Live η Κίνηση στους δρόμους
Giulia

Νέες Alfa Romeo Giulia και Stelvio: Οι βενζινοκινητήρες δεν είπαν ακόμα την τελευταία τους λέξη

Τα δύο μεσαία μοντέλα της Μιλανέζικης εταιρείας θα πλαισιώνονται από καινοτόμο υβριδικό σύστημα

Giulia

Οι βενζινοκινητήρες δεν είπαν ακόμα την τελευταία τους λέξη για την Alfa Romeo, καθώς οι επερχόμενες Giulia και Stelvio, θα πλαισιώνονται από καινοτόμο υβριδικό σύστημα, οι λεπτομέρειες του οποίου δεν έχουν ακόμα γνωστοποιηθεί.

Ειδικότερα, στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού, ο πρώην διευθύνων σύμβουλος Jean PImparato, μιλώντας στο βρετανικό περιοδικό Auto Express, φέρεται να άφησε να εννοηθεί ότι, δεδομένης της σημερινής κρίσης στην αγορά των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, ενδέχεται να υπάρξει και κάποια μορφή υβριδισμού στην γκάμα των δύο αυτοκινήτων.

Οι πληροφορίες για το σύστημα

Ωστόσο, δεν είναι σαφές ποιος ακριβώς κινητήρας θα χρησιμοποιηθεί. Κάποιοι εικάζουν ότι οι υβριδικές εκδόσεις των νέων Alfa Romeo Giulia και Stelvio μπορεί να χρησιμοποιήσουν τον 1.3 4κύλινδρο PHEV κινητήρα των 280 ίππων που ήδη τοποθετείται στην Tonale. Άλλοι, ωστόσο, λένε ότι ο twin-turbo κινητήρας Hurricane 3,0 λίτρων με περισσότερους από 500 ίππους θα μπορούσε να βρει μια θέση στη γκάμα. Παραμένει πιθανό ότι ο σημερινός V6 θα καταργηθεί, αλλά άλλοι λένε ότι θα μπορούσε να υπάρξει αναβάθμιση αυτού του κινητήρα. Άλλοι πάλι μιλούν για έναν νέο υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο κινητήρα 1,6 λίτρων με άμεσο ψεκασμό, με την ονομασία GME-T4 Evo, ο οποίος θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Stellantis στο Dundee των ΗΠΑ.

Πολλά θα εξαρτηθούν επίσης από τις αποφάσεις που θα λάβει ο νέος διευθύνων σύμβουλος της Alfa Romeo Santo Ficili, ο οποίος μόλις πριν από λίγες ημέρες ανέλαβε τη θέση του Jean Philippe Imparato. Η κατάσταση αυτή τη στιγμή παραμένει κάπως συγκεχυμένη. Εάν οι νέες Alfa Romeo Giulia και Stelvio εξακολουθούν να έχουν στην γκάμα τους εκδόσεις με κινητήρα εσωτερικής καύσης, η Alfa Romeo θα προστεθεί σε πολλούς άλλους κατασκευαστές αυτοκινήτων που έχουν μειώσει τις φιλοδοξίες τους όσον αφορά τα ηλεκτρικά οχήματα.

Τους τελευταίους μήνες, σχεδόν όλοι οι κατασκευαστές που είχαν υποσχεθεί να γίνουν ηλεκτρικοί μέχρι το 2030, ή νωρίτερα, άλλαξαν τα σχέδιά τους. Επιπλέον, υπάρχει σημαντική πίεση προς την Ευρωπαϊκή Ένωση να αναβάλει την απαγόρευση πώλησης νέων βενζινοκίνητων αυτοκινήτων μέχρι το 2035.

Υπενθυμίζεται ότι οι νέες Alfa Romeo Giulia και Stelvio θα είναι τα πρώτα ευρωπαϊκά αυτοκίνητα της Stellantis που θα χρησιμοποιούν την πλατφόρμα STLA Large που έκανε το ντεμπούτο της στην Αμερική στο νέο Dodge Charger Daytona. Η τοποθεσία παραγωγής που επιλέχθηκε για τα δύο αυτά πολυαναμενόμενα μοντέλα παραμένει το εργοστάσιο της Stellantis στο Cassino.