Live η Κίνηση στους δρόμους

H Hyundai έκλεισε 40 χρόνια εξαγωγικής ανάπτυξης

Από το Pony στο IONIQ – οι επενδύσεις στην τεχνολογία αυτοκινήτων αναδεικνύουν τη Hyundai Motor έκτη μεγαλύτερη μάρκα αυτοκινήτων στον κόσμο

H Hyundai Motor γιορτάζει τη συμπλήρωση 40 ετών εξαγωγικής ανάπτυξης στις διεθνείς αγορές, μετά από μια περίοδο σημαντικής ανάπτυξης, που την έχει αναδείξει σε μια από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες μάρκες στον κόσμο. Από το πρώτο μοντέλο μαζικής παραγωγής της Νότιας Κορέας στην τελευταία γενιά των οικολογικών αυτοκινήτων, έχουν εξαχθεί από το 1976 περισσότερα από 23 εκατομμύρια οχήματα της Hyundai Motor σε όλο τον κόσμο.

Το πρωτοποριακό «Pony» τετράθυρο sedan της εταιρείας είχε ξεκινήσει να εξάγεται στη Νότια Αμερική, με 1.042 οχήματα που παραδόθηκαν σε 13 χώρες. Τέσσερις δεκαετίες αργότερα, η Hyundai Motor εξάγει σήμερα περισσότερα από 1,15 εκατομμύρια οχήματα ετησίως από τις μονάδες παραγωγής της εταιρείας στη Ν. Κορέα και μόνο, που αποστέλλονται σε 184 χώρες. Υπολογίζεται ότι εξάγονται περίπου 3.150 οχήματα την ημέρα, τρεις φορές οι συνολικές εξαγωγές του πρώτου έτους.

Σε μια εκδήλωση για τον εορτασμό της συμπλήρωσης της τέταρτης δεκαετίας ορόσημο στην πόλη Guayaquil της Δημοκρατίας του Ισημερινού (Εκουαδόρ) – η χώρα που πραγματοποιήθηκε η πρώτη εξαγωγή της Hyundai Motor – ο κ. Zayong Koo, Vice President, Head of Global Corporate Communications της Hyundai Motor Company, δήλωσε: «Δεδομένου ότι οι εξαγωγές ξεκίνησαν πριν από 40 χρόνια, ο πρωτοποριακός τρόπος σκέψης της Hyundai Motor την ανέδειξε σε μία από τις μεγαλύτερες και ταχύτερα αναπτυσσόμενες μάρκες στον κόσμο. Με τέτοια σταθερή ανάπτυξη, αναμένουμε ότι θα εξελιχθούμε από μια εταιρεία παραγωγής αυτοκίνητων, σε έναν πάροχο υπηρεσιών αυτοκίνησης. ”

Με αφορμή την ιστορική αυτή στιγμή, η Hyundai Motor κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης παρουσίασε μια σειρά από 26 ιστορικά και σύγχρονα οχήματα. Με σκοπό να αναδειχθεί η εξαγωγική ιστορία της Hyundai στη γκάμα των αυτοκινήτων που παρουσιάστηκε, περιλαμβάνονταν δύο μοντέλα Pony, τα νέα SUVs Tucson και Santa Fe, καθώς και τα πρωτοποριακά οχήματα IONIQ (υβριδικό, plug-in υβριδικό και πλήρως ηλεκτρικό). Μετά το πέρας της εκδήλωσης, οι συμμετέχοντες έλαβαν μέρος σε εκδήλωση test drive με οχήματα IONIQ στα όμορφα νησιά Γκαλαπάγκος, ώστε να βιώσουν τόσο τις υβριδικές όσο και τις πλήρως ηλεκτρικές εκδόσεις του οχήματος.

Βασιζόμενη στη διεθνή εξαγωγική επιτυχία της, η Hyundai Motor αποτελεί την έκτη ισχυρότερη μάρκα αυτοκινήτων στον κόσμο και την 35η ισχυρότερη μάρκα συνολικά σε παγκόσμιο επίπεδο, σύμφωνα με τις τελευταίες βαθμολογίες της Interbrand. Διανύοντας μια ακόμη δύσκολη χρονιά για την αυτοκινητοβιομηχανία, η συνολική αξία της μάρκας Hyundai Motor αυξήθηκε κατά 11,1% σε σχέση με το 2015, φθάνοντας τα $ 12.6bn και καθιερώνοντας τη θέση της ανάμεσα στις ισχυρότερες μάρκες στον πλανήτη. 

Η μάρκα Hyundai έχει προσανατολισθεί για να επιτύχει ακόμη υψηλότερους στόχους με το λανσάρισμα του IONIQ – το πρώτο αυτοκίνητο στον κόσμο που προσφέρει τρία εναλλακτικά συστήματα κίνησης : υβριδικό, plug-in και πλήρως ηλεκτρικό σε έναν ενιαίο τύπο αμαξώματος, δίνοντας τη δυνατότητα στο ευρύ κοινό για πιο προσιτή και απολαυστική οδήγηση με χαμηλές έως μηδενικές εκπομπές ρύπων.

Το 2017, τα υψηλής απόδοσης Hyundai Ν αυτοκίνητα θα έρθουν στην αγορά και το μέλλον της αυτοκίνησης επικεντρώνεται στο «IONIQ Project» που θα συνεχίσει να πιέζει τα όρια της αυτοκινητοβιομηχανίας, κινώντας τη Hyundai Motor σε νέους ορίζοντες της αυτοκινητοβιομηχανίας.