Σαν να μην ήταν αρκετό το disruption που έχει προκαλέσει η εκρηκτική άνοδος των τιμών των καυσίμων, αλλά και όλων των προϊόντων, έρχονται και απεργίες για να «στεγνώσουν» την αγορά. Οι ιδιοκτήτες βυτιοφόρων αποφάσισαν να πραγματοποιήσουν προειδοποιητική 24ωρη απεργία, ενώ σε κινητοποιήσεις κατέρχονται, από τις 13 Απριλίου, οι ιδιοκτήτες φορτηγών.
Σε ό,τι αφορά τους ιδιοκτήτες βυτιοφόρων, στη διάρκεια έκτακτης γενικής συνέλευσης του ΣΕΜΕΠΠΕ (Σύνδεσμος Ελληνικών Μεταφορικών Επιχειρήσεων Προϊόντων Πετρελαιοειδών) σε ξενοδοχείο της Ελευσίνας, αποφασίστηκε προειδοποιητική 24ωρη κινητοποίηση σε περίπτωση άρνησης στήριξης του κλάδου από την Πολιτεία. Θα έχουν προηγηθεί συναντήσεις με τις ηγεσίες των Υπουργείων Ανάπτυξης, Οικονομικών, Μεταφορών και ΣΕΕΠΕ.
Όμως και η έκτακτη γενική συνέλευση των οδικών μεταφορέων (ΟΦΑΕ, ΠΣΧΕΜ, Ομοσπονδία Ιδιοκτητών Δ.Χ. Φορτηγών Δυτικής Ελλάδος και Πελοποννήσου) και διαμεταφορέων (ΠΕΕΔ) της Ελλάδας, η οποία έγινε στη Θεσσαλονίκη, δεν είχε… διαφορετικά αποτελέσματα.
Μετά από 4,5 ώρες, αποφασίστηκε η διεξαγωγή κινητοποιήσεων από τις 13 Απριλίου, εάν στο μεσοδιάστημα η κυβέρνηση δεν ικανοποιήσει συγκεκριμένα μέτρα στήριξης του κλάδου.
Οι ιδιοκτήτες Φορτηγών Δημοσίας Χρήσης και οι διαμεταφορείς ζητούν, κυρίως, «γενναία» επιδότηση του κόστους καυσίμων, όπως συμβαίνει σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες.
Σήμερα και ύστερα από τις αλλεπάλληλες ανατιμήσεις, υπολογίζεται ότι το κόστος καυσίμου αντιστοιχεί στο 75% του λειτουργικού κόστους ενός οδικού μεταφορέα έναντι 45% τον περασμένο Σεπτέμβριο.
Οι ομοσπονδίες των οδικών μεταφορέων και οι διαμεταφορείς πρόκειται να αποστείλουν επιστολή στα υπουργεία Οικονομικών, Ανάπτυξης και Μεταφορών, παραθέτοντας τα αιτήματά τους και ζητώντας – παράλληλα – συνάντηση.
Διαβάστε ακόμα: