Live η Κίνηση στους δρόμους

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις Η Προβολή της χώρας μας διεθνώς και η απήχησή του

Ο Εθνικός μας αγώνας, το EKO Ράλλυ Ακρόπολις, είναι πλέον παρελθόν για το 2024. Το επόμενο ραντεβού μαζί του είναι στο τέλος Ιουνίου για το 2025. Όμως τί απήχηση είχε σε όλο τον κόσμο και πόσοι το παρακολούθησαν μέσω της Cosmote TV, της ΕΡΤ και του ΑΝΤ1 ;

 

Από την χρονιά της αναβίωσης του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις το 2021 έως και φέτος, η προβολή της χώρας μας μέσω του 4ήμερου εθνικού μας αγώνα είναι κάθε χρόνο αυξανόμενη. Οι εικόνες και τα τοπία ενός από τους δυσκολότερους αγώνες του WRC προβάλλονται σε κάθε σπίτι σε όλο τον πλανήτη, διαφημίζοντάς τον με τον καλύτερο τρόπο. Ο φετινός αγώνας έμεινε στην ιστορία ως ο δυσκολότερος όλων των εποχών και αυτό φάνηκε και στα πληρώματα αλλά και στα αυτοκίνητα του ταλαιπωρήθηκαν πάρα πολύ. Άλλωστε…αυτό είναι και το Ράλλυ Ακρόπολις. Ένας ανατρεπτικός αγώνας που σε κάθε μία από τις 15 ειδικές διαδρομές του των συνολικών 305,30χλμ του, πρωταγωνιστές και συναισθήματα αλλάζουν σε…αγωνιστικό ρυθμό.

 

Αν και καθαρά χωμάτινος αγώνας, υπάρχει και η άσφαλτος (έστω και λίγη) που πατάνε τα αγωνιστικά αυτοκίνητα και μάλιστα στις Υπερειδικές διαδρομές, που γίνονται κάθε χρόνο και σε διαφορετική τοποθεσία, ώστε να υπάρχει πάντα κάτι νέο. Πλατεία Συντάγματος το 2021, Ο.Α.Κ.Α. το 2022, Πλατεία Νερού το 2023 και Σ.Ε.Α. ΣΕΙΡΙΟΣ στην Μαλακάσα το 2024, αποτελούν τον τόπο συνάντησης του Ράλλυ Ακρόπολις, προσφέροντας υψηλό θέαμα στους θεατές που βρίσκονται εκεί αλλά και σε όσους παρακολουθούν από την τηλεόραση. Τα νούμερα λένε πάντα την αλήθεια και για το 2024 παρακολούθησαν το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις από τους τηλεοπτικούς σταθμούς COSMOTE TV, ΕΡΤ και ΑΝΤ1 (μίνι σειρά ντοκιμαντέρ για τα 70 χρόνια του αγώνα), 4,6 εκατομμύρια τηλεθεατές μόνο στην Ελλάδα, ενώ από συνολικά έξι επιλεγμένες αγορές παγκοσμίως (Γαλλία, Ελλάδα, Ηνωμένο Βασίλειο, Ισπανία, Σουηδία, Φινλανδία) το παρακολούθησαν 86,4 εκατομμύρια τηλεθεατές. Δεν είναι μόνο όμως η τηλεόραση αλλά και το ραδιόφωνο, όπου τις ημέρες διεξαγωγής του αγώνα υπήρχε από νωρίς το πρωί ζωντανή αναμετάδοση μέσω τοπικών σταθμών για όλες τις εξελίξεις της ημέρας. Σημαντικό ρόλο έπαιξε και το διαδίκτυο, που με την σειρά τους πρόβαλαν το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στα κοινωνικά μέσα αυξάνοντας (σε σχέση με τις προηγούμενες χρονιές) από 10% έως 23% την διεθνής απήχησή του κατά το διάστημα 2 έως 9 Σεπτέμβρη 2024, με 60,2 εκατομμύρια εμφανίσεις, 22,3 εκατομμύρια προβολές και 2,2 εκατομμύρια αλληλεπιδράσεις.

default

 

Ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού, Γιάννης Βρούτσης, εκφράζοντας την ικανοποίησή του, επεσήμανε: «Τα στοιχεία αναφορικά με την προβολή του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις είναι εντυπωσιακά, αλλά ταυτόχρονα δεσμευτικά. Είναι υποχρέωσή μας να συνεχίσουμε να διοργανώνουμε τον αγώνα σε αυτό το υψηλό επίπεδο, μεγιστοποιώντας την προβολή της χώρας μας στα πέρατα του κόσμου. Επιπλέον στοχεύουμε το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα να αξιοποιήσουμε την απήχηση του αγώνα στην Ελλάδα, για να αναδείξουμε καλές πρακτικές Οδικής Ασφάλειας, με στόχο το κοινωνικό όφελος. Η εξασφαλισμένη παρουσία του αγώνα στο ημερολόγιο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος μέχρι και το 2027, μας δίνει την ευχέρεια να σχεδιάσουμε μεθοδικά τόσο το μέλλον του, όσο και την προσφορά του συνολικά στη χώρα».