Αυτή την εβδομάδα, έχω τη χαρά να… έχω στα χέρια μου το νέο Opel Astra. Είναι αστέρι, όπως υποδεικνύει το όνομά του; Η Opel μου το παραδίδει με τον 1,6 diesel, σε ένα, ομολογουμένως, λαχταριστό κόκκινο χρώμα. Το Astra είναι, ούτως ή άλλως, συμπαθητικό στην εμφάνιση και σε αυτό το κοκκινάκι, γίνεται ελκυστικό. Οι γωνίες στο εμπρός μέρος, που καταλήγουν στα εμπρός φωτιστικά σώματα… αλλά για μισό λεπτό: Αυτά τα βλέπεις και μόνος σου!
Η θέση οδήγησης είναι πολύ καλή και η ορατότητα το ίδιο. Το μοτέρ είναι ήσυχο, ιδιαίτερα για diesel χωρίς να στερείται δύναμης. Άλλωστε, 136 ίπποι από το σύνολο των 1,6 λίτρων, δεν είναι λίγοι. Έτσι, τα 100 χ.α.ω. από στάση έρχονται σε 9,6 δεύτερα -αν και η ροπή που είναι διαθέσιμη από τις 1.000 σ.α.λ. σε κάνει να αισθάνεσαι ότι πας σφαιράτος– και η τελική φτάνει τα 205. Και αυτά, με κατανάλωση που κινείται κοντά στα 3,9 lt/100 km του εργοστασίου. Και, με εκπομπές C02 στα 103 g/km, τα τέλη είναι τόσο χαμηλά όσο θα ήθελες.
Από τον τρόπο που πατάει στο δρόμο, καταλαβαίνω πως είναι εστιασμένο στην άνεση. Η ανάρτηση απορροφά όλους τους κραδασμούς από το δρόμο, κάνοντας άριστη δουλειά, ακόμα και στις μεγαλύτερες λακούβες και, σε συνδυασμό με την άριστη ηχομόνωση, η ποιότητα κύλισης φαίνεται και είναι ένα επίπεδο πάνω. Ιδιαίτερα δε σε σύγκριση με το προηγούμενο Astra, η Opel έχει κάνει τρομερή δουλειά. Το δε τιμόνι, με τον συμπλέκτη και τα κουμπώματα του εξαριού κιβωτίου, δίνουν και αυτά έναν τόνο άνεσης, καθώς, εκτός από “μαλακά” -αλλά όχι ασαφή στην αίσθηση- είναι και άνετα.
Στις υψηλές ταχύτητες, στις οποίες το Astra είναι ικανό να ταξιδεύει άνετα, το μοντέλο πατάει άριστα, χωρίς να εμφανίζει τάσεις πλεύσης, αλλά χωρίς να κουράσει τους επιβάτες.
Σε αυτό το σημείο, θέλω να σταθώ. Στις γρήγορες βόλτες, είχα το “παράπονο” μια ηλεκτρικής, τεχνητής αίσθησης, ότι θα ήθελα να είναι πιο βαρύ. Όμως, δεν μπορώ να πω ότι στερήθηκα πληροφόρησης από το δρόμο, ότι δεν μου έδειχνε σε τι θέση βρίσκονται οι τροχοι, την κατάσταση του οδοστρώματος.
Και έπειτα, θυμήθηκα: Η γενικότερη αίσθηση, είναι ίδια με εκείνης της θηριώδους τετρακίνητης τουρμπάτης Calibra, εκείνου του φοβερού Kadett GSI που ο Μπιλ είχε κάνει 350 άλογα, εκείνης της δίλιτρης Ascona του Γιάννη, που τη φώναζε “αρκούδα” λόγω της δύναμής της, το Astra και το Corsa OPC. Αυτό, είναι ένα αυθεντικό Opel, ένα από τα αυτοκίνητα που έχουν φανατικούς, πιστούς φαν. Να γιατί, γι αυτή τη μοναδική του αίσθηση…
Σε μια ενδιαφέρουσα συνέντευξη στο Automotive News Europe, ο διευθύνων σύμβουλος της Fiat Olivier Francois…
Γεια σας αγαπητοί ακροατές και καλώς ήρθατε στο δεύτερο TSF1 Podcast για τη σεζόν 2024…
Από την ίδρυση της, το 1947, ένα στοιχείο γοήτευε σταθερά τους λάτρεις του Prancing Horse:…
Η Peugeot ανανεώνει αισθητικά το Best Seller της, το 2008 προκειμένου να παραμείνει ανταγωνιστικό σε…
Η Hyundai Motor αποκάλυψε το Νέο Hyundai BΑΥΟΝ με τολμηρή και στιβαρή σχεδίαση. Ο μεγάλος…
Η Alfa Romeo παρουσίασε το νέο της συμπαγές SUV Junior παγκοσμίως στις 10 Απριλίου, το…