Είναι… υποχθόνιοι, τελικά οι Κορεάτες. Γιατί, ποιος θα περίμενε όταν ξεκίνησαν, υπό τη χλεύη, μάλιστα, πολλών (ποιος δεν θυμάται την ατάκα του Fast and Furious για τη Hyundai;), με πολύ, μεθοδική, αθόρυβη δουλειά, θα έφταναν στο σημείο να απειλήσουν τη… βασίλισσα; Η Hyundai, αφού “έχτισε” το όνομα ότι φτιάχνει αυτοκίνητα που δεν… χαλάνε, ετοιμάζεται να μπει -στα σοβαρά- στην κατηγορία που γίνεται το “έλα να δεις”.
To Hyundai G Coupe Vision Concept
Εκεί, που η BMW φαίνεται να βασιλεύει με τις Μ3- Μ4 και που η Alfa Romeo ρίχνει τη Giulia QV, εκεί που τόσα μεγαθήρια “σφάζονται”, η “αυτοκρατορία” επιτίθεται. Μπορεί, πραγματικά, η Hyundai να γίνει ένας σοβαρός ανταγωνιστής σε ό,τι αφορά τα αυτοκίνητα επιδόσεων; Γιατί, είναι άλλο να θες να ρίξεις σπορ αυτοκίνητα στην αγορά και άλλο να διαδίδεις ότι σκοπεύεις (κι εσύ;) να πάρεις το σκαλπ της Μ4, η οποία, πάντως, φαίνεται πολύ σκληρή για να παραδοθεί…
Στο τμήμα N Performance της Hyundai, πιστεύουν πως ναι. Γι’ αυτό και ετοιμάζονται να ρίξουν στην αρένα τρία νέα μοντέλα, τα οποία, πιθανότατα, θα φέρουν το διακριτικό “N Performance“. Ο αντιπρόεδρος της εταιρείας, Woong-Chul Yang, το επιβεβαιώνει αυτό, έστω και λακωνικά: “Για την “Ν””, λέει, “δουλεύουμε σε τρία αυτοκίνητα- το επόμενο i30, το μικρό Genesis και ένα ακόμα“.
To Hyundai i30N
Ο ίδιος, λέει ότι το i30 θα είναι σίγουρα προσθιοκίνητο και θα έχει ιπποδύναμη κάτω των 300 ίππων, με σκοπό να “χτυπήσει” εμπορικά το Ford Focus ST. Θα ακολουθήσει ένα τετρακίνητο G70 N το οποίο βρίσκεται σε φάση εξέλιξης και έχει σκοπό να μπει στα “χωράφια” των Μ3/Μ4. Τελευταίο, στη γκάμα των σπορ αυτοκινήτων της Hyundai N Performance, θα έρθει ένα ακόμα, αμιγώς πισωκίνητο coupe, μικρότερων διαστάσεων.
Όπως όλοι καταλαβαίνουν, το “βάρος” πέφτει επάνω στο επερχόμενο G70 N, το οποίο βάζει στο μάτι τις ///Μ. Τι μοτέρ μπορεί να φοράει για να… τολμήσει; Σύμφωνα με πληροφορίες, οι Κορεάτες έχουν μέχρι στιγμής “επιστρατεύσει” δύο μοτέρ: Στη βασική έκδοσή του, θα φοράει τον V6 3,3 λίτρων με διπλό turbo και απόδοση 370 ίππων, που έχει “δοκιμάσει” στο G90. Η κορυφαία έκδοση, θα φοράει τον V8 5,0 λίτρων με απόδοση 429 ίππων. Και στις δύο εκδοχές, προς το παρόν έχει αποφασιστεί να φορέσει ένα σειριακό 8άρι κιβώτιο – εξέλιξη αυτού που φόρεσε στο Hyundai Genesis R-Spec.
Η εταιρεία έχει αποφασίσει να ρίξει το i30 N στην αγορά το 2017, όμως φαίνεται ότι τα άλλα δύο μοντέλα δεν θα καταφέρουν να πατήσουν άσφαλτο πριν από το 2020. Ο διευθυντής στρατηγικής της μάρκας, Minsoo Kim, λέει μεν ότι “έχουμε πλάνο να διευρύνουμε τη μάρκα N και θα δούμε μοντέλα υψηλών επιδόσεων στην αγορά”, όμως παραδέχεται πως “ακόμα εξετάζουμε τα πλάνα μας για την Ευρώπη“.
Αυτό, δεν βγαίνει στην παραγωγή
Παρόλα αυτά, η κορεάτικη εταιρεία “επιστράτευσε” τον Manfred Fitzgerald, πρώην brand director της Lamborghini, ώστε να αναλάβει το σχέδιο “λανσαρίσματος” της Ν στην ευρωπαϊκή αγορά. Μέχρι στιγμής, όλα δείχνουν πως η νέα φίρμα “απλά” θα προστεθεί στις εκθέσεις της Hyundai… Βέβαια, το θέμα δεν είναι εκεί. Είναι το τι “ψάρια θα πιάνει” πραγματικά ο νέος… εχθρός της M4…
Σου άρεσε το ρεπορτάζ μας; Μην ξεχάσεις να κάνεις like στη σελίδα μας στο Facebook για να ενημερώνεσαι από εμάς και για να στηρίξεις τη δουλειά μας! Άλλωστε, το να κάνεις ένα like, όπως και τα όνειρα, είναι δωρεάν…