Live η Κίνηση στους δρόμους
911 S/T

Αυτή είναι η νέα Porsche 911 S/T

Η Porsche γιορτάζει την 60ή επέτειο της 911 με μια ειδική έκδοση κατασκευασμένη για μέγιστη οδηγική απόλαυση: σε περιορισμένο αριθμό 1.963 αντιτύπων

911 S/T

Η Porsche γιορτάζει τα 60 χρόνια της 911 με ένα μοντέλο περιορισμένης έκδοσης σχεδιασμένο για την απόλυτη οδηγική εμπειρία. Μόνο 1.963 μονάδες της Porsche 911 S/T θα παραχθούν, όλες με ελαφρύ σχεδιασμό και οδηγική εμπειρία της πιο αγνής μορφής. Για πρώτη φορά, ο κινητήρας υψηλών στροφών της 911 GT3 RS συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων και ελαφρύ συμπλέκτη.

Για να γιορτάσουν την 60ή επέτειο του θρυλικού σπορ αυτοκινήτου 911, οι μηχανικοί της Weissach δημιούργησαν ένα σπορ αυτοκίνητο με έμφαση στην ανόθευτη οδηγική απόλαυση: την 911 S/T. Το αποκλειστικό επετειακό μοντέλο συνδυάζει τις ικανότητες της 911 GT3 με πακέτο Touring και της 911 GT3 RS για να δημιουργήσει ένα μοναδικό μείγμα ευελιξίας και δυναμικών οδηγικών επιδόσεων. Ο ατμοσφαιρικός κινητήρας μπόξερ των 4,0 λίτρων της 911 GT3 RS συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων με κοντές σχέσεις, αποδίδοντας 525 PS. Αυτό συνδυάζεται με έμφαση στην ελαφριά κατασκευή και μια ρύθμιση του συστήματος κίνησης που έχει σχεδιαστεί για ευελιξία και οδηγική συμπεριφορά. Με βάρος μόλις 1.380 κιλά, η 911 S/T είναι το ελαφρύτερο μοντέλο της σειράς 992. Το προαιρετικό πακέτο Heritage Design Package αντλεί στοιχεία από την αγωνιστική έκδοση της 911 S στα τέλη της δεκαετίας του 1960 και στις αρχές της δεκαετίας του 1970.

Ο σχεδιασμός του επετειακού μοντέλου ενσωματώνει την τεχνογνωσία GT και μηχανοκίνητου αθλητισμού της Porsche. Αυτό αποδεικνύεται από τον σβέλτο χειρισμό και τις ευέλικτες επιδόσεις της, σχεδιασμένες για μέγιστη οδηγική απόλαυση σε στροφές επαρχιακών δρόμων. Η μείωση της περιστρεφόμενης μάζας στον κινητήρα, καθώς και στους τροχούς και τα φρένα, έχει ως αποτέλεσμα τη δυναμική απόκριση. Η 911 S/T ανταποκρίνεται ακαριαία σε κάθε κίνηση του οδηγού, μεταφράζοντας κάθε κίνηση του τιμονιού και κάθε πίεση του πεντάλ σε άμεση και ακριβή δράση. Σε αντίθεση με την 911 GT3 RS, η 911 S/T αναπτύχθηκε με γνώμονα τη δημόσια οδήγηση στο δρόμο και όχι τη χρήση σε πίστα.

Η 911 S/T πήρε το όνομά της από μια παραλλαγή υψηλών επιδόσεων της πρώτης γενιάς της 911. Το 1969, η Porsche παρουσίασε μια έκδοση αγωνιστικών προδιαγραφών της 911 S, γνωστή εσωτερικά ως 911 ST. Οι αλλαγές στο πλαίσιο, τους τροχούς, τον κινητήρα και το αμάξωμα οδήγησαν σε βελτιώσεις στην επιτάχυνση, την πέδηση, την πρόσφυση και την πρόσφυση στις στροφές. Τα αεροδυναμικά βοηθήματα δεν ενσωματώθηκαν σε αυτά τα μοντέλα. Η νέα 911 S/T είναι εμπνευσμένη από την αρχική 911 S (ST) και μεταφέρει αυτό το πνεύμα στην τρέχουσα γκάμα μοντέλων Porsche 911. Αυτό το επετειακό μοντέλο συνδυάζει στοιχεία της 911 GT3 RS με το αμάξωμα της 911 GT3 με πακέτο Touring, προσθέτοντας ελαφριά εξαρτήματα που αναπτύχθηκαν ειδικά για την 911 S/T, ώστε να δημιουργηθεί μια μοναδική οδηγική εμπειρία μέσα στο χαρτοφυλάκιο 911 GT.

Η ελαφριά κατασκευή κυριαρχεί σε όλη την 911 S/T. Εξαρτήματα όπως το μπροστινό καπό, η οροφή, τα μπροστινά φτερά και οι πόρτες με τις χαρακτηριστικές εισαγωγές είναι κατασκευασμένα από ελαφρύ πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα (CFRP). Ο κλωβός κύλισης, η αντιστρεπτική μπάρα του πίσω άξονα και το πάνελ διάτμησης είναι επίσης κατασκευασμένα από CFRP. Η 911 S/T διαθέτει στάνταρ ζάντες μαγνησίου, σύστημα PCCB, μπαταρία εκκίνησης ιόντων λιθίου και ελαφρύ γυαλί. Η 911 S/T, σχεδιασμένη για βέλτιστη χρήση στο δρόμο, έχει βάρος κατά DIN μόλις 1.380 kg, γεγονός που την καθιστά 40 kg ελαφρύτερη από μια χειροκίνητη 911 GT3 Touring, λόγω της μειωμένης μόνωσης, της απουσίας διεύθυνσης πίσω άξονα και της εξοικονόμησης βάρους στο σύστημα κίνησης.

Οι μηχανικοί της Porsche σχεδίασαν έναν νέο ελαφρύ συμπλέκτη αποκλειστικά για την 911 S/T. Μαζί με ένα σφόνδυλο μονής μάζας, μειώνει την περιστρεφόμενη μάζα κατά 10,5 kg. Αυτό βελτιώνει την απόκριση του κινητήρα μπόξερ με φυσική αναπνοή, επιτρέποντάς του να ανεβάζει στροφές με μεγαλύτερη ταχύτητα και αμεσότητα. Σε συνδυασμό με ένα εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων με μικρότερη σχέση μετάδοσης από την 911 GT3, ο κινητήρας υψηλών στροφών της 911 S/T προσφέρει ακόμα μεγαλύτερη αμεσότητα στη δυναμική του. Μπορεί να επιταχύνει την 911 S/T στα 100 km/h σε μόλις 3,7 δευτερόλεπτα και να φτάσει την τελική ταχύτητα των 300 km/h. Ένα στάνταρ ελαφρύ σπορ σύστημα εξάτμισης προσφέρει ένα σαγηνευτικό soundtrack στη συναρπαστική οδήγηση. Η 911 S/T είναι η μόνη 911 στην τρέχουσα γκάμα που συνδυάζει σχεδιασμό με διπλά ψαλίδια στον εμπρός άξονα με πίσω άξονα πολλαπλών συνδέσμων χωρίς σύστημα διεύθυνσης στον πίσω άξονα και τα αμορτισέρ και τα συστήματα ελέγχου της είναι ρυθμισμένα ανάλογα.

Η αεροδυναμική της 911 S/T είναι σχεδιασμένη για τον δημόσιο δρόμο και όχι για την πίστα αγώνων. Ένα πτερύγιο Gurney στην επεκτεινόμενη πίσω αεροτομή είναι στάνταρ, όπως και οι ελαφριές ζάντες μαγνησίου 20 ιντσών (εμπρός) και 21 ιντσών (πίσω) με κεντρικό κλείδωμα. Η 911 S/T διαθέτει ελαστικά υπερ-υψηλής απόδοσης 255/35 ZR 20 εμπρός για υψηλή μηχανική πρόσφυση, με ελαστικά 315/30 ZR 21 πίσω. Στάνταρ είναι τα πλήρη καθίσματα μπάκετ από CFRP, ενώ διατίθεται χωρίς επιπλέον κόστος ένα ρυθμιζόμενο σε τέσσερις κατευθύνσεις σπορ κάθισμα Plus. Ο πίνακας οργάνων και το ρολόι του πακέτου Sport Chrono είναι φινιρισμένα σε κλασικό πράσινο χρώμα της Porsche.

Για την 911 S/T διατίθεται προαιρετικά ένα αποκλειστικό πακέτο Heritage Design Package. Το νέο εξωτερικό χρώμα Shoreblue Metallic και το χρώμα ζαντών Ceramica διατίθενται αποκλειστικά για αυτή την κομψή έκδοση. Κατόπιν αιτήματος, μπορεί να προστεθεί ένας αρχικός αριθμός από το 0 έως το 99 και ένα διακοσμητικό φύλλο στις πόρτες. Το κλασικό έμβλημα της Porsche από την αρχική 911 κοσμεί διάφορα μέρη του αυτοκινήτου, τονίζοντας τις ιστορικές ρίζες της 911 S/T. Το εσωτερικό διαθέτει υφασμάτινα κέντρα καθισμάτων σε Classic Cognac με μαύρες λωρίδες καρφίτσας, έναν φόρο τιμής στην κληρονομιά. Οι δίχρωμες ημιανιλίνες δερμάτινες επενδύσεις σε μαύρο/κλασικό κονιάκ, η επένδυση οροφής σε διάτρητη Dinamica και άλλα στοιχεία από την Porsche Exclusive Manufaktur ολοκληρώνουν το πακέτο. Το λογότυπο της Porsche και η ονομασία του μοντέλου 911 S/T στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου είναι σε χρυσό χρώμα.

Η Porsche Design προσφέρει αποκλειστικά το Chronograph 1 – 911 S/T στους πελάτες της 911 S/T. Η θήκη τιτανίου αυτού του αποκλειστικού ρολογιού αντικατοπτρίζει την αρχή του ελαφρού σχεδιασμού της νέας ειδικής έκδοσης της 911. Διαθέτει το Porsche Design WERK 01.240 με την πιστοποίηση COSC και τη λειτουργία flyback. Τροφοδοτείται από έναν ρότορα που έχει σχεδιαστεί για να μιμείται τον τροχό μαγνησίου της 911 S/T.