές CO2 που ξεκινούν από 130 g/km (WLTP) και οικονομία καυσίμου που ξεκινά από μόλις 5,7 L/100km (WLTP συνδυασμένο).

Το πλήρως υβριδικό σύστημα κίνησης συνδυάζει μια μπαταρία ιόντων λιθίου μεγάλης χωρητικότητας και δύο συμπαγείς αλλά ισχυρούς ηλεκτροκινητήρες με έναν πρόσφατα εξελιγμένο βενζινοκινητήρα 2,0 λίτρων άμεσου ψεκασμού Atkinson-cycle. Το αυτοκίνητο μεταβαίνει απρόσκοπτα μεταξύ των λειτουργιών EV, Hybrid και Engine Drive χωρίς να απαιτείται η παρέμβαση του οδηγού.

Κατά τη διάρκεια της οδήγησης στην πόλη, το αυτοκίνητο λειτουργεί κυρίως στη λειτουργία EV Drive, με αποτέλεσμα μηδενικές εκπομπές ρύπων, ενώ παράλληλα απολαμβάνει τα ομαλά, ευέλικτα χαρακτηριστικά της ηλεκτρικής οδήγησης. Όταν απαιτείται ισχυρότερη επιτάχυνση, το αυτοκίνητο μεταβαίνει στη λειτουργία Hybrid Drive, χρησιμοποιώντας τον κινητήρα εσωτερικής καύσης για την παραγωγή της απαιτούμενης ηλεκτρικής ενέργειας για την κίνηση των τροχών μέσω του ισχυρού ηλεκτροκινητήρα.

Σε σταθερά υψηλές ταχύτητες, όπως σε αυτοκινητόδρομους, το σύστημα μεταβαίνει στο Engine Drive, το οποίο τροφοδοτείται απευθείας και αποτελεσματικά από τον βενζινοκινητήρα με ελάχιστες απώλειες, υποβοηθούμενο από τον ηλεκτροκινητήρα όταν απαιτείται. Καθώς η ζήτηση ενέργειας κίνησης αυξάνεται προς την τελική ταχύτητα, το σύστημα επιστρέφει στο Hybrid Drive για να αξιοποιήσει την πλήρη ισχύ του ηλεκτροκινητήρα.

Όλες οι λειτουργίες οδήγησης ανακτούν ενέργεια κατά το φρενάρισμα και την επιβράδυνση για να βελτιώσουν τη συνολική απόδοση, οδηγώντας σε αξιοσημείωτα χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, ειδικά σε κίνηση με στάση και κίνηση. Η υψηλή ακαμψία του στροφαλοφόρου άξονα και του δευτερεύοντος άξονα εξισορρόπησης έχουν ως αποτέλεσμα χαμηλότερους κραδασμούς του κινητήρα σε όλο το εύρος στροφών σε σχέση με τις προηγούμενες γενιές του συστήματος e:HEV, εξασφαλίζοντας ομαλή οδήγηση σε κάθε λειτουργία.

Η επί δύο δεκαετίες εξέλιξη της υβριδικής τεχνολογίας της Honda έχει αποδώσει μια εξελιγμένη αλλά ταυτόχρονα συμπαγή και αποδοτική μονάδα ισχύος. Συνδυάζει την απόκριση και την ισχύ ενός ηλεκτροκινητήρα με την εκλέπτυνση μεγάλων αποστάσεων ενός βενζινοκινητήρα, παρέχοντας άμεση απόκριση κατά την επιτάχυνση τόσο σε χαμηλές όσο και σε υψηλές ταχύτητες.

Ο γραμμικός έλεγχος αλλαγής ταχυτήτων ταιριάζει τον ήχο του κινητήρα με την επιτάχυνση του κινητήρα G, προσφέροντας μια πιο καθησυχαστική αίσθηση επιτάχυνσης, σηματοδοτώντας μια σημαντική εξέλιξη από τα προηγούμενα υβριδικά οχήματα της Honda.

Ένας επιλογέας κίνησης επιτρέπει στους χρήστες να εναλλάσσονται χωρίς κόπο μεταξύ τεσσάρων τρόπων οδήγησης: “Normal”, “Sport”, “Eco” και “Snow”. Η λειτουργία Sport βελτιώνει την απόκριση του γκαζιού και τις επιδόσεις, ενώ η λειτουργία Eco προσαρμόζει την απόκριση του γκαζιού για τη βελτιστοποίηση της αποδοτικότητας καυσίμου. Η νέα λειτουργία Snow mode προσαρμόζει την απόκριση του γκαζιού ώστε να προσαρμόζεται σε επιφάνειες χαμηλής τριβής, διευκολύνοντας έτσι την οδήγηση σε δύσκολες συνθήκες.

Ο εκλεπτυσμένος κινητήρας διαθέτει κορυφαία θερμική απόδοση και επίπεδα εκπομπών. Η τεχνολογία άμεσου ψεκασμού επιτρέπει τον πολυβάθμιο ψεκασμό καυσίμου κατά τη διάρκεια μιας μόνο φάσης καύσης, γεγονός που μειώνει τις εκπομπές σε ένα ευρύ φάσμα λειτουργίας. Η βελτιωμένη δομή του κινητήρα και η φιλοσοφία καύσης, βελτιστοποιημένη για γρήγορη, αποτελεσματική καύση και μεγαλύτερη ροπή, επιτρέπουν στο νέο ZR-V να διαχειρίζεται υψηλότερη σχέση συμπίεσης. Αυτό διευκολύνεται από τη βελτιωμένη απόδοση ψύξης της θύρας εξαγωγής και τον κύκλο καύσης Atkinson, επιτυγχάνοντας θερμική απόδοση 41%, την καλύτερη στον κλάδο.

Οι μηχανικοί της Honda σχεδίασαν τον νέο κινητήρα έτσι ώστε να συμμορφώνεται με τα μελλοντικά όρια εκπομπών ρύπων. Η υιοθέτηση ενός καταλύτη ενεργοποίησης χαμηλής θερμοκρασίας, βελτιστοποιημένα σχήματα θυρίδων εισαγωγής για υψηλή ροή αέρα στροβιλισμού και βαλβίδες γεμισμένες με νάτριο συμβάλλουν στη βελτίωση τόσο των εκπομπών όσο και της οικονομίας καυσίμου.

Η τελευταία έκδοση της έξυπνης μονάδας ισχύος (IPU) της Honda βρίσκεται κάτω από τον πίσω χώρο φόρτωσης, βελτιστοποιώντας τη συνολική συσκευασία του οχήματος λόγω του συμπαγούς μεγέθους και του μειωμένου βάρους της. Μια νέα Μονάδα Ελέγχου Ισχύος (PCU), που βρίσκεται κάτω από το καπό για εξοικονόμηση χώρου, ρυθμίζει την ηλεκτρική ισχύ υψηλής τάσης του υβριδικού συστήματος.

Η αυξημένη πυκνότητα ισχύος της PCU και η ενεργειακή πυκνότητα της IPU επιτρέπουν στον ηλεκτροκινητήρα να φέρει μεγαλύτερο μέρος του φορτίου σε ένα ευρύτερο φάσμα οδηγικών καταστάσεων. Αυτό επιτρέπει στον κινητήρα να λειτουργεί σε χαμηλότερες στροφές, μειώνοντας την κατανάλωση καυσίμου και παρέχοντας μεγαλύτερη ροπή στις υψηλότερες ταχύτητες.

 

 

Ένα SUV “συνδεδεμένο” με τον οδηγό του

Το ολοκαίνουργιο ZR-V προσφέρει εξαιρετική οδηγική αυτοπεποίθηση, παρέχοντας εξαιρετική πρόσφυση και έλεγχο σε διάφορες οδηγικές καταστάσεις και σε διαφορετικά οδοστρώματα. Είτε πλοηγείστε σε αστικές περιοχές με την ανάγκη για γρήγορη επιτάχυνση είτε ταξιδεύετε σε γρήγορους, ελικοειδείς επαρχιακούς δρόμους όπου η σταθερότητα του οχήματος είναι ζωτικής σημασίας, το ZR-V προσφέρει επιδόσεις που μοιάζουν με αυτές ενός σπορ hatchback, χάρη στο ελαφρύ, άκαμπτο πλαίσιο και το ευέλικτο υβριδικό σύστημα κίνησης.

Η αρχιτεκτονική του ZR-V είναι αναπόσπαστο μέρος του στιλ αυτοπεποίθησης του οχήματος, της στάσης και της δυναμικής συμπεριφοράς του. Το όχημα, εξοπλισμένο με ελαστικά 18 ιντσών, κάθεται 59 χιλιοστά χαμηλότερα από το CR-V και 50 χιλιοστά φαρδύτερα από το HR-V, συμβάλλοντας στο εντυπωσιακό αποτύπωμα και τη σταθερή βάση του, που είναι απαραίτητα για τη δημιουργία ενός δυναμικού SUV.

Μπροστά, το όχημα διαθέτει διάταξη με δοκούς MacPherson, που συνδέονται με ένα ελαφρύ αλουμινένιο εμπρός υποπλαίσιο. Αυτό το υποπλαίσιο διαθέτει μια αποτελεσματική δομή δικτυώματος και νευρώσεων, προσφέροντας ακαμψία και σταθερότητα. Οι κάτω σφαιρικές αρθρώσεις της μπροστινής ανάρτησης υποβάλλονται σε διαδικασία θερμικής κατεργασίας με σκλήρυνση, ώστε να ελαχιστοποιείται η επιφανειακή πίεση μεταξύ της σφαίρας και της έδρας της ρητίνης σφαίρας. Άλλα μέτρα μείωσης των τριβών περιλαμβάνουν τη χρήση μιας έδρας χαμηλής τριβής για τα έδρανα των μπροστινών αμορτισέρ και τη βελτιστοποίηση των αξόνων των ελατηρίων και των αμορτισέρ.

Το πίσω μέρος του αυτοκινήτου ενσωματώνει ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων και πλωτό υποπλαίσιο, παρέχοντας προβλέψιμο και εμπνευσμένο σύστημα διεύθυνσης. Το ελαφρύ υποπλαίσιο και οι βελτιστοποιημένοι δακτύλιοι προσφέρουν ανώτερη διαχείριση θορύβου, κραδασμών και σκληρότητας (NVH). Αυτό, σε συνδυασμό με ένα σύστημα διεύθυνσης που περιλαμβάνει ηλεκτρικό υδραυλικό τιμόνι (EPS) με υποβοήθηση διπλού πεντάλ με έλεγχο ανατροφοδότησης και σφαιρικές αρθρώσεις χαμηλής τριβής στη ρύθμιση του πλαισίου, διευκολύνει το αβίαστο σύστημα διεύθυνσης με εξαιρετική ανατροφοδότηση. Αυτό ενισχύει την εμπιστοσύνη και την άνεση του οδηγού σε οποιαδήποτε ταχύτητα. Η στρατηγική χρήση υλικών εξαιρετικά υψηλής αντοχής και δομικών συγκολλήσεων ενισχύει περαιτέρω την ακαμψία του πλαισίου, μειώνοντας σημαντικά την κλίση του αμαξώματος κατά τη στροφή με ταχύτητα και παρέχοντας έτσι σίγουρο χειρισμό.

Το ηλεκτρονικό υδραυλικό σύστημα διεύθυνσης (EPS) του οχήματος με υποβοήθηση διπλού πινιόν διαθέτει εκλεπτυσμένο έδρανο της κολόνας του τιμονιού για την ελαχιστοποίηση των τριβών του τιμονιού και την ενίσχυση της αίσθησης του τιμονιού. Επιπλέον, το EPS έχει ρυθμιστεί ώστε να προσφέρει εξαιρετική ανατροφοδότηση και βελτιωμένη σταθερότητα στην ευθεία. Ένας αισθητήρας ροπής χωρίς επαφή μετρά την προσπάθεια που καταβάλλει ο οδηγός στο τιμόνι και μια ECU καθορίζει την απαιτούμενη υποβοήθηση του ηλεκτροκινητήρα, με αποτέλεσμα την ομαλή, φυσική αίσθηση του τιμονιού.

Ο πρόσθετος έλεγχος ανατροφοδότησης στο EPS επιτρέπει ακριβέστερο έλεγχο κατά την απεμπλοκή του τιμονιού για την επιστροφή στην ευθεία γραμμή. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα μια ομαλή αίσθηση του τιμονιού με ισχυρή αντίσταση στις διαταραχές της οδήγησης και εξαιρετική σταθερότητα στην ευθεία, ενισχύοντας την ψυχική ηρεμία του οδηγού.

 

 

Πλήρες πακέτο συστημάτων ασφαλείας

Το Honda ZR-V παρουσιάζει μια πρωτοποριακή σουίτα χαρακτηριστικών ασφαλείας, χάρη στις τεχνολογίες Honda SENSING, οι οποίες είναι στάνταρ σε όλα τα μοντέλα. Αυτό το ολοκληρωμένο πακέτο ασφάλειας ενσωματώνει ένα ευρύ φάσμα αισθητήρων και καμερών που ενισχύουν την ευαισθητοποίηση του οδηγού και την ανταπόκριση σε δυνητικά επικίνδυνες καταστάσεις.

Κατασκευασμένο με ένα μείγμα μαλακών και άκαμπτων δομικών στοιχείων, το ZR-V διαθέτει ένα πλαίσιο από χάλυβα υψηλής αντοχής που βελτιστοποιεί την προστασία σε μετωπικές, πλευρικές και οπίσθιες συγκρούσεις. Οι χάλυβες υψηλής αντοχής είναι στρατηγικά τοποθετημένοι δίπλα σε μαλακότερο χάλυβα για να κατευθύνουν την ενέργεια μακριά από την καμπίνα σε περίπτωση σύγκρουσης, εξασφαλίζοντας την ασφάλεια των επιβατών.

Ο προηγμένος σχεδιασμός του αμαξώματος ενσωματώνει επίσης την τεχνολογία ACE™ (Advanced Compatibility Engineering™) της Honda, ένα δίκτυο δομών του μπροστινού πλαισίου που έχει σχεδιαστεί για να απορροφά και να ανακατευθύνει την ενέργεια από μια μετωπική σύγκρουση, μειώνοντας τις επιπτώσεις στην καμπίνα και στα άλλα εμπλεκόμενα οχήματα.

Η ασφάλεια επεκτείνεται στους δέκα αερόσακους που είναι ενσωματωμένοι σε όλο το όχημα, συμπεριλαμβανομένου ενός μπροστινού κεντρικού αερόσακου που μετριάζει τις συγκρούσεις οδηγού-συνοδηγού κατά τη διάρκεια πλευρικών συγκρούσεων και ενός αερόσακου γονάτων για τους μπροστινούς επιβάτες. Όλοι οι αερόσακοι χρησιμοποιούν την τεχνολογία i-SRS της Honda για την ταχεία δημιουργία ομοιόμορφης πίεσης, ενισχύοντας την αποτελεσματικότητά τους.

Το ZR-V αξιοποιεί επίσης την προηγμένη τεχνολογία κάμερας και σόναρ για ακριβείς και ευέλικτες λειτουργίες ενεργητικής ασφάλειας. Το εμπρόσθιο σύστημα περιλαμβάνει έναν ευρυγώνιο φακό με αποτελεσματική οριζόντια γωνία θέασης 100 μοιρών, σε συνδυασμό με ένα τσιπ επεξεργασίας εικόνας υψηλής ταχύτητας, ενισχύοντας την ακρίβεια ανίχνευσης αντικειμένων για το σύστημα Collision Mitigation Braking System και άλλες εφαρμογές.

Στις βασικές τεχνολογίες ασφάλειας Honda SENSING περιλαμβάνεται το Σύστημα Μετριασμού Σύγκρουσης, το οποίο εφαρμόζει αυτόματα πίεση φρένων εάν ανιχνευθεί αναπόφευκτη σύγκρουση με προπορευόμενο όχημα. Το Σύστημα Μετριασμού Οδικής Αλλαγής και το Σύστημα Υποβοήθησης Διατήρησης Λωρίδας Προσοχής προειδοποιούν και βοηθούν τον οδηγό όταν ανιχνεύεται ακούσια παρέκκλιση από τη λωρίδα κυκλοφορίας, συμβάλλοντας σε μια ασφαλέστερη και πιο ελεγχόμενη οδήγηση.

Η πιο πρόσφατη τεχνολογία Traffic Jam Assist βοηθά τον οδηγό σε συνθήκες κυκλοφοριακής συμφόρησης, διατηρώντας το όχημα εντός της λωρίδας του από στάση. Με την αποσυμφόρηση της κυκλοφορίας, το σύστημα μεταβαίνει ομαλά στο σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας, που λειτουργεί από τα 72 km/h.

Το πρόσφατα αναβαθμισμένο σύστημα αναγνώρισης οδικής σήμανσης ανιχνεύει πάνω από το 90% των οδικών σημάτων, εμφανίζοντάς τα αμέσως στον πίνακα οργάνων. Αυτό το σύστημα βοηθάει τον οδηγό να ενημερώνεται για τα όρια ταχύτητας, τις διασταυρώσεις και άλλους περιορισμούς.

Το Adaptive Driving Beam αλλάζει αυτόματα μεταξύ μεγάλης και χαμηλής δέσμης φωτός με βάση την ανίχνευση επερχόμενων ή προπορευόμενων οχημάτων, βελτιστοποιώντας την ορατότητα και την ασφάλεια. Το Driver Attention Monitor, που χρησιμοποιεί έναν αισθητήρα γωνίας για τη μέτρηση των διορθώσεων του τιμονιού, ειδοποιεί τον οδηγό να κάνει διάλειμμα όταν ανιχνεύει συνεχή δραστηριότητα διόρθωσης, εξασφαλίζοντας έτσι την προσοχή του οδηγού κατά τη διάρκεια εκτεταμένων ταξιδιών.