Η Bentley αποκαλύπτει με υπερηφάνεια την τέταρτη γενιά Continental GT Speed, που ακολουθεί την 21ετή παράδοση της οικογένειας Continental GT, επαναπροσδιορίζοντας τον απόλυτο συνδυασμό επιδόσεων ενός supercar, χειροποίητης πολυτέλειας και καθημερινής χρηστικότητας.
Επαναπροσδιορίζοντας το design και τις επιδόσεις
Ένας ολοκληρωμένος εξωτερικός και εσωτερικός επανασχεδιασμός με καθαρές μοντέρνες λεπτομέρειες ακολουθεί το νέο σχεδιαστικό DNA που καθιερώθηκε από τις Bentley Bacalar και Batur. Εξαιρετικές επιδόσεις προσφέρει ένα ολοκαίνουργιο υβριδικό σύστημα κίνησης Ultra Performance Hybrid με 782 PS και 1.000 Nm, από έναν V8 4,0 λίτρων που συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 190 PS. Το αποτέλεσμα είναι 0-100 km/h σε 3,1 δευτερόλεπτα, με το πλεονέκτημα της ωφέλιμης αυτονομίας 50 μιλίων (81 km) αμιγώς ηλεκτρικής οδήγησης και της συνολικής αυτονομίας 534 μιλίων (859 km) – δημιουργώντας ένα καθημερινό υπεραυτοκίνητο.
Προηγμένο Σύστημα Πλαισίου
Οι επιδόσεις του συστήματος κίνησης συνδυάζονται με ένα νέο σύστημα πλαισίου, με νέα αμορτισέρ αέρα δύο θαλάμων που συνδυάζονται με νέα αμορτισέρ διπλής βαλβίδας, μαζί με το Bentley Dynamic Ride (ενεργό σύστημα ελέγχου αντιστρεπτικής συμπεριφοράς 48V), το eLSD και το torque vectoring. Το αποτέλεσμα είναι ο εκπληκτικός έλεγχος του αμαξώματος και η καλύτερη άνεση οδήγησης που έχει προσφέρει μέχρι σήμερα η Continental GT, η οποία υποστηρίζεται από την κατανομή βάρους 49:51, με μεροληψία προς τα πίσω, για πρώτη φορά στην ιστορία του αυτοκινήτου.
Καινοτόμος τεχνολογία
Κάτω από το δέρμα, μια σειρά σύγχρονων καινοτόμων τεχνολογιών προσφέρει κορυφαίες δυνατότητες στην κατηγορία, ώστε κάθε ταξίδι να είναι μια απρόσκοπτη εμπειρία όσον αφορά την υποβοήθηση του οδηγού, μέσω των συστημάτων infotainment και των υπηρεσιών συνδεδεμένου αυτοκινήτου.
Εντυπωσιακός εξωτερικός σχεδιασμός
Το νέο εξωτερικό συνεχίζει τη σχεδιαστική επανάσταση για το μελλοντικό ταξίδι της Bentley, με τη μεγαλύτερη αναθεώρηση στο πρόσωπο της Continental GT εδώ και δύο δεκαετίες και την πρώτη mainstream Bentley με ενιαία φωτιστικά σώματα από τη δεκαετία του 1950.
Πολυτελές εσωτερικό
Η κορυφαία παγκοσμίως σχεδίαση, τα υλικά, η ποιότητα και η δεξιοτεχνία της καμπίνας της Bentley συνεχίζονται με την εισαγωγή περαιτέρω τεχνολογίας καθισμάτων wellness, νέου ιονισμού αέρα, τρισδιάστατων δερμάτινων υφών, νέου μοντέρνου quilting και τεχνικών φινιρισμάτων, όπως το νέο σκούρο χρώμιο.
Νέα ηλεκτρική αρχιτεκτονική
Μια εντελώς νέα ηλεκτρική αρχιτεκτονική 400 Volt επιτρέπει την πιο προηγμένη σειρά τεχνολογιών κίνησης που προσφέρει σήμερα μια μάρκα πολυτελών αυτοκινήτων, παρέχοντας εκπομπές CO2 29 g/km και ηλεκτρική αυτονομία 50 μιλίων / 81 km στον κύκλο οδήγησης WLTP.
Καμπριολέ και κουπέ λανσάρισμα
Για πρώτη φορά στην ιστορία του Continental GT, το cabrio Continental GTC λανσάρεται ταυτόχρονα με το coupe – παρέχοντας απόλυτη ευελιξία στους πελάτες που εκτιμούν τόσο την οδήγηση με ανοιχτή όσο και με κλειστή οροφή.
Χειροποίητη τελειότητα
Τόσο το κουπέ όσο και το κάμπριο μοντέλο θα κατασκευάζονται εξ ολοκλήρου στο χέρι στο Dream Factory της Bentley στο Crewe της Αγγλίας. Η παραγωγή και οι παραδόσεις αναμένεται να ξεκινήσουν το τρίτο τρίμηνο.
The Ultra Performance Hybrid
Για τη νέα Continental GT Speed, αναπτύχθηκε ένα ολοκαίνουργιο υβριδικό σύστημα κίνησης Ultra Performance Hybrid. Το νέο σύστημα κίνησης συνδυάζει έναν νέο V8 κινητήρα 4,0 λίτρων, ικανό να αποδίδει 600 PS, με έναν ηλεκτροκινητήρα 190 PS. Η μέγιστη ισχύς του συστήματος είναι 782 PS – αρκετή για το sprint 0-100 km/h σε μόλις 3,1 δευτερόλεπτα και για τελική ταχύτητα 335 km/h.
Η ροπή του συστήματος είναι αυξημένη κατά πάνω από 11% σε σύγκριση με την απερχόμενη Continental GT Speed με κινητήρα W12, από 900 Nm σε 1000 Nm. Η ισχύς του συστήματος έχει επίσης αυξηθεί κατά 19 %, από 659 PS σε 782 PS. Αυτό καθιστά τη νέα Continental GT Speed την ισχυρότερη Bentley όλων των εποχών, πέρα από τα επίπεδα των Supersport δεύτερης γενιάς και της Batur.
Η ισχύς αποδίδεται μέσω ενός οκτατάχυτου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη και ενός ηλεκτρονικού διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης (eLSD) και στους τέσσερις τροχούς, για εξαιρετική απόδοση ισχύος και αξιόπιστη πρόσφυση σε όλες τις συνθήκες. Το σύστημα χρησιμοποιεί ενεργή διαχείριση της ροπής εμπρός-πίσω μέσω ενός κεντρικού διαφορικού και διαχείριση ακριβείας σε κάθε άξονα με τη χρήση των φρένων.
Υπάρχουν τρία βασικά στοιχεία του συστήματος μετάδοσης κίνησης:
- Ο νέος κινητήρας V8 600 PS, 800 Nm – χωρίς παραδοσιακό σύστημα υποπίεσης και με πίεση ψεκασμού καυσίμου 350 bar (αυξημένη από 200 bar) παρέχει καθαρότερη καύση και βελτιωμένες εκπομπές ρύπων. Με τον ηλεκτροκινητήρα να αναιρεί την καθυστέρηση του turbo, έχουν χρησιμοποιηθεί δύο στροβιλοσυμπιεστές μονού κύλινδρου – γεγονός που μειώνει την πολυπλοκότητα και τους επιτρέπει να λειτουργούν θερμότερα, ελαχιστοποιώντας τις εκπομπές ρύπων. Ως εκ τούτου, δεν απαιτείται hardware απενεργοποίησης κυλίνδρων, καθώς ο κινητήρας μπορεί να απενεργοποιηθεί εντελώς όταν χρησιμοποιείται ο ηλεκτροκινητήρας.
- Ο ηλεκτροκινητήρας των 190 PS, 450 Nm μέσα στο κιβώτιο ταχυτήτων παρέχει πλήρωση ροπής στις χαμηλές στροφές του κινητήρα και κάνει το ίδιο κατά τις αλλαγές ταχυτήτων για επιπλέον ομαλότητα.
- Η μπαταρία των 25,9 kWh, η οποία είναι τοποθετημένη πίσω από τον πίσω άξονα. Αυτό συμβάλλει στην επίτευξη μιας ιδανικής κατανομής βάρους και μέχρι και το 85% της χωρητικότητας της μπαταρίας είναι αξιοποιήσιμο.
Το σύστημα διαχειρίζεται τις ροές ενέργειας ανάλογα με την επιλεγμένη λειτουργία – με pure EV, electric boost, regenerative braking – και, το πιο σημαντικό για αυτό τη νέα GT Speed – μια λειτουργία φόρτισης, όπου ο κινητήρας κινεί τους τροχούς και φορτίζει ταυτόχρονα την μπαταρία.
Το νέο κορυφαίο στην κατηγορία του σύστημα κίνησης προσφέρει ακραίες επιδόσεις και διαφοροποιεί το τελευταίο Continental GT από τους άλλους ανταγωνιστές – με περισσότερη ιπποδύναμη, περισσότερη ροπή και σημαντική μείωση των εκπομπών CO2 και της κατανάλωσης καυσίμου στο ένα δέκατο περίπου των αντίστοιχων συμβατικών κινητήρων βενζίνης. Με τη σειρά του, αυτό παρέχει ένα εξαιρετικό εύρος οδηγικών δυνατοτήτων, από εξαιρετικές επιδόσεις έως αθόρυβη και αβίαστη ηλεκτρική πολυτέλεια.
Λόγω του συνδυασμού του κινητήρα V8 και της ηλεκτρικής ενέργειας, οι μηχανικοί της Bentley κατάφεραν να προσφέρουν βελτιωμένη ισχύ και ροπή σε όλο το εύρος στροφών. Αυτό περιλαμβάνει μια ζωτικής σημασίας ώθηση από τον ηλεκτροκινητήρα για ισχυρή επιτάχυνση από τις χαμηλές ταχύτητες και σε όλη τη μεσαία περιοχή, σε συνδυασμό με αυξημένη απόδοση από τον κινητήρα V8 και στις υψηλότερες ταχύτητες. Ένα σημαντικό μέρος της εξέλιξης έχει επίσης επενδυθεί και στον ήχο της εξάτμισης, δίνοντας έμφαση στην ποιότητα του cross-plane – και μάλιστα χωρίς τη χρήση τεχνητής, ηλεκτρονικής βελτίωσης.
Εξίσου εντυπωσιακές είναι και οι ηλεκτρικές λειτουργίες, που επιτρέπουν στους πελάτες να απολαμβάνουν αθόρυβη και απρόσκοπτη οδήγηση. Στην πλήρως ηλεκτρική λειτουργία, μόνο ο ηλεκτροκινητήρας μπορεί να αποδώσει 190 PS και 450 Nm, κάτι παραπάνω από αρκετό για να συμβαδίζει με την κυκλοφορία στις περισσότερες περιπτώσεις. Η πλήρως ηλεκτρική λειτουργία μπορεί να αναπτυχθεί σε ταχύτητες έως 140 km/h, με την εφαρμογή του γκαζιού έως και σε ποσοστό 75%. Η μπαταρία μπορεί να επαναφορτιστεί πλήρως σε μόλις 2¾ ώρες χάρη στις σημαντικές βελτιώσεις στον φορτιστή και τη χωρητικότητα της μπαταρίας, με μέγιστη ισχύ φόρτισης 11 kW.
Το Active Performance Chassis
Τα νέα μοντέλα Continental GT Speed και GTC Speed επωφελούνται και τα δύο από το νέο Bentley Performance Active Chassis. Αυτό περιλαμβάνει Active All Wheel Drive, ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, σύστημα διεύθυνσης σε όλους τους τροχούς, torque vectoring (εμπρός-πίσω και σε όλους τους άξονες), ενεργό σύστημα αντιολίσθησης Bentley Dynamic Ride και μια νέα γενιά λογισμικού ελέγχου ESC. Επιπλέον, το αυτοκίνητο είναι εξοπλισμένο με ένα νέο σύστημα αμορτισέρ διπλής βαλβίδας και ελατήρια αέρα διπλού θαλάμου, το οποίο επιτρέπει πιο σύνθετες επιλογές ρύθμισης. Το αποτέλεσμα είναι ότι τα νέα αυτοκίνητα μπορούν να επιτύχουν έναν ακόμη πιο εντυπωσιακό συνδυασμό επιδόσεων, χειρισμού και άνεσης.
Η νέα απόσβεση με δύο βαλβίδες επιφέρει μια σειρά από πλεονεκτήματα. Το σύστημα επιτρέπει την αυξημένη κατανομή της δύναμης μεταξύ των μαλακών και σκληρών ρυθμίσεων – το αποτέλεσμα είναι ο μειωμένος συμβιβασμός μεταξύ της απομόνωσης του οδοστρώματος και του ελέγχου του αμαξώματος. Η ECU ελέγχου του αμορτισέρ έχει πλέον πλήρη έλεγχο της ανεξάρτητης απόσβεσης συμπίεσης και επαναφοράς, παρέχοντας καλύτερο έλεγχο του αμαξώματος κατά τις αλλαγές κατεύθυνσης συμπίεσης/επιστροφής.
Η συνολική δυναμικότητα και η αίσθηση του τιμονιού έχουν βελτιωθεί από την ιδανική πλέον κατανομή βάρους 49:51 του αυτοκινήτου, η οποία επιτυγχάνεται χάρη στην έξυπνη τοποθέτηση της υβριδικής μπαταρίας. Η κατανομή βάρους φέρνει ένα αυτοκίνητο που είναι εγγενώς ισορροπημένο κατά τη δυναμική οδήγηση και επιτρέπει την πρόσβαση σε μια σειρά από στυλ οδήγησης. Με το προηγμένο σύστημα ESC του αυτοκινήτου πλήρως ενεργοποιημένο, η νέα Continental GT Speed είναι απόλυτα σταθεροποιημένη και ελέγχει την πρόσφυση για να εμποδίσει την υπερστροφή. Στη λειτουργία Dynamic Mode, το αυτοκίνητο επιτρέπει κάποια ολίσθηση του πίσω άξονα, επιτρέποντας στον οδηγό να ελέγχει τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου στις στροφές, διατηρώντας παράλληλα ένα δίχτυ ασφαλείας για να επαναφέρει το αυτοκίνητο στην ευθεία, αν χρειαστεί. Το σύστημα ESC μπορεί επίσης να απενεργοποιηθεί εντελώς, οπότε η στροφική συμπεριφορά της Continental GT Speed μπορεί να εξισορροπηθεί με το γκάζι από τον οδηγό για την πιο δυναμική οδηγική εμπειρία Bentley που έχει υπάρξει ποτέ.
Το σύστημα πέδησης συνεχίζει να χρησιμοποιεί το καθιερωμένο ζεύγος επιλογών της Bentley, που χρησιμοποιεί δαγκάνες 10 εμβόλων εμπρός και 4 εμβόλων πίσω:
- Αεριζόμενα φρένα, με δίσκο 420 mm εμπρός / 380 mm πίσω
- Φρένα Carbon-Silicon-Carbide, με δίσκους 440 mm εμπρός / 410 mm πίσω
Το συνολικό όφελος του πελάτη από το νέο σύστημα πλαισίου είναι απλό – η λειτουργία comfort είναι ακόμα πιο άνετη και η λειτουργία sport έχει ακόμα καλύτερο έλεγχο του αμαξώματος από ό,τι πριν.
Μια δυναμική και σύγχρονη σχεδιαστική πρόταση
Η νέα Continental GT Speed συνεχίζει τις τρεις βασικές σχεδιαστικές πτυχές που εμφανίζονται στην κληρονομιά της Bentley από την εμβληματική Continental R-Type του 1952.
Η τέταρτη γενιά ακολουθεί τη μορφή της σύγχρονης δίπορτης Bentley, καθώς έχει το στύλ ενός ήρεμου θηρίου – μυώδες αλλά χαλαρό και με αυτοπεποίθηση, με ισχυρούς, καλά καθορισμένους γλουτούς που υποδηλώνουν τη δύναμη που κρύβεται κάτω από το δέρμα. Η αγαπημένη εικόνα των σχεδιαστών της Bentley είναι μια τίγρη σε ηρεμία – ήρεμη και συγκεντρωμένη, αλλά έτοιμη να εξαπολύσει απίστευτη δύναμη.
Το μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου είναι εμπνευσμένο από την όρθια κομψότητα ενός καθαρόαιμου αλόγου – ενισχύοντας το κύρος αυτού του εξαιρετικού πολυτελούς grand tourer. Τέλος, το “ατελείωτο καπό” δημιουργεί μια ισχυρή οριζόντια γραμμή μέσα στο αυτοκίνητο που υποδηλώνει τον κινητήρα υψηλής απόδοσης και την καθαρή ταχύτητα.
Ολόκληρο το αυτοκίνητο έχει καθαριστεί οπτικά, με λιγότερα σπασίματα στις επιφάνειες που προσδίδουν μεγαλύτερη μυϊκότητα και πιο εκλεπτυσμένο σχήμα. Ολόκληρη η μπροστινή όψη του αυτοκινήτου είναι νέα, από το ενσωματωμένο κιτ αμαξώματος στο χρώμα του αμαξώματος μέχρι τη μεγαλύτερη αλλαγή των τελευταίων δύο δεκαετιών για το Continental GT – τα ενιαία μπροστινά φωτιστικά σώματα. Από την S2 του 1959, μια mainstream, μη αυτοκινούμενη Bentley δεν είχε ενιαία εμπρόσθια φωτιστικά σώματα, αλλά η αλλαγή φέρνει μια πιο αποφασιστική έκφραση στο πρόσωπο της GT, εμπνευσμένη και πάλι από την εστιασμένη έκφραση μιας τίγρης που κυνηγάει.
Ο προβολέας διαθέτει ένα νέο οριζόντιο “φρύδι”, ένα βαθύ κρυστάλλινο διαμαντένιο εφέ στην κορυφή των λαμπτήρων και ένα φωτιζόμενο κάτω μοτίβο. Οι λαμπτήρες LED matrix περιέχουν 120 ξεχωριστές λυχνίες LED που ελέγχονται ψηφιακά με διαφορετικές αρμοδιότητες για το προσκήνιο της χαμηλής δέσμης έως την ενίσχυση της ισχύος της υψηλής δέσμης. Αυτό αυξάνει τη δυνατότητα του λαμπτήρα με κύρια δέσμη διευρυμένο πεδίο φωτισμού και βελτιωμένη εξασθένιση, η οποία δίνει μια πιο σταδιακή μετάβαση από τις φωτισμένες στις μη φωτισμένες περιοχές. Αυτό καθιστά την ανάγνωση του δρόμου πιο φυσική και προσφέρει μια πιο ξεκούραστη εμπειρία οδήγησης, αποφεύγοντας την αντίληψη “μαύρων τρυπών” στο οπτικό πεδίο.
Το πίσω μέρος του αυτοκινήτου έχει επίσης επανασχεδιαστεί, συμπεριλαμβανομένου του προφυλακτήρα, των πίσω φώτων, του καλύμματος του χώρου αποσκευών και των απολήξεων της εξάτμισης. Το καπό του χώρου αποσκευών ενσωματώνει ένα ενιαίο αεροδυναμικό σχήμα για να παρέχει πίσω καθοδική δύναμη χωρίς την ανάγκη για μια πτυσσόμενη πίσω αεροτομή, ενώ ο προφυλακτήρας είναι πολύ πιο δραματικά σχεδιασμένος τονίζοντας το πλάτος του αυτοκινήτου, ενώ είναι πιο καθαρός με λιγότερα διακοσμητικά στοιχεία.
Τα πίσω φώτα έχουν μια δραματική νέα εμφάνιση με ένα πολύ πιο φαρδύ γραφικό που εκτείνεται στο καπό του χώρου αποσκευών. Τα φωτιστικά σώματα προεξέχουν από το πορτμπαγκάζ και εσωτερικά διαθέτουν ένα βαθύ τρισδιάστατο μοτίβο διαμαντιών σε όλη τους τη μορφή. Όταν φωτίζονται οι άκρες των διαμαντιών τονίζονται δημιουργώντας ένα οπτικό αποτέλεσμα που μοιάζει με λιωμένη λάβα.
Οι νέοι τροχοί 22 ιντσών έχουν έντονα κατευθυντικό σχεδιασμό και πάλι εμπνέονται από την τίγρη – με τα “νύχια” του τροχού να σκαλίζουν το δρόμο. Το νέο στυλ ζάντας προσφέρεται σε σκούρα απόχρωση με γυαλισμένες λεπτομέρειες, γυαλιστερό μαύρο ή ασημί βαμμένο.
Το Benchmark εσωτερικό
Η οικογένεια Continental διαθέτει ήδη μερικούς από τους πιο όμορφα εκτελεσμένους εσωτερικούς χώρους στον κόσμο και αναδεικνύει την κορυφή της δεξιοτεχνίας από την εξειδικευμένη ομάδα του ουδέτερου από άνθρακα εργοστασίου της Bentley στο Crewe της Αγγλίας.
Το νέο grand tourer διαθέτει ένα νέο μοτίβο παπλώματος ακριβείας που εμπνέεται από το σύγχρονο σχέδιο μόδας στα καθίσματα και τις πόρτες. Με σμιλευμένα παπλώματα, ξεθωριασμένες οπές και ένα νέο κέντημα παπλώματος, η καμπίνα παρέχει το απόλυτο περιβάλλον cocooning για κάθε εξαιρετικό ταξίδι.
Τα ρυθμιζόμενα καθίσματα 20 κατευθύνσεων της Continental GT έχουν θέσει εδώ και καιρό τα πρότυπα της βιομηχανίας όσον αφορά την άνεση και τη φινέτσα. Τα νέα χαρακτηριστικά του εσωτερικού περιλαμβάνουν τα προαιρετικά καθίσματα Wellness με Postural Adjust και Auto Climate στα μπροστινά καθίσματα, ελαχιστοποιώντας την κούραση και παρέχοντας ένα επίπεδο χαλάρωσης που είναι πραγματικά μοναδικό.
Η νέα έκδοση Dark Chrome Specification προσφέρει μια πιο σύγχρονη αισθητική και προσδίδει έναν πιο διακριτικό χαρακτήρα στην καμπίνα. Αυτό ισχύει για τα χερούλια των θυρών, τους διακόπτες, τις γρίλιες των ηχείων και πολλές άλλες περιοχές γύρω από την καμπίνα. Το τμήμα παραγγελιοληψίας της Bentley – Mulliner – θα προσφέρει επίσης μια συλλογή μοναδικών χαρακτηριστικών που επιτρέπουν την περαιτέρω εξατομίκευση του τελευταίου μοντέλου.
Στην Continental GT προσφέρεται μια επιλογή από τρία ηχοσυστήματα. Το στάνταρ σύστημα διαθέτει 10 ηχεία και 650 Watt, ενώ ένα σύστημα Bang & Olufsen 1.500 W, 16 ηχείων με φωτιζόμενες γρίλιες ηχείων απευθύνεται σε πελάτες με προσανατολισμό στον τρόπο ζωής. Ένα σύστημα Naim 2.200 W, 18 ηχείων με ενεργούς μετατροπείς μπάσων ενσωματωμένους στα μπροστινά καθίσματα και οκτώ λειτουργίες ήχου προσφέρεται για τους πραγματικούς audiophile. Το laminated ακουστικό γυαλί διατηρείται για το παρμπρίζ και τα πλευρικά παράθυρα, με αποτέλεσμα τη μείωση του εξωτερικού θορύβου κατά εννέα ντεσιμπέλ σε σχέση με τα μη ακουστικά τζάμια.
Η νέα Continental GT συνεχίζει να διαθέτει την πρωτοποριακή περιστρεφόμενη οθόνη Bentley Rotating Display – την οθόνη τριών όψεων με οθόνη υψηλής ευκρίνειας 12,3″, τρεις κομψούς αναλογικούς πίνακες και μια αδιάσπαστη πλευρά από χειροποίητο καπλαμά. Οι τρεις πλευρές μπορούν να επιλεγούν με το πάτημα ενός κουμπιού.
Ο ατμοσφαιρικός φωτισμός γύρω από την καμπίνα συνεργάζεται με τα γλυπτά σχήματα των καθισμάτων και των θυρών για να δημιουργήσει ένα cocooning effect, με τον χρήστη να μπορεί να επιλέξει το χρώμα του φωτισμού από 30 επιλογές.
Έντονα χρώματα
Για την επόμενη γενιά του GT, νέα χρώματα προστίθενται στην ήδη εκτεταμένη παλέτα, ανανεώνοντας την παγκοσμίου κλάσης προσφορά σχεδόν απεριόριστων συνδυασμών χρωμάτων και εσωτερικών επενδύσεων.
Αυτό περιλαμβάνει ένα νέο μοντέρνο Gravity Grey hide, που προσφέρεται επίσης με μια αντίστοιχη εξελιγμένη μεταλλική εξωτερική βαφή, η οποία φαίνεται συμπαγής μέχρι να τη χτυπήσει το φως του ήλιου, αποκαλύπτοντας μεταλλικές χάλκινες πινελιές.
Η νέα Continental GT θα λανσαριστεί στο χρώμα Tourmaline Green, μια ζωντανή και μοντέρνα ερμηνεία του εμβληματικού πράσινου της Bentley και μια εντυπωσιακή δήλωση για κάθε νέα Bentley.
Τεχνολογία
Η τέταρτη γενιά Continental GT και GTC Speed επωφελείται από την τελευταία γενιά ηλεκτρικής αρχιτεκτονικής, επιτρέποντας ένα σημαντικό βήμα προς τα εμπρός στην τεχνολογία infotainment και υποστήριξης οδηγού. Αυτή η τεχνολογία είναι η πιο προηγμένη στην πολυτελή κατηγορία και εξαιρετικά ανταγωνιστική για τους πελάτες που έρχονται στην Bentley από premium μάρκες.
Η οθόνη περιβάλλοντος (που εμφανίζεται στον πίνακα οργάνων του οδηγού) υποστηρίζει και επιτρέπει την οδήγηση σε ημι-υποστηριζόμενη λειτουργία παρέχοντας ανατροφοδότηση στον οδηγό για το πώς το αυτοκίνητο ανταποκρίνεται στα άλλα οχήματα. Η κατανόηση του περιβάλλοντος χώρου από το όχημα επιτρέπει το Intelligent Park Assist – το τελευταίας γενιάς σύστημα αυτόματου παρκαρίσματος με έλεγχο ταχύτητας. Η τεχνολογία δεν περιορίζεται μόνο στις πτυχές της οδήγησης. Το σύστημα κλιματισμού έχει αναθεωρηθεί για να αυξήσει την ευεξία στην καμπίνα, συμπεριλαμβανομένων ιονιστών αέρα, ενός νέου φίλτρου σωματιδίων και οθονών που δείχνουν την ποιότητα του αέρα έξω και μέσα στο όχημα. Τα νέα χαρακτηριστικά ευκολίας θα κάνουν κάθε ταξίδι πιο ξεκούραστη εμπειρία και μπορούν να προσαρμοστούν ανάλογα με τις προσωπικές προτιμήσεις των πελατών. Το σύστημα συγχρονίζεται επίσης με τη δορυφορική πλοήγηση του αυτοκινήτου, γνωρίζοντας πότε μπορεί να είναι απαραίτητο να βελτιωθεί η ποιότητα του αέρα της καμπίνας (για παράδειγμα με την ανακυκλοφορία του αέρα της καμπίνας όταν βρίσκεστε σε τούνελ).
Έχουν γίνει βελτιώσεις σε βασικά χαρακτηριστικά όπως το ασύρματο Apple CarPlay, το ασύρματο Android Auto και οι ενημερώσεις χαρτών over-the-air. Πέρα από αυτά τα χαρακτηριστικά, οι πελάτες που επιλέγουν να συνδέσουν το κινητό τους τηλέφωνο θα απολαμβάνουν υπηρεσίες συνδεδεμένου αυτοκινήτου, όπως:
- Απομακρυσμένη κατάσταση φόρτισης, επιτρέποντας την παρακολούθηση και τον έλεγχο της φόρτισης του οχήματος όταν είναι συνδεδεμένο στην πρίζα Remote Park Assist – παρέχοντας τη δυνατότητα στον πελάτη να παρκάρει ή να καλέσει το όχημά του από απόσταση από το τηλέφωνό του
- Απομακρυσμένος προ-κλιματισμός καμπίνας – εξασφαλίζοντας ότι το κλίμα στο αυτοκίνητο έχει ρυθμιστεί πριν από την έναρξη της οδήγησης, συμπεριλαμβανομένης της θέρμανσης των καθισμάτων
Κάθε χρόνο θα διατίθενται περαιτέρω νέες λειτουργίες, όπως η πρόβλεψη πράσινου φωτεινού σηματοδότη – η οποία ενεργοποιείται όλο και περισσότερο σε μεγάλες πόλεις στις ΗΠΑ και την Ευρώπη και επιτρέπει την οδήγηση με “μαγικό χαλί” μέσα στο κέντρο της πόλης.
Η τέταρτη γενιά Continental θα επωφεληθεί επίσης με την εισαγωγή του στούντιο εφαρμογών My Bentley. Το νέο My Bentley App Studio είναι η επόμενη προσθήκη στο ψηφιακό οικοσύστημα της Bentley για τους πελάτες. Οι πελάτες μπορούν να αποκτήσουν πρόσβαση σε μια μεγάλη ποικιλία εφαρμογών του οχήματος και τρίτων κατασκευαστών, οι οποίες μπορούν να μεταφορτωθούν απευθείας, ανεξάρτητα από ένα smartphone στο σύστημα infotainment. Οι εφαρμογές περιλαμβάνουν μουσική, βίντεο, παιχνίδια, πλοήγηση, στάθμευση και φόρτιση κ.λπ. Οι εφαρμογές ενσωματώνονται απρόσκοπτα στο σύστημα infotainment και μπορούν να χρησιμοποιηθούν με ασφάλεια και αξιοπιστία ακόμη και κατά την οδήγηση. Το χαρτοφυλάκιο εφαρμογών προσαρμόζεται ειδικά για κάθε αγορά.
Η Continental GTC Speed
Για πρώτη φορά στην ιστορία της οικογένειας Continental, η νέα ανοιχτή GTC λανσάρεται ταυτόχρονα με την coupe. Η Convertible διαθέτει το υφασμάτινο σύστημα οροφής επτά τόξων της Bentley, το οποίο διατίθεται σε μια σειρά από επτά εξωτερικά χρώματα (συμπεριλαμβανομένου του tweed) και ανοίγει σε 19 δευτερόλεπτα σε ταχύτητες έως 48 km/h (30 mph).
Οι επιδόσεις της Continental GTC Speed κόβουν την ανάσα για ένα ανοιχτό Grand Tourer. Τα 0-100 km/h απαιτούν 3,4 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 285 km/h.
Το Ρεκόρ Ταχύτητας κάτω από το νερό
Για να αποδείξει τις επιδόσεις της νέας Continental GT Speed, η Bentley έθεσε ως στόχο να καταρτίσει ένα νέο ρεκόρ ταχύτητας – ένα ρεκόρ που δεν έχει επιχειρηθεί επίσημα στο παρελθόν. Ο αυθεντικός ήχος της cross-plane V8 εξάτμισης ενέπνευσε την ιδέα να τρέξει το αυτοκίνητο πάνω από τα 200 mph μέσα σε μια σήραγγα – και ένα πρόγραμμα διάρκειας 18 μηνών έθεσε ως στόχο να επιτύχει ακριβώς αυτό.
Με την απίστευτη υποστήριξη της νορβηγικής αρχής αυτοκινητοδρόμων (Statens Vegvesen) και της νορβηγικής αστυνομίας, η σήραγγα Ryfylke στην επαρχία Rogaland της Νορβηγίας εξασφαλίστηκε για την προσπάθεια. Η σήραγγα Ryfylke είναι η μεγαλύτερη υποθαλάσσια οδική σήραγγα στον κόσμο με μήκος 14,4 χλμ. και η βαθύτερη σήραγγα οποιουδήποτε είδους στον κόσμο -κατεβαίνει σε βάθος 292 μέτρων κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας.
Γύροι μηχανολογικής ανάλυσης και προσομοίωσης αξιολόγησαν τη ροή του αέρα γύρω από το αυτοκίνητο σε υψηλή ταχύτητα σε έναν κλειστό σωλήνα για να εξασφαλιστεί η ασφάλεια. Στη συνέχεια, τον Απρίλιο, μια ομάδα από την Bentley και τους υποστηρικτικούς προμηθευτές πήγε στη Νορβηγία για να περάσει τη νέα Continental GT Speed μέσα από τη σήραγγα, στο πλαίσιο της δημιουργίας μιας ταινίας παρουσίασης του νέου αυτοκινήτου. Λειτουργώντας με ανανεώσιμο βιοκαύσιμο δεύτερης γενιάς και φορτισμένο με ηλεκτρική ενέργεια από πλήρως ανανεώσιμες πηγές, το αυτοκίνητο έφτασε από στάση στην τελική του ταχύτητα των 335 km/h σε μόλις 33 δευτερόλεπτα. Ολοκληρώθηκαν αρκετές εκτελέσεις για την κινηματογράφηση, με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί ένα νέο ανεπίσημο ρεκόρ ταχύτητας για αυτοκίνητο σε σήραγγα.
Περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το έργο Underwater Speed Record, συμπεριλαμβανομένης μιας ταινίας πίσω από τα παρασκήνια, θα δημοσιευθούν εν καιρώ.