Live η Κίνηση στους δρόμους

Τους πρώτους μήνες του ’18 στην Ελλάδα το i30N

Η Hyundai ανέβηκε level παρουσιάζοντας το πρώτο της ουσιαστικά GTi από τον dedicated in house βελτιωτικό οίκο της, “Ν”. Το υπερτροφοδοτούμενο δίλιτρο Hyundai i30N με τους 275 ίππους, που λαμβάνει διθυραμβικές κριτικές σε όλο τον πλανήτη, είναι αντικείμενο ενδιαφέροντος και στη χώρα μας, από τους εραστές της σπορ οδήγησης. Πότε λοιπόν θα έρθει;

Σύμφωνα με πληροφορίες του TopSpeed.gr, το hot hatch της Hyundai θα είναι διαθέσιμο στους Έλληνες αγοραστές του εντός του πρώτου εξαμήνου του νέου έτους, με τις τιμές να μην έχουν γίνει ακόμα γνωστές. Είναι βέβαιο πάντως, ότι, με βάση την τιμολογιακή πολιτική που ακολουθεί η Hyundai, θα είναι ανταγωνιστικές (στην Αγγλία οι τιμές του ξεκινούν από τα 28.440 ευρώ για την έκδοση των 250 ίππων και από 31.850 ευρώ για αυτή με τους 275).

Ατού του i30N δεν θα είναι μόνο η τιμή του, αλλά και οι επιδόσεις του. Το “μικρό” με τους 250 ίππους κάνει το σπριντ στα 100 χ.α.ω. από στάση σε 6,4 δευτερόλεπτα, ενώ το ισχυρότερο, με τους 275, χρειάζεται 6,1 δευτερόλεπτα. Και στις δύο εκδόσεις, η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χ.α.ω.
Πλούσιος είναι ο εξοπλισμός και στις δύο εκδόσεις, όπου είναι στάνταρ το σύστημα εκκίνησης Launch Control και ο ενδείκτης αλλαγής σχέσης. Ο βασικός του εξοπλισμός διαθέτει ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών, με ελαστικά υψηλών επιδόσεων Michelin Pilot Super Sport, ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση, LED φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω, ενεργό Cruise Control και σύστημα πολυμέσων που υποστηρίζει Apple CarPlay/Android Auto και χρησιμοποιεί μια οθόνη αφής οκτώ ιντσών για να προβάλλει τις ενδείξεις του.

Το i 30N 275, φοράει 19άρες ζάντες και ελαστικά Pirelli P-Zero, με ειδικά εξελιγμένη γι’ αυτό γόμα. Επιπλέον, εφοδιάζεται με ένα ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, μεγαλύτερα φρένα, δερμάτινα/σουέντ καθίσματα με ηλεκτρικές ρυθμίσεις και ένα ενεργό σύστημα εξάτμισης που ακούγεται όσο το επιθυμεί ο οδηγός.