Categories: UncategorizedΝΕΑ

Η Aston Martin λέει ότι η Vantage είναι… κυνηγός 911

“Η Vantage είναι κυνηγός. Ένα αμάξι με τη μύτη στο έδαφος. Είναι ένα αυτοκίνητο στο οποίο θέλεις να μπεις και να κυνηγήσεις μια Lamborghini Huracan ή μια Porsche 911“. Με αυτά τα λόγια, ο σχεδιαστής της Aston Martin , Sam Holgate, περιγράφει το νέο μοντέλο της βρετανικής μάρκας. Το οποίο, είτε σου αρέσει, είτε όχι, είναι κάτι εντελώς διαφορετικό από αυτό που μας είχε συνηθίσει (οπτικά, τουλάχιστον).

Για την ακρίβεια, λόγω της σχεδίασής της, λόγω του επιθετικού εμπρόσθιου splitter, του επίπεδου κάτω μέρους της και του περίπλοκου οπίσθιου διαχύτη, είνα η πρώτη Aston Martin που παράγει κάθετη δύναμη χωρίς ενεργά αεροδυναμικά στοιχεία. Με αυτό τον τρόπο, εξοικονομεί βάρος και χώρο. Και επιτυγχάνει -σε συνδυασμό με άλλες λύσεις- εκπληκτικά κρατήματα.

Στο… ζουμί τώρα: Ο 4λιτρος (προελεύσεως AMG) twin-turbo V8 παράγει 503 ίππους και 69,8 kgm ροπής. Συνδυαζόμενο με το σειριακό οκτατάχυτο ZF, κάνει το σπριντ στα 100 χ.α.ω. από στάση σε μόλις 3,6 δευτερόλεπτα και τελικιάζει στα 313 χ.α.ω. Το συνολικό βάρος φτάνει στα μόλις 1.530 κιλά και μάλιστα, υπάρχει τέλεια κατανομή του 50-50.

Το πλαίσιο είναι αλουμινένιο και έχει επάνω του βιδωμένο το πίσω υποπλαίσιο, καταργώντας τις ελαστικές βάσεις για μεγαλύτερη αμεσότητα, ενώ σε ό,τι αφορά τις αναρτήσεις, μπροστά φορά διπλά ψαλίδια και πίσω σύστημα πολλαπλών συνδέσμων. Τα δε αμορτισέρ έχουν τρία προγράμματα λειτουργίας: Sport, Sport Plus και Track.
Επίσης, η Vantage εγκαινιάζει για την Aston Martin τη χρήση ηλεκτρονικά ελεγχόμενου διαφορετικού, το οποίο μετατρέπεται αστραπιαία σε 100% μπλοκέ από πλήρως ανοιχτό, συνεχώς μεταβάλλοντας τη ροπή την οποία δέχεται ο κάθε κινητήριος τροχός. Με όλα αυτά, η Aston Martin Vantage παρέχει ευστάθεια, ευελιξία, δυναμική συμπεριφορά, ενώ μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως everyday car.
Αυτή είναι η… διπλοτούρμπινη πηγή των 500+ ίππων

 

Στα… δυσάρεστα νέα τώρα, η αρχική τιμή της Vantage είναι 154.000 ευρώ (στη Γερμανία) και οι παραγγελίες έχουν αρχίσει. Οι πρώτοι τυχεροί ιδιοκτήτες θα παραλάβουν το μοντέλο στο πρώτο δίμηνο του 2018. Παρεμπιπτόντως, το φωσφοριζέ χρώμα που βλέπεις, θα είναι στάνταρ.

Και αυτό, το σαλόνι στο οποίο θα κάθονται οι τυχεροί

Γιώργος Καραγιάννης

Recent Posts

Olivier Francois: Τέσσερα νέα Fiat στα σκαριά

Σε μια ενδιαφέρουσα συνέντευξη στο Automotive News Europe, ο διευθύνων σύμβουλος της Fiat Olivier Francois…

2 ώρες ago

TSF1 Podcast – WEC | 6 Hours of Imola

Γεια σας αγαπητοί ακροατές και καλώς ήρθατε στο δεύτερο TSF1 Podcast για τη σεζόν 2024…

5 ώρες ago

Ferrari 12Cilindri : Μια σύγχρονη Daytona

Από την ίδρυση της, το 1947, ένα στοιχείο γοήτευε σταθερά τους λάτρεις του Prancing Horse:…

4 ημέρες ago

Οδηγούμε Peugeot 2008 facelift 1.2 100HP Allure: Back to Basics (Βίντεο)

Η Peugeot ανανεώνει αισθητικά το Best Seller της, το 2008 προκειμένου να παραμείνει ανταγωνιστικό σε…

5 ημέρες ago

Ιδού, το νέο Hyundai Bayon

Η Hyundai Motor αποκάλυψε το Νέο Hyundai BΑΥΟΝ με τολμηρή και στιβαρή σχεδίαση. Ο μεγάλος…

6 ημέρες ago

Alfa Romeo: Ένα νέο μοντέλο κάθε χρόνο μέχρι το 2030

Η Alfa Romeo παρουσίασε το νέο της συμπαγές SUV Junior παγκοσμίως στις 10 Απριλίου, το…

1 εβδομάδα ago